SOGquote:Op maandag 15 juni 2009 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie allemaal niks nuttigs te doen ofzo?
jawel, ik moet scriptie schrijven!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie allemaal niks nuttigs te doen ofzo?
Ik ook. Weet niet welke ik moet hebben!!quote:
yay ik heb het gevonden!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook. Weet niet welke ik moet hebben!!
Als je 't weet, geef even een hint. Wij zijn er al een half uur mee bezig.quote:
Hm. Ik zit nu op de purpledinges te klikken, maar kom niet verderquote:
Doe maar luxe, twee reisjes in 1 maandquote:Op maandag 15 juni 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, ook als je het spelletje niet speelt, is het zeer vermakelijk om jullie vorderingen te volgen
Ik ben stiekem onder werktijd vliegtickets aan het zoeken. Wrs begin september paar daagjes MadridEn ik hoop eind september New York, eens kijken of dat een beetje te betalen is
Ik zit nu te kijken, je vliegt voor 120 pp naar Madridquote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doe maar luxe, twee reisjes in 1 maand!
Ik wil het ook doen, maar snap er de ballen van. Wat en waar moet je dan in de URL veranderenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Ewelina het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je de URL verandert? Of ben ik nu heel erg dom?
Oh dat valt reuze meequote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken, je vliegt voor 120 pp naar MadridMeneers broer woont daar, da's dus een familiebezoekje, dan gaan we maar een dag of drie.
Als dat een excuus is
En ik ga in de zomer niet echt op vakantie, alleen 4 dagen Barcelona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ik vind die reisjes tussendoor eigenlijk ook leuker dan een lange zomervakantie, dan heb je er een paar keer plezier van.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken, je vliegt voor 120 pp naar MadridMeneers broer woont daar, da's dus een familiebezoekje, dan gaan we maar een dag of drie.
Als dat een excuus is
En ik ga in de zomer niet echt op vakantie, alleen 4 dagen Barcelona.
Sport als het goed is ergens rond 8 uur even hardlopen en voor het slapen gaan buikspieroefeningen en miehoen met kip en groentequote:Op maandag 15 juni 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Geen sport, Miss_S? Ik neem aan dat de mihoen met kip of garnalen en groente is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |