Wat ik zeg is: IEDEREEN MILJONAIR wat begrijpm je daar niet aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef ManAtWork het volgende:
Ohh, we zetten achter iedere euro dus zes nullen.
Zeg dat dan!
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef Harde_Kip het volgende:
Dag Mensen,
Ik ben verheugd om mijn geniale plan om alle armoede de wereld uit te helpen met jullie te delen. Ik ben zo opgewonden dat ik nauwelijks kan typen. Nobelprijzen zal ik winnen en eeuwige roem zal mijn deel zijn.
Ik kwam op het geniale idee toen ik een documentaire zag over geldcreatie. Het punt is dat men daar te vroeg mee stopt. Wanneer men zo veel geld creeert dat iedereen in de wereld minimaal 1 miljoen euro heeft, dan is de armoede de wereld uit. Iedereen is immers miljonair en zal dingen gaan kopen, wat een enorme stimulans is voor de economie, waardoor onze rijkdommen nog meer toenemen. We gaan een spiraal in van ongekende rijkdom. En dit is door mij bedacht.
Eer mij hier om mij baanbrekende idee die een eind maakt aan alle armoede hahaahahah
Wat wil je nou zeggen\/ \dat de prijzen zullen stijgen? Ha dat doen ze nu ook al. En als je miljonair bent merk je daar toch niks vanquote:
Dat zeg ik toch: achter iedere euro zes nullen. Dan is iedereen miljonair. Ik snap je wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Wat ik zeg is: IEDEREEN MILJONAIR wat begrijpm je daar niet aan?
Wat begrijp je niet aan 6 nullen zetten achter elke euro? Dan is iedereen miljonairquote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Wat ik zeg is: IEDEREEN MILJONAIR wat begrijpm je daar niet aan?
Wel als je maar 1 miljoen hebt en een brood anderhalf miljoen kostquote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen\/ \dat de prijzen zullen stijgen? Ha dat doen ze nu ook al. En als je miljonair bent merk je daar toch niks van
Nee dat is veel te simpel, je begrijpt mijn plan niet (waarschijnlijk omdat het te geniaal isquote:Op maandag 15 juni 2009 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 6 nullen zetten achter elke euro? Dan is iedereen miljonair
En jij maakt het geld door iedereen een miljoen te geven. Dus in plaats van 1 euro, 1.000.000 euro's uit te geven. Dus achter iedere euro zet je zes nullen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Nee dat is veel te simpel, je begrijpt mijn plan niet (waarschijnlijk omdat het te geniaal is) Maar je moet het geld echt fysiek bijmaken anders werkt het niet.
Italiaanse Lire, kom er maar in!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Mirjam het volgende:
en dan brood en melk moeten halen, en dan 2 miljoen armer zijn
Hoe kom je erbij dat een brood anderhalf miljoen kostquote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel als je maar 1 miljoen hebt en een brood anderhalf miljoen kost
Nou en, kwestie van bijdrukken en iedereen is miljardair!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Mirjam het volgende:
en dan brood en melk moeten halen, en dan 2 miljoen armer zijn
neh
We laten de banken op alle Afrikaanse golfplaten hutten hypotheken afsluiten en te taxeren op 200.000quote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef Harde_Kip het volgende:
Dag Mensen,
Ik ben verheugd om mijn geniale plan om alle armoede de wereld uit te helpen met jullie te delen. Ik ben zo opgewonden dat ik nauwelijks kan typen. Nobelprijzen zal ik winnen en eeuwige roem zal mijn deel zijn.
Ik kwam op het geniale idee toen ik een documentaire zag over geldcreatie. Het punt is dat men daar te vroeg mee stopt. Wanneer men zo veel geld creeert dat iedereen in de wereld minimaal 1 miljoen euro heeft, dan is de armoede de wereld uit. Iedereen is immers miljonair en zal dingen gaan kopen, wat een enorme stimulans is voor de economie, waardoor onze rijkdommen nog meer toenemen. We gaan een spiraal in van ongekende rijkdom. En dit is door mij bedacht.
Eer mij hier om mij baanbrekende idee die een eind maakt aan alle armoede hahaahahah
OH ok...Ga jij dan werken? (Vraag/Aanbod jwtzlf)quote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat een brood anderhalf miljoen kost
Ik ook niet! Als ik eenmaal miljonair ben, dan wil ik ook als een miljonair levenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
OH ok...Ga jij dan werken? (Vraag/Aanbod jwtzlf)
Ik niet...Ik heb al een miljoen euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |