Helaas in de eerste ronde verloren van MOORE, Jessica (AUS) met 2-6 6-4 6-2. Moore is de 150ste vd wereld.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:22 schreef Sharapova het volgende:
Rus speelt aankomende week het tournooi van Biarritz in Frankrijk (100K).
Gewoon langzamerhand weggezakt, maar vooral blessures Ze is inmiddels ook alweer 33. Maar Aran moet tegen Castano.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:10 schreef evert het volgende:
en binnen. dus hoofdtoernooi!
Jep, 16 punten. Dus de helft van de challengerfinale is verdedigd.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Tim86 het volgende:
112 met 607 ranking points. US Open moet lukken MAAR wel een challengerfinale die er deze week af gaat aan punten (34) en later ook nog een challenger semi van 50 punten. Als het tegen zit zak je dan richting 128 (Krajicek), maar nu met het bereiken van het hoofdtoernooi pakt ze ook weer punten.
haha, als je het zo bekijkt zal ze nu weer een break voorstaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Rus heeft break voorgestaan als ik de odds van de bookies mag geloven. Maar inmiddels teruggebroken....
KLIK
Ja klopt,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:35 schreef pfaf het volgende:Jeuj!
Geen makkelijke tweede ronde.
Laatste keer zal vorig jaar toch nog zijn geweest?
Ja, ze komt nu rond plek 101 te staan, dat geeft toegang tot rechtstreekse plaatsing,quote:
Klopt helemaal. Aanstaande maandag is de cut-off.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ja, ze komt nu rond plek 101 te staan, dat geeft toegang tot rechtstreekse plaatsing,
Want aankomende maandag is het toch 6 weken voor US open, zowat ik begrepen heb.
Mooizoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ja, ze komt nu rond plek 101 te staan, dat geeft toegang tot rechtstreekse plaatsing,
Want aankomende maandag is het toch 6 weken voor US open, zowat ik begrepen heb.
ohja sorry,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misa stond vorig jaar toch ook nog rond de 30e plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |