Wat zei de HA eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Goodbye het volgende:
Hier kwam het met bakken uit de lucht om negen uur. Toen ik de afspraak bij de huisarts had
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe het even in een spoiler. Niet dat het heel ranzig is, maar misschien heeft niet iedereen de behoefte het te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens wel echt een leuke huisarts gevonden, ook een beetje geinteresseerd in de rest van je leven, zegmaar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. nou ja, het is iig 'iets', hopen dat 't helpt..
Dan moet je juist eten!quote:
Ga je decadent doen in het filmhuis?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik bedoelde "goedemorgen".![]()
Morgen ga ik naar de film; De laatste dagen van Emma Blank.
Heb net 200 ml kwark op! Maar het helpt nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan moet je juist eten!Desnoods iets met bijna geen kcal erin.
* Mini_rulez voegt de daad bij het woord en gaat Optimel halen.
bij mij duurt het meestal ff zo'n 20 minuten voordat ik het effect van wat eten merk..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb net 200 ml kwark op! Maar het helpt niet
*hoort maag rammelen*
En de rest van de dag? Komt zeker door die boost van het weekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb net 200 ml kwark op! Maar het helpt niet
*hoort maag rammelen*
Nouja, hij dacht hier aan, maar zei ook dat zulke buikpijn door zoveel verschillende dingen kan komen. Ik hoop gewoon dat dat laxeren gaat helpen, ben ik er gelijk maar van afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat dus.
Had hij ook geen idee waar het door kon komen, of kan hij dat pas zeggen als ze weten wat het is?
The departures? (Die is leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je decadent doen in het filmhuis?![]()
![]()
.
Ik wil een Japanse film zien deze week.
Wat is er met de rest van de dag?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En de rest van de dag? Komt zeker door die boost van het weekend.
Het kan inderdaad even duren voor je hersenen door hebben dat je gegeten hebt.
Lelijkstadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er met de rest van de dag?
Ga zo weg naar Lelijkstad voor een afspraak, ben vanavond pas weer thuis.
Wat je de rest van de dag gegeten hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is er met de rest van de dag?
Ga zo weg naar Lelijkstad voor een afspraak, ben vanavond pas weer thuis.
Ohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat je de rest van de dag gegeten hebt.
Ligt er ook een beetje aan of je stevig gaat crawlen, of gewoon een beetje poedelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoeveel tijd moet er zitten tussen eten en zwemmen? Ik ga om 12 uur twee boterhammen met een gekookt eitje eten en daarna wil ik wel redelijk snel weg.
Ok, dan sta ik om 10 over half 2 voor het raam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga niet poedelen. Ik ga baantjes trekken. Met m'n schaarslag.
Ik heb het eten net op en ik ga om half 2 weg, dus ik lig op z'n vroegst om 2 uur in het bad. Lijkt me genoeg hč? Ruim een uur ertussen.
Haha, ben benieuwd of je me echt zult zien fietsenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan sta ik om 10 over half 2 voor het raam..
Gefeliciteerd!quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst:
O: bio-zuurdesem-notenbroodje met boter, appelsap
L: leftover waldorfsalade met kip en little gem
T: appel
T: nog zo'n notenbroodje
S: zwemmen
D: uit eten, nog even bedenken wat!
Geeneens taart op mijn verjaardag![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een 3 in die sterretjes
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twintig minuten voor het raam gezeten, maar geen Vik hoor..
Ik zou dat niet zo snel doen; straks blijkt je bakvorm niet 100% waterdichtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou toch even een hartig woordje met haar spreken als ze terugkomt.
Even een bakvraagje... Ik heb hier een recept voor cheesecake waar in staat dat je de springvorm in een bakblik met water moet zetten tijdens het bakken, maar ik heb niet zo'n groot bakblik. Kun je dat ook gewoon niet doen of mislukt het dan ofzo?
Oh ok, dan doe ik dat gewoon. Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo snel doen; straks blijkt je bakvorm niet 100% waterdicht
Wat ik dan meestal doe: paar kleine bakjes met water rondom de springvorm op de plaat zetten. Moet je wel ovenvaste schaaltjes hebbenHet gaat er volgens mij bij cheesecake vooral om dat de lucht in de oven lekker vochtig is.
waarom ga je niet gewoon buiten zwemmen? deden wij vroegah ook altijd, das júist lekker in de regen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Kut ik wil zwemmen, maar het dichtstbijzijnde zwembad (eind vd straat) is een openluchtbad en het daarna dichtstbijzijnde zwembad wordt momenteel gerenoveerd. Ergo: ik kan in principe alleen naar Kardinge, maar dan moet ik echt een roteind fietsen. *Twijfelt*.
Vind het zo raar dat ik bijv vorig jaar wel dacht van 'Goh zou 29 jaar gweest zijn vandaag' maar verder niks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef progje het volgende:
@TJ:, tja toch allemaal ook niet zo gek dat je er dan gisteren opeens en bij stil staat .... sterkte
Tja de momenten waarbij je opeens verdrietig kan zijn weet je gewoon niet van te voren..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vind het zo raar dat ik bijv vorig jaar wel dacht van 'Goh zou 29 jaar gweest zijn vandaag' maar verder niks.
Doe maar met desigual-jurkjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga even wat Madeira fotootjes verkleinen!
Die ene leuke staat er dus niet opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe maar met desigual-jurkjesBen benieuwd!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twintig minuten voor het raam gezeten, maar geen Vik hoor..
Sehr gut!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Foto's van Greysquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Jaja, nu weten we wel dat je naar Chicago gaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sehr gut!
Ik ga trouwens in Chicago bij Macy's kijken want daar verkopen ze ook Desigual!
Te! Weinig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we wel dat je naar Chicago gaat.
El lijstio:
O: yoghurt avec framboise
T: niks geloof ik
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: bakje kersen
D: maaltijdsalade geitenkaas en honing van de AHAlleen ff die gedroogde tomaatjes eruit vissen.
Oquote:
Je sais, alleen is de dollar nogal gunstig t.o.v. de euro nuquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat lekker! Het is hier grijs&koud
Muis, in NL en België is er ook zat te vinden, hoor. Hier in het ministadje waar ik woon, weet ik zo al drie winkels die het verkopen
* Viking84 slaps muis with a big tuna fish.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je sais, alleen is de dollar nogal gunstig t.o.v. de euro nu
Oh en Vik, had ik al verteld dat ik naar Chicago ga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |