Ja inderdaad, ik zou zoiets denk ik niet durven.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sommige zijn gewoon gevaarlijk
Tegan hoe zie je straks je relatie met je soort van vriend gaan als je eenmaal in Eindhoven woont ?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon 75 kilo ge-bankdrukt netecht trots
Dan komt hij toch gewoon langs voor wilde nachten. Nu meeten we enkel als een van ons home alone is. Ga trouwens in Tilburg wonen (waarschijnlijk).quote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tegan hoe zie je straks je relatie met je soort van vriend gaan als je eenmaal in Eindhoven woont ?
2e keer dat ik het doequote:
Thrust me, uit de buurt blijvenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zou zoiets denk ik niet durven.
Why Tilburg en niet Eindhoven als ik zo vrij mag zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan komt hij toch gewoon langs voor wilde nachten. Nu meeten we enkel als een van ons home alone is. Ga trouwens in Tilburg wonen (waarschijnlijk).
Of het is een mooi punt om er een einde aan te maken. We'll see.
Will doquote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Thrust me, uit de buurt blijven
door mij?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil helemaal niet gemasseerd worden door zomaar iemand
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Why Tilburg en niet Eindhoven als ik zo vrij mag zijn
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Tegan het volgende:
Tilburg is 30 minuten van de TU/e, 30 minuten van mijn werk en 30 minuten van thuis. Eindhoven zou 5 minuten van de TU/e zijn, 90 minuten van thuis en 60 minuten van werk. Vandaar.
Ja, ik ook. Maar dat was het punt niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik ook voldoen, ik wil soms ook wel drie keer per dag
Alleen als ik mezelf slecht verzorgt heb qua uiterlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het gek dat je niet gemasseerd wilt worden door een ander. Omdat je jezelf erg lelijk vindt en 'vies' bent van jezelf kwa uiterlijk? Dat je dus niet zou kunnen genieten als er een mooie dame of man je zou aanraken. Wie heeft dat ook?
Geeft nietquote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef MaJo het volgende:
Snuit was even vergeten hoe belachelijk snel dit topic gaat
Door schaamtegevoelens? of ook echt gevoel van walging als de ander je zou aanraken?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het gek dat je niet gemasseerd wilt worden door een ander. Omdat je jezelf erg lelijk vindt en 'vies' bent van jezelf kwa uiterlijk? Dat je dus niet zou kunnen genieten als er een mooie dame of man je zou aanraken. Wie heeft dat ook?
Alleen zonderquote:Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Iedereen mag mij best masseren, maar dan wel met alle kleren aan.
kom maar op... me pyama heb ik zo uitquote:
jullie hadden ruzie omdat ze nog meer wilde?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat was het punt niet.
Naja, laat maar. Ik weet in ieder geval hoe het zat.
Laten we het over de toekomst hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ah ja daar is wat voor te zeggenquote:
Alhoewel ik niet lekker in mijn vel zit. Zou ik een massage toch echt wel prettig vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie hadden ruzie omdat ze nog meer wilde?
Ze neukte andere mannen omdat ze niet zonder kon?
Ze raakte haar baan kwijt omdat ze betrapt werd op zelfbevrediging achter haar bureau?
Ze werd kwaad als je geen zin had?
Wat!?Ik wist dat je hier ergens verstopt was, iedereen quotte je steeds, maar ik zag je niet, blijkt dat ik je niet herkende door je nieuwe avatarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja hoorquote:
Dat vind ik een mooiequote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze werd kwaad als je geen zin had?
Ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel ik niet lekker in mijn vel zit. Zou ik een massage toch echt wel prettig vinden.En zeker als het door een aantrekkelijk iemand wordt gedaan.
Slaap lekker,quote:
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar in mijn geval is het vooral schaamte.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ok.
ik dan weer niet. dan zou ik te bewust zijn van mijn eigen lichaam dat het meer stres opevert dan dat ik zou kunnen genieten.
Die moet ik weer omwisselen btw, gebruik andere altijd maar tijdelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist dat je hier ergens verstopt was, iedereen quotte je steeds, maar ik zag je niet, blijkt dat ik je niet herkende door je nieuwe avatar.
Gewoon accepteren wie je bent.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ok.
ik dan weer niet. dan zou ik te bewust zijn van mijn eigen lichaam dat het meer stres opevert dan dat ik zou kunnen genieten.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom maar op... me pyama heb ik zo uit
maaree dan jij ook zonder kleren he![]()
I'll take that as a YESquote:
Ik zie geen nieuwe...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die moet ik weer omwisselen btw, gebruik andere altijd maar tijdelijk
Die Tijn, je word wijzer met elke postquote:
Hoiquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die Tijn, je word wijzer met elke post
wat een rotstreek, nu ben nog meer van slagquote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mond met blauwe lippen en groene ranja (of pisang ofzo)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Trusten,quote:
Dat dusquote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef Kluts het volgende:
Massages.
NU al?quote:
Ik zie nog steeds een browniequote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mond met blauwe lippen en groene ranja (of pisang ofzo)
slaap lekker Tijnquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef KudFokker het volgende:
Mooi kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Het is die week van de maand weer bij Kudfokker.quote:
ze is dan ook net teruggeschakeltquote:
ooh dat linken werkt weer nietquote:
wel zachtjes bijten hequote:
Jeetje heeft dat schakelen die uitwerking op jequote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb t net weer veranderd
En ik ben ineens geil, heel raar
Krijg wel honger, na het zien van die browniequote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb t net weer veranderd
En ik ben ineens geil, heel raar
Ik doe ook altijd maar watquote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik kan overigens zelf totaal niet masseren.
Daar kom ik graag zelf achter...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik heb altijd een brownie als webicon, maar mn usericon verander ik weleens, weet niet of verschillende mensen dat ook verschillend zien?quote:
Rip.quote:
In de instellingen kan je voorkeur geven aan webicon of aan usericon, ik heb dus voorkeur voor usericon's...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd een brownie als webicon, maar mn usericon verander ik weleens, weet niet of verschillende mensen dat ook verschillend zien?
wat dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip.
Veel. Heel veel. Onnoemelijk veel.
Toch leuk dat je d'r bent.
trustequote:
Weinig, honger en geil de usual stuffquote:
Slaap lekkerquote:
Probeer maarquote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wel zachtjes bijten he![]()
want ik bijt terug hoor
Iedereen is geil omdat iedereen te lang droog staat en nu wil iedereen gemasseerd worden.... dat was wel de samenvatting volgens mijquote:
Slaap lekkerquote:
Wat heet te lang...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen is geil omdat iedereen te lang droog staat en nu wil iedereen gemasseerd worden.... dat was wel de samenvatting volgens mij
kom maar op, kijken wie wie bijt meneertjequote:
Nou. 4 weken is te lang, kan ik je vertellen.quote:
Da's relaxt. Ik heb geluk dat ik warme en zachte handen heb. Dan kan er weinig fout gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Scharrel's broer is fysiotherapeut, en dus moest die altijd massagetechnieken op scharrel oefenen, dus scharrel kan het wel heerlijk.
mwah, valt mee.. maar blij dat ik dat nog niet haal!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou. 4 weken is te lang, kan ik je vertellen.
Thank God voor chocola dan maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah, valt mee.. maar blij dat ik dat nog niet haal!
ik... mijzelf... en dat kan ik goeeeeed....quote:
De oplossing zou 1 grote masseer- en seksorgie ergens centraal (Utrecht ofzo) zijn...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen is geil omdat iedereen te lang droog staat en nu wil iedereen gemasseerd worden.... dat was wel de samenvatting volgens mij
*slap*quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom maar op, kijken wie wie bijt meneertje
Utrecht klinkt goedquote:Op maandag 15 juni 2009 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De oplossing zou 1 grote masseer- en seksorgie ergens centraal (Utrecht ofzo) zijn...
Wat vrouwen met chocola hebben, heb ik met vlees (en bier).quote:
quote:
Sekscity numero 1...quote:
Ha, jij ook hier?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat vrouwen met chocola hebben, heb ik met vlees (en bier).![]()
Maar nog steeds kan niets op tegen een echte meid met warme zwoele lippen, een massage en heerlijke seks erna...
*Torero stop!*
I'll watch. Ik ben kieskeurig wie ik masseer en mee seks, if you don't mindquote:Op maandag 15 juni 2009 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De oplossing zou 1 grote masseer- en seksorgie ergens centraal (Utrecht ofzo) zijn...
fijne avond en truste alvastquote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten gaat er vandoor... ff wat opruimen voordat morgen volk over de vloer komt
Ik stel mijn kamer wel beschikbaarquote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker centraal gelegen, datum+tjid?
Tof. Neuken?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig wie ik masseer en mee seks, if you don't mind
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef erikje14 het volgende:
zal ik 'm ff inkoppen
ik ben/heb nog nooit gemasseerd
quote:
Al de hele avondquote:
Pff, als ie na 1980 geboren is spring jij er geloof ik al bovenop.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
I'll watch. Ik ben kieskeurig wie ik masseer en mee seks, if you don't mind
Slaap lekker, ene fijne dag morgenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten gaat er vandoor... ff wat opruimen voordat morgen volk over de vloer komt
't is nog geen december eej, 27 lentes jongquote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht even dat je 14 was en wilde typen, dat komt nog wel... maar met 28...?![]()
Nou ja, dan typ ik: HOPELIJK komt het dan snel.
Dat lijkt me alleen maar beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
I'll watch. Ik ben kieskeurig wie ik masseer en mee seks, if you don't mind
Ben te oud.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Pff, als ie na 1980 geboren is spring jij er geloof ik al bovenop.
Wit is geen chocola.quote:
Ow shit, mn raam staat nog open. Bedankt!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb uit het niets gewoon 5 muggenbulten!!![]()
![]()
Dit wordt een klotenacht merk ik al
Kutwijven! Ze zuigen je leeg en nadien heb je nog steeds jeuk...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
ow, vertel?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Pff, als ie na 1980 geboren is spring jij er geloof ik al bovenop.
Gewoon wakker blijven dan!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Jij was toch van de SM?quote:
afslachten is de oplossing!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kutwijven! Ze zuigen je leeg en nadien heb je nog steeds jeuk...
maar maar.. dat hou ik niet volquote:
muggenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Ze gaan bij mij altijd jeuken als ik in bed lig.. dus jaquote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zal toch een mug, geweest zijn
heb je er veel last van dan?
Maar maar, anders is het zo saai hierquote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
afslachten is de oplossing!
[..]
maar maar.. dat hou ik niet vol
bij mij werkt dat niet echtquote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
muggenbeetje azijn erop smeren helpt goed tegen de jeuk
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar maar, anders is het zo saai hier
Heb toevallig een heel anti-mugen pakket liggen, ups dan maarquote:Op maandag 15 juni 2009 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
afslachten is de oplossing!
[..]
maar maar.. dat hou ik niet vol
Ja, maar dat wil niet zeggen dat alles van na 1980 will do :[quote:Op maandag 15 juni 2009 23:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Jij viel toch op jonge mannen? Als toyboy?
quote:
Het is ook maar een overdrijvingquote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat alles van na 1980 will do :[
dat heb ik nog nooit geprobeerd .. wist niet dat dat ook een optie was.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ohw bij mij wel altijd
![]()
en yoghurt? dat werkt bij me zussie wel altijd
1990 dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt anders wel de vrolijkste nickname die ik ooit gezien heb...quote:
jaa ik heb het nooit geprobeerd maar me zus zweert erbijquote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit geprobeerd .. wist niet dat dat ook een optie was.
*wacht geduldig af tot dat ze morgen naar de super kan voor yoghurt*
Ik heb d'r wel es gezien op een FOKmeet. Ook de enige FOKmeet waar ik ben geweest.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit geprobeerd .. wist niet dat dat ook een optie was.
*wacht geduldig af tot dat ze morgen naar de super kan voor yoghurt*
Owwwquote:Op maandag 15 juni 2009 23:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
nog ouder?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vind wel erg voor je, had er als kind ook veel last van, misschien word het minder als je wat ouder word
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Over pedo's gesproken...
Ik ga naar bed. Moet morgen weer kleine meisjes van me afslaan.
oja je bent het zusje van peterpanquote:Op maandag 15 juni 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nog ouder?ik wil niet oud worden .. ik ben nu perfect
Trustequote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Over pedo's gesproken...
Ik ga naar bed. Moet morgen weer kleine meisjes van me afslaan.
Ik heb alleen een oogje van je gezien. Maar 22 is wel een perfecte leeftijd... Dan heb je nog 5 jaar als vrouw en dan ben je verlept en afgeschreven.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nog ouder?ik wil niet oud worden .. ik ben nu perfect
wij willen natuurlijk allebeiquote:
Nee, je was de zoveelste die er zo enthiousiast over deedquote:
Reputatie van een dirty mindquote:
23quote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb alleen een oogje van je gezien. Maar 22 is wel een perfecte leeftijd... Dan heb je nog 5 jaar als vrouw en dan ben je verlept en afgeschreven.
Ooh, nah ja, great minds think alike, enzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, je was de zoveelste die er zo enthiousiast over deed
Hmm, Enschede is helemaal niet zover... En dan een massage.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
maar op m'n 30e zou ik op m'n seksuele hoogtepunt zijn. Maar als i nu blijf steken ben ik straks een geweldige 23-er met de goede eigenschappen van een 30er
die je moet geven he.. niet krijgenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, Enschede is helemaal niet zover... En dan een massage.
Hoe is het nu in Tsjechie? Waar zit je, Praha?quote:
Mijn hemel, het wordt rond je 30e nog erger?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
23
maar op m'n 30e zou ik op m'n seksuele hoogtepunt zijn. Maar als i nu blijf steken ben ik straks een geweldige 23-er met de goede eigenschappen van een 30er
Er zijn weinig dingen waar ik in goed in ben, maar een massage hoort daar toch zeker bij...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die je moet geven he.. niet krijgen
je vraagt het voor jezelf?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn hemel, het wordt rond je 30e nog erger?
quote:
Boretín-Strmilov, Zuid-Bohemen, 10km van de Oostenrijkse grens, in de buurt van Telc.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe is het nu in Tsjechie? Waar zit je, Praha?
Dat klinkt goedquote:Op maandag 15 juni 2009 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik in goed in ben, maar een massage hoort daar toch zeker bij...
Vrouwen van 30 die in de bus zitten, drijven gewoon naar buiten, zo nat zijn ze...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja, dan word je een uitgezakte bonk hormonenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen van 30 die in de bus zitten, drijven gewoon naar buiten, zo nat zijn ze...
Wist je niet? Succes dan!
Wat geloof je niet.. dat venco het vraagt, dat ik het niet voor mezelf vraag, dat het op je 30e erger wrodt? wat nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die is wel nieuwe voor mij, ik geloof er niks van
ben jij een vrouw?quote:
+ 1.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat geloof je niet.. dat venco het vraagt, dat ik het niet voor mezelf vraag, dat het op je 30e erger wrodt? wat niet
Dat het erger wordt, de rest is al evidentquote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat geloof je niet.. dat venco het vraagt, dat ik het niet voor mezelf vraag, dat het op je 30e erger wrodt? wat niet
Slaap lekker, pas op met die brei naaldenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen ik ga er een eind aan breien.. ga eens kijken of me bedje er nog staat
fijne avond nog!
Truste![]()
maarquote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat het erger wordt, de rest is al evident
Nou, vertel...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, laatste post voor vanavond:
ik ben 29.
quote:
Dat wil nog niet zeggen dat je een goed voorbeeld bent daarvoorquote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, laatste post voor vanavond:
ik ben 29.
Oh, dan mag ik wel opschieten m.b.t. mannen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar
algemeen bekend, bij vrouwen ligt het hoogtepunt rond de 30/35
bij mannen rond de 25 dacht ik... maar die weet ik niet zeker
Wat een loserquote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
el matador dacht dat ik dik was ofzo
Schatje, soms kun je beter gewoon je mond houden, okee?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je een goed voorbeeld bent daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Het zegt mij anders nietsquote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar
algemeen bekend, bij vrouwen ligt het hoogtepunt rond de 30/35
bij mannen rond de 25 dacht ik... maar die weet ik niet zeker
HUH???quote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
el matador dacht dat ik dik was ofzo
daar houd ik niet vanquote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een loser
Seksueel hoogtepunt van de man ligt tussen de 18 en 20 schijnt, dames
Niet alles wat in de libelle staat kloptquote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een loser
nop, die ligt absoluut eerder.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dicriminatie geld zeker weer alleen voor vrouwen, misschien piek een man ook wel rond ze 30ste
Daarom: Vanaf nu doe ik alleen nog maar 19-jarigen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een loser
dat zei ie toen ie me op een meet een keer zagquote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een loser
En idd, eigenlijk dat.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar houd ik niet van
Doe maar gewoon eentje van in de 30
Daaromquote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het zegt mij anders niets
Maargoed, het zal wel weer onderzocht zijn
Mijn eigen ervaring is vooralsnog anders, maar goed, ik heb nog maar net de 'rond de dertig bereikt', dus we merken het wel
Hee, hoor en wederhoor??quote:
Ben jij zo'n sufkut, matador?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zei ie toen ie me op een meet een keer zag![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom: Vanaf nu doe ik alleen nog maar 19-jarigen.
Lijkt me best lastig, 19-jarigen van in de 30 vindenquote:
Tussen de 25 en 30 heeft mijn voorkeurquote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar houd ik niet van
Doe maar gewoon eentje van in de 30
Ik bedoelde ook dat het eerste een grap was en wat jij zei was wat ik vind.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me best lastig, 19-jarigen van in de 30 vinden
nee idd.. doe maar mooi rond de 30.. of ouderquote:Op maandag 15 juni 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Ik vind 18 tot 20-jarige jongetjes echt geen hoogtepunten hoor mensen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schatje, soms kun je beter gewoon je mond houden, okee?What the fuck heeft dat er mee te maken, ik had het over jou als voorbeeld op seksueel gebied t.o.v andere 30jarigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij constant dan?![]()
gelukkig, pak van me hardquote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daaromligt natuurlijk ook aan alle omstandigheden en de persoon zelf
Ik verzin het niet he. En lichamelijk seksueel hoogtepunt is misschien wel anders dan geestelijk seksueel hoogtepuntquote:Op maandag 15 juni 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Ik vind 18 tot 20-jarige jongetjes echt geen hoogtepunten hoor mensen.
mooi, dan zouden we niet in elkaars vijver vissen als ik nog aan het vissen wasquote:Op maandag 15 juni 2009 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 30 heeft mijn voorkeur
Dat snapte ik wel hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 23:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat het eerste een grap was en wat jij zei was wat ik vind.
Maar wat is dan een seksueel hoogtepunt. Hebben ze dan de meeste zin, of meeste potentie, of iets anders?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verzin het niet he. En lichamelijk seksueel hoogtepunt is misschien wel anders dan geestelijk seksueel hoogtepunt
HE???? Doe normaal... Dat is echt gelul!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zei ie toen ie me op een meet een keer zag![]()
Ik vis zelden en sowieso is mijn net vol nuquote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mooi, dan zouden we niet in elkaars vijver vissen als ik nog aan het vissen was
[..]
Dat snapte ik wel hoor
Ik ga voor rond de 25 gezien ik pas 19 benquote:Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee idd.. doe maar mooi rond de 30.. of ouder
Nee klopt, heb weinig vergelijkingsmateriaal, maar ik noemde me dan ook niet echt HET voorbeeld van sex als je 30 bent (dat ben ik niet eensquote:Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
What the fuck heeft dat er mee te maken, ik had het over jou als voorbeeld op seksueel gebied t.o.v andere 30jarigen.
Jij constant dan?
Dan zijn ze op hun best, dus een combi van alles dacht ik zoquote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar wat is dan een seksueel hoogtepunt. Hebben ze dan de meeste zin, of meeste potentie, of iets anders?
ik dacht al, M_M is namelijk prima qua figuur! Niks mis meequote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HE???? Doe normaal... Dat is echt gelul!
Het enige wat ik toen tegen je gezegd had was dat je er moe uitzag omdat je net gewerkt had. Jij bent niet dik, dus dat kan ik nooit gezegd hebben. Volgens mij verwar je me met iemand anders...
nee je zei: ik dacht dat je veel groter was, in de breedte. Dat zei jequote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HE???? Doe normaal... Dat is echt gelul!
Het enige wat ik toen tegen je gezegd had was dat je er moe uitzag omdat je net gewerkt had. Jij bent niet dik, dus dat kan ik nooit gezegd hebben. Volgens mij verwar je me met iemand anders...
Owja jij bent pas 19, vergeet ik telkensquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga voor rond de 25 gezien ik pas 19 ben. Oudere mannen
.
Scharrel is 26.
Nou ja, je snapte wat ik bedoelquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vis zelden en sowieso is mijn net vol nu
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vis zelden en sowieso is mijn net vol nu
Ik dacht dat het vooral met potentie te maken had.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zijn ze op hun best, dus een combi van alles dacht ik zo
Een man is rond zijn 25e lichamelijk op z'n top meestal, dus lijkt het me logischer dat je dan op je best bentquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zijn ze op hun best, dus een combi van alles dacht ik zo
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, je snapte wat ik bedoel
Op z'n 25e begint de aftakeling van de man, dus denk dat het net rond de 24e isquote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een man is rond zijn 25e lichamelijk op z'n top meestal, dus lijkt het me logischer dat je dan op je best bent
Is dat zo? Nou, dan betekent dat dus JUIST dat ik je niet dik vond.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee je zei: ik dacht dat je veel groter was, in de breedte. Dat zei je
Dat vat ik op als een groot complimentquote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij bent pas 19, vergeet ik telkens
Maar dat is idd mooie leeftijd dan
En al is dat zo? Lekker boeiend toch.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee je zei: ik dacht dat je veel groter was, in de breedte. Dat zei je
Ik heb nog nooit iemand onder de 23 gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vanaf mn 19e geen man van onder de 25 gehad
Beginnen met aftakelen is een negatief woord voor de topquote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op z'n 25e begint de aftakeling van de man, dus denk dat het net rond de 24e is
dat weet ik niet, jij hebt meer gevangen dan ikquote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]Ongeveer, maar jij hebt toch betere netten joh. Of andere vistaal
Graag gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
Dat vat ik op als een groot compliment. Thanks.
Nou lekker dan, kan weer met een fijn gevoel me bed inquote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op z'n 25e begint de aftakeling van de man, dus denk dat het net rond de 24e is
Oh, ik heb wel een sex gehad met mannen die jonger dan ik waren. Niet veel, en max 3 jaar jonger, dat wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vanaf mn 19e geen man van onder de 25 gehad
Jij zit op 1, dan is dat niet zo moeilijkquote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand onder de 23 gehad.
een negatief woord voor de topquote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Beginnen met aftakelen is een negatief woord voor de top
/ripley modus
Ik wil ergens over discusieren, maar dit is eigenlijk vrij matig, waar blijft die stelling?
Mijn jongste was 19 (ik 21) en mijn oudste 32 (ik 28).quote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand onder de 23 gehad.
Eens met de stelling, nieuwe...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een negatief woord voor de top
Stelling: stellingen die spontaan ontstaan zijn leuker dan diegene die op afroep komen
geef maar eens het goede voorbeeld dan, popjequote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Beginnen met aftakelen is een negatief woord voor de top
/ripley modus
Ik wil ergens over discusieren, maar dit is eigenlijk vrij matig, waar blijft die stelling?
Dat denk ik toch nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik niet, jij hebt meer gevangen dan ik
zo jong lijk ik toch niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef kingmob het volgende:
Ik trek dan weer vooral jongere vrouwen aan realiseer ik me nu(soms tot aan 16 aan toe
)
umm, "vrouwen die me popje noemen, zijn zwaar irritant"quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
geef maar eens het goede voorbeeld dan, popje
Mijne is nog steeds 23-26, ik 17-bijna 20.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn jongste was 19 (ik 21) en mijn oudste 32 (ik 28).
Mijn jongste was 15 (zoenen dan hequote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
mijn jongste was 17 (Ik 16) mijn oudste was 36 (Ik 27, mn ex waar ik 8,5 jaar iets mee heb gehad)
Ik had het over sexquote:Op maandag 15 juni 2009 23:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn jongste was 15 (zoenen dan hetoen ik 13 was), mijn oudste 38
Oh, als we zoenen meetellen dan is het natuurlijk een stuk meer en jongerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn jongste was 15 (zoenen dan hetoen ik 13 was), mijn oudste 38
Afgaande op je lijstje weet ik wel bijna zeker van nietquote:
Ben jij ouder dan 27?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
mijn jongste was 17 (Ik 16) mijn oudste was 36 (Ik 27, mn ex waar ik 8,5 jaar iets mee heb gehad)
En qua haarkleur etc?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef kingmob het volgende:
Mijn range (sex only) is 17-27. Heb ik toch goed binnen de lijntjes gekleurd in die tien jaar
Je lijkt een stuk jonger.quote:
Ik mis roodquote:Op maandag 15 juni 2009 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En qua haarkleur etc?
Ik van blond tot zwart, via rood en bruin.
Een vrouw die haar meisjesachtigheid (niet: supersweetsixteen...) niet wegstopt is dan ook woest aantrekkelijk.quote:
Dan ben ik nieuwsgierig, maar jij zal vast niet willen zeggen op hoeveel je zit (Ik ben nl echt helemaal niet zo erg als iedereen hier denktquote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Afgaande op je lijstje weet ik wel bijna zeker van niet
Felrood houd ik niet zo van eigenlijk. Groen, grijs en blauw heb ik nog niet gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik mis rood(en dat vind ik vaak het mooist
)
Moet het van nature zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik mis rood(en dat vind ik vaak het mooist
)
Het is een bijzondere dag vandaag, Lit.quote:
No offence, maar jij zit hier al bijna op mijn totaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben ik nieuwsgierig, maar jij zal vast niet willen zeggen op hoeveel je zit (Ik ben nl echt helemaal niet zo erg als iedereen hier denkt)
Ik heb alleen maar bruin gehad bedenk ik me net.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En qua haarkleur etc?
Ik van blond tot zwart, via rood en bruin.
Cue geeft voor mij een nieuwe dimensie aan 'direct' zijnquote:
Hoiquote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bruin gehad bedenk ik me net.
Dan zit jij op niet heel veel (en ik heb er ook niet bijster veel meer gehad dan dat getal wat jij voor hier noemdequote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
No offence, maar jij zit hier al bijna op mijn totaal.
En dat is niet bedoeld om onaardig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |