Aan het scoreboard te zien ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
Aan de odds te zien verliest ze eerste set ...
En ze haalt zelfs de finale in Palermo na een zege op ALG. Juist ja, de Grönefeld die in de 2e ronde nog van Rus wonquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:08 schreef Tim86 het volgende:
En deze week won Errani met speels gemak van Shvedova...juistem..de Shvedova die Rus laatst nog heeft afgeslacht
Gokje?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu is het kijken of het een opleving is van een week vanwege het spelen voor eigen publiek of dat Aran volgende week gewoon klop krijgt.
Vanavond rond 21.15-21.30 waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:16 schreef TheArt het volgende:
Aran is rechtstreeks geplaatst voor het hoofdtoernooi van het WTA-toernooi in het Sloveense Portoroz van volgende week. In de eerste ronde treft ze de als 5e geplaatste Italiaanse Sara Errani (WTA-47).
Gewoon erg slecht... heeft ze al vaker gehad dit soort dikke nederlagen.... alsof ze dan mentaal ook helemaal opgeeftquote:
dat bedoel ik dusquote:
Weet niet of jij beelden van Roland Garros hebt gezien, ze is allesbehalve compleet uit ontwikkeld. Ken je het trucje zoals Errani, dan hoef je haar niet te sparen. Overklast.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon erg slecht... heeft ze al vaker gehad dit soort dikke nederlagen.... alsof ze dan mentaal ook helemaal opgeeft
Ja heb haar daar zien spelen, hoort ook wel bij het leerproces... maar die bagels vallen me wel erg op!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weet niet of jij beelden van Roland Garros hebt gezien, ze is allesbehalve compleet uit ontwikkeld. Ken je het trucje zoals Errani, dan hoef je haar niet te sparen. Overklast.
Dat was op gravel toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:09 schreef Sharapova het volgende:
Rus moet in de eerste ronde van de us open tegen Errani spelen, waar ze vorige maand nog met 6-1, 6-0 van heeft verlorenLaten we hopen dat ze nu wat meer tegenstand kan bieden, of zelfs kan winnen natuurlijk
!
Voorlopig niet: 0-4.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:09 schreef Sharapova het volgende:
Rus moet in de eerste ronde van de us open tegen Errani spelen, waar ze vorige maand nog met 6-1, 6-0 van heeft verlorenLaten we hopen dat ze nu wat meer tegenstand kan bieden, of zelfs kan winnen natuurlijk
!
Dat niet volgens mij maar ze heeft wel de keus gemaakt om bij Eddy Bank te blijven en niet te kiezen voor het Adidas-trainingsteam met onder andere Sven Groeneveld als coach... volgens mij was die laatste optie beter geweest... ik heb het gevoel dat ze de laatste maanden wat stilstaat in haar ontwikkelingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hmmz, damn.
Beetje het Misa syndroom.
Is ze aan de kerel!?
Och dat hoeft niet eens. Het kan best dat ze tennistechnisch en fysiek best vorderingen heeft gemaakt, maar dat dat er op dit moment gewoon niet uitkomt. Gewoon een mindere periode dit, zoals elke tennisser die wel eens heeft. Goed dat Aran dit al vroeg in haar loopbaan meemaakt, dan weet ze in de toekomst daarmee om te gaan als het vaker gebeurt (tenminste, dat hoop ik).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet volgens mij maar ze heeft wel de keus gemaakt om bij Eddy Bank te blijven en niet te kiezen voor het Adidas-trainingsteam met onder andere Sven Groeneveld als coach... volgens mij was die laatste optie beter geweest... ik heb het gevoel dat ze de laatste maanden wat stilstaat in haar ontwikkeling
Nee, was haar laatste toernooi van het jaar. Er gaan ook nog 50 punten af van de winst in Polen vorig jaar.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef Sharapova het volgende:
Hatsa! 90 puntjes erbijBijna in de top 100 weer!
Speelt ze de komende weken nog toernooien?
Jep, dat zal het zeker worden.quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef Sharapova het volgende:
oh dat is zonde, had gedacht dat ze nog wat zo spelen om dat te compenseren, maar niet dusDat worden dan weer kwalificaties zeker voor de Australian open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |