quote:Op maandag 15 juni 2009 14:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind die reisjes tussendoor eigenlijk ook leuker dan een lange zomervakantie, dan heb je er een paar keer plezier van.
Heb je wel nog ergens vrij in de zomer of ook niet? Anders heb ik wel medelijden met je.
Da's wel erg weinig.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 17 vakantiedagenBespottelijke Belgische regelingen, je krijgt maar dagen naar wat je vorig jaar hebt gewerkt
En ik heb in januari al 11 dagen opgemaakt, boh
inderdaad, ik heb nu 1 ding ontcijferd maar verder kom ik ook niet..quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
4 is irritant. Ik heb die andere 2 pagina's die erbij horen gevonden maar ik snap niet wat ik er nou mee moet
Vorig jaar 0,0quote:Op maandag 15 juni 2009 14:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's wel erg weinig.Heb je vorig jaar dan zoveel vrij gehad ofzo?
Huh, maar dan zou je toch juist veel vrij moeten hebben dit jaar, of werkt het niet zo?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:01 schreef Blurred86 het volgende:
het is een beetje moeilijk om een hint te geven zonder het meteen helemaal te verklappen:Ok. Maar dan kom ik er nog niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht, toch wel
Thnx!![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Lees het verhaaltje nog eens door voor het keyword.quote:
2 inmiddelsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nu 1 ding ontcijferd maar verder kom ik ook niet..
Wat ik begreep van een collegaatje krijg je in het eerste jaar dat je in België werkt helemaal geen vakantiedagenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Huh, maar dan zou je toch juist veel vrij moeten hebben dit jaar, of werkt het niet zo?
Feestdagen zijn er in het najaar ook al niet echt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]OMG vertel want daar komen wij echt niet uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik vind de derde eruit zien als steak & kidney piequote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
OMG vertel want daar komen wij echt niet uit!
Ik dacht dat het een scone was, maar dat lijkt me als oplossing veel te simpel gedacht?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind de derde eruit zien als steak & kidney pie
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
OMG vertel want daar komen wij echt niet uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is? Kan ook gewoon mijn fantasie zijn![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap de ballen van de tweede pagina trouwens. Ik gok dat de tweedeDat denk ik ook, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik daar de laatste tijd zo mee bezig ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is? Kan ook gewoon mijn fantasie zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in je eerste jaar dat je werkt, heb je nul vrije dagen, in het jaar erna naar rato van hoeveel je het jaar ervoor hebt gewerkt (in mijn geval 8 maanden).quote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Huh, maar dan zou je toch juist veel vrij moeten hebben dit jaar, of werkt het niet zo?
Feestdagen zijn er in het najaar ook al niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: met dat zinnetje bedoel ik dus clue 2but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Oh, zo werkt het... Nouja, nog een jaartje doorbijten dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, in je eerste jaar dat je werkt, heb je nul vrije dagen, in het jaar erna naar rato van hoeveel je het jaar ervoor hebt gewerkt (in mijn geval 8 maanden).
Begin september heb ik nog een vrije dag, en in november zijn er ook nog twee feestdagen.
Volgend jaar 25 dagen
Ach ja joh. Bereid je voor op wat menstruatie-achtige buikpijn. Ibu in je mik en gaan!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Had er hier nou iemand een spiraaltje?
Ik krijg er namelijk morgenmiddag eentje, en morgenavond is nog een keer hetzelfde concert als vanavond maar nu zit ik me af te vragen of het wel verstandig is om dat af te spreken.
Echt belachellijk hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, zo werkt het... Nouja, nog een jaartje doorbijten dan.
Nul vrije dagen, dat is echt onmenselijk.
Heb je de eerste al van egg2? Daarna inderdaad gewoon husselen!quote:
Oh okee, dan zeg ik dat ik onder voorbehoud wel kan.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja joh. Bereid je voor op wat menstruatie-achtige buikpijn. Ibu in je mik en gaan!
Ik moest vooral even bijkomen van de schrik, toen. Maar de pijn was na een ibuprofen en een uurtje op de bank met een kruik wel weg
Wat raar, alsof dat wel een reële oplossing is.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt belachellijk hoorIk wilde twee dagen vrij, toen, dat kon officieel alleen als ik uit dienst trad en dan na twee dagen opnieuw begon, met alle administratie vandien
Toen ben ik maar gewoon pleite gegaan
Nee die snap ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je de eerste al van egg2? Daarna inderdaad gewoon husselen!
Huh?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind alleen die pagina met die gele achtergrond
neequote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je de eerste al van egg2? Daarna inderdaad gewoon husselen!
Oh, wat fijn zeg!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
Het einde van mijn scriptie is in zichtNog de conclusie en beantwoording van mijn centrale vraag en dan stuur ik 'm op
oh, en m'n kleine zusje fokt ook en stond dus nog ingelogd...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:41 schreef Fems het volgende:
ik geloof dat ik dat spelletje later ook maar ga spelen. Naar de dokter geweest, ik ga aan de nuvaring...
Tweede conceptquote:Op maandag 15 juni 2009 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, wat fijn zeg!Je mag echt trots op jezelf zijn dat je het zo snel nog af hebt kunnen maken.
Donderdag is ook al in zicht.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tweede conceptMorgen feedback van m'n docentbegeleidster en dan donderdag definitief inleveren. Nu hopen dat ze 'm definitief goed genoeg vindt voor een verdediging
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nou ze heeft toegezegd dat ik mag verdedigen, maarja ik heb mijn scriptie nog niet ingeleverd dus die kans is nog wel aanwezig ja. Ik hoop alleen niet dat dat gebeurt, want ik heb bloed zweet en tranen in deze scriptie zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Donderdag is ook al in zicht.
Is er echt nog een kans dat het niet doorgaat dan?
AKnynke: doe je het vanwege de hormonen? Mijn huisarts zei namelijk laatst dat Nuvaring uiteindelijk toch evenveel hormonen in het bloed blijkt te brengen als de pil.
Sorry dat ik me er ongevraagd mee bemoei.Misschien is het wel nuttige info.
?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onder het andere woord in hoofdletters.
Ja. We zijn nu bij 8 maar m'n vriend moet naar z'n werk.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:03 schreef Muis006 het volgende:
ik weet egg1-1, egg1-3, egg2-1 en egg 2-2 zeker. is egg 2-3 gewoon het dikgedrukte woord?
Dan mis ik 1 letterquote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. We zijn nu bij 8 maar m'n vriend moet naar z'n werk.. Het was net zo gezellig.
.
Je hebt de url, en het stukje voor .html moet je steeds veranderen in de oplossing van het raadseltje.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil zo graag dat spelletje ook doen, maar begrijp er echt helemaal niks van...?/
Wie wil even met de eerste helpen, zodat ik de bedoeling snap?
iets met een boom en dan moet ik iets in de urlbalk schrijven??
Ik pm je even.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil zo graag dat spelletje ook doen, maar begrijp er echt helemaal niks van...?/
Wie wil even met de eerste helpen, zodat ik de bedoeling snap?
iets met een boom en dan moet ik iets in de urlbalk schrijven??
een kat?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt de url, en het stukje voor .html moet je steeds veranderen in de oplossing van het raadseltje.
Bij level 1:
- Je ziet een boom
- Red schrikt van iets met een staart
Iets met een staart dat in een boom zit is..
Wat is een paginabron? op het plaatje klikken en dan eigenschappen?quote:
Nee, rechtermuisklik op de pagina zelf en dan paginabron bekijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat is een paginabron? op het plaatje klikken en dan eigenschappen?
gevonden! ik geloof niet dat dit iets is waar ik erg goed in benquote:Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, rechtermuisklik op de pagina zelf en dan paginabron bekijken
Ik ook niet hoor, maar ik vond het te stom om dat weer hier neer te zetten. ik snap nog dat je een bepaalde decoder ofzo moet hebben om die rare zin om te zetten, maar verder snap ik het nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat spel even aangeklikt en bij Level 2 snap ik er al geen ruk meer van.
Fail!
Welke is 5 ook alweer?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom niet uit op 5, ik snap waar het over gaat, welke richting ik op moet kijken, wikipedia pagina is erbij en tochheb ik het antwoord nog niet
Oh ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hihi. Ik zat ook al te prutsen (elke letter ééntje ervoor in het alfabet ofzo, of eentje er na, maar dan nog klopt het nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ik vond het te stom om dat weer hier neer te zetten. ik snap nog dat je een bepaalde decoder ofzo moet hebben om die rare zin om te zetten, maar verder snap ik het nietik houd me wel bezig met fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik zal even kijken!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gaat iemand mij nog helpen met level 9 of hoe zit dat?.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
heb je van de vakantie genoten, ondanks dat jullie niet hebben gezwommen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi. Ik zat ook al te prutsen (elke letter ééntje ervoor in het alfabet ofzo, of eentje er na, maar dan nog klopt het niet![]()
) en ik zit op het werk, dus ik ga er geen extra minuten meer in stoppen. Dat doe ik dan maar als excuus dat ik 'alleen maar even snel gekeken heb'
Maar ik denk als ik er langer naar kijk dat ik het nog niet snap hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |