Dat niet volgens mij maar ze heeft wel de keus gemaakt om bij Eddy Bank te blijven en niet te kiezen voor het Adidas-trainingsteam met onder andere Sven Groeneveld als coach... volgens mij was die laatste optie beter geweest... ik heb het gevoel dat ze de laatste maanden wat stilstaat in haar ontwikkelingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Hmmz, damn.
Beetje het Misa syndroom.
Is ze aan de kerel!?
Och dat hoeft niet eens. Het kan best dat ze tennistechnisch en fysiek best vorderingen heeft gemaakt, maar dat dat er op dit moment gewoon niet uitkomt. Gewoon een mindere periode dit, zoals elke tennisser die wel eens heeft. Goed dat Aran dit al vroeg in haar loopbaan meemaakt, dan weet ze in de toekomst daarmee om te gaan als het vaker gebeurt (tenminste, dat hoop ik).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet volgens mij maar ze heeft wel de keus gemaakt om bij Eddy Bank te blijven en niet te kiezen voor het Adidas-trainingsteam met onder andere Sven Groeneveld als coach... volgens mij was die laatste optie beter geweest... ik heb het gevoel dat ze de laatste maanden wat stilstaat in haar ontwikkeling
Nee, was haar laatste toernooi van het jaar. Er gaan ook nog 50 punten af van de winst in Polen vorig jaar.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef Sharapova het volgende:
Hatsa! 90 puntjes erbijBijna in de top 100 weer!
Speelt ze de komende weken nog toernooien?
Jep, dat zal het zeker worden.quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef Sharapova het volgende:
oh dat is zonde, had gedacht dat ze nog wat zo spelen om dat te compenseren, maar niet dusDat worden dan weer kwalificaties zeker voor de Australian open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |