Ja inderdaad, ik zou zoiets denk ik niet durven.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sommige zijn gewoon gevaarlijk
Tegan hoe zie je straks je relatie met je soort van vriend gaan als je eenmaal in Eindhoven woont ?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon 75 kilo ge-bankdrukt netecht trots
Dan komt hij toch gewoon langs voor wilde nachten. Nu meeten we enkel als een van ons home alone is. Ga trouwens in Tilburg wonen (waarschijnlijk).quote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tegan hoe zie je straks je relatie met je soort van vriend gaan als je eenmaal in Eindhoven woont ?
2e keer dat ik het doequote:
Thrust me, uit de buurt blijvenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zou zoiets denk ik niet durven.
Why Tilburg en niet Eindhoven als ik zo vrij mag zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan komt hij toch gewoon langs voor wilde nachten. Nu meeten we enkel als een van ons home alone is. Ga trouwens in Tilburg wonen (waarschijnlijk).
Of het is een mooi punt om er een einde aan te maken. We'll see.
Will doquote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Thrust me, uit de buurt blijven
door mij?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil helemaal niet gemasseerd worden door zomaar iemand
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Why Tilburg en niet Eindhoven als ik zo vrij mag zijn
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Tegan het volgende:
Tilburg is 30 minuten van de TU/e, 30 minuten van mijn werk en 30 minuten van thuis. Eindhoven zou 5 minuten van de TU/e zijn, 90 minuten van thuis en 60 minuten van werk. Vandaar.
Ja, ik ook. Maar dat was het punt niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik ook voldoen, ik wil soms ook wel drie keer per dag
Alleen als ik mezelf slecht verzorgt heb qua uiterlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het gek dat je niet gemasseerd wilt worden door een ander. Omdat je jezelf erg lelijk vindt en 'vies' bent van jezelf kwa uiterlijk? Dat je dus niet zou kunnen genieten als er een mooie dame of man je zou aanraken. Wie heeft dat ook?
Geeft nietquote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef MaJo het volgende:
Snuit was even vergeten hoe belachelijk snel dit topic gaat
Door schaamtegevoelens? of ook echt gevoel van walging als de ander je zou aanraken?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het gek dat je niet gemasseerd wilt worden door een ander. Omdat je jezelf erg lelijk vindt en 'vies' bent van jezelf kwa uiterlijk? Dat je dus niet zou kunnen genieten als er een mooie dame of man je zou aanraken. Wie heeft dat ook?
Alleen zonderquote:Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Iedereen mag mij best masseren, maar dan wel met alle kleren aan.
kom maar op... me pyama heb ik zo uitquote:
jullie hadden ruzie omdat ze nog meer wilde?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat was het punt niet.
Naja, laat maar. Ik weet in ieder geval hoe het zat.
Laten we het over de toekomst hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ah ja daar is wat voor te zeggenquote:
Alhoewel ik niet lekker in mijn vel zit. Zou ik een massage toch echt wel prettig vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie hadden ruzie omdat ze nog meer wilde?
Ze neukte andere mannen omdat ze niet zonder kon?
Ze raakte haar baan kwijt omdat ze betrapt werd op zelfbevrediging achter haar bureau?
Ze werd kwaad als je geen zin had?
Wat!?Ik wist dat je hier ergens verstopt was, iedereen quotte je steeds, maar ik zag je niet, blijkt dat ik je niet herkende door je nieuwe avatarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja hoorquote:
Dat vind ik een mooiequote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze werd kwaad als je geen zin had?
Ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel ik niet lekker in mijn vel zit. Zou ik een massage toch echt wel prettig vinden.En zeker als het door een aantrekkelijk iemand wordt gedaan.
Slaap lekker,quote:
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar in mijn geval is het vooral schaamte.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ok.
ik dan weer niet. dan zou ik te bewust zijn van mijn eigen lichaam dat het meer stres opevert dan dat ik zou kunnen genieten.
Die moet ik weer omwisselen btw, gebruik andere altijd maar tijdelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wist dat je hier ergens verstopt was, iedereen quotte je steeds, maar ik zag je niet, blijkt dat ik je niet herkende door je nieuwe avatar.
Gewoon accepteren wie je bent.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ok.
ik dan weer niet. dan zou ik te bewust zijn van mijn eigen lichaam dat het meer stres opevert dan dat ik zou kunnen genieten.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom maar op... me pyama heb ik zo uit
maaree dan jij ook zonder kleren he![]()
I'll take that as a YESquote:
Ik zie geen nieuwe...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die moet ik weer omwisselen btw, gebruik andere altijd maar tijdelijk
Die Tijn, je word wijzer met elke postquote:
Hoiquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die Tijn, je word wijzer met elke post
wat een rotstreek, nu ben nog meer van slagquote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mond met blauwe lippen en groene ranja (of pisang ofzo)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Trusten,quote:
Dat dusquote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef Kluts het volgende:
Massages.
NU al?quote:
Ik zie nog steeds een browniequote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mond met blauwe lippen en groene ranja (of pisang ofzo)
slaap lekker Tijnquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef KudFokker het volgende:
Mooi kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Het is die week van de maand weer bij Kudfokker.quote:
ze is dan ook net teruggeschakeltquote:
ooh dat linken werkt weer nietquote:
wel zachtjes bijten hequote:
Jeetje heeft dat schakelen die uitwerking op jequote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb t net weer veranderd
En ik ben ineens geil, heel raar
Krijg wel honger, na het zien van die browniequote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb t net weer veranderd
En ik ben ineens geil, heel raar
Ik doe ook altijd maar watquote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik kan overigens zelf totaal niet masseren.
Daar kom ik graag zelf achter...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
Ik heb altijd een brownie als webicon, maar mn usericon verander ik weleens, weet niet of verschillende mensen dat ook verschillend zien?quote:
Rip.quote:
In de instellingen kan je voorkeur geven aan webicon of aan usericon, ik heb dus voorkeur voor usericon's...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd een brownie als webicon, maar mn usericon verander ik weleens, weet niet of verschillende mensen dat ook verschillend zien?
wat dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip.
Veel. Heel veel. Onnoemelijk veel.
Toch leuk dat je d'r bent.
trustequote:
Weinig, honger en geil de usual stuffquote:
Slaap lekkerquote:
Probeer maarquote:Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wel zachtjes bijten he![]()
want ik bijt terug hoor
Iedereen is geil omdat iedereen te lang droog staat en nu wil iedereen gemasseerd worden.... dat was wel de samenvatting volgens mijquote:
Slaap lekkerquote:
Wat heet te lang...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen is geil omdat iedereen te lang droog staat en nu wil iedereen gemasseerd worden.... dat was wel de samenvatting volgens mij
kom maar op, kijken wie wie bijt meneertjequote:
Nou. 4 weken is te lang, kan ik je vertellen.quote:
Da's relaxt. Ik heb geluk dat ik warme en zachte handen heb. Dan kan er weinig fout gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Scharrel's broer is fysiotherapeut, en dus moest die altijd massagetechnieken op scharrel oefenen, dus scharrel kan het wel heerlijk.
mwah, valt mee.. maar blij dat ik dat nog niet haal!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou. 4 weken is te lang, kan ik je vertellen.
Thank God voor chocola dan maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah, valt mee.. maar blij dat ik dat nog niet haal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |