abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71282973
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 05:25 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zeg terugbetalen al dat geld dat hij van Defensie heeft gehad om zijn kunstje te mogen doen....
defensie gaat m nu helpen met afkicken ze moeten dat stuk ongeluk voor alles vervolgen! vlak voordat ik bij 101 kwam zijn dr uit mijn cie 8 mensen betrapt op drugsgebruik, die worden dus wel(terecht) overal op gepakt.

Maar die kleine etterbak gaan ze helpen

Nog ff over met zn allen gezellig op één kamer: als ze ooit weer dat idee gaan invoeren dan lever ik mn troep in en ga weg. Het is allemaal heel erg mooi, maar uiteindelijk is defensie ook maar een baan. En hoezeer ik ook met mn collega's op kan schieten, ik heb geen zin om 24/7 met ze op te moeten trekken. zeker niet met de 17/18 jarige rambo's

en zo denkt denk ik 99% van de KL er over.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:17:46 #227
211797 Esses
Splendide mendax
pi_71300933
tweemaal hear hear
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  FOK!Fotograaf zaterdag 25 juli 2009 @ 14:20:07 #228
145146 Andyy
pi_71313686

Cool, ik wist niet dat de MARSOF ook de HK416 had
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:32:37 #229
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_71325385
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:

Ik zeg niet dat een buitenslaper meer militair is dan een binnenslaper. Wat ik bedoel is te zeggen dat indien men samen met elkaar op 1 kamer leeft men meer inzicht in elkaar heeft, dat men elkaar beter kent, de negatieve zaken maar nog meer de positieve zaken. Men kan elkaar sneller corrigeren indien dat gewenst is als men na de dienst gekke zaken doet.
Dan nog moet men wel bijelkaar zijn. Als je met 8 man op een kamer ligt wil dat nog niet zeggen dat je alle 8 naar dezelfde kroeg gaat. Als 1 van de personen zich verschrikkelijk misdraagt in 1 of andere kroeg en de rest zit in kroeg B dan valt er weinig te corrigeren. Dat je bijelkaar ligt wil nog niet zeggen dat je verplicht bent om met elkaar te stappen, eten enz. Dus dat "corrigeren" is imo de wens is de vader van de gedachte.
quote:
Dat juich ik toe
Wat juich jij toe? Dat je iedereen verplicht binnen moet houden? Of dat je mij het kazerneleven gunt

Maare in het eerste geval, tijdens de AMO verplicht binnen ben ik voor. Maar daarna als je geplaatst bent moet je zelf maar weten wat je doet, woon je in de buurt ga lekker naar huis. Wil je binnen blijven dan blijf je binnen, echter blijft ik bij mijn mening dat de baas fatsoenlijke legering moet bieden.
quote:
Ahhh ok ik snap hem, echter legering is legering, daar slaapt men. Als men trek heeft gaat men maar naar de PMT of de kantine. MET gewoon weer de legerkoks aan het roer.
Als die kantines danwel PMT's dag en nacht open en betaalbaar zijn prima. Maar ondertussen zit ik op een kampement waar geen PMT te vinden is en de kantines schreeuwend duur zijn. En het kan zomaal zijn dat ik midden in de nacht terugkom van 1 of ander tochtje en dan heb ik misschien wel honger. Dan wil ik niet afhankelijk zijn van een organisatie als Paresto
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:40:23 #230
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_71420623
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan nog moet men wel bijelkaar zijn. Als je met 8 man op een kamer ligt wil dat nog niet zeggen dat je alle 8 naar dezelfde kroeg gaat. Als 1 van de personen zich verschrikkelijk misdraagt in 1 of andere kroeg en de rest zit in kroeg B dan valt er weinig te corrigeren. Dat je bijelkaar ligt wil nog niet zeggen dat je verplicht bent om met elkaar te stappen, eten enz. Dus dat "corrigeren" is imo de wens is de vader van de gedachte.
[..]

Wat juich jij toe? Dat je iedereen verplicht binnen moet houden? Of dat je mij het kazerneleven gunt

Maare in het eerste geval, tijdens de AMO verplicht binnen ben ik voor. Maar daarna als je geplaatst bent moet je zelf maar weten wat je doet, woon je in de buurt ga lekker naar huis. Wil je binnen blijven dan blijf je binnen, echter blijft ik bij mijn mening dat de baas fatsoenlijke legering moet bieden.
[..]

Als die kantines danwel PMT's dag en nacht open en betaalbaar zijn prima. Maar ondertussen zit ik op een kampement waar geen PMT te vinden is en de kantines schreeuwend duur zijn. En het kan zomaal zijn dat ik midden in de nacht terugkom van 1 of ander tochtje en dan heb ik misschien wel honger. Dan wil ik niet afhankelijk zijn van een organisatie als Paresto
Precies! vooral het puntje betaalbaar voer in kantine's/eetzalen! voor wat ik op één dag bij paresto kwijt ben, eet ik de hele week als ik zelf kook!
En meestal eten wij op ons cluster(=3 4 persoons kamers) gezamenlijk in de huiskamer en doen we gezamenlijk boodschappen.

En ik heb nu al nauwelijks n sociaal leven buiten de kazerne laat staan wanneer je verplicht binnen moet slapen. Nu kan ik ten minste op woensdagavond naar huis en bij mn vrouw slapen.

edit:

ik ben benieuwd of de mensen die de prijzen van paresto vaststellen zelf wel eens bij paresto eten en dan niet in den haag ofzo maar op een "echte" kazerne.
Ik ben een paar keer op de frederik kazerne geweest, en t eten is echt beter daar. net zoals op elke kazerne waar veel hoge officieren zitten.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:22:40 #232
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_71446567
Groeten vanuit New York

waar ze met kortingen smijten zodra je je military id laat zien!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_71448964
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Rave_NL het volgende:
Groeten vanuit New York

waar ze met kortingen smijten zodra je je military id laat zien!
In NYC valt dat harstikke mee joh. Daar zijn ze juist niet zo pro-militair. Ligt in een noordelijke staat he. Probeer het eens in het zuiden, zoals Alabama, Texas, dat soort staten.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:38:15 #234
168777 Rave_NL
pi_71457052
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:01 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

In NYC valt dat harstikke mee joh. Daar zijn ze juist niet zo pro-militair. Ligt in een noordelijke staat he. Probeer het eens in het zuiden, zoals Alabama, Texas, dat soort staten.
haha, Californië, nevada, Texas, Louisiana en Florida al een tijdje afgevinkt (met of zonder de baas) en idd de zuidelijkste redneckstates zijn het ergst, maar ook hier lachend 15-20%!

Tevens verkapte ik-ben-in-NY-post.
pi_71487505
met je nederlandse ID of krijg je een of andere speciale pas als je daar op oefening/cursus/whatever bent?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:13:10 #236
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71487752
Je staat in je legerkloffie op je smartcard dus dat zal wel genoeg zijn
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:27:02 #237
211797 Esses
Splendide mendax
pi_71494915
pumatje, zit jij n havelte gelegerd?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_71496100
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef Erasmo het volgende:
Je staat in je legerkloffie op je smartcard dus dat zal wel genoeg zijn
Ik weet niet hoe groot de foto op jouw smartcard is, maar op die van mij staat alleen mn gezicht en n heel klein stukje kraag. Op die foto zie je echt niks
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:26:31 #239
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71496213
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 18:21 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe groot de foto op jouw smartcard is, maar op die van mij staat alleen mn gezicht en n heel klein stukje kraag. Op die foto zie je echt niks
Is je kraag groen? Glittert het kaartje met coole NL hologrammen? Best wel herkenbaar hoor, ik hoefde op Amerikaanse basissen ook geen extra papieren te laten zien
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:37:16 #240
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_71496452
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 18:26 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Is je kraag groen? Glittert het kaartje met coole NL hologrammen? Best wel herkenbaar hoor, ik hoefde op Amerikaanse basissen ook geen extra papieren te laten zien
Gewoon je hepla laten zien. Dat is vaak al genoeg.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 19:13:24 #241
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71497311
Als ik de wal op ga laat ik mijn valdood gewoon aan boord
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:43:34 #242
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_71499865
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 19:13 schreef Erasmo het volgende:
Als ik de wal op ga laat ik mijn valdood gewoon aan boord
Echte militairen hebben die hepla aka valdood zelfs om als ze sex hebben
En bij het orgasme roepen ze spontaan hun rang, regnr plus bloedgroep en reshus factor al schreeuwend uit.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:24:35 #243
211797 Esses
Splendide mendax
pi_71502827
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En bij het orgasme roepen ze spontaan hun rang, regnr plus bloedgroep en reshus factor al schreeuwend uit.
Alleen dat roepen niet... geld dat ook
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:30:42 #244
168777 Rave_NL
pi_71506207
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef Bouke-p het volgende:
met je nederlandse ID of krijg je een of andere speciale pas als je daar op oefening/cursus/whatever bent?
Ik heb nog de goede smartcard, met achterop Royal Netherlands Navy en rank: Marine, en samen met mijn charmante lach en vlotte babbel kom je een heel eind, heb nu in NY nog geen cent voor museums neergelegd, krijg in de meeste sportzaken tussen de 15 en 20% korting, en norse beveiligingsagenten doen meteen een stuk relaxter tegen je (kreeg zelfs midden op wall street een hollow-pointkogel in mn handen gedrukt toen ik een beetje met zo'n kjel aan het lullen was).

Maar heb 1x in groen in amerika moeten reizen, en dat is echt niet normaal, dan bieden moeders nog net niet spontaan hun dochters aan...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:35:00 #245
168777 Rave_NL
pi_71506305
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waarom verbaast me zo'n reactie van jou niet eens meer
Heb mijn valdoodplaatje in mn toilettas zitten, weet niet wanneer ie dr weer een keertje uitgaat...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:42:12 #246
211797 Esses
Splendide mendax
pi_71509574
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik heb nog de goede smartcard, met achterop Royal Netherlands Navy en rank: Marine, en samen met mijn charmante lach en vlotte babbel kom je een heel eind, heb nu in NY nog geen cent voor museums neergelegd, krijg in de meeste sportzaken tussen de 15 en 20% korting, en norse beveiligingsagenten doen meteen een stuk relaxter tegen je (kreeg zelfs midden op wall street een hollow-pointkogel in mn handen gedrukt toen ik een beetje met zo'n kjel aan het lullen was).

Maar heb 1x in groen in amerika moeten reizen, en dat is echt niet normaal, dan bieden moeders nog net niet spontaan hun dochters aan...
hollow point... pfff action3 heb ik daags in mn handen
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:00:03 #247
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71509753
Waarom denk je dat plaatsingen en opleidingen in de VSA zo populair zijn, ik zou er ook geen nee tegen zeggen

Morgen vertrek ik weer
pi_71526171
Dat meen je niet!!
Ik had zo een bord idd gezien bij het Empire State Building (ben net teruggekomen van 6 dagen NYC.
Had me een hoop geld kunnen besparen.. Maarja..

Morgenavond naar de WEST voor 4 maanden!! Yoohoo!!
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:13:10 #249
168777 Rave_NL
pi_71528023
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef cw2cu het volgende:
Dat meen je niet!!
Ik had zo een bord idd gezien bij het Empire State Building (ben net teruggekomen van 6 dagen NYC.
Had me een hoop geld kunnen besparen.. Maarja..

Morgenavond naar de WEST voor 4 maanden!! Yoohoo!!
pfff 4 maanden is gewoon zonde, maar geniet ervan want misschien zijn jullie wel de laatste lichtingen..
pi_71536521
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Je bedoeld de blauw/groene smartcard, die heb ik ook nog gelukkig. Na mn vakantie maar eens ff met de luit praten, er zijn vast nog wel verbindelaars/ptls'ers nodig voor één of andere cursus in amerika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')