quote:
overigens wil ik nog keer naar lazioquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef bloodysunday het volgende:
Mooi ventje die commentator, snap geen hol van wat hij allemaal zegt. Maar zijn emotie en gezichtsuitdrukking zegt genoeg
dagdag leg dat programma is uit met die commentator. Is dat dat er fans van beide teams zitten ofzo?quote:
Druk in de AH in Putten? Tijdje niet gezien al.quote:
Geen idee, daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Druk in de AH in Putten? Tijdje niet gezien al.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dagdag leg dat programma is uit met die commentator. Is dat dat er fans van beide teams zitten ofzo?
Die gast die telkens gaat dansen als er gescoord is
Geweldig die gast die telkens gaat dansen als Inter gescoord heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef dagdag het volgende:
[..]
filippo Tramontana is die gast met zwart haar, die is voor inter
tiziano Crudeli die is voor ac
zijn allebei sportjournalisten die verslag doen voor diretta stadio 7 Gold
Heb er nog wonden vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef dagdag het volgende:
coup toevallig al gepleegd, zit hier nu met remlof
Coup op fok hoofdkantoor loopt uit op gijzeling(incl paint)
na het zien van lady gaga zonder middeltjes geloof ik allesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.dag.nl/opvallend/lelijk-eendje-prachtige-zwaan-61958
Dit moet nep zijn
was een hele belevenis inderdaad helaas is remlof nog steeds voortvluchtig met die inlogcodequote:
Dit is nog extremerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
na het zien van lady gaga zonder middeltjes geloof ik alles
Toen ik de naam las dacht ik dat er een of ander zoetsappig verhaal kwam over een baby eend dat naast een prachtige zwaan zwom.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.dag.nl/opvallend/lelijk-eendje-prachtige-zwaan-61958
Dit moet nep zijn
Jammer johquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toen ik de naam las dacht ik dat er een of ander zoetsappig verhaal kwam over een baby eend dat naast een prachtige zwaan zwom.
Hoe is het met de regels?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:29 schreef dagdag het volgende:
'Eén op de drie krijgt griep'
AMSTERDAM - De Mexicaanse griep kan dit najaar voor vijf tot tien keer sterfgevallen zorgen dan een gewone griep. Een op de drie Nederlanders kan de griep krijgen. Volgens het RIVM bestaat daardoor de kans dat het dodental stijgt naar achtduizend.
Foto: Reuters
Op de besmette basisschool in Amsterdam-Osdorp gaan de lessen voorlopig nog gewoon door.
Ads door Google
Heb Je Rookverslaving?
Het ministerie van Volksgezondheid zegt dat het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu met de voorspelling 'het ultieme doemscenario' schetst, bij de mutatie van het virus.
1957
Mensen die voor 1957 zijn geboren, lijken immuun voor het H1N1-virus. Volgens prof. dr. Roel Coutinho van het RIVM lijkt het er op dat tot 1957 een soortgelijk virus door ons land trok en dat Nederlanders van voor dat bouwjaar een natuurlijke weerstand hebben opgebouwd.
Na de zomer
Verwacht wordt dat de griepgolf na de zomer de kop opsteekt. Net als bij de gewone griep, die in Nederland jaarlijks normaal gesproken 500 tot 800 mensen velt, lopen ouderen en kinderen grotere risico’s.
Scholen
Het RIVM sluit niet uit dat scholen dicht moeten om verspreiding te voorkomen. Op basisscholen in Waalre, Woerden en Amsterdam-Osdorp zijn de afgelopen week griepgevallen geconstateerd. In Woerden wordt ouders geadviseerd hun kinderen uit één groep voorlopig thuis te houden. In Waalre krijgen leerlingen een virusremmer toegediend en in Amsterdam gaan de lessen gewoon door.
Mometeel zijn 68 personen in Nederland besmet geraakt met het H1N1-virus. Gisteren waren dat er nog 61
alleen fokkers gaan het overleven, die komen niet buiten
KLB ALLE MACHT
vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |