ik... mijzelf... en dat kan ik goeeeeed....quote:
De oplossing zou 1 grote masseer- en seksorgie ergens centraal (Utrecht ofzo) zijn...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen is geil omdat iedereen te lang droog staat en nu wil iedereen gemasseerd worden.... dat was wel de samenvatting volgens mij
*slap*quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom maar op, kijken wie wie bijt meneertje
Utrecht klinkt goedquote:Op maandag 15 juni 2009 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De oplossing zou 1 grote masseer- en seksorgie ergens centraal (Utrecht ofzo) zijn...
Wat vrouwen met chocola hebben, heb ik met vlees (en bier).quote:
quote:
Sekscity numero 1...quote:
Ha, jij ook hier?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat vrouwen met chocola hebben, heb ik met vlees (en bier).![]()
Maar nog steeds kan niets op tegen een echte meid met warme zwoele lippen, een massage en heerlijke seks erna...
*Torero stop!*
I'll watch. Ik ben kieskeurig wie ik masseer en mee seks, if you don't mindquote:Op maandag 15 juni 2009 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De oplossing zou 1 grote masseer- en seksorgie ergens centraal (Utrecht ofzo) zijn...
fijne avond en truste alvastquote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten gaat er vandoor... ff wat opruimen voordat morgen volk over de vloer komt
Ik stel mijn kamer wel beschikbaarquote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker centraal gelegen, datum+tjid?
Tof. Neuken?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig wie ik masseer en mee seks, if you don't mind
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef erikje14 het volgende:
zal ik 'm ff inkoppen
ik ben/heb nog nooit gemasseerd
quote:
Al de hele avondquote:
Pff, als ie na 1980 geboren is spring jij er geloof ik al bovenop.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
I'll watch. Ik ben kieskeurig wie ik masseer en mee seks, if you don't mind
Slaap lekker, ene fijne dag morgenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef DrMarten het volgende:
* DrMarten gaat er vandoor... ff wat opruimen voordat morgen volk over de vloer komt
't is nog geen december eej, 27 lentes jongquote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht even dat je 14 was en wilde typen, dat komt nog wel... maar met 28...?![]()
Nou ja, dan typ ik: HOPELIJK komt het dan snel.
Dat lijkt me alleen maar beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
I'll watch. Ik ben kieskeurig wie ik masseer en mee seks, if you don't mind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |