Had je even eerder moeten zeggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
EN IK WIL DE LAATSTE POST!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je internet tript 'm.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
Hoort die banner tussen de lijst met plaatjes of tript mijn internet hem?
quote:
En dat durf jij te zeggen?quote:
Whehequote:
25 000 ga ik vast ook missen.quote:aantal posts: 23975 (gemiddeld 31 per dag)
Ik ook, alleen 10.000 heb ik bewust mee gemaakt. Voor zover dat kanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheheb ik tot nu toe ook altijd gehad.
[..]
25 000 ga ik vast ook missen.
jij bent dan weer jaloers op mijn 20+ cm lange staafquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben jij wel jaloers op, he newbie
Altijd 2 keer de helftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef kurk_droog het volgende:
advies voor stageverslag
Als het een totaal onsamenhangend geheel is... gewoon 5.5 minimaal toch?
Ik ook.quote:
Gast, het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jij bent dan weer jaloers op mijn 20+ cm lange staaf
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jij bent dan weer jaloers op mijn 20+ cm lange staaf
Het gaat niet om aantallen maar wat je postquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast, het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doet
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kanker ik heb een boete gekregen, ¤350,00. wtf.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt je puntkin niet ten goede hoor
Why?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Af en toe trek ik mijn stoute schoenen aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt je puntkin niet ten goede hoor
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat niet om aantallen maar wat je post
quote:
Straks is 'ie niet alleen puntig, maar ook nog eens puisterigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Af en toe trek ik mijn stoute schoenen aan
een vrouw!!! uit 1990quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Af en toe trek ik mijn stoute schoenen aan
Is ze echt Stella dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Straks is 'ie niet alleen puntig, maar ook nog eens puisterig
En toen is je auto weggesleept? Anders kan het nooit 350 euro zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik was gauw in een winkel en ik ik dacht even snel naar binnen te kunnen gaan zonder kaartje te halen voor mijn auto, en ja hoor raad eens, maar Coopertje had natuurlijk een grote kankerbek omndat ik godverdomme net daar 5 seconde binnen ben.
(Dit is trouwens echt serieus)
Nee, ik liep dus de winkel in en toen zag ik opeens de cops bij mijn auto staan, en ik had een te grote bek volgens hun, ik was echt heel kwaad, nog erger als dat ik soms hier ben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toen is je auto weggesleept? Anders kan het nooit 350 euro zijn.
Feit blijft dat 350 euro fucking veel geld isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toen is je auto weggesleept? Anders kan het nooit 350 euro zijn.
60 euro voor fout parkeren en 60 voor belediging van een ambtenaar. Waar komt de rest vandaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, ik liep dus de winkel in en toen zag ik opeens de cops bij mijn auto staan, en ik had een te grote bek volgens hun, ik was echt heel kwaad, nog erger als dat ik soms hier ben.
Ik stond ook letterlijk met kanker te schelden.
Ik zeg toch nergens dat het een koopje is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Feit blijft dat 350 euro fucking veel geld is
Ik sla geen foto's op. Gebruik de zoekfunctie eens.quote:
quote:
Ik ook. Iemand die zich aanbied voor seks?quote:
Fout parkeren: ¤60,00.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
60 euro voor fout parkeren en 60 voor belediging van een ambtenaar. Waar komt de rest vandaan?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het een koopje is?![]()
[..]
ACAB ACAB ACAB ACAB ACAB ACAB ACABquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, ik liep dus de winkel in en toen zag ik opeens de cops bij mijn auto staan, en ik had een te grote bek volgens hun, ik was echt heel kwaad, nog erger als dat ik soms hier ben.
Ik stond ook letterlijk met kanker te schelden.
Hebben ze de 'kenkers' en 'lijers' staan vinken ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Fout parkeren: ¤60,00.
Politie uitschelden voor kankerlijers en agressief geweld vertonen aan die lijers zou dan wel ¤290,00 of ¤300,00 zijn.
Nijmeegse politie kankerhoer (Er was een wijf bij.)
Geen idee, maar het is wel absurd hoog, maar ik ga er ook verder geen discussie mee aan met die gore lui.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hebben ze de 'kenkers' en 'lijers' staan vinken ofzo?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik hoop dat ze dit zien, gore joden krijg ajb kanker met je kanker dikke reet en zoeen vieze gore kankerflikkertje met een kankerkleurtje.
Het is toch al algemeen bekend dat die gore honden van hardwerkende luitjes geld aftroggelen ipv criminelen of tokkies met altijd de nieuwste auto's.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Zelfs voor groepsverkachtingen krijg je nog geen 360 euro aan boete, nu is dat natuurlijk geen belediging van een ambtenaar of eventjes fout parkeren dus is die straf sowieso lager, maar 360 is wel erg veel.
Tja, zo is het leven. Kop opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is toch al algemeen bekend dat die gore honden van hardwerkende luitjes geld aftroggelen ipv criminelen of tokkies met altijd de nieuwste auto's.
Nou ik moet er zelf ook voor zorgen voor een Kerstpakket aan mijn personeel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Salatrel het volgende:
ah bedankt. krijg ik iig een kerstpakket dit jaar
Wat heb je echt gedaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is toch al algemeen bekend dat die gore honden van hardwerkende luitjes geld aftroggelen ipv criminelen of tokkies met altijd de nieuwste auto's.
Nee het is echt serieus zo, soms heb ik wel eens wat gelogen op Fok! maar dit is echt zo.quote:
vanavond komen alle richtlijnen , ga nu eten klopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfdehet is zeker weer pauper uurtje
succesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
vanavond komen alle richtlijnen , ga nu eten klopen
dag bloody en ...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
vanavond komen alle richtlijnen , ga nu eten klopen
dag bloody en kurk_droog
je was er nog, oke dag kurk droogquote:
Bol.comquote:
Terecht, had je je maar niet als een randdebiel moeten gedragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Fout parkeren: ¤60,00.
Politie uitschelden voor kankerlijers en agressief geweld vertonen aan die lijers zou dan wel ¤290,00 of ¤300,00 zijn.
Nijmeegse politie kankerhoer (Er was een wijf bij.)
Blijf dat een merkwaardige film vinden, eerste deel is ijzersterk, tweede deel is zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef iszinloos het volgende:
Even full metal jacket aan zetten.![]()
En het zijn trouwens 7 films 12 dvds dus 5 extra dingesen.
quote:
Hoe duur was het in totaal?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef iszinloos het volgende:
Even full metal jacket aan zetten.![]()
En het zijn trouwens 7 films 12 dvds dus 5 extra dingesen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef thewhitestboyalive het volgende:
[..]
Kijk dan naar de bovenste post, n00b.
¤ 89,99 bij Bol.com, best prijzig voor 7 films, dat moet goedkoper kunnen.quote:
Das mij wat te duur ja. Kan veel goedkoper.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
¤ 89,99 bij Bol.com, best prijzig voor 7 films, dat moet goedkoper kunnen.
thepiratebay.org.. 50 cent voor de stroomquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das mij wat te duur ja. Kan veel goedkoper.
Bij de mediamarkt is het volgens mij al 50-60 ofzo
pmquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pm dan je hyves of een echte foto van je
Nooooooooeess, nu is niemand meer veilig op de weg!1111!!111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit, wit als melk.
Ik heb grotendeels al gezien hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
thepiratebay.org.. 50 cent voor de stroom
Echte mannenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
pm
Echte mannen vragen om tieten in dit topic. Of rot de neuk op natuurlijk.
Gefeli juicyihl
welke films trouwensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb grotendeels al gezien hoor
Maar die films zijn allemaal zo goed dat ik ze ook op dvd wil hebben
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef thewhitestboyalive het volgende:
[..]
Nooooooooeess, nu is niemand meer veilig op de weg!1111!!111Als je witte lichten op je af ziet komen op de snelweg, moet je ff zwaaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Thanks!quote:
Want je hebt geen tv?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme ... werkt niet op mijn pc dankzij kopieer beveiliging... godverdomme kut bol.com had dat wel even kunnen melden.
Bedanktquote:
Eigenlijk alles van Kubrickquote:
Doe ik, gefeliciteerd, dude.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je witte lichten op je af ziet komen op de snelweg, moet je ff zwaaien.
Een box van ¤89,99 kopen en dan willen bekijken op je computer?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme ... werkt niet op mijn pc dankzij kopieer beveiliging... godverdomme kut bol.com had dat wel even kunnen melden.
Thanks, ben zo fucking blijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef thewhitestboyalive het volgende:
[..]
Doe ik, gefeliciteerd, dude.
Daar moet ik mij bij aansluitenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een box van ¤89,99 kopen en dan willen bekijken op je computer?
Royal
Omdat ik wil neuken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom zou het zo een bijzonder goede middag betreffen?
Dankjewelquote:
Ik heb een erg mooi scherm en dolby 5.1 .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een box van ¤89,99 kopen en dan willen bekijken op je computer?
Royal
xbox360 he? Mag je het geluid wel hard zetten om boven die herrie uit te komen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik heb een erg mooi scherm en dolby 5.1 .
Stuk mooier als de tv's die ik hier heb . Maar goed gelukkig zitten er 2 hdmi aansluiting op dus mijn xbox 360 speelt hem nu af. moet ik ver domme wel weer de audio kabels gaan verwisselen.
Waar kun je die kopen dan?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
xbox360 he? Mag je het geluid wel hard zetten om boven die herrie uit te komen..
Derde keerquote:
Danny pijpen, krijg je hem gratis.quote:
Mijn 360 is stil.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
xbox360 he? Mag je het geluid wel hard zetten om boven die herrie uit te komen..
Iddquote:
Bij een pakje boter, zitten ze gratis.quote:
Gaat wel. Was niet heen, moest werken, kutzooi. Kan ook niet naar de eerste training, heb het geld te hard nodig om vrij te nemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja prima man. Met jou dan?
Vond je het zaterdag nog wat? Ik echt kippenvel..
Kutclip, daar kan je toch niet op fappen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Verdorie, deze clip werkt echt hypnotiserend!![]()
Ben je vandaag nog op tijd wakker geworden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gaat wel. Was niet heen, moest werken, kutzooi. Kan ook niet naar de eerste training, heb het geld te hard nodig om vrij te nemen.
Ja, haha, maar wel de hele dag moe en waardeloos gevoeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je vandaag nog op tijd wakker geworden?![]()
Riem aan de auto van m`n buren gedaan, gingen toch wegquote:
Hoelang heb je geslapen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, haha, maar wel de hele dag moe en waardeloos gevoeld.
Euhm, van half 1 tot kwart over zes ofzo. Ik droomde ook iets bizars, maar weet niet meer wat.quote:
Zohee, das lang...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Euhm, van half 1 tot kwart over zes ofzo. Ik droomde ook iets bizars, maar weet niet meer wat.
Ik vrees dat het geen succesnummer gaat worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
wtfvolgens mij is zo'n OV chipkaart echt bagger. Waarom trekt hij het niet gewoon van je rekening af, en moet je telkens dat pasje opladen.
Laat je horen voor de OV Chipkaart.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
wtfvolgens mij is zo'n OV chipkaart echt bagger. Waarom trekt hij het niet gewoon van je rekening af, en moet je telkens dat pasje opladen.
Inderdaad, vind ik ook nergens op slaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
Niet als je in het weekend 8 uur slaapt in drie dagen en ook twee keer dronken ben geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Siniti het volgende:
Dus je hebt 5 uur en 3 kwartier geslapen, dat valt toch heel erg mee?
Whehe, owned.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zohee, das lang...![]()
Vandaag proces-evaulatie van het project, maar de helft was niet komen opdagen.
Voor niets naar school gegaan, dus.
Failquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef McFearless het volgende:
[..]
Niet als je in het weekend 8 uur slaapt in drie dagen en ook twee keer dronken ben geweest.![]()
Jaquote:
Ja maar stel je gaat dus naar Amsterdam toe, je checkt in op een desbetreffende locatie. Er staat nog maar 15 euro saldo op en dat blijkt te kort te zijn. Wat gebeurt er dan als je wilt uitloggen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad, vind ik ook nergens op slaan
Krijg als het goed is eerdaags zo`n ding van de NS, als kortingskaart.
Dan word je getaserd door je OV chipkaart.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar stel je gaat dus naar Amsterdam toe, je checkt in op een desbetreffende locatie. Er staat nog maar 15 euro saldo op en dat blijkt te kort te zijn. Wat gebeurt er dan als je wilt uitloggen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan word je getaserd door je OV chipkaart.
huh? Ik stap in inchecken gaat goed, kom bij amsterdam wil door de poortjes heen. Saldo niet goed ofzo. Moet ik dan achter het poortje mn chipkaart opvullen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan word je getaserd door je OV chipkaart.
Nee, je word getaserd. Dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
huh? Ik stap in inchecken gaat goed, kom bij amsterdam wil door de poortjes heen. Saldo niet goed ofzo. Moet ik dan achter het poortje mn chipkaart opvullen?
Ja en dan? gaan we allemaal doodquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, je word getaserd. Dat zeg ik net.
Nee, gewoon gaan en afmaken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nu moet er speciaal een andere afspraak gemaakt worden.
Zal ik mij ziek melden?![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
A dust trail following an old red Nova.
Baby blue eyes, your head on my shoulder.
Wait, baby don't move, right there it is.
A t-shirt hanging on a dogwood branch.
That river was cold but we gave love a chance.
Yeaaaaaaaaaah to meeeeee.
You don't look a day over fast cars and freedom, that sunset, riverbank, first time feeling.
Ja baasquote:
Scriptie over Alfred Hitchcockquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Eten en scriptie (Alfred Hitchcock)! Fijne avond
Ja, nou je zal wel heel teleurgesteld zijn als ik niet gaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef McFearless het volgende:
[..]![]()
Je moet het zelf weten natuurlijk.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou je zal wel heel teleurgesteld zijn als ik niet ga
en mensen teleurstellen is nog erger dan boze mensen...
ff op fok postenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit een soort twitter geworden ofzo..
Ja, what the hell ik ga gewoon nietquote:
Yo.quote:
Gratis cakejes zijn altijd +1quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, what the hell ik ga gewoon niet![]()
Ik kreeg wel een gratis cake-je vandaag
quote:
Klopt...quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
VAN CAKE WORD JE DIK!!!!!!!!!!!!!!
Kankerhard roeren dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt...
Ik heb zin om brownies te maken, maar ik heb geen mixer![]()
Damn...
Ik niet hoor.quote:
Balen! Was echt te mooi! kippenvel en natte ogen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gaat wel. Was niet heen, moest werken, kutzooi. Kan ook niet naar de eerste training, heb het geld te hard nodig om vrij te nemen.
Kan ik nietquote:
American Studiesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat voor studie dat je zo'n tof onderwerp kan doen?
Ja, zag het op televisie. Een mooi en gepast afscheid van een van de grootste Ajacieden ooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Balen! Was echt te mooi! kippenvel en natte ogen..
Afscheid van Bobby Haarms hebben jullie et over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Balen! Was echt te mooi! kippenvel en natte ogen..
Whihi hoi.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
VAN PLEUN WORD JE BLIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, maar ik ga het hebben over de vrouwenrol in zijn Amerikaanse films Rear Window, Vertigo en Psycho.quote:
Tentamens voorbij?quote:
Ingrid Bergman toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga het hebben over de vrouwenrol in zijn Amerikaanse films Rear Window, Vertigo en Psycho.
Koop een zo voordelig mogelijke die toch nog aan jouw eisen voldoet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef McFearless het volgende:
Ik wil een Ipod kopen volgende week, iemand met aanraders?
Neen, Grace Kelly, Kim Novak en Janet Leigh met name. Dat in combinatie met het onderwerp voyeurisme en de vrouwelijke helden/slachtoffer rol.quote:
Daar heb ik dus ook een tijdje naar geinformeerd en gekeken, maar dat is toch eigenlijk alleen nuttig als aanvullig op een andere opleiding? Of zie ik dat verkeerd?quote:
Woensdag had ik tentamen.quote:
Mja, er moet iig een zooitje geheugen opzitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Koop een zo voordelig mogelijke die toch nog aan jouw eisen voldoet.
Ah, en op de koop toe zijn het nog toffe films (Rear Window en Psycho althans, Vertigo nog niet gezien)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Neen, Grace Kelly, Kim Novak en Janet Leigh met name. Dat in combinatie met het onderwerp voyeurisme en de vrouwelijke helden/slachtoffer rol.
Succes alvast.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef BigKahuna het volgende:
Morgen over een week herexamen doen, jeej.
Onze herkansingen van tentamens die ik vorige 2 weken heb gedaan komen ook pas eind Juli geloof ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Succes alvast.
Hier vallen de hers in augustus ergens.Leuk.
O ja, niemand gaat op vakantie in augustusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Succes alvast.
Hier vallen de hers in augustus ergens.Leuk.
Ik ga volgend jaar een andere Master doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook een tijdje naar geinformeerd en gekeken, maar dat is toch eigenlijk alleen nuttig als aanvullig op een andere opleiding? Of zie ik dat verkeerd?
Vertigo is een gruwelijke mindfuck die je zeker 2 of 3 x moet hebben gezien voordat je hem echt kunt waarderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ah, en op de koop toe zijn het nog toffe films (Rear Window en Psycho althans, Vertigo nog niet gezien)
Heb je ook een huis met allemaal trappen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef reetveter het volgende:
Goeiedaggggggggggggggggggggg.
De sims is trouwens verslavend
Wat ga jij eigenlijk voor studie doen? Of doe je?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef BigKahuna het volgende:
Morgen over een week herexamen doen, jeej.
Whehe inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, niemand gaat op vakantie in augustus![]()
Doe ze dan in september
Rechten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk voor studie doen? Of doe je?
Ik heb wel een kamer met allemaal deurenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb je ook een huis met allemaal trappen?
Ik wil hem iig zeker nog zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vertigo is een gruwelijke mindfuck die je zeker 2 of 3 x moet hebben gezien voordat je hem echt kunt waarderen.
Ik ben nu weer af en toe verslaafd aan GTAquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:45 schreef reetveter het volgende:
Goeiedaggggggggggggggggggggg.
De sims is trouwens verslavend
Als je dat eenmaal speelt blijf je het ook echt een paar uur doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ben nu weer af en toe verslaafd aan GTA
Dat broertje van je had het laatst over een huis met allemaal trappen omdat hij het wel grappig vond als iemand er 3 uur over deed om zijn slaapkamer te vinden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer met allemaal deuren. En een gozer die al 18 kinderen heeft bij 7 vrouwen
.
Ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:51 schreef Siniti het volgende:
Sims
Enige leuke was kindjes maken die opsluiten en kijken hoe ze dood gingen
Nee, op afgetrapte vans, een t-shirt met een v-hals en een spijkerbroek met gaten erin. En dan de hoogste cijfers van iedereen halen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ga je dan ook in pak naar college met je aktetas![]()
Wat onrespectloos tegenover de professoren zeg!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, op afgetrapte vans, een t-shirt met een v-hals en een spijkerbroek met gaten erin. En dan de hoogste cijfers van iedereen halen.
Kloptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef Siniti het volgende:
Wel verschrikkelijk chille locatie trouwens
Ja echt erg is datquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal speelt blijf je het ook echt een paar uur doen. Same met fifa en de sims
WTF hoe deed jij die kindjes dan opsluiten in dat spelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:51 schreef Siniti het volgende:
Sims
Enige leuke was kindjes maken die opsluiten en kijken hoe ze dood gingen
Een muur eromheen bouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF hoe deed jij die kindjes dan opsluiten in dat spel
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil RCT 1 doen, ook al zo verslavend...
Muren en geen deur.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Muren er omheen bouwen, niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
quote:
quote:
OK, duidelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Muren er omheen bouwen, niet zo moeilijk hoor
Kots op het voetpad en ontploffende achtbanenquote:
RCT 1/2quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil RCT 1 doen, ook al zo verslavend...
Lompquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:59 schreef Marurk het volgende:
wtf
http://www.dumpert.nl/med(...),_2,_1..._start.html
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
RCT 1/2
Check mijn achtbaantjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
RCT 1/2
Check mijn achtbaantjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man links maat echt een dikke faceplantquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:59 schreef Marurk het volgende:
wtf
http://www.dumpert.nl/med(...),_2,_1..._start.html
Lijkt wel alsof ie die vrouw expres een schouderduwtje wou geven.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die man links maat echt een dikke faceplant
http://www.laks.nl/quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef reetveter het volgende:
Ik ben echt te laks voor woorden![]()
. Ik wil al 2 weken lang hardlopen, en oefeningen doen. Maar voer nog steeds geen fuck uit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er straks aan, en is op aanvraag via PM of zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
doe eens n fototje van je boete, k geloof er geen fuck van 350 euro
Ik had ook een boete gekregen, ik had 2 boeken te laat teruggebracht bij de bieb. Kostte me 1,10.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Komt er straks aan, en is op aanvraag via PM of zo.
[..]
RCT 1/2
Check mijn achtbaantjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kek ideequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ga ook maar even kijken of ik RC nog kan vinden ergens... hoewel het misschien sneller is om gewoon te downloaden
Eerst ff m`n p0rn downloads pauzerenquote:
Heb je de sekstape van Miley al gezien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eerst ff m`n p0rn downloads pauzeren
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je de sekstape van Miley al gezien?
Ik ook niet.quote:
Je maakte m`n pielemans blij met een dooie musquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |