defensie gaat m nu helpen met afkickenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 05:25 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zeg terugbetalen al dat geld dat hij van Defensie heeft gehad om zijn kunstje te mogen doen....
Dan nog moet men wel bijelkaar zijn. Als je met 8 man op een kamer ligt wil dat nog niet zeggen dat je alle 8 naar dezelfde kroeg gaat. Als 1 van de personen zich verschrikkelijk misdraagt in 1 of andere kroeg en de rest zit in kroeg B dan valt er weinig te corrigeren. Dat je bijelkaar ligt wil nog niet zeggen dat je verplicht bent om met elkaar te stappen, eten enz. Dus dat "corrigeren" is imo de wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zeg niet dat een buitenslaper meer militair is dan een binnenslaper. Wat ik bedoel is te zeggen dat indien men samen met elkaar op 1 kamer leeft men meer inzicht in elkaar heeft, dat men elkaar beter kent, de negatieve zaken maar nog meer de positieve zaken. Men kan elkaar sneller corrigeren indien dat gewenst is als men na de dienst gekke zaken doet.
Wat juich jij toe? Dat je iedereen verplicht binnen moet houden? Of dat je mij het kazerneleven guntquote:Dat juich ik toe![]()
Als die kantines danwel PMT's dag en nacht open en betaalbaar zijn prima. Maar ondertussen zit ik op een kampement waar geen PMT te vinden is en de kantines schreeuwend duur zijn. En het kan zomaal zijn dat ik midden in de nacht terugkom van 1 of ander tochtje en dan heb ik misschien wel honger. Dan wil ik niet afhankelijk zijn van een organisatie als Parestoquote:Ahhh ok ik snap hem, echter legering is legering, daar slaapt men. Als men trek heeft gaat men maar naar de PMT of de kantine. MET gewoon weer de legerkoks aan het roer.
Superoude Nato-peuk!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef RonaldV het volgende:
93-4, 92-8... wat een broekies zijn jullie! Ik kwam nog op tijdens de Koude Oorlog!
Precies! vooral het puntje betaalbaar voer in kantine's/eetzalen! voor wat ik op één dag bij paresto kwijt ben, eet ik de hele week als ik zelf kook!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan nog moet men wel bijelkaar zijn. Als je met 8 man op een kamer ligt wil dat nog niet zeggen dat je alle 8 naar dezelfde kroeg gaat. Als 1 van de personen zich verschrikkelijk misdraagt in 1 of andere kroeg en de rest zit in kroeg B dan valt er weinig te corrigeren. Dat je bijelkaar ligt wil nog niet zeggen dat je verplicht bent om met elkaar te stappen, eten enz. Dus dat "corrigeren" is imo de wens is de vader van de gedachte.
[..]
Wat juich jij toe? Dat je iedereen verplicht binnen moet houden? Of dat je mij het kazerneleven gunt![]()
Maare in het eerste geval, tijdens de AMO verplicht binnen ben ik voor. Maar daarna als je geplaatst bent moet je zelf maar weten wat je doet, woon je in de buurt ga lekker naar huis. Wil je binnen blijven dan blijf je binnen, echter blijft ik bij mijn mening dat de baas fatsoenlijke legering moet bieden.
[..]
Als die kantines danwel PMT's dag en nacht open en betaalbaar zijn prima. Maar ondertussen zit ik op een kampement waar geen PMT te vinden is en de kantines schreeuwend duur zijn. En het kan zomaal zijn dat ik midden in de nacht terugkom van 1 of ander tochtje en dan heb ik misschien wel honger. Dan wil ik niet afhankelijk zijn van een organisatie als Paresto
In NYC valt dat harstikke mee joh. Daar zijn ze juist niet zo pro-militair. Ligt in een noordelijke staat he. Probeer het eens in het zuiden, zoals Alabama, Texas, dat soort staten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Rave_NL het volgende:
Groeten vanuit New York
waar ze met kortingen smijten zodra je je military id laat zien!
haha, Californië, nevada, Texas, Louisiana en Florida al een tijdje afgevinkt (met of zonder de baas) en idd de zuidelijkste redneckstates zijn het ergst, maar ook hier lachend 15-20%!quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:01 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In NYC valt dat harstikke mee joh. Daar zijn ze juist niet zo pro-militair. Ligt in een noordelijke staat he. Probeer het eens in het zuiden, zoals Alabama, Texas, dat soort staten.
Ik weet niet hoe groot de foto op jouw smartcard is, maar op die van mij staat alleen mn gezicht en n heel klein stukje kraag. Op die foto zie je echt niksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef Erasmo het volgende:
Je staat in je legerkloffie op je smartcard dus dat zal wel genoeg zijn
Is je kraag groen? Glittert het kaartje met coole NL hologrammen? Best wel herkenbaar hoor, ik hoefde op Amerikaanse basissen ook geen extra papieren te laten zienquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de foto op jouw smartcard is, maar op die van mij staat alleen mn gezicht en n heel klein stukje kraag. Op die foto zie je echt niks
Gewoon je hepla laten zien. Dat is vaak al genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is je kraag groen? Glittert het kaartje met coole NL hologrammen? Best wel herkenbaar hoor, ik hoefde op Amerikaanse basissen ook geen extra papieren te laten zien
Echte militairen hebben die hepla aka valdood zelfs om als ze sex hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:13 schreef Erasmo het volgende:
Als ik de wal op ga laat ik mijn valdood gewoon aan boord
Alleen dat roepen niet... geld dat ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echte militairen hebben die hepla aka valdood zelfs om als ze sex hebben
En bij het orgasme roepen ze spontaan hun rang, regnr plus bloedgroep en reshus factor al schreeuwend uit.
Ik heb nog de goede smartcard, met achterop Royal Netherlands Navy en rank: Marine, en samen met mijn charmante lach en vlotte babbel kom je een heel eind, heb nu in NY nog geen cent voor museums neergelegd, krijg in de meeste sportzaken tussen de 15 en 20% korting, en norse beveiligingsagenten doen meteen een stuk relaxter tegen je (kreeg zelfs midden op wall street een hollow-pointkogel in mn handen gedrukt toen ik een beetje met zo'n kjel aan het lullen was).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef Bouke-p het volgende:
met je nederlandse ID of krijg je een of andere speciale pas als je daar op oefening/cursus/whatever bent?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echte militairen hebben die hepla aka valdood zelfs om als ze sex hebben
En bij het orgasme roepen ze spontaan hun rang, regnr plus bloedgroep en reshus factor al schreeuwend uit.
hollow point... pfff action3 heb ik daags in mn handenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog de goede smartcard, met achterop Royal Netherlands Navy en rank: Marine, en samen met mijn charmante lach en vlotte babbel kom je een heel eind, heb nu in NY nog geen cent voor museums neergelegd, krijg in de meeste sportzaken tussen de 15 en 20% korting, en norse beveiligingsagenten doen meteen een stuk relaxter tegen je (kreeg zelfs midden op wall street een hollow-pointkogel in mn handen gedrukt toen ik een beetje met zo'n kjel aan het lullen was).
Maar heb 1x in groen in amerika moeten reizen, en dat is echt niet normaal, dan bieden moeders nog net niet spontaan hun dochters aan...
pfff 4 maanden is gewoon zonde, maar geniet ervan want misschien zijn jullie wel de laatste lichtingen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef cw2cu het volgende:
Dat meen je niet!!
Ik had zo een bord idd gezien bij het Empire State Building (ben net teruggekomen van 6 dagen NYC.
Had me een hoop geld kunnen besparen.. Maarja..
Morgenavond naar de WEST voor 4 maanden!! Yoohoo!!
Je bedoeld de blauw/groene smartcard, die heb ik ook nog gelukkig. Na mn vakantie maar eens ff met de luit praten, er zijn vast nog wel verbindelaars/ptls'ers nodig voor één of andere cursus in amerikaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog de goede smartcard, met achterop Royal Netherlands Navy en rank: Marine, en samen met mijn charmante lach en vlotte babbel kom je een heel eind, heb nu in NY nog geen cent voor museums neergelegd, krijg in de meeste sportzaken tussen de 15 en 20% korting, en norse beveiligingsagenten doen meteen een stuk relaxter tegen je (kreeg zelfs midden op wall street een hollow-pointkogel in mn handen gedrukt toen ik een beetje met zo'n kjel aan het lullen was).
Maar heb 1x in groen in amerika moeten reizen, en dat is echt niet normaal, dan bieden moeders nog net niet spontaan hun dochters aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |