quote:Op maandag 15 juni 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
leuke woordgrapquote:Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef cyclechick het volgende:
ik ga terug naar de halfords om kettingschoonmaakspul te ruilen, ze hebben me net het verkeerde aangesmeerd
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
Tieieievieieiepieieie! Ik wil naar huis, die lenzen uitdoen en mijn bril opdoenNog een uurtje wazig kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:00 schreef Erik het volgende:
[..]
Ben jij ook aan de lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef Blurred86 het volgende:
zo ik ben weer terug, ik wil nu even level 4 doen en dan ga ik ECHT weer scriptie doen![]()
ik kom er alleen niet uit
Ik had hetzelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
voor DaD
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik doe regelmatig een pogingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef Erik het volgende:
[..]
Ik doe regelmatig een poging
Omdat je zo'n slanke jongeling bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eens even een meettopic openen!
Dan ben ik toch benieuwd waar je die informatie vandaan haaltquote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat je zo'n slanke jongeling bent
Ik ga eens even een meettopic openen!
lol, ik wou al zeggen; pieces doet het bij mij niet hoorquote:
Sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
lol, ik wou al zeggen; pieces doet het bij mij niet hoor
Ja Muis, dat dacht ik eigenlijk al wel, die in Postel is namelijk kei populair! Maar niet zo heel dichtbij (gelukkig maar).quote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Hey Erik, ik had het eerst over de frietkramen in Achel maar ik bedoelde die in Postel!
Nee ach, maar ik heb familie in Retie dus dan valt het wel mee. En voor de friet uit Postel rijd ik graag omquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef Erik het volgende:
[..]
Ja Muis, dat dacht ik eigenlijk al wel, die in Postel is namelijk kei populair! Maar niet zo heel dichtbij (gelukkig maar).
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Syrena het volgende:
Hou Eens Op Over FrietenMijn eetlust is terug en dat probeer ik te negeren
Ohhhhhhhhhh de mayoquote:Op maandag 15 juni 2009 16:14 schreef Erik het volgende:
[..]
Zijn we nog nieteens over de mayo begonnen
maar wat is 4 dan??quote:Op maandag 15 juni 2009 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Level 6 nu, maar ik ga zo naar huis. Vijf was makkelijk
Eerst kindjes, dan het korte, pittige, vlotte kapsel toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Syrena het volgende:
Aan de andere kant.... Ik moet (nou ja, klinkt ook weer zo raar, maar goed) ik ga (niet meteen) op zoek naar een nieuwe meneer. En die weet dan niet dat ik ooit slank was. Dus kan ik best friet enzo eten en er dan eentje vinden die me neemt zoals ik benMet putjesbillen en bolle buik en spekjes overal!
![]()
Maar ik ga niet m'n haar kort knippen zoals mijn moeder wil
Waarom wil je moeder dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Syrena het volgende:
Aan de andere kant.... Ik moet (nou ja, klinkt ook weer zo raar, maar goed) ik ga (niet meteen) op zoek naar een nieuwe meneer. En die weet dan niet dat ik ooit slank was. Dus kan ik best friet enzo eten en er dan eentje vinden die me neemt zoals ik benMet putjesbillen en bolle buik en spekjes overal!
![]()
Maar ik ga niet m'n haar kort knippen zoals mijn moeder wil
Neeeeeeeeeequote:
Eenschquote:Op maandag 15 juni 2009 16:18 schreef Erik het volgende:
[..]
Eerst kindjes, dan het korte, pittige, vlotte kapsel toch?
En die meneer moet inderdaad niet zeuren, dat doet 'ie later maar in het bejaardentehuis.
Niet eensch! Babies prima, maar waarom dan je haar afknippen?quote:
Help es bij 6 danquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga maar gauw naar 9 en kom me helpen!
OH dat wilde ik nog vertellen!!!!!! Ze verkopen kapsalon hier in de stad!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
HOU
EENS
OP
OVER
DIE
MAYO
EN
FRIETEN
EN
SATEKROKETTEN
![]()
![]()
![]()
Die wil ook dat ik bij hen in de straat kom wonen, en gisteren had ze het ineens over een tuinhuisje achter in hun tuin en ik in hun huisquote:
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Help es bij 6 danik probeer woorden te maken van de hoofdletters uit het verhaaltje. Doe ik het dan goed?
Nee, want ik ga nu zo naar huisquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga maar gauw naar 9 en kom me helpen!
hier ook!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH dat wilde ik nog vertellen!!!!!! Ze verkopen kapsalon hier in de stad!
Oja, dat wilde ik ooit nog eens eten als we in Rotterdam meneer's broer gingen opzoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH dat wilde ik nog vertellen!!!!!! Ze verkopen kapsalon hier in de stad!
Wat fijn!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben nu net hier een steakhuisje die ook doner verkoopt
Oneeh![]()
Over 3 /4 maand krijg ik lensimplantaten![]()
De post-propedeuse is gewoon de rest van je bachelor, dus je studieprogramma na de propedeuse (in dit geval dus 120 ECTs).quote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snap geen bal van jouw studieprogramma, Ewelinadat je op je bachelorscriptie na je post-propedeuse hebt? WTF is een post-propedeuse?
Jup, alleen zijn het er 2. BaMa en zulksquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien bedoelt Ewelina de 3 jaar ná de propedeuse. Wij noemden dat de doctoraaljaren...
Ik zou denken dat het dan om de rest van de bachelor gaat. Maar ik ben natuurlijk nog van het oude oude systeemquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien bedoelt Ewelina de 3 jaar ná de propedeuse. Wij noemden dat de doctoraaljaren...
You are right.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het dan om de rest van de bachelor gaat. Maar ik ben natuurlijk nog van het oude oude systeem
Jup, alleen zijn het er 2. BaMa en zulksquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat het de UvA is en de UvA is nou eenmaal uiterst student-onvriendelijk. Ik ga morgen wel op zoek naar een coördinator van de opleiding Geschiedenis, want die studieadviseur bij ons weet gewoon niks.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina, hoe kán datWij hebben ook wel eens programmawijzigingen gehad, maar die golden dan alleen voor de later gestarte mensen, anders kan je toch nooit je studie plannen? Ik zou een afspraak maken met de studieadviseur ofzo!
Ik heb een pizzeria-afhaal in de achtertuinquote:Op maandag 15 juni 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben nu net hier een steakhuisje die ook doner verkoopt
Oneeh![]()
Over 3 /4 maand krijg ik lensimplantaten![]()
Heul moeilijk, mijn cilinder is even groot als mijn normale afwijking.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat fijn!!!![]()
![]()
Waarom dit en niet laser? Heb je ook moeilijke oogjes zoals ik?
Ik verdenk de UvA er dan ook stiekem van dat ze gewoon geen diploma's willen uitgevenquote:
Oh, mag ik dan eens PM-men als je alles achter de rug hebt? Ben heel benieuwd hoe alles gaat en hoe je zicht is na de operatiequote:Op maandag 15 juni 2009 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heul moeilijk, mijn cilinder is even groot als mijn normale afwijking.
Zie ook http://www.google.nl/search?hl=nl&q=lensimplanten&meta=
Ga lekker eten voorbereiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Bestuursjaar vooral en orienteren 'voor het geval dat'... ik wil nog één jaartje plezierquote:Op maandag 15 juni 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Als je nu wordt toegelaten, ga je dan toch je P/bachelor eerst afmaken, en een bestuursjaar doen?
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan eens PM-men als je alles achter de rug hebt? Ben heel benieuwd hoe alles gaat en hoe je zicht is na de operatieIk heb het vooronderzoek al gehad (is inmiddels verlopen) maar niet verder mee gegaan omdat ze niets konden zeggen of m'n staar erger zou worden.
Niet om de feestvreugde te dempen, maar: gezien je motivatie van het afgelopen jaar, denk je dat je nog enig studiepuntje haalt als je toch weet dat je gaat stoppen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bestuursjaar vooral en orienteren 'voor het geval dat'... ik wil nog één jaartje plezieren daarbij begin ik dan tegelijk met René met fulltime werken als het meezit (als ik bij de politie mag beginnen in september volgend jaar).
Na 't trouwen aan de politieopleiding beginnen zou het meest fijne zijn. Een rapport is 2 jaar geldig, dus kan er 2 jaar lang mee solliciteren. Dus zou in theorie zelfs tot 2011 kunnen wachten met officieel solliciteren.. maar dat wil ik niet doen... ga wel direct kijken of ze me willen en of ze me dan per september 2010 willen
de vakken die ik heb gehaald dit jaar heb ik met >7 gehaald allemaalquote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om de feestvreugde te dempen, maar: gezien je motivatie van het afgelopen jaar, denk je dat je nog enig studiepuntje haalt als je toch weet dat je gaat stoppen?
Nou ja. Ik ben heel benieuwd hoe het met de testen zal gaan. Gaat 'ie lekker met trainen?
Het gaat niet om het HBO/WO-idee.. de bèta kant is gewoon te zwaar voor me..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef Goodbye het volgende:
Eén vraagje Moblo, dan jubel ik verder met je mee: Heb je je zelf nou het afgelopen jaar voor de gek gehouden? Want ik heb zó vaak gelezen dat dit helemaal jouw ding was en dat je echt universiteit zou moeten doen als dat kon ipv HBO. (Dat laatste weet ik trouwens niet 100% zeker, maar dat staat me bij. Sorry als dat niet het geval is
)
Als het meezit wel. Is nog afwachten welke kant ze me graag op willen: KLPD of regiopolitie en welke voorkeur ik opgeef na de voorlichting voor regiocorps.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef Ek-Mei het volgende:
Nogmaals voor Moblo!
Als ik het goed begrijp ga je de allround (hoofdagent) opleiding doen?
Klopt geloof ik inderdaad. Helaas heb ik nog geen afgeronde hogere opleiding dan middelbare school, dus die vlieger gaat voor mij niet op. Voor jou wel!quote:Ik heb een afgeronde mbo niveau 4 opleiding, en als ik het allemaal goed begrijp kan ik dan wel de verkorte opleiding van 2,5 jaar doen.
Ik zou gewoon even bellen. Een brutaal mens heeft de halve wereld! Zeg dat je met een bekende (ik! ik!) mee kunt ofzo en dat je graag zo snel mogelijk je keuze wilt kunnen maken ofzoquote:Ah! Jij gaat naar de voorlichting in Arnhem!? Daar wil ik dus ook heen, maar die zit dus vol, wel een mailtje gedaan of ik bericht kan krijgen als er zich iemand afmeld, maar dat zal vast niks worden
Ligt eraan waar ze vacatures hebben.quote:Ga je ook werken in Arnhem?
Ja, Sporttest, Taaltest, cognitietest en invullen van vragen over jezelf: persoonlijkheidstest.quote:De eerste testdag is de fitheidstest of niet? Dat lijkt me wel moeilijk/zwaar als ik dat zo lees, maar volgens mij sport jij veel of niet?
Apeldoornquote:Waar ga je de opleiding doen?
Ja, maar dat maakt niet uitquote:hehe, ik vraag wel veel of niet
mcEx deed informatica in Utrecht - naar ik hoor staat die in Utrecht bekend als een van de zwaardere en meest gedegen informatica studies...ds weet niet of de "techniek" en de wiskunde daar wegvallen hoor, lijkt me heel sterk - hij heeft ook een poosje de studies wiskunde en informatica gecombineerd omdat er zoveel overlap was...quote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het HBO/WO-idee.. de bèta kant is gewoon te zwaar voor me..Het was een stuk fijner en beter geregeld dan de HBO-variant en zou iedereen die het kán aanraden de WO opleiding te doen, boven de HBO variant... maarja.. voor mij is 't gewoon niet weggelegd..
Wiskunde, vectoren, matrices, het zijn allemaal arabische tekens voor me![]()
De studie vind ik nog steeds briljant en ik zou zo veel mogelijk mensen aanraden het te gaan doen, als ze technisch genoeg zijn het aan te kunnen. Alleen is het niet voor mij weggelegd om zo door te modderen met de probleemvakken, zelfs de tweede keer dat ik ze doe... Had het waarschijnlijk in Utrecht of Groningen wel gered, aangezien de technische gedeeltes daar compleet wegvallen, maar 4 jaar lang naar Utrecht of Groningen reizen (of verhuizen) is gewoon geen optie
Ik denk dat ik alleen maar bedoelde te zeggen dat voor mijn studie, mij de WO variant veel nuttiger en breder is en ik dat iedereen aan zou raden als je het kán. Niet dat je altijd de hoogst mogelijke opleiding moet volgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap het nog niet, laat maarMaar ik voelde me wel eens voor het hoofd gestoten als je zo begon te praten, aangezien ik een HBO opleiding volg terwijl ik universiteit had kunnen doen
Informatica, Informatiekunde nietquote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mcEx deed informatica in Utrecht - naar ik hoor staat die in Utrecht bekend als een van de zwaardere en meest gedegen informatica studies...ds weet niet of de "techniek" en de wiskunde daar wegvallen hoor, lijkt me heel sterk - hij heeft ook een poosje de studies wiskunde en informatica gecombineerd omdat er zoveel overlap was...
Klopt. Ze kijken naar je persoonlijke situatie en naar je laatste (constante) loon en op basis daarvan krijg je dan een salaris. Ligt tussen de 1300 en de 2300 geloof ik voor Hoofdagent.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Ek-Mei het volgende:
Ah duidelijk MobloIk denk dat ik er ook gewoon voor ga, ik kan wel steeds twijfelen maar ik heb niks t verliezen, en het kost je zelf geen cent de hele opleiding als ik het allemaal goed begrijp
Ah oké, duidelijk gevalletje van misinterpretatie dan. Mijn opleiding is op de één of andere manier alleen maar te volgen op HBO niveau.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen maar bedoelde te zeggen dat voor mijn studie, mij de WO variant veel nuttiger en breder is en ik dat iedereen aan zou raden als je het kán. Niet dat je altijd de hoogst mogelijke opleiding moet volgen.
Als jij graag meubelmaker zou willen worden, dan moet je een MBO opleiding doen. Daar is geen WO opleiding voor.
Ik ga nu zelf ook een MBO opleiding doen als het meezit, maar dat is omdat ik daarmee kan worden wat ik wil worden. Als jij dat ook doet, die opleiding omdat je DAARMEE kunt worden wat je wilt worden, dan is daar compleet niets mis mee
Maar, als je de kant van informatiekundige op wilt, Wat ze op het HBO pretenderen, dat je nagenoeg het zelfde kunt en vooruitzicht hebt op de banenmarkt als wanneer je de WO variant hebt gedaan, dan raad ik je aan (uit ervaring) om de WO opleiding te gaan doen, omdat je daar naar mijn mening meer leert dan op het HBO bij Bedrijfskundige Informatica.
Verder ben ik erg te spreken over de opleiding, het baanperspectief en ga zo maar door.. maar ik ben geen 80-uur-student. Dus voor mij is het niet haalbaar... en dat vind ik oprecht jammer, maar mezelf voorhouden dat ik het niveau wel bijhoud en écht meer dan 40 uur ga studeren, dat is gewoon kansloosik ben een faal-student als het om beta-vakken-kennis-opbouw gaat...
Idd, maar je hebt ook al gesolliciteerd of komt dat pas na de voorlichting?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt. Ze kijken naar je persoonlijke situatie en naar je laatste (constante) loon en op basis daarvan krijg je dan een salaris. Ligt tussen de 1300 en de 2300 geloof ik voor Hoofdagent.
ik heb al gesolliciteerd bij het KLPD, maar kan het rapport dat gemaakt wordt ook voor regiocorpsen gebruikenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Idd, maar je hebt ook al gesolliciteerd of komt dat pas na de voorlichting?
ik ben echt niet iemand die anderen zal zeggen dat ze hun leven weggooien als ze 'onder hun niveau' ofzo zouden leren. je moet doen wat je leuk vindt, en als een MBO/HBO opleiding jou kan brengen waar je wilt eindigen, dan is dat 100% matching voor jou, OOAL heb je vwo gedaan en zou je 'naar het WO moeten' ofzo..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah oké, duidelijk gevalletje van misinterpretatie dan. Mijn opleiding is op de één of andere manier alleen maar te volgen op HBO niveau.Moet wel zeggen dat het me daarom misschien vrij 'makkelijk' af gaat. Maar dat vind ik ook wel lekker eerlijk gezegd
Hmm nee, ik moet haar eiks ook nog even hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand loveli al gespot vandaag?
Ghehe.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm nee, ik moet haar eiks ook nog even hebben
Zie post op de vorige bladzijdequote:Op maandag 15 juni 2009 17:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ghehe.
Hoe voel je je inmiddels?
Ja, dat dacht ik ook. Het gehele vak is nieuw, 't is niet echt een vervanging voor een ander vak ofzo... ze zijn de opleiding aan het omgooien en ik zit dus voor de helft in 't oude en voor de andere helft in het nieuwe systeem. Ik schrijf me wel gewoon in en ik zie 't wel... maar ik baal wel enorm als ik dat vak ook echt moet doen. 't Zou heel veel tijd kosten (vak van 10 ECTs), en ik had erop gerekend dat ik alleen nog maar een paar propedeusevakjes zou moeten doen (don't ask). Zeker omdat ik heel veel ernaast zal moeten werken, ik weet niet of ik dat wel trekquote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ewelina: normaal gesproken moet je toch gewoon kunnen afstuderen onder de regels waaronder je begonnen bent? Of heb je echt specifieke vakken nodig die niet meer gegeven worden ofzo?
Maar je hebt toch gewoon vakken gevolgd waarmee je op dat moment mocht aannemen dat je aan alle eisen voldeed? Dan zou ik gewoon eisen (nouja, dat klinkt gelijk zo sterk) dat je daar ook mee kunt afstuderen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Het gehele vak is nieuw, 't is niet echt een vervanging voor een ander vak ofzo... ze zijn de opleiding aan het omgooien en ik zit dus voor de helft in 't oude en voor de andere helft in het nieuwe systeem. Ik schrijf me wel gewoon in en ik zie 't wel... maar ik baal wel enorm als ik dat vak ook echt moet doen. 't Zou heel veel tijd kosten (vak van 10 ECTs), en ik had erop gerekend dat ik alleen nog maar een paar propedeusevakjes zou moeten doen (don't ask). Zeker omdat ik heel veel ernaast zal moeten werken, ik weet niet of ik dat wel trek
Alleen ibuprofen geslikt, maar dat was meer tijdelijke oplossing.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
10 dagen buikpijn is nie goed![]()
Alle pijnstillers al geprobeerd?
Dat horen ze wel te willen, want alleen dan vangen ze geld voor je!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik verdenk de UvA er dan ook stiekem van dat ze gewoon geen diploma's willen uitgeven
Ze moet me wat uitleggen over McHeeftnoggeenbijnaamquote:
Zij mij over de pilquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze moet me wat uitleggen over McHeeftnoggeenbijnaam
Ik ga eerst wel eens uitvogelen of ik het uberhaupt moet doen, en zo ja, dan ga ik zeuren. Maar één van de redenen waarom ik zo baal, is dat als ik het moet doen, ik een ander (keuze)vak niet kan doen. Nu is dat geen ramp, maar het vak had me zo ontzettend leuk geleken. Alleen die titel al: Eighties verantwoordquote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar je hebt toch gewoon vakken gevolgd waarmee je op dat moment mocht aannemen dat je aan alle eisen voldeed? Dan zou ik gewoon eisen (nouja, dat klinkt gelijk zo sterk) dat je daar ook mee kunt afstuderen.
Ja loveli weet daar heel veel van ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zij mij over de pilOf was het niet loveli die daar alles van af wist?
Wat een titel...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel eens uitvogelen of ik het uberhaupt moet doen, en zo ja, dan ga ik zeuren. Maar één van de redenen waarom ik zo baal, is dat als ik het moet doen, ik een ander (keuze)vak niet kan doen. Nu is dat geen ramp, maar het vak had me zo ontzettend leuk geleken. Alleen die titel al: Eighties verantwoord
Ook een leuke titel. Daarnaast stam ik uit de jaren '80 en ik hou van foute muziek uit de jaren '80, dus ik vind het per definitie al gaaf. Bovendien is de docent die dat vak geeft erg goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een titel...
Doet me denken aan een vak dat ik ooit gevolgd heb, The Case of the Sixties.
Misschien wel, maar de UvA kennende ben je alsnog érg lang bezig om dat uit te zoeken = tijd en energie kwijt.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Merel het volgende:
Maar eigenlijk maakt Ewelina zich nu dus druk over een probleem waarvan ze nog niet heeft nagevraagd of het überhaupt wel een probleem is?Doe eens niet zo in de stress schieten voordat je weet of dat wel nodig is! Misschien hoef je dat vak wel helemaal niet te volgen.
blijkbaar welquote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Miss_S het volgende:
Uhmm mijn boterham met Filet A is een appelflap geworden.....kan gebeuren toch?
ging wel....vind ze niet zo lekkerquote:
dan kan 't nietquote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ging wel....vind ze niet zo lekker
maar was bij een focusgroep interview en om de kids op hun gemak te stellen gingen we met zijn alle eerst een appelflap eten en kletsen
Het was niet dat ik het vies vondquote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kan 't niet
snoep alleen als je denkt 'dat vind ik écht heel lekker'als je vooraf al denkt 'ik houd er niet zo van', kun je 't dus laten
maargoed, dat heb ik ook wel 's, dat ik denk 'mjah.. misschien nu wel lekker' en dan achteraf 'bohhh, dat viel tegen, zonde dat ik 't heb genomen'.
Dus eigenlijk kan het weer wel, want niemand is flawless
ofzo
vorige keer bij familie bbq kreeg ik gewoon taartquote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Soms is de situatie ook zo dat het heel lastig is om iets niet te nemen, ook al vind je het niet zo lekker. Net als wanneer er iemand trakteert ofzo.
Lekker.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vorige keer bij familie bbq kreeg ik gewoon taartvoordat ik nee kon zeggen, maar meestal sla ik 't wel af als ik 't niet zo zie zitten
en afgelopen zaterdag heb ik een zelf een heerlijk groot stuk besteld met slagroom![]()
Ja ik zie het dus nog steeds nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, rechtermuisklik op de pagina zelf en dan paginabron bekijken
Vertel mij eerst wélk deel van de url ik moet veranderen?quote:
Het laatste woordjequote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vertel mij eerst wélk deel van de url ik moet veranderen?
Ja, de ingangseis van tweede/derdejaars vakken uit de bachelor Geschiedenis / Europese studies is 50 ECTs uit een propedeuse. Nou, dat heb ik wel (uit de propedeuse Europese studies)quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@Ewelina: vraag het nog een keer heel goed na. Ik dacht dat dit helemaal niet kon, opeens nieuwe eisen stellen enzo. Mag jij eigenlijk beginnen aan derdejaarsvakken als je de eerstejaarsvakken nog niet hebt afgerond?
Dankjequote:
Ik had bij 4 ook wel enige hulp nodig hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb het nog steeds fout
. Mijn god, wat voel ik me nu dom. Uitleggen hoe een Diels-Alder reactie werkt lukt me prima, maar het eerste raadsel oplossen is me te moeilijk.
Ah ok, dat is dan inderdaad hier anders geregeldquote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, de ingangseis van tweede/derdejaars vakken uit de bachelor Geschiedenis / Europese studies is 50 ECTs uit een propedeuse. Nou, dat heb ik wel (uit de propedeuse Europese studies)Bij één tweedejaarsvak van Geschiedenis gold dat je wel 50 ECTs uit de propedeuse Geschiedenis moest hebben, maar aangezien dat vak een vervanging was van een ander vak met als ingangseis 50 ECTs van een propedeuse, heb ik vrijstelling van die ingangseis gekregen
Ik heb hier niemand gezien die niet uit 1 kwam zonder hulp?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had bij 4 ook wel enige hulp nodig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om ook eens wat slank-gerelateerds te zeggen maar even mijn lijstje van vandaag:
O: havermout met banaan en lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti blauwe kaas, 1x vegapate)
T: aardbeien
D: Lasagne en een glas (droge) witte wijn
zit een beetje te twijfelen of ik zo nog wat zal nemen, misschien doe ik nog een bakje yoghurt..but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
http://home2.btconnect.co(...)dlingHood/intro.htmlquote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat is dat met die levels? Linkje anyone?
Doe het nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat is dat met die levels? Linkje anyone?
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doe het niet![]()
Zo, ik heb net lekker liggen slapen op de bank. Hmhmhmzz![]()
En nu heb ik zin in lekkershet zal een magnetronappel worden. Voor de rest ook vrij weinig in huis, gelukkig
hehe ik zal maar ff switchen danquote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend heeft 9 opgelost. Een hint: je hebt er IE voor nodig. Daarom lukte het me met Google Chrome niet..
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik snap die eerste al niet
Is het nou de bedoeling dat je in het plaatje zoekt naar letters of cijfers, of moet je ook iets met die tekst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Ek-Mei het volgende:
Moblo; ik vul as we speak een sollicitatieformulier in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Blurred86 het volgende:
level 1: je moet even de pagina bron bekijken
xm: je denkt veel te moeilijk, heb je wel de hint gevonden?Ja, tuurlijk, die heb ik gelijk opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik snap 'm niet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Blurred86 het volgende:
level 1: je moet even de pagina bron bekijken
xm: je denkt veel te moeilijk, heb je wel de hint gevonden?Dat hielp mij echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ik haalde de tip hier vandaan ...
@PF: voor 17 aug ofzo. Nog een maand de tijd. En inschrijven bij uni paar weken geleden al gedaan. Toen ik mn wachtwoorden vergeten was enzo
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap één nog steeds niet!!![]()
Ik geef mijn ziek zijn de schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de rest snap ik ook niet
Ja doei.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef Blurred86 het volgende:
oplossing lvl 8:Dat vind ik eigenlijk verdergezocht dan mijn eigen ideeënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even overschakelen naar IE voor level 9... Zal mij benieuwen.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Oh vandaar, dat zit bij mij niet onder de rechtermuisknop, maar bij beeld --> bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de rest snap ik ook nietOp maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Je bent dan ook echt familie van mijquote:Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zucht, zus zou aanvankelijk tussen 3 en 4 komen, dat werd 6 ivm studiestress, dat werd half 7 omdat ze d'r trein gemist had, dat werd kwart voor 7 omdat er iets chaotisch gaande was bij het bibliotheekboeken-aflever-punt waar ze besloot heen te gaan toen ze de eerdere trein gemist had![]()
Handige Harrie, het zit dus toch in de familie
laat maar weten als je er uit bentquote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk verdergezocht dan mijn eigen ideeën
Even overschakelen naar IE voor level 9... Zal mij benieuwen.
Of is het de bedoeling om na de voorlichting te solliciteren, argh ik weet het allemaal niet meer, heb zoveel gelezen!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en morgen ff bellen met de selectiedat je de 23ste wilt komen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee liefurd je moet ook de broncode van de webpagina bekijken!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:![]()
Had ik dat uit dat plaatje moeten kunnen halen?
Oh god, dit is niet goed voor mijn humeur. Werd net al boos op mijn vriendje omdat ik foto's voor hem moest versturen
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
laat maar weten als je er uit bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Oh oké, want ik voelde me wel heul dom nuquote:Op maandag 15 juni 2009 20:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee liefurd je moet ook de broncode van de webpagina bekijken!daar staan vaak hints in!
En het eerste gesprek krijg je na de voorlichting? Dus ik hoef nog niet te solliciteren nu?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
nou, na het eerste gesprek, ga je de testen in.
na die testen krijg je een rapport en mèt dat rapport mag je solliciteren.
Dat rapport is 2 jaar geldig, dus je hoeft niet metéén naar een korps te hollen
Niet voor de vakken! Dat kan t/m vrijdag.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
@ Ewelina, je kan je ook nog volgende maand inschrijven?
Ja, dat had ik daarna pas doorquote:
jaweeeelquote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
En het eerste gesprek krijg je na de voorlichting? Dus ik hoef nog niet te solliciteren nu?
Ik kwam er ook niet uit totquote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh oké, want ik voelde me wel heul dom nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit totBroncode kon ik ook niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.
. Maar dan klik je in je browser View of Beeld aan en dan Paginabron.
Niet meer actief op Fok!
Haha ik snap emquote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaweeeel
je solliciteert en kan naar een voorlichting gaan, of andersomik heb ook eerst gesolliciteerd en werd toen uitgenodigd voor een voorlichting waarna ik kon solliciteren.
Ze doen eerst een briefselectie (kijken of je uberhaupt geschikt bent op papier)
Daarna krijg je een intake gesprek, tweede selectie, ze kijken of ze je in persoon uberhaupt zouden willen
Daarna de testen waaruit je rapport wordt opgemaakt
En met dat rapport mag je solliciteren, zelfs als 't slecht is, maar da's niet aan te raden
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit totSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja maar hier hadden ze het steeds over rechtermuisknopquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broncode kon ik ook niet vinden. Maar dan klik je in je browser View of Beeld aan en dan Paginabron.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chicolate op 15-06-2009 20:34:00 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
kijk ook eens op infopolitie.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Haha ik snap emmaar ik solliciteer dus op de functie die ik vond bij Arnhem zeg maar
![]()
Als ik er ooit uit kom wat ik invul bij de reden waarom ik bij de politie wil werken in 80 woorden, pfff en waarom heb ik geen cv bewaard, nouja mn bijbaantjes van 10 jaar terug zullen vast niet heel boeiend zijn...
yay! spill the beansquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
yay! spill the beans![]()
(of geef een goeie hint)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 is ook lastigVerdomme!
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]maar die heb ik allemaal al geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 is ook lastigVerdomme!
![]()
ik probeer ze nog 1 keer
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Bij mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Blurred86 het volgende:
huh bij mij komt er bij geen enkele iets zinnigs uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet je me helpen met 10
Awww!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez voelt zich een beetje buitengesloten omdat ze het spelletje niet doet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]oh wat stom die had ik al lang geprobeerd, maar gewoon niet goed gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet je me helpen met 10
![]()
ik ga mijn best doen op 10!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ik doe ook niet mee hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez voelt zich een beetje buitengesloten omdat ze het spelletje niet doet.
Ik heb gesportquote:Op maandag 15 juni 2009 20:48 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje dozenGa eens sporten, ofzo
*heeft net Evy 3 gelopen en gaat over 5 min naar yoga. Ik ben gek
Ik nu ook.quote:
Het was dan ook niet voor jou bedoeld; jij bent sowieso een redelijke sportypants, tegenwoordigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou best willen sporten, maar mijn lijf wil echt ff niet
ik heb nu wel de code ontcijferd, maar weet niet wat ik bij de url in moet vullen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik nu ook.Eens kijken of vriendje mee wil denken.
Maar dadelijk ga ik ook een boek lezen want daar had ik me op verheugd.
Zou ik eerst die goedkope eens uitproberen. Is het niets, dan kan je altijd nog naar de dure sportschool .quote:Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef Daph_ het volgende:
Twee sportscholen hier in de buurt met spinning:
- Eentje, goed geregeld, mooie school, leuke lessen; 12,50 per les
- Eentje, minder modern, lessen geen idee (zusje vond het leuk), 7 euro per les.
Blurred heeft op pagina 4 van het vorige topic de gouden tip gegevenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog een tip voor de url van 2?
Hoe?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb het zinnetje dat little red zegt inmiddels ontcijferd, maar ik snap niet wat nu de oplossing is ?
Ik heb hem... als je hem goed ontcijfert is het gewoon een woord uit die zin.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog een tip voor de url van 2?
Met heel veel moeitequote:
Nou, dat dus!quote:
Nou, niet voor mijquote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Met heel veel moeiteMisschien dat er een cypherding voor is, maar ik heb het zelf gedaan; van sommige woorden is het wel duidelijk wat ze moeten zijn en dan kun je van daaruit afleiden waar de letters in dat woord voor staan en dan zo verder puzzelen.
Daar ben ik ook gewoon begonnen hoor, eerst gewoon alle x-en invullen en dan verderquote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij. Het enige dat ik vermoed is dat X I moet zijn. Ofzo.
Ik heb gewoon tig van die tooltjes geprobeerd... helaas was het niet één van de eerste.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Een vraagje over 2: Hoe moet ik die nou oplossen? Hoe kom ik erachter wat de key is? (zit al wel op de juiste site).
Ja ik weet dankzij Blurred al welke ik nodig heb, maar ik heb dus ook een key nodig, naast inputtext.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tig van die tooltjes geprobeerd... helaas was het niet één van de eerste.
Misschien is er wel een manier om meteen te weten welke je nodig hebt, maar die heb ik dan niet gevonden.
Wat bedoel je? Wat de squirrel krijgt? Ja een nut en een note. Beide al geprobeerd als key (of zeg ik nu iets heel doms?quote:
Dan doe je toch iets fout...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wat de squirrel krijgt? Ja een nut en een note. Beide al geprobeerd als key (of zeg ik nu iets heel doms?).
Het is de bedoeling dat er een begrijpelijk stuk tekst uit komt hè?.
Ik heb de cipher die Blurred heeft gegeven op pagina 4 van het vorige topic.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je dan zeker dat je de goede cipher hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de cipher die Blurred heeft gegeven op pagina 4 van het vorige topic.Met die tekst die op de pagina staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wij trainen onze hersentjes ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
zijn jullie nou nog met dat stomme spel bezig?
ik heb net 85 km gefietst en het ging superlekker! Word je veel minder gefrustreerd van en is nog gezond ook
Met de vetgedrukte door elkaar gegooide letters jaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met die tekst die op de pagina staat?
Hoe lang rijd je daar nu over? Drie - vier uur?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
zijn jullie nou nog met dat stomme spel bezig?
ik heb net 85 km gefietst en het ging superlekker! Word je veel minder gefrustreerd van en is nog gezond ook
Ik kon het gewoon niet, snapte eerst level 1 niet, en daarna 2 niet en toen heb ik het maar opgegeven.quote:
We hadden vanavond een gemiddelde van 31km/h: 2 uur en 3 kwartier hebben we gefietstquote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe lang rijd je daar nu over? Drie - vier uur?
googlemaps ofzo, kun je daar geen schatting van de km's maken? is wel leuk!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vlak bij mijn huis een mooi rondje gevonden waar ik de laatste keer precies 55 minuten over reed. Mijn doel is om binnen een maand hetzelfde rondje in 45 minuten te rijden. Vraag me alleen niet hoeveel km het is, dat weet ik niet.
Hahahaha!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon niet, snapte eerst level 1 niet, en daarna 2 niet en toen heb ik het maar opgegeven.
ik wil liever dat iemand gewoon de url dingessen geeft, dat ik het kan intypen en zien wat de volgende is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh, kunnen we hier niet een apart topic voor maken? Het wordt wel een beetje vervelend zo voor mensen die niet meedoen, en ik heb geen zin om dadelijk tig Slank-topics door te moeten zoeken voor hints.
Are you pondering what I'm pondering?
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.jij hebt 2 net opgelost toch? geef mij het antwoord eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee doe maar niet
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]dat lijkt me idd een goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh, kunnen we hier niet een apart topic voor maken? Het wordt wel een beetje vervelend zo voor mensen die niet meedoen, en ik heb geen zin om dadelijk tig Slank-topics door te moeten zoeken voor hints.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Eet ik ook regelmatig. Lekker!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=373086&rq=hoofdgerecht+spinazie+&slim=on
Dit gegeten vanavond. Maar dan met de helft minder salami en 75 gr ongekookte pasta p.p. Wel de hoeveelheid spinazie en champignons voor 4 personen
Lekker receptje
Dan moet je maar niet meer denken.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van maar hoe langer ik denk hoe meer ik het niet weet
Het valt meequote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, dat wilde ik net zeggen idd.
Suffe prutsmuts! Je hebt een PMquote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef P.F het volgende:
Jullie eten zeker elke avond gezellig samen
En nu heeft Merel McLoveli dus nu heb ik helemaal niemand meer
afstandmeten.nl kun je je route ingeven en de tijd dat je erover doet dan zie je meteen hoe hard je gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vlak bij mijn huis een mooi rondje gevonden waar ik de laatste keer precies 55 minuten over reed. Mijn doel is om binnen een maand hetzelfde rondje in 45 minuten te rijden. Vraag me alleen niet hoeveel km het is, dat weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |