quote:Op maandag 15 juni 2009 14:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind die reisjes tussendoor eigenlijk ook leuker dan een lange zomervakantie, dan heb je er een paar keer plezier van.
Heb je wel nog ergens vrij in de zomer of ook niet? Anders heb ik wel medelijden met je.
Da's wel erg weinig.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 17 vakantiedagenBespottelijke Belgische regelingen, je krijgt maar dagen naar wat je vorig jaar hebt gewerkt
En ik heb in januari al 11 dagen opgemaakt, boh
inderdaad, ik heb nu 1 ding ontcijferd maar verder kom ik ook niet..quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
4 is irritant. Ik heb die andere 2 pagina's die erbij horen gevonden maar ik snap niet wat ik er nou mee moet
Vorig jaar 0,0quote:Op maandag 15 juni 2009 14:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's wel erg weinig.Heb je vorig jaar dan zoveel vrij gehad ofzo?
Huh, maar dan zou je toch juist veel vrij moeten hebben dit jaar, of werkt het niet zo?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:01 schreef Blurred86 het volgende:
het is een beetje moeilijk om een hint te geven zonder het meteen helemaal te verklappen:Ok. Maar dan kom ik er nog niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht, toch wel
Thnx!![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Lees het verhaaltje nog eens door voor het keyword.quote:
2 inmiddelsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb nu 1 ding ontcijferd maar verder kom ik ook niet..
Wat ik begreep van een collegaatje krijg je in het eerste jaar dat je in België werkt helemaal geen vakantiedagenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Huh, maar dan zou je toch juist veel vrij moeten hebben dit jaar, of werkt het niet zo?
Feestdagen zijn er in het najaar ook al niet echt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]OMG vertel want daar komen wij echt niet uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik vind de derde eruit zien als steak & kidney piequote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
OMG vertel want daar komen wij echt niet uit!
Ik dacht dat het een scone was, maar dat lijkt me als oplossing veel te simpel gedacht?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind de derde eruit zien als steak & kidney pie
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
OMG vertel want daar komen wij echt niet uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is? Kan ook gewoon mijn fantasie zijn![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap de ballen van de tweede pagina trouwens. Ik gok dat de tweedeDat denk ik ook, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik daar de laatste tijd zo mee bezig ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is? Kan ook gewoon mijn fantasie zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |