Pen weggooien muts!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik stop mn pennen altijd in mn mond als ik nadenk, maar vandaag heb ik met kankerverwekkende stoffen gewerkt en die pen aangeraakt met (vieze) handschoenen. Hij stinkt ook al net zo erg als mn handen. En toch stop ik hem steeds in mn mond. Zo vreselijk stom, ze zetten die waarschuwing niet voor niets op de pot Met een klein beetje zal het vast wel meevallen, maar toch. Oh ja, het vermindert ook vruchtbaarheid.
Ja dan heb ik geen pennen meer overquote:
Flutexcuus! Je weet toch dat je morgen weer gedachteloos op dat ding zit te kauwen. Is gevaarlijk! Weggooien! Als je me je adres geeft stuur ik je 100 nieuwe pennen, OK?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Flutexcuus! Je weet toch dat je morgen weer gedachteloos op dat ding zit te kauwen. Is gevaarlijk! Weggooien! Als je me je adres geeft stuur ik je 100 nieuwe pennen, OK?
Oh wacht, ik heb je adres alPrepare for a lading pennen
Woensdag heb ik tijd om naar de stad te gaan, en dan koop ik bij de één-euro-winkel honderd pennen voor je, en dan kan je mooie die oude pennen weggooienquote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef Chicolate het volgende:Ik gooi ze eind volgende week allemaal weg, beloofd. En dan jat ik een set nieuwe van mn vader. Deze waren eigenlijk ook van hem
.
Oehhhhhh spannend! Is er nog iets dat je per sé op je 26e wil doen?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Geen flauw idee, Chicootje. Paar huismiddeltjes voor het verwijderen van geuren: RVS, citroen, olijfolie. En anders weet ik het ook niet
Yoga was lekker! Nu nog even ontspannen. Ik ben nu nog 26
Nouja, laat dit dan mijn straf maar zijn voor onhandig gedragquote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Geen flauw idee, Chicootje. Paar huismiddeltjes voor het verwijderen van geuren: RVS, citroen, olijfolie. En anders weet ik het ook niet
Yoga was lekker! Nu nog even ontspannen. Ik ben nu nog 26
Nee, ik vind het nu eigenlijk heerlijk om te doen voordat ik ga slapenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan buikspieroefeningen
Ik heb zo'n bal om het op te doen, da's beter dan op de grond aanklooien.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan buikspieroefeningen
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Ik verdien kusjes want
1. ik ben voor 8.00 gaan douchen etc. zodat ik voor 8.30 een werkstuk in kon leveren waarvan de deadline vrijdag was
2. ik heb eerlijk gezegd dat pas klaar was toen de school al dicht was en dat ik het daarom maandag inleverde
3. ik heb drie wassen gedraaid
4. daarna nog even stofgezogen opgeruimd en afgewassen
5. ik ben van 11 tot 12 gaan pilatessen
6. daarna ben ik gaan studeren
7. daarna heb ik een tentamen gemaakt, die ging best oké
8. daarna ben ik weer gaan studeren
9. daarna heb ik een uur krachttraining gedaan
10. nu ben ik weer aan het studeren tot 23.45 met een kleine pauze tussendoor.
Dus nu wil ik kusjes!
Alleen ging ik wel miepen dat ik alleen moest eten want toen was ik opeens weer helemaal zielig en niet meer daadkrachtig
Een avondje eten met vriendinnen en heeeeeel veel rosé wil do the trick! *hips*quote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
Enne.. Suffe prutsmuts!
Hoe kom je daar nu weer bij!!
Hey nu zocht ik een foto van zo'n kwijlende babykus, maar ik kan het niet vindenquote:
Ik zocht er een van een orang oetang die zijn lippen heul erg tuit maar dat kon ik ook niet vindenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey nu zocht ik een foto van zo'n kwijlende babykus, maar ik kan het niet vinden.
hihi, dat heb ik ook altijd: ik speel het liefste games met een verhaaltje en dan een wlkthrough die zegt welk dingetje ik wanneer moet pakken en waar ik heen moet gaan en wat de eventuele toegangscodes zijn bij obstakels enzo. een soort filmpje met jezelf in de hoofdrol wrdt het dan, ipv een game.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon niet, snapte eerst level 1 niet, en daarna 2 niet en toen heb ik het maar opgegeven.
ik wil liever dat iemand gewoon de url dingessen geeft, dat ik het kan intypen en zien wat de volgende is![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Ik verdien kusjes want
1. ik ben voor 8.00 gaan douchen etc. zodat ik voor 8.30 een werkstuk in kon leveren waarvan de deadline vrijdag was
2. ik heb eerlijk gezegd dat pas klaar was toen de school al dicht was en dat ik het daarom maandag inleverde
3. ik heb drie wassen gedraaid
4. daarna nog even stofgezogen opgeruimd en afgewassen
5. ik ben van 11 tot 12 gaan pilatessen
6. daarna ben ik gaan studeren
7. daarna heb ik een tentamen gemaakt, die ging best oké
8. daarna ben ik weer gaan studeren
9. daarna heb ik een uur krachttraining gedaan
10. nu ben ik weer aan het studeren tot 23.45 met een kleine pauze tussendoor.
Dus nu wil ik kusjes!
Alleen ging ik wel miepen dat ik alleen moest eten want toen was ik opeens weer helemaal zielig en niet meer daadkrachtig
Is het droog? gewoon fietsen, heb je de warming up alvast gehad!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Kut ik wil zwemmen, maar het dichtstbijzijnde zwembad (eind vd straat) is een openluchtbad en het daarna dichtstbijzijnde zwembad wordt momenteel gerenoveerd. Ergo: ik kan in principe alleen naar Kardinge, maar dan moet ik echt een roteind fietsen. *Twijfelt*.
En de Papiermolen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Kut ik wil zwemmen, maar het dichtstbijzijnde zwembad (eind vd straat) is een openluchtbad en het daarna dichtstbijzijnde zwembad wordt momenteel gerenoveerd. Ergo: ik kan in principe alleen naar Kardinge, maar dan moet ik echt een roteind fietsen. *Twijfelt*.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Is het droog? gewoon fietsen, heb je de warming up alvast gehad!
Ik vind dat jij moet sporten
Dat is aan het eind van de straat, maar dat is een openluchtbad. En het Helperbad wordt momenteel gerenoveerd, dus dat wordt hem ook niet.quote:
Och nee, ik bedoel de Papiermolen ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is aan het eind van de straat, maar dat is een openluchtbad. En het Helperbad wordt momenteel gerenoveerd, dus dat wordt hem ook niet.
De Parrel is ook een stukje fietsen. Dan ga ik toch liever naar Kardinge. Ik zwaai wel even naar je als ik langs fietsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och nee, ik bedoel de Papiermolen ook helemaal niet.. Ik had de Parrel in m'n hoofd.
.
Ja hoor, zwaai maar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De Parrel is ook een stukje fietsen. Dan ga ik toch liever naar Kardinge. Ik zwaai wel even naar je als ik langs fiets. Ik fietste eerst helemaal om via de Korreweg (dus eerst centrum in en dan de Korreweg)
, maar ik kan ook gewoon via het Damsterdiep gaan en dan verder. Dat scheelt alweer.
goedzo!! een uur fietsen is best veel hoor, zeker als je gaat fietsen om te zwemmen, maar het is inderdaad goed voor je, even wat frisse lucht, lekker wat beweging in je lijfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Het is droog en ik ga zwemmen. Vanmiddag na de lunsjjjjjjj... Het is wel een uur fietsen in totaal (denk jij vast
), maar het is denk ik wel heel goed voor me om er even uit te zijn.
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:42 schreef Phaidra het volgende:
Jeetje, wat een hoop zwembaden in Groningen! Bij ons is er maar 1, en alleen baantjes zwemmen tussen 7 en 8 ofzo. Dikke faal dus voor mij als zo-ontzettend-niet-ochtendmens...![]()
En natuurlijk![]()
![]()
voor PF, productiviteit FTW!
Daph, ik duim voor je dat alles goedgekeurd wordt.
Ik haat ze ook. Niet het doen, maar de pijn achteraf. Ik haat spierpijn, bij elke beweging doet het dan zeerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, ik ben dus de enige die een hekel heeft aan buikspieroefeningen
Ik zal morgen beginnen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:00 schreef Goodbye het volgende:Terug van de dokter. Ik heb een echo gehad
Ik denk dat ik zo mijn moeder ga bellen
"Hee mam, ik kom net terug van de dokter en op de echo zag alles er goed uit!!
![]()
"
Maargoed, het probleem lag dus niet aan mijn prachtige ingewanden, die zagen er goed uit
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:00 schreef Goodbye het volgende:Terug van de dokter. Ik heb een echo gehad
Ik denk dat ik zo mijn moeder ga bellen
"Hee mam, ik kom net terug van de dokter en op de echo zag alles er goed uit!!
![]()
"
Maargoed, het probleem lag dus niet aan mijn prachtige ingewanden, die zagen er goed uit
Zou je denken he, maar nu kon ik mooi wel even meekijken, best grappig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Doen! En dan even posten hoe je moeder reageerde.
Een echo krijgen als je niet zwanger bent is best raar.
Ik ben gewoon te lui om ze te doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik haat ze ook. Niet het doen, maar de pijn achteraf. Ik haat spierpijn, bij elke beweging doet het dan zeer![]()
Oh en liefdespijn haat ik ookik ben inmiddels in het koppen van rompen trekken stadium aanbeland
maar kan er niks mee, omdat het tamelijk stom staat om alsnog te bellen en mijn grieven te spuien. En ik er verder ook niks aan heb, hem een beetje verbeterpunten doorgeven voor de volgende, dacht het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens wel echt een leuke huisarts gevonden, ook een beetje geinteresseerd in de rest van je leven, zegmaar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe het even in een spoiler. Niet dat het heel ranzig is, maar misschien heeft niet iedereen de behoefte het te lezen
Dat is wel leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens wel echt een leuke huisarts gevonden, ook een beetje geinteresseerd in de rest van je leven, zegmaar
.
Die van mij is niet zo. Best een aardige man, maar ik vind het wel heel opvallend dat hij bijv nooit heeft geïnformeerd naar mijn CI, terwijl hij toch weet dat ik er één heb (hij heeft me nota bene de inentingen gegeven!)Niet meer actief op Fok!
Ik kreeg pas geleden nog een handgeschreven briefje met de post, dat de huisarts zich afvroeg hoe het met me ging na mijn bestralingen enzo, en dat hij me een goede gezondheid toewenstequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.
Die van mij is niet zo. Best een aardige man, maar ik vind het wel heel opvallend dat hij bijv nooit heeft geïnformeerd naar mijn CI, terwijl hij toch weet dat ik er één heb (hij heeft me nota bene de inentingen gegeven!)
Die van mij vroeg wat ik nu studeerde na het VWO en hoe het met mijn vriend ging (die staat daar ook ingeschreven). En tijdens de echo een beetje keuvelen of ik al kindjes wildequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.
Die van mij is niet zo. Best een aardige man, maar ik vind het wel heel opvallend dat hij bijv nooit heeft geïnformeerd naar mijn CI, terwijl hij toch weet dat ik er één heb (hij heeft me nota bene de inentingen gegeven!)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kreeg pas geleden nog een handgeschreven briefje met de post, dat de huisarts zich afvroeg hoe het met me ging na mijn bestralingen enzo, en dat hij me een goede gezondheid toewenste
Je weet niet eens welk huis het is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij dan de hele middag voor het raam staan?.
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:14 schreef cyclechick het volgende:
Wat een leuke huisartsen hebben jullie allemaal! die van mij is stom en onaardig.
gb, ik hoop dat het laxeren werkt, en dat je snel van je klachten af bent!
Dan moet je met je benen uit het raam gaan hangen dan ziet Vikje het vanzelfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet niet eens welk huis het is..
Tof, een echo.. Succes ermee, Goodbye.
.
ik probeer de gyn te bellen omdat ik een oproep voor een afspraak heb gekregen midden in m'n vakantie (ik weet nog niet óf we op vakantie gaan, maar ik wil niet niet kunnen alleen omdat ik op 1 dag een afspraak heb). Maar ze zijn steeds in gesprek.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je met je benen uit het raam gaan hangen dan ziet Vikje het vanzelf
quote:
Wat zei de HA eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Goodbye het volgende:
Hier kwam het met bakken uit de lucht om negen uur. Toen ik de afspraak bij de huisarts had
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe het even in een spoiler. Niet dat het heel ranzig is, maar misschien heeft niet iedereen de behoefte het te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens wel echt een leuke huisarts gevonden, ook een beetje geinteresseerd in de rest van je leven, zegmaar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. nou ja, het is iig 'iets', hopen dat 't helpt..
Dan moet je juist eten!quote:
Ga je decadent doen in het filmhuis?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik bedoelde "goedemorgen".![]()
Morgen ga ik naar de film; De laatste dagen van Emma Blank.
Heb net 200 ml kwark op! Maar het helpt nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan moet je juist eten!Desnoods iets met bijna geen kcal erin.
* Mini_rulez voegt de daad bij het woord en gaat Optimel halen.
bij mij duurt het meestal ff zo'n 20 minuten voordat ik het effect van wat eten merk..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb net 200 ml kwark op! Maar het helpt niet
*hoort maag rammelen*
En de rest van de dag? Komt zeker door die boost van het weekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb net 200 ml kwark op! Maar het helpt niet
*hoort maag rammelen*
Nouja, hij dacht hier aan, maar zei ook dat zulke buikpijn door zoveel verschillende dingen kan komen. Ik hoop gewoon dat dat laxeren gaat helpen, ben ik er gelijk maar van afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat dus.
Had hij ook geen idee waar het door kon komen, of kan hij dat pas zeggen als ze weten wat het is?
The departures? (Die is leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je decadent doen in het filmhuis?![]()
![]()
.
Ik wil een Japanse film zien deze week.
Wat is er met de rest van de dag?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En de rest van de dag? Komt zeker door die boost van het weekend.
Het kan inderdaad even duren voor je hersenen door hebben dat je gegeten hebt.
Lelijkstadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er met de rest van de dag?
Ga zo weg naar Lelijkstad voor een afspraak, ben vanavond pas weer thuis.
Wat je de rest van de dag gegeten hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er met de rest van de dag?
Ga zo weg naar Lelijkstad voor een afspraak, ben vanavond pas weer thuis.
Ohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat je de rest van de dag gegeten hebt.
Ligt er ook een beetje aan of je stevig gaat crawlen, of gewoon een beetje poedelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoeveel tijd moet er zitten tussen eten en zwemmen? Ik ga om 12 uur twee boterhammen met een gekookt eitje eten en daarna wil ik wel redelijk snel weg.
Ok, dan sta ik om 10 over half 2 voor het raam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga niet poedelen. Ik ga baantjes trekken. Met m'n schaarslag.
Ik heb het eten net op en ik ga om half 2 weg, dus ik lig op z'n vroegst om 2 uur in het bad. Lijkt me genoeg hè? Ruim een uur ertussen.
Haha, ben benieuwd of je me echt zult zien fietsenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan sta ik om 10 over half 2 voor het raam..
Gefeliciteerd!quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst:
O: bio-zuurdesem-notenbroodje met boter, appelsap
L: leftover waldorfsalade met kip en little gem
T: appel
T: nog zo'n notenbroodje
S: zwemmen
D: uit eten, nog even bedenken wat!
Geeneens taart op mijn verjaardag![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een 3 in die sterretjes
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twintig minuten voor het raam gezeten, maar geen Vik hoor..
Ik zou dat niet zo snel doen; straks blijkt je bakvorm niet 100% waterdichtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou toch even een hartig woordje met haar spreken als ze terugkomt.
Even een bakvraagje... Ik heb hier een recept voor cheesecake waar in staat dat je de springvorm in een bakblik met water moet zetten tijdens het bakken, maar ik heb niet zo'n groot bakblik. Kun je dat ook gewoon niet doen of mislukt het dan ofzo?
Oh ok, dan doe ik dat gewoon. Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo snel doen; straks blijkt je bakvorm niet 100% waterdicht
Wat ik dan meestal doe: paar kleine bakjes met water rondom de springvorm op de plaat zetten. Moet je wel ovenvaste schaaltjes hebbenHet gaat er volgens mij bij cheesecake vooral om dat de lucht in de oven lekker vochtig is.
waarom ga je niet gewoon buiten zwemmen? deden wij vroegah ook altijd, das júist lekker in de regen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Vind het zo raar dat ik bijv vorig jaar wel dacht van 'Goh zou 29 jaar gweest zijn vandaag' maar verder niks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef progje het volgende:
@TJ:, tja toch allemaal ook niet zo gek dat je er dan gisteren opeens en bij stil staat .... sterkte
Tja de momenten waarbij je opeens verdrietig kan zijn weet je gewoon niet van te voren..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vind het zo raar dat ik bijv vorig jaar wel dacht van 'Goh zou 29 jaar gweest zijn vandaag' maar verder niks.
Doe maar met desigual-jurkjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga even wat Madeira fotootjes verkleinen!
Die ene leuke staat er dus niet opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe maar met desigual-jurkjesBen benieuwd!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twintig minuten voor het raam gezeten, maar geen Vik hoor..
Sehr gut!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Foto's van Greysquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Jaja, nu weten we wel dat je naar Chicago gaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sehr gut!
Ik ga trouwens in Chicago bij Macy's kijken want daar verkopen ze ook Desigual!
Te! Weinig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we wel dat je naar Chicago gaat.
El lijstio:
O: yoghurt avec framboise
T: niks geloof ik
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: bakje kersen
D: maaltijdsalade geitenkaas en honing van de AHAlleen ff die gedroogde tomaatjes eruit vissen.
Oquote:
Je sais, alleen is de dollar nogal gunstig t.o.v. de euro nuquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat lekker! Het is hier grijs&koud
Muis, in NL en België is er ook zat te vinden, hoor. Hier in het ministadje waar ik woon, weet ik zo al drie winkels die het verkopen
* Viking84 slaps muis with a big tuna fish.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je sais, alleen is de dollar nogal gunstig t.o.v. de euro nu
Oh en Vik, had ik al verteld dat ik naar Chicago ga?
Meer kiddo's?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk idd zwemlessen ja. Maar in Drachten is het 25 meter bad altijd open en is alleen een deel afgesloten voor zwemlessen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je sais, alleen is de dollar nogal gunstig t.o.v. de euro nu
Oh en Vik, had ik al verteld dat ik naar Chicago ga?
Lach nietquote:
Je vavavooms komen er wel goed in uitquote:@CF, kijk dit is die ene die ik het leukst vind!
Ik sta er bij als een lompe boer met bijpassende kiespijn-look (check de tijd, net even snel gemaakt) en die knieën... maar zo krijg je een idee van het jurkje. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
Greys, jij mooie vrouw, jij!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
@CF, kijk dit is die ene die ik het leukst vind!
Ik sta er bij als een lompe boer met bijpassende kiespijn-look (check de tijd, net even snel gemaakt) en die knieën... maar zo krijg je een idee van het jurkje. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou er bijna lesbisch van worden hè?.
Mensch, doe niet zo negatiefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
@CF, kijk dit is die ene die ik het leukst vind!
[ afbeelding ]
Hoezo hangt ie niet in het midden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Waarom hangt de klok trouwens niet midden boven de schouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeli ColdFeet
Kijk de pinguin doet een dansje voor je(die heeft vast ook koude voeten)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja zou idd kunnen! Ik heb verder ook geen verstand van schouwenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Phaidra het volgende:
Wat een ontzettend leuk jurkje en wat staat het je goed Greys! Niet zo onzeker, muts.
En muis, volgens mij zit de haard niet in het midden, maar aan de zijkant van de schouw. Dan hangt de klok wel redelijk in het midden, toch?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Chicolate het volgende:
Greys. Echt leuk jurkje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeli ColdFeet
[ afbeelding ]
Kijk de pinguin doet een dansje voor je(die heeft vast ook koude voeten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phaidra heeft gelijk, het 'vuurgedeelte' zit links en gaat om de hoek van de schouwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
OH ik weet niet of het echt zo ismaar het leek gewoon, omdat de klok niet in het midden boven het vuurdeel lijkt te hangen.
Fotootjes bijna geupload van de vakantie!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat doe ik wel.. ons gaat het zowaar al 1.5 jaar prima af.. en we moeten ook nog eens heel veel samen werkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef laziness het volgende:
Kwak![]()
![]()
En wij maar hard werken...
Oh ja tip van flip: Probeer te vermijden dat je met je partner op hetzelfde kantoor werkt
Respect, echt waar want jullie wonen ook nog eens samen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef progje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.. ons gaat het zowaar al 1.5 jaar prima af.. en we moeten ook nog eens heel veel samen werken
Vind jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Greys, waar prik je met je vork in op dat ene plaatje?
Ziet er heerlijk uit!(de foto's dus, niet specifiek dat plaatje
).
Ik kan de laatste 5 uit m'n hoofd opnoemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Ben ik toch nog nuttig bezig geweest vandaag
Ik heb mijn kennis van de eerste 5 presidenten van de USA uitgebreid naar de eerste 10
Anders lees je ff wat erbij staat. Ik doelde met 'heerlijk' niet op dat plaatjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind jemijn reactie bij het zien van die foto was hetzelfde als Greysie haar reactie op de foto links ervan.
klopt.. ja snap het soms ook niet... we zien elkaar zo ongeveer de hele dag..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Respect, echt waar want jullie wonen ook nog eens samen.
Da's niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan de laatste 5 uit m'n hoofd opnoemen. Beat that
.
Oh dat lijkt misschien zo omdat ik de foto zo veel verkleind heb, hij was alles behalve zurig hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef laziness het volgende:
Greys, wat een mooie foto's![]()
En heer G. heeft weer haar! Hij kijkt alleen wat zurig.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat lijkt misschien zo omdat ik de foto zo veel verkleind heb, hij was alles behalve zurig hoor
Oh fuckeduckquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef laziness het volgende:
Omdat het cliché nog altijd waar is. Het zorgt voor spanningen en werkt gewoon niet
Ik prik daar niet hoor, iehhhhh!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Greys, waar prik je met je vork in op dat ene plaatje?
Ziet er heerlijk uit!(de foto's dus, niet specifiek dat plaatje
).
Lang leve de H&M!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ziet het er geweldig uit, Greys!
We hebben dezelfde bikini..
De vleesspies die jij bedoelt was inktvisquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Die vleesspies ziet er heerlijk uit! Vleesspiezen!.
Ik heb trouwens nog twee avocado's in de koelkast liggen. Als ze nog goed zijn ga ik morgen lunchen met brood met avocado
. Moet ik de uitjes ook bakken trouwens?
Oquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Avocado niet in de koelkast bewaren, Vikkie!
Nou ik zit in een andere kamer maar heb echt wel door dat hij er is en andersom ook. We hebben echt last van elkaars stemmingen en gebrek aan concentratie. Ook even praten met je collega over wat je bezig houdt is moeilijk want a) hij hoort het en b) het is sowieso raar om met je collega's over je partner te praten als het ook een collega van hen is. Vertellen hoe je dag was 's avonds thuis hoeft ook niet echt meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef progje het volgende:
[..]
klopt.. ja snap het soms ook niet... we zien elkaar zo ongeveer de hele dag..
Maar op het werk overleggen we af en toe wel, maar tja we programmeren allebei, of werken allebei aan een of ander technisch of sales stuk en dat doe je toch wel ieder apart en dan ben ik ook zo geconcentreerd bezig dat ik helemaal niet door heb dat hij er ook is
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde net vragen of iemand nog wat van Cootje had gehoord, maar ik zie dat ze net gepost heeft in Wat lees je nu. Dus ze zal zo wel even komen zwaaien hier
.
Als ie niet rot is, jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O.
Is 'ie nu nog wel goed als ik hem eruit haal?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Die avocado komt morgen pasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ie niet rot is, jaWel een goed plan om nog een avocado op je lijstje te zetten
![]()
Heb ik nietquote:Volgende keer gewoon op de fruitschaal
As we speak zit meneer met de directeur te praten over detacheringmogelijkheden en anders gaat hij ander werk zoeken. Tot die tijd moeten we proberen het niet een te groot issue te laten worden.quote:
True, ik zou er echt gek van worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef laziness het volgende:
[..]
De één zal het meer nodig hebben dan de ander maar wij hebben allebei wel de ruimte nodig om ons eigen ding te doen en dat is gewoon moeilijk als je partner aan de andere kant van de overloop zit.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Syrena het volgende:
Inktvip! Huuuuu *ril*
Wat een superfoto's Greys, ik krijg spontaan zin om op vakantie te vertekken (en dat is in mijn geval zeldzaam)
Oja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Syrena het volgende:
Inktvip! Huuuuu *ril*
Wat een superfoto's Greys, ik krijg spontaan zin om op vakantie te vertekken (en dat is in mijn geval zeldzaam)
Oja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Geen idee, Heer G had de inktvis en de slakjes. Ik had heel truttig en veilig de vleesspiesquote:
Huuuuuuuuuuuuuuh!quote:Ik heb laatst trouwens voor het eerst kikker gehad!.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]Het was meer een spontane actie, ik heb ook geen leuke foto's en een verhaaltje peopeoeoeoeoe. Geen zin in nog. Maar ik heb nog niet alle reacties bekeken, zit nog op mijn werk en de the big boss is er nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zoiets stoms, al mijn collega's waren dus weg om 15.30, dus ik dacht: Kan ik ff lekker gaan eten en mijn bril opdoen enzo, bleek dat hij hier bleef werken. En net staat er ineens een collega van een andere lokatie voor mijn neus en nu zitten ze beiden op kantoor met de deur dichtGelukkig had ik voor die tijd genoeg werk van kantoor gehaald.
En ik heb hongermijn tas staat binnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef laziness het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Viel mee. Zag er een beetje raar uit, maar het was niet vies. Wel smakeloos, dat wel. Dus niet voor hh vatbaar wat mij betreftquote:
Jaaaa!! Ik mis je ook!! Madeira ziet er echt heel leuk uit! Heb je het ook fijn gehad?? Dat heb ik allemaal niet gelezen......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Cootje! Ik mis je!
Fijn dat je het heerlijk hebt! Ik wil zoveel vragen maar dat doe ik even per PM
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef laziness het volgende:
[..]Inderdaad. Ik heb wel de algemene info ingevuld, want dat moest, maar ja, bruin haar, bruine ogen, normaal postuur, dan kun je toch alsnog een enorm lelijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn verder.
Oja in mijn functioneringsgesprek idd de opmerking over mijn klantgerichtheiden dat ik bot ben als ik dingen afwijs
I.p.v. met argumenten te werken. Dat doe ik ook inderdaad, maar dat is dus om een oeverloze discussie te vermijden. Als ik A denk moet je van goeie huize komen om me B te laten denken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
Hoe anders dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef Daph_ het volgende:
Greys leuke foto's! Ik had me jou heel anders voorgesteld trouwens
In welke regio woon jij ook alweer?quote:Iemand een suggestie waar ik een cocktailjurk kan kopen? Hoeft niet superchic ofzo, is voor m'n diplomauitreiking en het idee is dat iedereen in 'avondkleding' komtDe jurk die ik een paar weken geleden had gepost is uitverkocht en komt niet meer, de andere heeft een levertijd van tot half juli
Mijn diplomauitreiking is 9 juli
Oh ja; ik mag dus écht afstuderenIk heb zelfs uitstel gekregen tot maandag, ook al zei ik dat ik het donderdag af zou hebben
![]()
Nou vooral je haarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe anders dan?
[..]
In welke regio woon jij ook alweer?
Zoek je echt zo'n jurk als die ene rode die ik toen had? Je hebt daar speciale winkels voor, van die galajurken-discounts zeg maar.
Amsterdam ja.. Laura Dols? *doet googl'n*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Amsterdam, toch? Laura Dols? En nog een heleboel meer van dat soort winkeltjes?
Grijs?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou vooral je haarIk had verwacht dat je veel lichter haar zou hebben
quote:"Een op de drie krijgt griep"
AMSTERDAM - De Mexicaanse griep kan dit najaar voor vijf tot tien keer meer sterfgevallen zorgen dan een gewone griep. Een op de drie Nederlanders kan de griep krijgen. Volgens het RIVM bestaat daardoor de kans dat het dodental stijgt naar achtduizend.
ik heb ook met een (nu ex) vriend samengewerkt.. ging ook voor geen meter...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef laziness het volgende:
[..]
As we speak zit meneer met de directeur te praten over detacheringmogelijkheden en anders gaat hij ander werk zoeken. Tot die tijd moeten we proberen het niet een te groot issue te laten worden.
De kneep zit hem in jouw eerste zin, dat gedeelte 'te moeten komen'.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik doe het maar even spoilerloos, maar het lijkt me echt verschrikkelijk hé om via zo'n site aan de man, dan wel vrouw te moeten komen.
Niet eens zozeer dat ik het kansloos vind of zo via internet maar meer het vleeskeuringsgehalte want ik geloof echt niet dat men reageert omdat je zo leuk schrijft of van die fantastische hobby's hebt en dezelfde interesses deelt.
Ik zou echt nooit durven toe te happen ben ik bang omdat ik al snel het gevoel zou hebben dat men niet zozeer geïnteresseerd is in mij, meer in een opvulling van leegte en de gedachte dat die meiden/jongens buiten mij nog veel meer anderen vergelijkbare berichten sturen ...
Nou ja, niets voor mij dus zoiets al heb ik er weleens opgestaan en zowaar nog zat aandacht ook, alleen niets mee gedaan toen door bovenstaande redenen.
Het scheelt dat voor mijn lief het eind station hier eigenlijk toch al bereikt was. Zijn studie is klaar en er valt niks meer te leren en het sluit ook niet geheel aan bij zijn studie. Kortom weg zou hij ook zonder mij wel gaan. Alleen is de druk nu wat hoger omdat anders onze relatie onder druk komt te staan maar met de huidige economie wil je ook niet zomaar je onbepaalde tijd contract op het spel zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb ook met een (nu ex) vriend samengewerkt.. ging ook voor geen meter...
toen is 1 van ons 2 ook een andere baan gaan zoeken.... Niet leuk, maar ja het was toen niet anders...
Nog niet te druk om maken, dit zijn maar veronderstellingen (op grond van eerdere pandemien), alles kan nog anders lopen en er zijn al vaccins in de maakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Wat staan er ineens een doemverhalen in de media over die Mexicaanse griep zeg![]()
In de Telegraaf:
[..]
Dat kan ik allemaal prima volgen hoor en ik heb via het internet ook voldoende interessante contacten (klinkt te klinisch en zakelijk) overgehouden waarbij ik met sommige daadwerkelijk vrienden werd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
De kneep zit hem in jouw eerste zin, dat gedeelte 'te moeten komen'.
Ik heb Heer G ook 'van zo'n site'En we wonen nu al jaren samen. Toch heb ik niet het idee dat ik via zo'n site aan de man moest komen omdat ik in het eggie niemand zou kunnen vinden. Maar het was wel leuk en grappig en makkelijk
Ik was nou eenmaal niet iemand die elk weekend ging stappen en in de supermarkt ga ik niet iemand aanspreken en ik heb al 10 jaar maar 4 collega's. Dus veel andere kansen om iemand tegen te komen had ik niet, zeg maar
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
De kneep zit hem in jouw eerste zin, dat gedeelte 'te moeten komen'.
Ik heb Heer G ook 'van zo'n site'En we wonen nu al jaren samen. Toch heb ik niet het idee dat ik via zo'n site aan de man moest komen omdat ik in het eggie niemand zou kunnen vinden. Maar het was wel leuk en grappig en makkelijk
Ik was nou eenmaal niet iemand die elk weekend ging stappen en in de supermarkt ga ik niet iemand aanspreken en ik heb al 10 jaar maar 4 collega's. Dus veel andere kansen om iemand tegen te komen had ik niet, zeg maar
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Wat staan er ineens een doemverhalen in de media over die Mexicaanse griep zeg![]()
In de Telegraaf:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |