Ik ben gewoon te lui om ze te doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik haat ze ook. Niet het doen, maar de pijn achteraf. Ik haat spierpijn, bij elke beweging doet het dan zeer![]()
Oh en liefdespijn haat ik ookik ben inmiddels in het koppen van rompen trekken stadium aanbeland
maar kan er niks mee, omdat het tamelijk stom staat om alsnog te bellen en mijn grieven te spuien. En ik er verder ook niks aan heb, hem een beetje verbeterpunten doorgeven voor de volgende, dacht het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens wel echt een leuke huisarts gevonden, ook een beetje geinteresseerd in de rest van je leven, zegmaar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe het even in een spoiler. Niet dat het heel ranzig is, maar misschien heeft niet iedereen de behoefte het te lezen
Dat is wel leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens wel echt een leuke huisarts gevonden, ook een beetje geinteresseerd in de rest van je leven, zegmaar
.
Die van mij is niet zo. Best een aardige man, maar ik vind het wel heel opvallend dat hij bijv nooit heeft geïnformeerd naar mijn CI, terwijl hij toch weet dat ik er één heb (hij heeft me nota bene de inentingen gegeven!)Niet meer actief op Fok!
Ik kreeg pas geleden nog een handgeschreven briefje met de post, dat de huisarts zich afvroeg hoe het met me ging na mijn bestralingen enzo, en dat hij me een goede gezondheid toewenstequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.
Die van mij is niet zo. Best een aardige man, maar ik vind het wel heel opvallend dat hij bijv nooit heeft geïnformeerd naar mijn CI, terwijl hij toch weet dat ik er één heb (hij heeft me nota bene de inentingen gegeven!)
Die van mij vroeg wat ik nu studeerde na het VWO en hoe het met mijn vriend ging (die staat daar ook ingeschreven). En tijdens de echo een beetje keuvelen of ik al kindjes wildequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.
Die van mij is niet zo. Best een aardige man, maar ik vind het wel heel opvallend dat hij bijv nooit heeft geïnformeerd naar mijn CI, terwijl hij toch weet dat ik er één heb (hij heeft me nota bene de inentingen gegeven!)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kreeg pas geleden nog een handgeschreven briefje met de post, dat de huisarts zich afvroeg hoe het met me ging na mijn bestralingen enzo, en dat hij me een goede gezondheid toewenste
Je weet niet eens welk huis het is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij dan de hele middag voor het raam staan?.
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:14 schreef cyclechick het volgende:
Wat een leuke huisartsen hebben jullie allemaal! die van mij is stom en onaardig.
gb, ik hoop dat het laxeren werkt, en dat je snel van je klachten af bent!
Dan moet je met je benen uit het raam gaan hangen dan ziet Vikje het vanzelfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet niet eens welk huis het is..
Tof, een echo.. Succes ermee, Goodbye.
.
ik probeer de gyn te bellen omdat ik een oproep voor een afspraak heb gekregen midden in m'n vakantie (ik weet nog niet óf we op vakantie gaan, maar ik wil niet niet kunnen alleen omdat ik op 1 dag een afspraak heb). Maar ze zijn steeds in gesprek.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je met je benen uit het raam gaan hangen dan ziet Vikje het vanzelf
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |