Had je even eerder moeten zeggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
EN IK WIL DE LAATSTE POST!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je internet tript 'm.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:36 schreef behangplakker het volgende:
Hoort die banner tussen de lijst met plaatjes of tript mijn internet hem?
quote:
En dat durf jij te zeggen?quote:
Whehequote:
25 000 ga ik vast ook missen.quote:aantal posts: 23975 (gemiddeld 31 per dag)
Ik ook, alleen 10.000 heb ik bewust mee gemaakt. Voor zover dat kanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheheb ik tot nu toe ook altijd gehad.
[..]
25 000 ga ik vast ook missen.
jij bent dan weer jaloers op mijn 20+ cm lange staafquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben jij wel jaloers op, he newbie
Altijd 2 keer de helftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef kurk_droog het volgende:
advies voor stageverslag
Als het een totaal onsamenhangend geheel is... gewoon 5.5 minimaal toch?
Ik ook.quote:
Gast, het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jij bent dan weer jaloers op mijn 20+ cm lange staaf
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jij bent dan weer jaloers op mijn 20+ cm lange staaf
Het gaat niet om aantallen maar wat je postquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast, het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doet
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kanker ik heb een boete gekregen, ¤350,00. wtf.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt je puntkin niet ten goede hoor
Why?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Af en toe trek ik mijn stoute schoenen aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt je puntkin niet ten goede hoor
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat niet om aantallen maar wat je post
quote:
Straks is 'ie niet alleen puntig, maar ook nog eens puisterigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Af en toe trek ik mijn stoute schoenen aan
een vrouw!!! uit 1990quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Af en toe trek ik mijn stoute schoenen aan
Is ze echt Stella dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Straks is 'ie niet alleen puntig, maar ook nog eens puisterig
En toen is je auto weggesleept? Anders kan het nooit 350 euro zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik was gauw in een winkel en ik ik dacht even snel naar binnen te kunnen gaan zonder kaartje te halen voor mijn auto, en ja hoor raad eens, maar Coopertje had natuurlijk een grote kankerbek omndat ik godverdomme net daar 5 seconde binnen ben.
(Dit is trouwens echt serieus)
Nee, ik liep dus de winkel in en toen zag ik opeens de cops bij mijn auto staan, en ik had een te grote bek volgens hun, ik was echt heel kwaad, nog erger als dat ik soms hier ben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toen is je auto weggesleept? Anders kan het nooit 350 euro zijn.
Feit blijft dat 350 euro fucking veel geld isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toen is je auto weggesleept? Anders kan het nooit 350 euro zijn.
60 euro voor fout parkeren en 60 voor belediging van een ambtenaar. Waar komt de rest vandaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, ik liep dus de winkel in en toen zag ik opeens de cops bij mijn auto staan, en ik had een te grote bek volgens hun, ik was echt heel kwaad, nog erger als dat ik soms hier ben.
Ik stond ook letterlijk met kanker te schelden.
Ik zeg toch nergens dat het een koopje is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Feit blijft dat 350 euro fucking veel geld is
Ik sla geen foto's op. Gebruik de zoekfunctie eens.quote:
quote:
Ik ook. Iemand die zich aanbied voor seks?quote:
Fout parkeren: ¤60,00.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
60 euro voor fout parkeren en 60 voor belediging van een ambtenaar. Waar komt de rest vandaan?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het een koopje is?![]()
[..]
ACAB ACAB ACAB ACAB ACAB ACAB ACABquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, ik liep dus de winkel in en toen zag ik opeens de cops bij mijn auto staan, en ik had een te grote bek volgens hun, ik was echt heel kwaad, nog erger als dat ik soms hier ben.
Ik stond ook letterlijk met kanker te schelden.
Hebben ze de 'kenkers' en 'lijers' staan vinken ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Fout parkeren: ¤60,00.
Politie uitschelden voor kankerlijers en agressief geweld vertonen aan die lijers zou dan wel ¤290,00 of ¤300,00 zijn.
Nijmeegse politie kankerhoer (Er was een wijf bij.)
Geen idee, maar het is wel absurd hoog, maar ik ga er ook verder geen discussie mee aan met die gore lui.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hebben ze de 'kenkers' en 'lijers' staan vinken ofzo?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik hoop dat ze dit zien, gore joden krijg ajb kanker met je kanker dikke reet en zoeen vieze gore kankerflikkertje met een kankerkleurtje.
Het is toch al algemeen bekend dat die gore honden van hardwerkende luitjes geld aftroggelen ipv criminelen of tokkies met altijd de nieuwste auto's.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
Zelfs voor groepsverkachtingen krijg je nog geen 360 euro aan boete, nu is dat natuurlijk geen belediging van een ambtenaar of eventjes fout parkeren dus is die straf sowieso lager, maar 360 is wel erg veel.
Tja, zo is het leven. Kop opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is toch al algemeen bekend dat die gore honden van hardwerkende luitjes geld aftroggelen ipv criminelen of tokkies met altijd de nieuwste auto's.
Nou ik moet er zelf ook voor zorgen voor een Kerstpakket aan mijn personeel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Salatrel het volgende:
ah bedankt. krijg ik iig een kerstpakket dit jaar
Wat heb je echt gedaan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is toch al algemeen bekend dat die gore honden van hardwerkende luitjes geld aftroggelen ipv criminelen of tokkies met altijd de nieuwste auto's.
Nee het is echt serieus zo, soms heb ik wel eens wat gelogen op Fok! maar dit is echt zo.quote:
vanavond komen alle richtlijnen , ga nu eten klopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik dacht precies hetzelfdehet is zeker weer pauper uurtje
succesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
vanavond komen alle richtlijnen , ga nu eten klopen
dag bloody en ...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
vanavond komen alle richtlijnen , ga nu eten klopen
dag bloody en kurk_droog
je was er nog, oke dag kurk droogquote:
Bol.comquote:
Terecht, had je je maar niet als een randdebiel moeten gedragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Fout parkeren: ¤60,00.
Politie uitschelden voor kankerlijers en agressief geweld vertonen aan die lijers zou dan wel ¤290,00 of ¤300,00 zijn.
Nijmeegse politie kankerhoer (Er was een wijf bij.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |