Pen weggooien muts!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik stop mn pennen altijd in mn mond als ik nadenk, maar vandaag heb ik met kankerverwekkende stoffen gewerkt en die pen aangeraakt met (vieze) handschoenen. Hij stinkt ook al net zo erg als mn handen. En toch stop ik hem steeds in mn mond. Zo vreselijk stom, ze zetten die waarschuwing niet voor niets op de pot Met een klein beetje zal het vast wel meevallen, maar toch. Oh ja, het vermindert ook vruchtbaarheid.
Ja dan heb ik geen pennen meer overquote:
Flutexcuus! Je weet toch dat je morgen weer gedachteloos op dat ding zit te kauwen. Is gevaarlijk! Weggooien! Als je me je adres geeft stuur ik je 100 nieuwe pennen, OK?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Flutexcuus! Je weet toch dat je morgen weer gedachteloos op dat ding zit te kauwen. Is gevaarlijk! Weggooien! Als je me je adres geeft stuur ik je 100 nieuwe pennen, OK?
Oh wacht, ik heb je adres alPrepare for a lading pennen
Woensdag heb ik tijd om naar de stad te gaan, en dan koop ik bij de één-euro-winkel honderd pennen voor je, en dan kan je mooie die oude pennen weggooienquote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef Chicolate het volgende:Ik gooi ze eind volgende week allemaal weg, beloofd. En dan jat ik een set nieuwe van mn vader. Deze waren eigenlijk ook van hem
.
Oehhhhhh spannend! Is er nog iets dat je per sé op je 26e wil doen?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Geen flauw idee, Chicootje. Paar huismiddeltjes voor het verwijderen van geuren: RVS, citroen, olijfolie. En anders weet ik het ook niet
Yoga was lekker! Nu nog even ontspannen. Ik ben nu nog 26
Nouja, laat dit dan mijn straf maar zijn voor onhandig gedragquote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Geen flauw idee, Chicootje. Paar huismiddeltjes voor het verwijderen van geuren: RVS, citroen, olijfolie. En anders weet ik het ook niet
Yoga was lekker! Nu nog even ontspannen. Ik ben nu nog 26
Nee, ik vind het nu eigenlijk heerlijk om te doen voordat ik ga slapenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan buikspieroefeningen
Ik heb zo'n bal om het op te doen, da's beter dan op de grond aanklooien.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan buikspieroefeningen
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Ik verdien kusjes want
1. ik ben voor 8.00 gaan douchen etc. zodat ik voor 8.30 een werkstuk in kon leveren waarvan de deadline vrijdag was
2. ik heb eerlijk gezegd dat pas klaar was toen de school al dicht was en dat ik het daarom maandag inleverde
3. ik heb drie wassen gedraaid
4. daarna nog even stofgezogen opgeruimd en afgewassen
5. ik ben van 11 tot 12 gaan pilatessen
6. daarna ben ik gaan studeren
7. daarna heb ik een tentamen gemaakt, die ging best oké
8. daarna ben ik weer gaan studeren
9. daarna heb ik een uur krachttraining gedaan
10. nu ben ik weer aan het studeren tot 23.45 met een kleine pauze tussendoor.
Dus nu wil ik kusjes!
Alleen ging ik wel miepen dat ik alleen moest eten want toen was ik opeens weer helemaal zielig en niet meer daadkrachtig
Een avondje eten met vriendinnen en heeeeeel veel rosé wil do the trick! *hips*quote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
Enne.. Suffe prutsmuts!
Hoe kom je daar nu weer bij!!
Hey nu zocht ik een foto van zo'n kwijlende babykus, maar ik kan het niet vindenquote:
Ik zocht er een van een orang oetang die zijn lippen heul erg tuit maar dat kon ik ook niet vindenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey nu zocht ik een foto van zo'n kwijlende babykus, maar ik kan het niet vinden.
hihi, dat heb ik ook altijd: ik speel het liefste games met een verhaaltje en dan een wlkthrough die zegt welk dingetje ik wanneer moet pakken en waar ik heen moet gaan en wat de eventuele toegangscodes zijn bij obstakels enzo. een soort filmpje met jezelf in de hoofdrol wrdt het dan, ipv een game.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon niet, snapte eerst level 1 niet, en daarna 2 niet en toen heb ik het maar opgegeven.
ik wil liever dat iemand gewoon de url dingessen geeft, dat ik het kan intypen en zien wat de volgende is![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Ik verdien kusjes want
1. ik ben voor 8.00 gaan douchen etc. zodat ik voor 8.30 een werkstuk in kon leveren waarvan de deadline vrijdag was
2. ik heb eerlijk gezegd dat pas klaar was toen de school al dicht was en dat ik het daarom maandag inleverde
3. ik heb drie wassen gedraaid
4. daarna nog even stofgezogen opgeruimd en afgewassen
5. ik ben van 11 tot 12 gaan pilatessen
6. daarna ben ik gaan studeren
7. daarna heb ik een tentamen gemaakt, die ging best oké
8. daarna ben ik weer gaan studeren
9. daarna heb ik een uur krachttraining gedaan
10. nu ben ik weer aan het studeren tot 23.45 met een kleine pauze tussendoor.
Dus nu wil ik kusjes!
Alleen ging ik wel miepen dat ik alleen moest eten want toen was ik opeens weer helemaal zielig en niet meer daadkrachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |