quote:The best way to do it is to put your other hand on the hamster's back gently(look at upper picture).That makes hamsters feel comfortable and warm.But if it bites you,you have to keep holding it and shout ''no!''.Then you can put it back to it's cage.If you continue do that,it will learn to stay and cuddle in your hands.
....Whotquote:
Ik heb dat boek nog met die scenequote:
hamsters zijn killersquote:
In Asterix en Obelix schelden ze ook met "Stelletje kankerpitten!"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb dat boek nog met die scene
Heb net buiten gerookt toen er hier onweer was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Jongens praat me moed in want ik ben vet bang van onweer
Je video komt negers te kort.quote:
Hier.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:42 schreef Maisnon het volgende:
het is zo te zien maar een dunne wolk dus het moet met 10 minuten voorbij zijn.
Was wel een mooie wolk geweest om te zien overdag, als ik de radar zo zie.
Als je de beoordelende ook acid geeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, denken jullie dat mijn beoordelers blij worden als ik mijn portfolio waar ik op beoordeeld wordt, vol zet met neon farm animals on acid.
its electrifyingquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:18 schreef iszinloos het volgende:
Wat is er trouwens met frau krentenbol gebeurt?
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:22 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]Even dat farm animals on acid idee uitgewerkt.
Ik denk dat ze me nog serieus nemen na dit haha
Hoewel mijn beoordeler een toffe man is die dit wel zou kunnen waarderen denk ik.
Wat heeft de tekst met de achtergrond te maken ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:22 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]Even dat farm animals on acid idee uitgewerkt.
Ik denk dat ze me nog serieus nemen na dit haha
Hoewel mijn beoordeler een toffe man is die dit wel zou kunnen waarderen denk ik.
Eelsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:52 schreef iszinloos het volgende:
Trouwens vet nummer van het nieuwe Eels album
quote:
quote:
holy shit, ik ben ook hier, dan moet ik mijn PC maar snel afsluitenquote:
Waag het niet ik verveel me nu al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:40 schreef Seam het volgende:
[..]
holy shit, ik ben ook hier, dan moet ik mijn PC maar snel afsluiten
Bier ist gut!quote:
quote:
Omdat je niet met de tijd van je pc kan omgaan, newbiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom is de tijd van jouwe bericht 07:58, terwijl er hier bij mij 07:04 staat ? Jij komt uit de toekomst aaahhh![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je niet met de tijd van je pc kan omgaan, newbie
Zeg, waarom vertel je meteen je schedelinhoud?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eigen computer, pinda, ik zit op school..
Hij noemt jou anders pindaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, waarom vertel je meteen je schedelinhoud?
Ze heeft de zelfde wangen als mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken in dit topic!
[ afbeelding ]
Bekertje koffie.quote:
Dat geldt voor heel Volendam en Urk en omgeving.quote:
Zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken in dit topic!
[ afbeelding ]
Toch zou ik d'r doen.quote:
Ninja-edit. En nee ik zou niet iedereen doen, alleen Monique, Krentenbol, Wolvendagen en Taylor Swift.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ging het niet over
Jij zou iedereen doen
Wil jij Sackboy/Emimich doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ninja-edit. En nee ik zou niet iedereen doen, alleen Monique, Krentenbol, Wolvendagen en Taylor Swift.
quote:
hihiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel Volendam en Urk en omgeving.
Ja maar heel Urk nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook, je hebt zelf ook van zulke wangen
Je weet best wel wat ik bedoel, pinda.quote:
Natuurlijk, maar ik ben een beetje in een troll-buiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet best wel wat ik bedoel, pinda.
Dat weet je best, jij opper-urker-gay.quote:
Ben jij mijn vader?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie dat je een foto van je vader gevonden hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |