Meer kiddo's?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk idd zwemlessen ja. Maar in Drachten is het 25 meter bad altijd open en is alleen een deel afgesloten voor zwemlessen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je sais, alleen is de dollar nogal gunstig t.o.v. de euro nu
Oh en Vik, had ik al verteld dat ik naar Chicago ga?
Lach nietquote:
Je vavavooms komen er wel goed in uitquote:@CF, kijk dit is die ene die ik het leukst vind!
Ik sta er bij als een lompe boer met bijpassende kiespijn-look (check de tijd, net even snel gemaakt) en die knieën... maar zo krijg je een idee van het jurkje. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
Greys, jij mooie vrouw, jij!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
@CF, kijk dit is die ene die ik het leukst vind!
Ik sta er bij als een lompe boer met bijpassende kiespijn-look (check de tijd, net even snel gemaakt) en die knieën... maar zo krijg je een idee van het jurkje. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou er bijna lesbisch van worden hè?.
Mensch, doe niet zo negatiefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
@CF, kijk dit is die ene die ik het leukst vind!
[ afbeelding ]
Hoezo hangt ie niet in het midden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Waarom hangt de klok trouwens niet midden boven de schouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeli ColdFeet
Kijk de pinguin doet een dansje voor je(die heeft vast ook koude voeten)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja zou idd kunnen! Ik heb verder ook geen verstand van schouwenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Phaidra het volgende:
Wat een ontzettend leuk jurkje en wat staat het je goed Greys! Niet zo onzeker, muts.
En muis, volgens mij zit de haard niet in het midden, maar aan de zijkant van de schouw. Dan hangt de klok wel redelijk in het midden, toch?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Chicolate het volgende:
Greys. Echt leuk jurkje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeli ColdFeet
[ afbeelding ]
Kijk de pinguin doet een dansje voor je(die heeft vast ook koude voeten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phaidra heeft gelijk, het 'vuurgedeelte' zit links en gaat om de hoek van de schouwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
OH ik weet niet of het echt zo ismaar het leek gewoon, omdat de klok niet in het midden boven het vuurdeel lijkt te hangen.
Fotootjes bijna geupload van de vakantie!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |