abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70051909
Cool een echo Maar ze weten dus niet waarom je die buikpijn hebt GB?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70051965
Oh nee, je mag daar alleen in lesverband zwemmen... Dus nog steeds maar 1 optie.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70051985
Thanks Phaidra

Goodbye Doen!!

Oh my.. Wilde ik net een rok aandoen omdat ik me wat charmanter wilde voelen (afgelopen dagen alleen maar spijkerbroek met saaie trui aangehad), trek ik een mooie rok aan, istie te wijd! Trek ik het koordje aan, zodat ie strakker zit, lubbert de band over het koortje heen Goed punt: kleding te groot Slecht punt: rok van de Forecast
pi_70052005
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik haat ze ook. Niet het doen, maar de pijn achteraf. Ik haat spierpijn, bij elke beweging doet het dan zeer
Oh en liefdespijn haat ik ook ik ben inmiddels in het koppen van rompen trekken stadium aanbeland maar kan er niks mee, omdat het tamelijk stom staat om alsnog te bellen en mijn grieven te spuien. En ik er verder ook niks aan heb, hem een beetje verbeterpunten doorgeven voor de volgende, dacht het niet
Ik ben gewoon te lui om ze te doen
Gaat iedereen hier aan de buikspieren? want dan kan ik niet acherblijven (of juist wel, natuurlijk)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70052012
Ik doe het even in een spoiler. Niet dat het heel ranzig is, maar misschien heeft niet iedereen de behoefte het te lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens wel echt een leuke huisarts gevonden, ook een beetje geinteresseerd in de rest van je leven, zegmaar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70052068
Jammer dat je buikpijn niet verklaard kan worden, Goodbye, maar een echo lijkt me dan wel weer cool! Toen ik verging van de buikpijn kreeg ik een fijn inwendig onderzoek (op dat moment interesseerde het me helemaal niets, als de pijn maar over zou gaan).
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:10:08 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70052082
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe het even in een spoiler. Niet dat het heel ranzig is, maar misschien heeft niet iedereen de behoefte het te lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens wel echt een leuke huisarts gevonden, ook een beetje geinteresseerd in de rest van je leven, zegmaar
Dat is wel leuk ja .
Die van mij is niet zo. Best een aardige man, maar ik vind het wel heel opvallend dat hij bijv nooit heeft geïnformeerd naar mijn CI, terwijl hij toch weet dat ik er één heb (hij heeft me nota bene de inentingen gegeven!)
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:13:17 #83
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70052169
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is wel leuk ja .
Die van mij is niet zo. Best een aardige man, maar ik vind het wel heel opvallend dat hij bijv nooit heeft geïnformeerd naar mijn CI, terwijl hij toch weet dat ik er één heb (hij heeft me nota bene de inentingen gegeven!)
Ik kreeg pas geleden nog een handgeschreven briefje met de post, dat de huisarts zich afvroeg hoe het met me ging na mijn bestralingen enzo, en dat hij me een goede gezondheid toewenste
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70052181
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is wel leuk ja .
Die van mij vroeg wat ik nu studeerde na het VWO en hoe het met mijn vriend ging (die staat daar ook ingeschreven). En tijdens de echo een beetje keuvelen of ik al kindjes wilde Euh nee, ik ben pas 21. Jaaaa je weet maar nooit, zei hij toen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70052210
Wat een leuke huisartsen hebben jullie allemaal! die van mij is stom en onaardig.
gb, ik hoop dat het laxeren werkt, en dat je snel van je klachten af bent!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70052211
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik kreeg pas geleden nog een handgeschreven briefje met de post, dat de huisarts zich afvroeg hoe het met me ging na mijn bestralingen enzo, en dat hij me een goede gezondheid toewenste

Heel anders, maar wat ik ook leuk vond. Toen mijn kat gesterilliseerd werd, belden ze de volgende dag nog een keer op om te vragen hoe het ging. Zo lief vond ik dat
pi_70052229
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga jij dan de hele middag voor het raam staan? .
Je weet niet eens welk huis het is. .

Tof, een echo. . Succes ermee, Goodbye. .

ik probeer de gyn te bellen omdat ik een oproep voor een afspraak heb gekregen midden in m'n vakantie (ik weet nog niet óf we op vakantie gaan, maar ik wil niet niet kunnen alleen omdat ik op 1 dag een afspraak heb). Maar ze zijn steeds in gesprek.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70052236
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:14 schreef cyclechick het volgende:
Wat een leuke huisartsen hebben jullie allemaal! die van mij is stom en onaardig.
gb, ik hoop dat het laxeren werkt, en dat je snel van je klachten af bent!
Ja, ik ook!

Hij gaf ook aan hoe ik moest eten en dat ik moest sporten enzo en toen dacht ik ook "Hm, zal wel goed gaan met afvallen dan "
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:19:32 #89
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70052328
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je weet niet eens welk huis het is. .

Tof, een echo. . Succes ermee, Goodbye. .

ik probeer de gyn te bellen omdat ik een oproep voor een afspraak heb gekregen midden in m'n vakantie (ik weet nog niet óf we op vakantie gaan, maar ik wil niet niet kunnen alleen omdat ik op 1 dag een afspraak heb). Maar ze zijn steeds in gesprek.
Dan moet je met je benen uit het raam gaan hangen dan ziet Vikje het vanzelf
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:23:09 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70052427
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dan moet je met je benen uit het raam gaan hangen dan ziet Vikje het vanzelf
.
Niet meer actief op Fok!
pi_70052548
Ik woon op een bovenhuis Muis, wil je me dood hebben of zo? .

Afspraak is verzet naar 3 weken eerder. Briljant. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70052728
@ SiTu: ik werk nu met ernstig meervoudig gehandicapten in de woonbegeleiding ik heb spw 4 gedaan, ik twijfel al langer of ik neit verder wil leren maar bijv. sph of verpleegkunde trekt me niet echt, ik kan dan niet veel meer dan het werk wat ik nu doe zeg maar, ik weet er dan alleen wat meer over.
De politie trekt me eigelijk al heel lang maar nooit wat mee gedaan omdat ik het allemaal toch ook wel spannend vind/vond enzo.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:36:01 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70052812
yey voor de ingewanden van Goodbye!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70052950
M'n linker zachte lens wil niet vandaag. Dus heb ik de harde weer ingedaan. Nu zie ik nog niks maar ik voel 'm wel duidelijk zitten. BAAL, want ik heb m'n functioneringsgesprek vandaag en het zou prettig zijn als ik dan ook wat kon zien. En ik wil mijn bril niet op, want met bril voel ik me lelijk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70052979
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
yey voor de ingewanden van Goodbye!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:45:17 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70053103
Niet meer actief op Fok!
pi_70053140
Goedemorgen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70053221
mogge!!
Ja doei.
pi_70053263
het onweert hier en het komt met bakken uit de hemel

tot zover mijn sprintjes-trek-plan
Ja doei.
pi_70053276
Goedemorgen...
Ik ga vanmiddag de vierde huisarts uit de praktijk ontmoeten. Ben benieuwd hoe deze is.
Bij de tweede poging wel eindelijk het goede spiraaltje meegekregen. Het goede recept doorgeven is blijkbaar moeilijk.

Het regent hier ook pijpenstelen trouwens.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mini_rulez op 16-06-2009 11:03:31 ]
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')