't Is toch geen B&H hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:24 schreef TheArt het volgende:
Heuy Pfaf, plaats die mooie foto's uit de OP van het vorige deel hier ook eens
Hoppa, 6-2.
25 ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat snel! Hoeveel min.?
Of Hrdinova raakt opeens alles. Met zo'n scorebord weten we niets.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Nee dit gaat ze niet meer redden... ineens is ze het helemaal kwijt.....
Dan nog. Als Hrdinova ineens alles raakt, blijft het nog steeds maar Hrdinova die alles raakt..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of Hrdinova raakt opeens alles. Met zo'n scorebord weten we niets.
Je doet nou net of zij niks kan. Al dit soort meiden kunnen best een aardige bal slaan, maar staat buiten de top-100 omdat ze gewoon veel te wisselvallig zijn. Dat is Aran ook nog en dat is haar niet kwalijk te nemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan nog. Als Hrdinova ineens alles raakt, blijft het nog steeds maar Hrdinova die alles raakt..
nou 0-6 geveegd worden is wel ineens heel opvallend... dat zal vast niet alleen aan haar tegenstandster liggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of Hrdinova raakt opeens alles. Met zo'n scorebord weten we niets.
Niets nieuws onder de zon, maar ik vind het onzin om elke keer weer bij geen Nederlanders op een slam uit te gaan halen naar de KNLTB. De KNLTB heeft absoluut gefaald in haar beleid ten tijden van de generatie Krajicek, Schalken en ga zo maar door. Dat kunnen ze niet in één keer opdraaien.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[negativiteits modus AAN]
Blame de KNLTB ! Die zijn de schuld van het waardeloze beleid wat ze al jaren voeren. Vandaar dat we het voor de zoveelste keer in een aantal jaren tijd moeten doen zonder NL'ers op een grand-slam.
[negativiteits modus UIT]
Helaas in de eerste ronde verloren van MOORE, Jessica (AUS) met 2-6 6-4 6-2. Moore is de 150ste vd wereld.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:22 schreef Sharapova het volgende:
Rus speelt aankomende week het tournooi van Biarritz in Frankrijk (100K).
Gewoon langzamerhand weggezakt, maar vooral blessures Ze is inmiddels ook alweer 33. Maar Aran moet tegen Castano.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:10 schreef evert het volgende:
en binnen. dus hoofdtoernooi!
Jep, 16 punten. Dus de helft van de challengerfinale is verdedigd.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Tim86 het volgende:
112 met 607 ranking points. US Open moet lukken MAAR wel een challengerfinale die er deze week af gaat aan punten (34) en later ook nog een challenger semi van 50 punten. Als het tegen zit zak je dan richting 128 (Krajicek), maar nu met het bereiken van het hoofdtoernooi pakt ze ook weer punten.
haha, als je het zo bekijkt zal ze nu weer een break voorstaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Rus heeft break voorgestaan als ik de odds van de bookies mag geloven. Maar inmiddels teruggebroken....
KLIK
Ja klopt,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef pfaf het volgende:Jeuj!
Geen makkelijke tweede ronde.
Laatste keer zal vorig jaar toch nog zijn geweest?
Ja, ze komt nu rond plek 101 te staan, dat geeft toegang tot rechtstreekse plaatsing,quote:
Klopt helemaal. Aanstaande maandag is de cut-off.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ja, ze komt nu rond plek 101 te staan, dat geeft toegang tot rechtstreekse plaatsing,
Want aankomende maandag is het toch 6 weken voor US open, zowat ik begrepen heb.
Mooizoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ja, ze komt nu rond plek 101 te staan, dat geeft toegang tot rechtstreekse plaatsing,
Want aankomende maandag is het toch 6 weken voor US open, zowat ik begrepen heb.
ohja sorry,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misa stond vorig jaar toch ook nog rond de 30e plaats?
Aan het scoreboard te zien ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
Aan de odds te zien verliest ze eerste set ...
En ze haalt zelfs de finale in Palermo na een zege op ALG. Juist ja, de Grönefeld die in de 2e ronde nog van Rus wonquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:08 schreef Tim86 het volgende:
En deze week won Errani met speels gemak van Shvedova...juistem..de Shvedova die Rus laatst nog heeft afgeslacht
Gokje?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu is het kijken of het een opleving is van een week vanwege het spelen voor eigen publiek of dat Aran volgende week gewoon klop krijgt.
Vanavond rond 21.15-21.30 waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:16 schreef TheArt het volgende:
Aran is rechtstreeks geplaatst voor het hoofdtoernooi van het WTA-toernooi in het Sloveense Portoroz van volgende week. In de eerste ronde treft ze de als 5e geplaatste Italiaanse Sara Errani (WTA-47).
Gewoon erg slecht... heeft ze al vaker gehad dit soort dikke nederlagen.... alsof ze dan mentaal ook helemaal opgeeftquote:
dat bedoel ik dusquote:
Weet niet of jij beelden van Roland Garros hebt gezien, ze is allesbehalve compleet uit ontwikkeld. Ken je het trucje zoals Errani, dan hoef je haar niet te sparen. Overklast.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon erg slecht... heeft ze al vaker gehad dit soort dikke nederlagen.... alsof ze dan mentaal ook helemaal opgeeft
Ja heb haar daar zien spelen, hoort ook wel bij het leerproces... maar die bagels vallen me wel erg op!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weet niet of jij beelden van Roland Garros hebt gezien, ze is allesbehalve compleet uit ontwikkeld. Ken je het trucje zoals Errani, dan hoef je haar niet te sparen. Overklast.
Dat was op gravel toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:09 schreef Sharapova het volgende:
Rus moet in de eerste ronde van de us open tegen Errani spelen, waar ze vorige maand nog met 6-1, 6-0 van heeft verlorenLaten we hopen dat ze nu wat meer tegenstand kan bieden, of zelfs kan winnen natuurlijk
!
Voorlopig niet: 0-4.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:09 schreef Sharapova het volgende:
Rus moet in de eerste ronde van de us open tegen Errani spelen, waar ze vorige maand nog met 6-1, 6-0 van heeft verlorenLaten we hopen dat ze nu wat meer tegenstand kan bieden, of zelfs kan winnen natuurlijk
!
Dat niet volgens mij maar ze heeft wel de keus gemaakt om bij Eddy Bank te blijven en niet te kiezen voor het Adidas-trainingsteam met onder andere Sven Groeneveld als coach... volgens mij was die laatste optie beter geweest... ik heb het gevoel dat ze de laatste maanden wat stilstaat in haar ontwikkelingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hmmz, damn.
Beetje het Misa syndroom.
Is ze aan de kerel!?
Och dat hoeft niet eens. Het kan best dat ze tennistechnisch en fysiek best vorderingen heeft gemaakt, maar dat dat er op dit moment gewoon niet uitkomt. Gewoon een mindere periode dit, zoals elke tennisser die wel eens heeft. Goed dat Aran dit al vroeg in haar loopbaan meemaakt, dan weet ze in de toekomst daarmee om te gaan als het vaker gebeurt (tenminste, dat hoop ik).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet volgens mij maar ze heeft wel de keus gemaakt om bij Eddy Bank te blijven en niet te kiezen voor het Adidas-trainingsteam met onder andere Sven Groeneveld als coach... volgens mij was die laatste optie beter geweest... ik heb het gevoel dat ze de laatste maanden wat stilstaat in haar ontwikkeling
Nee, was haar laatste toernooi van het jaar. Er gaan ook nog 50 punten af van de winst in Polen vorig jaar.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef Sharapova het volgende:
Hatsa! 90 puntjes erbijBijna in de top 100 weer!
Speelt ze de komende weken nog toernooien?
Jep, dat zal het zeker worden.quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef Sharapova het volgende:
oh dat is zonde, had gedacht dat ze nog wat zo spelen om dat te compenseren, maar niet dusDat worden dan weer kwalificaties zeker voor de Australian open?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:53 schreef Szura het volgende:
Vaidisova heeft nog steeds last van het Stepanek-syndroom.
Als je met hem batst kun je spontaan niet meer tennissen
Rusje in vormquote:Arantxa Rus vernedert Beatrice Capra
Copyright 2009, Novum
Arantxa Rus vernedert Beatrice Capra
(Novum) - Arantxa Rus heeft met veel machtsvertoon de kwartfinale van het ITF-toernooi van het Amerikaanse Midland bereikt. De nummer 117 van de wereld liet een double bagle noteren tegen Beatrice Capra, die op de mondiale ranglijst de 726e plaats bezet: 6-0, 6-0. Rus had in de vorige ronde voormalig top tien-speelster Nicole Vaidisova uitgeschakeld.
Tegen wie Rus het in de kwartfinale moet opnemen, is nog niet bekend. Haar opponente komt uit de ontmoeting tussen de Amerikaanse Laura Granville en de Georgische Anna Tatishvili.
quote:Zeges voor Rus en Krajicek in Indian Wells
Uitgegeven: 9 maart 2010 10:26
Laatst gewijzigd: 9 maart 2010 10:42
AMSTERDAM - Aranxta Rus is maandag doorgedrongen tot de tweede ronde van de kwalificaties voor het WTA-toernooi in Indian Wells.
© ANPDe tennisster uit Monster was in de openingsronde in twee sets te sterk voor de Poolse Marta Domachowska (6-3 6-4).
In de volgende ronde moet Rus het opnemen tegen de Portugese nummer 116 van de wereld Michelle Larcher De Brito.
liever een topic een maand niet aanraken dan een vrouw zeg ik altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
Schandalig dat dit topic bijna een maand niet aangeraakt is.
[..]
quote:Krajicek en Rus uitgeschakeld
Uitgegeven: 10 maart 2010 08:02
Laatst gewijzigd: 10 maart 2010 08:02
INDIAN WELLS - Michaëlla Krajicek en Arantxa Rus hebben zich niet geplaatst voor het hoofdtoernooi van Indian Wells. De tweede Nederlandse tennissters werden uitgeschakeld in de tweede ronde van de kwalificaties.
© Infostrada SportsKrajicek verloor in drie sets van de als derde geplaatste Kroatische Petra Martic. Martic won de partij met 2-6 6-2 6-1.
Rus was niet opgewassen tegen de Portugese Michelle Larcher de Brito. Rus ging met 4-6 3-6 onderuit.
Krajicek komt in Indian Wells nog wel in actie in het dubbel. Ze vormt een koppel met de Roemeense Monica Niculescu.
Twee hele makkelijke zeges.quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef evert het volgende:
nu 2 kwalificatieronden gewonnen, helaas nog een derde te gaan voordat ze in het hoofdtoernooi zit
Krajicek heeft er toch ook 2x achter elkaar dik van veloren vorig jaar?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:12 schreef TheArt het volgende:
Errani is echt een verschrikkelijke angstgägner van Aran.
Sommige dingen zijn gewoon moeilijk te verklaren. Aran slaat geen dubbele fouten, in de vorige rondes bleek haar service heel steady en nu voor de derde keer tegen Errani dat ze totaal geen vuist kan maken op eigen service. Ze heeft amper 6 punten op eigen service gewonnen, in 7 games. Leg dat maar eens uit. Errani heeft schijnbaar iets gevonden dat werkt en wat ze constant kan blijven doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Krajicek heeft er toch ook 2x achter elkaar dik van veloren vorig jaar?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:32 schreef TheArt het volgende:
1-6, 2-6. Blijft een raar spelletje dat vrouwentennis.
Nee, over het algemeen. Want ook bij mannen speelt dat. Wel op een wat andere manier, maar toch. Je kan vrij steady en goed staan te spelen, niets aan het handje en dan kom je iemand tegen, niet eens een topper, waartegen je voor de derde keer totaal geen kans maakt. Blijft vreemd.quote:
1e ronde is goed te doen, maar voor de rest een hele lastige loting. Zeker omdat Halep eindelijk weer eens goed in vorm is.quote:1 OLARU, Ioana Raluca ROU vs. LLAGOSTERA VIVES, Nuria ESP
2 RUS, Arantxa NED vs. FERRER SUAREZ, Ines ESP
3 ROGOWSKA, Olivia AUS vs. HALEP, Simona ROU
4 FEUERSTEIN, Claire FRA vs. MEUSBURGER, Yvonne AUT
5 MALEK, Tatjana GER vs. SOLSONA CARCASONA, Sheila ESP
6 ARRUABARRENA-VECINO, Lara ESP vs. SOLER ESPINOSA, Silvia ESP
7 DOMACHOWSKA, Marta POL vs. PIRONKOVA, Tsvetana BUL
8 DANIILIDOU, Eleni GRE vs. SPREM, Karolina CRO
9 CORNET, Alize FRA vs. COSTAS-MOREIRA, Leticia ESP
10 MLADENOVIC, Kristina FRA vs. BELTRAME, Severine FRA
11 FORETZ, Stephanie FRA vs. DENTONI, Corinna ITA
12 LAPUSHCHENKOVA, Anna RUS vs. CAMERIN, Maria Elena ITA
13 ZAHLAVOVA, Sandra CZE vs. ZEC PESKIRIC, Masa SLO
14 KUCOVA, Zuzana SVK vs. LARSSON, Johanna SWE
15 CABEZA CANDELA, Estrella ESP vs. MOLIK, Alicia AUS
16 NICULESCU, Monica ROU vs. PARMENTIER, Pauline FRA
quote:Arantxa Rus heeft zich met bijzonder veel moeite geplaatst voor het hoofdschema van het WTA-toernooi in Barcelona. De Nederlandse moest in de beslissende kwalificatieronde maar liefst drie matchpoints wegwerken tegen de Spaanse Nuria Llagostera Vives: 3-6, 6-3, 7-6 (10). Later meer...
quote:Op maandag 12 april 2010 11:14 schreef knijn1985 het volgende:
eindstand nu net klaar...6-1 6-2..halep zonder tietjes is te goed
Nee, bij lange na niet. Die verloor van Beatriz Garcia volgens mij. Die staat nog 100 plaatsen lager.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef Szura het volgende:
Was dat niet die speelster waar Clijsters van verloor pas geleden?
Parra Santonja lijkt me absoluut de slechtste loting. Rybarikova op papier ook, maar die staat niet zo sterk te tennissen, maar goed toch maar beter vermijden. De rest lijkt me zeker haalbaar.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef Szura het volgende:
Jij weet vast wel wie je beter wel of niet kan loten op deze ondergrond, TA
En stiekem toch een TVP zettenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef groenen het volgende:
Aran![]()
Wat is er zo interessant aan het volgen van dit gerommel in de marge?
Niet best? Het wordt steeds slechter. Wat een drama is dat vandaag zeg. Ze heeft ook nog geen één winner geslagen volgens mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef borisz het volgende:
Aran speelt niet al te best in de tweede set.
5*-3 Koehler in set 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |