Niet voor de vakken! Dat kan t/m vrijdag.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
@ Ewelina, je kan je ook nog volgende maand inschrijven?
Ja, dat had ik daarna pas doorquote:
jaweeeelquote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
En het eerste gesprek krijg je na de voorlichting? Dus ik hoef nog niet te solliciteren nu?
Ik kwam er ook niet uit totquote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh oké, want ik voelde me wel heul dom nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit totBroncode kon ik ook niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.
. Maar dan klik je in je browser View of Beeld aan en dan Paginabron.
Niet meer actief op Fok!
Haha ik snap emquote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaweeeel
je solliciteert en kan naar een voorlichting gaan, of andersomik heb ook eerst gesolliciteerd en werd toen uitgenodigd voor een voorlichting waarna ik kon solliciteren.
Ze doen eerst een briefselectie (kijken of je uberhaupt geschikt bent op papier)
Daarna krijg je een intake gesprek, tweede selectie, ze kijken of ze je in persoon uberhaupt zouden willen
Daarna de testen waaruit je rapport wordt opgemaakt
En met dat rapport mag je solliciteren, zelfs als 't slecht is, maar da's niet aan te raden
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit totSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want broncode kon ik niet vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja maar hier hadden ze het steeds over rechtermuisknopquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broncode kon ik ook niet vinden. Maar dan klik je in je browser View of Beeld aan en dan Paginabron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chicolate op 15-06-2009 20:34:00 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
kijk ook eens op infopolitie.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Haha ik snap emmaar ik solliciteer dus op de functie die ik vond bij Arnhem zeg maar
![]()
Als ik er ooit uit kom wat ik invul bij de reden waarom ik bij de politie wil werken in 80 woorden, pfff en waarom heb ik geen cv bewaard, nouja mn bijbaantjes van 10 jaar terug zullen vast niet heel boeiend zijn...
yay! spill the beansquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
yay! spill the beans![]()
(of geef een goeie hint)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 is ook lastigVerdomme!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]maar die heb ik allemaal al geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 is ook lastigVerdomme!
![]()
ik probeer ze nog 1 keer
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Bij mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Blurred86 het volgende:
huh bij mij komt er bij geen enkele iets zinnigs uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet je me helpen met 10
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Awww!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez voelt zich een beetje buitengesloten omdat ze het spelletje niet doet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]oh wat stom die had ik al lang geprobeerd, maar gewoon niet goed gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moet je me helpen met 10
![]()
ik ga mijn best doen op 10!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ik doe ook niet mee hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez voelt zich een beetje buitengesloten omdat ze het spelletje niet doet.
Ik heb gesportquote:Op maandag 15 juni 2009 20:48 schreef ColdFeet het volgende:
Stelletje dozenGa eens sporten, ofzo
*heeft net Evy 3 gelopen en gaat over 5 min naar yoga. Ik ben gek
Ik nu ook.quote:
Het was dan ook niet voor jou bedoeld; jij bent sowieso een redelijke sportypants, tegenwoordigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou best willen sporten, maar mijn lijf wil echt ff niet
ik heb nu wel de code ontcijferd, maar weet niet wat ik bij de url in moet vullen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik nu ook.Eens kijken of vriendje mee wil denken.
Maar dadelijk ga ik ook een boek lezen want daar had ik me op verheugd.
Zou ik eerst die goedkope eens uitproberen. Is het niets, dan kan je altijd nog naar de dure sportschool .quote:Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef Daph_ het volgende:
Twee sportscholen hier in de buurt met spinning:
- Eentje, goed geregeld, mooie school, leuke lessen; 12,50 per les
- Eentje, minder modern, lessen geen idee (zusje vond het leuk), 7 euro per les.
Blurred heeft op pagina 4 van het vorige topic de gouden tip gegevenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog een tip voor de url van 2?
Hoe?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb het zinnetje dat little red zegt inmiddels ontcijferd, maar ik snap niet wat nu de oplossing is ?
Ik heb hem... als je hem goed ontcijfert is het gewoon een woord uit die zin.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog een tip voor de url van 2?
Met heel veel moeitequote:
Nou, dat dus!quote:
Nou, niet voor mijquote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Met heel veel moeiteMisschien dat er een cypherding voor is, maar ik heb het zelf gedaan; van sommige woorden is het wel duidelijk wat ze moeten zijn en dan kun je van daaruit afleiden waar de letters in dat woord voor staan en dan zo verder puzzelen.
Daar ben ik ook gewoon begonnen hoor, eerst gewoon alle x-en invullen en dan verderquote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij. Het enige dat ik vermoed is dat X I moet zijn. Ofzo.
Ik heb gewoon tig van die tooltjes geprobeerd... helaas was het niet één van de eerste.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Een vraagje over 2: Hoe moet ik die nou oplossen? Hoe kom ik erachter wat de key is? (zit al wel op de juiste site).
Ja ik weet dankzij Blurred al welke ik nodig heb, maar ik heb dus ook een key nodig, naast inputtext.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tig van die tooltjes geprobeerd... helaas was het niet één van de eerste.
Misschien is er wel een manier om meteen te weten welke je nodig hebt, maar die heb ik dan niet gevonden.
Wat bedoel je? Wat de squirrel krijgt? Ja een nut en een note. Beide al geprobeerd als key (of zeg ik nu iets heel doms?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dan doe je toch iets fout...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wat de squirrel krijgt? Ja een nut en een note. Beide al geprobeerd als key (of zeg ik nu iets heel doms?).
Het is de bedoeling dat er een begrijpelijk stuk tekst uit komt hè?.
Ik heb de cipher die Blurred heeft gegeven op pagina 4 van het vorige topic.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je dan zeker dat je de goede cipher hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de cipher die Blurred heeft gegeven op pagina 4 van het vorige topic.Met die tekst die op de pagina staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wij trainen onze hersentjes ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
zijn jullie nou nog met dat stomme spel bezig?
ik heb net 85 km gefietst en het ging superlekker! Word je veel minder gefrustreerd van en is nog gezond ook
Met de vetgedrukte door elkaar gegooide letters jaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met die tekst die op de pagina staat?
Hoe lang rijd je daar nu over? Drie - vier uur?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
zijn jullie nou nog met dat stomme spel bezig?
ik heb net 85 km gefietst en het ging superlekker! Word je veel minder gefrustreerd van en is nog gezond ook
Ik kon het gewoon niet, snapte eerst level 1 niet, en daarna 2 niet en toen heb ik het maar opgegeven.quote:
We hadden vanavond een gemiddelde van 31km/h: 2 uur en 3 kwartier hebben we gefietstquote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe lang rijd je daar nu over? Drie - vier uur?
googlemaps ofzo, kun je daar geen schatting van de km's maken? is wel leuk!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vlak bij mijn huis een mooi rondje gevonden waar ik de laatste keer precies 55 minuten over reed. Mijn doel is om binnen een maand hetzelfde rondje in 45 minuten te rijden. Vraag me alleen niet hoeveel km het is, dat weet ik niet.
Hahahaha!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon niet, snapte eerst level 1 niet, en daarna 2 niet en toen heb ik het maar opgegeven.
ik wil liever dat iemand gewoon de url dingessen geeft, dat ik het kan intypen en zien wat de volgende is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh, kunnen we hier niet een apart topic voor maken? Het wordt wel een beetje vervelend zo voor mensen die niet meedoen, en ik heb geen zin om dadelijk tig Slank-topics door te moeten zoeken voor hints.
Are you pondering what I'm pondering?
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.jij hebt 2 net opgelost toch? geef mij het antwoord eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee doe maar niet
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]dat lijkt me idd een goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh, kunnen we hier niet een apart topic voor maken? Het wordt wel een beetje vervelend zo voor mensen die niet meedoen, en ik heb geen zin om dadelijk tig Slank-topics door te moeten zoeken voor hints.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Eet ik ook regelmatig. Lekker!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=373086&rq=hoofdgerecht+spinazie+&slim=on
Dit gegeten vanavond. Maar dan met de helft minder salami en 75 gr ongekookte pasta p.p. Wel de hoeveelheid spinazie en champignons voor 4 personen
Lekker receptje
Dan moet je maar niet meer denken.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van maar hoe langer ik denk hoe meer ik het niet weet
Het valt meequote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, dat wilde ik net zeggen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suffe prutsmuts! Je hebt een PMquote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef P.F het volgende:
Jullie eten zeker elke avond gezellig samen
En nu heeft Merel McLoveli dus nu heb ik helemaal niemand meer
afstandmeten.nl kun je je route ingeven en de tijd dat je erover doet dan zie je meteen hoe hard je gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vlak bij mijn huis een mooi rondje gevonden waar ik de laatste keer precies 55 minuten over reed. Mijn doel is om binnen een maand hetzelfde rondje in 45 minuten te rijden. Vraag me alleen niet hoeveel km het is, dat weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |