quote:The best way to do it is to put your other hand on the hamster's back gently(look at upper picture).That makes hamsters feel comfortable and warm.But if it bites you,you have to keep holding it and shout ''no!''.Then you can put it back to it's cage.If you continue do that,it will learn to stay and cuddle in your hands.
....Whotquote:
Ik heb dat boek nog met die scenequote:
hamsters zijn killersquote:
In Asterix en Obelix schelden ze ook met "Stelletje kankerpitten!"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb dat boek nog met die scene
Heb net buiten gerookt toen er hier onweer was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Jongens praat me moed in want ik ben vet bang van onweer
Je video komt negers te kort.quote:
Hier.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:42 schreef Maisnon het volgende:
het is zo te zien maar een dunne wolk dus het moet met 10 minuten voorbij zijn.
Was wel een mooie wolk geweest om te zien overdag, als ik de radar zo zie.
Als je de beoordelende ook acid geeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, denken jullie dat mijn beoordelers blij worden als ik mijn portfolio waar ik op beoordeeld wordt, vol zet met neon farm animals on acid.
its electrifyingquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:18 schreef iszinloos het volgende:
Wat is er trouwens met frau krentenbol gebeurt?
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:22 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]Even dat farm animals on acid idee uitgewerkt.
Ik denk dat ze me nog serieus nemen na dit haha
Hoewel mijn beoordeler een toffe man is die dit wel zou kunnen waarderen denk ik.
Wat heeft de tekst met de achtergrond te maken ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:22 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]Even dat farm animals on acid idee uitgewerkt.
Ik denk dat ze me nog serieus nemen na dit haha
Hoewel mijn beoordeler een toffe man is die dit wel zou kunnen waarderen denk ik.
Eelsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:52 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens vet nummer van het nieuwe Eels album
quote:
quote:
holy shit, ik ben ook hier, dan moet ik mijn PC maar snel afsluitenquote:
Waag het niet ik verveel me nu al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:40 schreef Seam het volgende:
[..]
holy shit, ik ben ook hier, dan moet ik mijn PC maar snel afsluiten
Bier ist gut!quote:
quote:
Omdat je niet met de tijd van je pc kan omgaan, newbiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom is de tijd van jouwe bericht 07:58, terwijl er hier bij mij 07:04 staat ? Jij komt uit de toekomst aaahhh![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je niet met de tijd van je pc kan omgaan, newbie
Zeg, waarom vertel je meteen je schedelinhoud?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eigen computer, pinda, ik zit op school..
Hij noemt jou anders pindaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, waarom vertel je meteen je schedelinhoud?
Ze heeft de zelfde wangen als mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken in dit topic!
[ afbeelding ]
Bekertje koffie.quote:
Dat geldt voor heel Volendam en Urk en omgeving.quote:
Zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken in dit topic!
[ afbeelding ]
Toch zou ik d'r doen.quote:
Ninja-edit. En nee ik zou niet iedereen doen, alleen Monique, Krentenbol, Wolvendagen en Taylor Swift.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ging het niet over
Jij zou iedereen doen
Wil jij Sackboy/Emimich doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ninja-edit. En nee ik zou niet iedereen doen, alleen Monique, Krentenbol, Wolvendagen en Taylor Swift.
quote:
hihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel Volendam en Urk en omgeving.
Ja maar heel Urk nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook, je hebt zelf ook van zulke wangen
Je weet best wel wat ik bedoel, pinda.quote:
Natuurlijk, maar ik ben een beetje in een troll-buiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet best wel wat ik bedoel, pinda.
Dat weet je best, jij opper-urker-gay.quote:
Ben jij mijn vader?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie dat je een foto van je vader gevonden hebt
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzeee, vuile ouwe nicht dat je bent!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Of Emimichquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
Van wie zou dat nu weer een kloon zijn?NG?
Nee, die heeft een schaaktoernooi.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Florian_ het volgende:
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
HAHA
...HAHAHAHAA![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Florian_ het volgende:
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
HAHA
...HAHAHAHAA![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
PK volgt het Ajax topicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef Paaskonijn het volgende:
AFC Ajax topic #1335
LEET KOMT ERAAN, HAHAHA!!!!!11
Inderdaad spuit 11, krijg nu pas een reply op een PM die ik 6 dagen geleden heb verstuurd.quote:
Sinds neger.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden topics verwijderd dan?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad spuit 11, krijg nu pas een reply op een PM die ik 6 dagen geleden heb verstuurd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef dagdag het volgende:
heb net trosje bananen gekocht, wil er eentje opeten zijn ze weg
dus ging op onderzoek , is het die man van verderop weer die ze in zijn oor had gedouwd
smerig
dus ging op onderzoek , is het die man van verderop weer die ze in zijn oor had gedouwd
smerig
smerig
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef dagdag het volgende:
ik zie hier mannen met haarbanden verschijnen, nou weet ik dat niet iedereen hier op vrouwen valt.
maar klb gay sc hoeft niet
ik zie hier mannen met haarbanden verschijnen, nou weet ik dat Gupje niet op vrouwen valt.
quote:
Neequote:
ik zie hier mannen met haarbanden verschijnen, nou weet ik dat niet iedereen hier op vrouwen valt.
- 1100 dagdagpuntenquote:
Zegt onze Inter- en Italie-fan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef dagdag het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel heb ik er nou bijgekregen?quote:
Gehyped enzo! GEEN EENS GOED GENOEG VOOR PSVquote:
quote:Digitale televisieaanbieder UPC heeft besloten het kanaal ESPN America in een pakket te stoppen met Sport1. De beslissing geeft de abonnee van Sport1 extra content. Naast de sporten die dit kanaal biedt, kan de kijker nu namelijk ook voor hetzelfde geld gratis naar ESPN America kijken.
Voor liefhebbers van ESPN betekent dit dat hun favoriete kanaal voortaan in een ander pakket komt te zitten, waarbij de verplichting geldt dat ze ook Sport1 moeten afnemen.
IDD DRAMA DIE JONGENquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gehyped enzo! GEEN EENS GOED GENOEG VOOR PSV![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Ik post toch geen mannen met haarbanden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Nee maar,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? Ik post toch geen mannen met haarbanden?
Erbij neem ik aan?quote:
En? Dan? Dus? Ook? Dat heeft toch niets met elkaar te maken, gij faalhaasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee maar,[ [url= afbeelding]http://ajweb.nl/smiley/emogay.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Dan heb ik er nu 2300 nietwaar?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Juicyhil vandaag moet afrijden.
Zit iedereen veilig binnen?
Ik denk dat hij verongeluktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Florian_ het volgende:
laten we minuut alvast stil zijnquote:
quote:
300 punten, en 500 voor bloodyquote:
Waarom drink jij geen alcohol?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
300 punten, en 500 voor bloody
niet dat ik alcohol drink maar goed
drink alleen bloedquote:
Ik heb dr ook echt helemaal niks aan gehad, behalve het lezen van mn notes en dat was nou ook niet echt de moeitequote:
Ja ik kreeg een ingeving.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
drink alleen bloed
die remlof hierboven
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef dagdag het volgende:
jitzzze blijf een keer van kinderen af
stiekem in een ernie kostuum rondlopen om 12 jarige te neu...
Meisje (12) moet poppen inruilen
AMSTERDAM - Een 12-jarig Australisch meisje moet haar poppen inruilen voor een echt exemplaar. Het grietje wordt met een klap één van 's lands jongste moeders. De puber leeft al met haar vriendje (15) samen in het huis van haar ouders.
Foto: GETTY IMAGES
Ads door Google
Het meisje deelt sinds een jaar het bed met de jongen. Haar moeder gaf het vriendje vorig jaar toestemming om bij moeder en dochter in te trekken. De pogingen van de vader om de verhuizing te dwarsbomen, liepen op niets uit. Dat schrijft The Daily Telegraph.
De politie kon niets voor de man betekenen, omdat de twee onder toezicht wonen van een volwassene. Het vijftienjarige vadertje is minderjarig, wat een strafrechtelijk onderzoek onmogelijk maakt in Australië. Bovendien is 'samen slapen' voor kinderen niet verboden.
De zwangerschap is in een te laat stadium ontdekt. Abortus is niet meer mogelijk.
zoek binnen 1 minuut de tekst van C'è solo l'Interquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:
Best mistigquote:
ac milan wil eigen stadion, inter maakt niet uit omdat het toch nooit vol zitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:02 schreef bloodysunday het volgende:
Wil Inter nou uit het Giuseppe Meazza (San Siro), of is dat AC?
Post die foto er dan ook even bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef dagdag het volgende:
jitzzze blijf een keer van kinderen af
stiekem in een ernie kostuum rondlopen om 12 jarige te neu...
Meisje (12) moet poppen inruilen
AMSTERDAM - Een 12-jarig Australisch meisje moet haar poppen inruilen voor een echt exemplaar. Het grietje wordt met een klap één van 's lands jongste moeders. De puber leeft al met haar vriendje (15) samen in het huis van haar ouders.
Foto: GETTY IMAGES
Ads door Google
Het meisje deelt sinds een jaar het bed met de jongen. Haar moeder gaf het vriendje vorig jaar toestemming om bij moeder en dochter in te trekken. De pogingen van de vader om de verhuizing te dwarsbomen, liepen op niets uit. Dat schrijft The Daily Telegraph.
De politie kon niets voor de man betekenen, omdat de twee onder toezicht wonen van een volwassene. Het vijftienjarige vadertje is minderjarig, wat een strafrechtelijk onderzoek onmogelijk maakt in Australië. Bovendien is 'samen slapen' voor kinderen niet verboden.
De zwangerschap is in een te laat stadium ontdekt. Abortus is niet meer mogelijk.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef dagdag het volgende:
maar ga even eten, heb ik sinds gisterenavond niet meer gedaan
kan niet, ben een kutuserquote:
een donut kan je krijgenquote:
quote:
nee een met bruine chocola en witte hagelslagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nog beter![]()
is het er eentje met oranje glazuur en disco-hagelslag erop ?
Afrijden? Van een brug toch hoop ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef bloodysunday het volgende:
Silentalarm is al lang niet meer langs geweest
Vorige bladzijde.quote:
Er zijn toffere users.quote:
Als je het moet vragen, heb je er geen.quote:
Met wat geript?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Als je een CD ript en de computer poept hem dan weer uit als die klaar is, waar kan je die muziek dan vinden?
Helaas newbie, zo werkt het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je het moet vragen, heb je er geen.
In de standaard muziek folder van Mediaplayer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Als je een CD ript en de computer poept hem dan weer uit als die klaar is, waar kan je die muziek dan vinden?
Windows Media Player denk ik.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In de standaard muziek folder van Mediaplayer.
kijk dat laatste filmpje dat ik net postquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef bloodysunday het volgende:
Amala!
Pazza Inter amala!
E’ una gioia infinita
che dura una vita
Pazza Inter amala!
Vivila!
questa storia vivila
Può durare una vita
o una sola partita
Pazza Inter amala!
Ik vind dit stuk best tof klinken
Oh, ik snap er toch de ballen van, die puntentellingquote:
In Nederland is dit trouwens gelijk een geldboete + aantal wedstrijden zonder publiekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
overigens fakkels maakt het ietsje mooier
dit
![]()
![]()
![]()
YOOOO. Geef mij je modschap eensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, ik snap er toch de ballen van, die puntentelling
OEH JA ONDER EEN SCHUILNAAM JAquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ergens in Mijn Muziek een mapje
ja dat hoorde ik laatstquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
In Nederland is dit trouwens gelijk een geldboete + aantal wedstrijden zonder publiek, ze houden niet zo van sfeer en fakkels
Waar bemoei je je dan mee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, ik snap er toch de ballen van, die puntentelling
ja staan wel meer van op internetquote:
Mijn forum, mijn SC.quote:
Jouw?quote:
pardon, dit is mij scquote:
Dat was een coup op ONZ, die tellen nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef dagdag het volgende:
coup toevallig al gepleegd, zit hier nu met remlof
Coup op fok hoofdkantoor loopt uit op gijzeling(incl paint)
ja wie verplaatste hemquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was een coup op ONZ, die tellen niet
Coup from within.quote:
NG, alles goed?quote:
quote:
overigens wil ik nog keer naar lazioquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef bloodysunday het volgende:
Mooi ventje die commentator, snap geen hol van wat hij allemaal zegt. Maar zijn emotie en gezichtsuitdrukking zegt genoeg
dagdag leg dat programma is uit met die commentator. Is dat dat er fans van beide teams zitten ofzo?quote:
Druk in de AH in Putten? Tijdje niet gezien al.quote:
Geen idee, daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Druk in de AH in Putten? Tijdje niet gezien al.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dagdag leg dat programma is uit met die commentator. Is dat dat er fans van beide teams zitten ofzo?
Die gast die telkens gaat dansen als er gescoord is
Geweldig die gast die telkens gaat dansen als Inter gescoord heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef dagdag het volgende:
[..]
filippo Tramontana is die gast met zwart haar, die is voor inter
tiziano Crudeli die is voor ac
zijn allebei sportjournalisten die verslag doen voor diretta stadio 7 Gold
Heb er nog wonden vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef dagdag het volgende:
coup toevallig al gepleegd, zit hier nu met remlof
Coup op fok hoofdkantoor loopt uit op gijzeling(incl paint)
na het zien van lady gaga zonder middeltjes geloof ik allesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.dag.nl/opvallend/lelijk-eendje-prachtige-zwaan-61958
Dit moet nep zijn
was een hele belevenis inderdaad helaas is remlof nog steeds voortvluchtig met die inlogcodequote:
Dit is nog extremerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
na het zien van lady gaga zonder middeltjes geloof ik alles
Toen ik de naam las dacht ik dat er een of ander zoetsappig verhaal kwam over een baby eend dat naast een prachtige zwaan zwom.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.dag.nl/opvallend/lelijk-eendje-prachtige-zwaan-61958
Dit moet nep zijn
Jammer johquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toen ik de naam las dacht ik dat er een of ander zoetsappig verhaal kwam over een baby eend dat naast een prachtige zwaan zwom.
Hoe is het met de regels?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:29 schreef dagdag het volgende:
'Eén op de drie krijgt griep'
AMSTERDAM - De Mexicaanse griep kan dit najaar voor vijf tot tien keer sterfgevallen zorgen dan een gewone griep. Een op de drie Nederlanders kan de griep krijgen. Volgens het RIVM bestaat daardoor de kans dat het dodental stijgt naar achtduizend.
Foto: Reuters
Op de besmette basisschool in Amsterdam-Osdorp gaan de lessen voorlopig nog gewoon door.
Ads door Google
Heb Je Rookverslaving?
Het ministerie van Volksgezondheid zegt dat het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu met de voorspelling 'het ultieme doemscenario' schetst, bij de mutatie van het virus.
1957
Mensen die voor 1957 zijn geboren, lijken immuun voor het H1N1-virus. Volgens prof. dr. Roel Coutinho van het RIVM lijkt het er op dat tot 1957 een soortgelijk virus door ons land trok en dat Nederlanders van voor dat bouwjaar een natuurlijke weerstand hebben opgebouwd.
Na de zomer
Verwacht wordt dat de griepgolf na de zomer de kop opsteekt. Net als bij de gewone griep, die in Nederland jaarlijks normaal gesproken 500 tot 800 mensen velt, lopen ouderen en kinderen grotere risico’s.
Scholen
Het RIVM sluit niet uit dat scholen dicht moeten om verspreiding te voorkomen. Op basisscholen in Waalre, Woerden en Amsterdam-Osdorp zijn de afgelopen week griepgevallen geconstateerd. In Woerden wordt ouders geadviseerd hun kinderen uit één groep voorlopig thuis te houden. In Waalre krijgen leerlingen een virusremmer toegediend en in Amsterdam gaan de lessen gewoon door.
Mometeel zijn 68 personen in Nederland besmet geraakt met het H1N1-virus. Gisteren waren dat er nog 61
alleen fokkers gaan het overleven, die komen niet buiten
KLB ALLE MACHT
vanavondquote:
het was ng nietquote:
quote:Finalisten luchtgitaarkampioenschap bekend
Uitgegeven: 16 juni 2009 14:39
Laatst gewijzigd: 16 juni 2009 14:39
AMSTERDAM - De finalisten van het 7e Nederlands luchtgitaarkampioenschap zijn bekend. Na voorrondes in het land hebben de beste twaalf kandidaten zichgeplaatst voor de finale, op 26 juni in het Amsterdamse Paradiso.
De deelnemers moeten in twee rondes hun talenten laten zien: een vrije ronde (op een zelfgekozen nummer) en een verplichte ronde waarbij ze moeten improviseren op een die avond door de jury gekozen lied.
In de jury zitten onder meer gitarist David Hollestelle (Wild Romance), poprecensent Jan Vollaard, gitarist Phil Tilli (Moke) en organisator Gyuri Vergouw. Zanger Rick de Leeuw presenteert het geheel.
Finland
De nieuwe kampioen mag Nederland eind augustus vertegenwoordigen in Finland, op de wereldkampioenschappen.
De finalisten zijn John Snifler (Utrecht, kampioen 2008 en 2e op WK 2008 in Finland), Tremelo Theun (Hengelo, kampioen 2005), The Hurricane (Lopik), The Lord of The Underworld (Kaatsheuvel), Pedro Elastico (Utrecht), Jammin Yannick (Castricum), Bazmanovic (Almelo), Seducer (Almelo), Airmadeus (Amsterdam), Voodoo Medicine Man (Warmond), Bert The Psychedellic Nerd (Amsterdam) en The Beast (Den Haag).
BTquote:
Wel slim. Al fokkend geld verdienen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
Jitze, jij voert echt geen ene kankermoer uit tijdens je werk volgens mij.
Oh jawel hoor. Echter bestaat mijn werk ook veel uit wachten op allerlei computersystemen, en daarom ben ik hier zo vaak.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
Jitze, jij voert echt geen ene kankermoer uit tijdens je werk volgens mij.
KIEKEBOE! Daar ben ik dan. Wat zijn je andere 2 wensen?quote:
Jezus, heb je nog meer van die afgezaagde zinnen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KIEKEBOE! Daar ben ik dan. Wat zijn je andere 2 wensen?
Seks en ragout als afterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een miljoen, en een koekje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rare combi.quote:
Koekje kan je krijgen, miljoen zal wat moeilijker worden.quote:
After van het diner he, niet van de seks.quote:
Ze zegt niet wat voor een miljoen, misschien bedoeld ze een miljoen sokken, of drumstokjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rare combi.
[..]
Koekje kan je krijgen, miljoen zal wat moeilijker worden.
Oh. Goed dat je dat erbij zegt. Maar jij hebt nog 3 wensen he....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
After van het diner he, niet van de seks.
Nou waar blijft m'n koekje dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rare combi.
[..]
Koekje kan je krijgen, miljoen zal wat moeilijker worden.
Ja? Jij hebt wel een miljoen sokken of drumstokjes op voorraad liggen? De kans dat ik een miljoen euro heb is groter dan dat ik een miljoen drumstokjes of sokken heb, maar goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze zegt niet wat voor een miljoen, misschien bedoeld ze een miljoen sokken, of drumstokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |