SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in je eerste jaar dat je werkt, heb je nul vrije dagen, in het jaar erna naar rato van hoeveel je het jaar ervoor hebt gewerkt (in mijn geval 8 maanden).quote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Huh, maar dan zou je toch juist veel vrij moeten hebben dit jaar, of werkt het niet zo?
Feestdagen zijn er in het najaar ook al niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: met dat zinnetje bedoel ik dus clue 2but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Oh, zo werkt het... Nouja, nog een jaartje doorbijten dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, in je eerste jaar dat je werkt, heb je nul vrije dagen, in het jaar erna naar rato van hoeveel je het jaar ervoor hebt gewerkt (in mijn geval 8 maanden).
Begin september heb ik nog een vrije dag, en in november zijn er ook nog twee feestdagen.
Volgend jaar 25 dagen
Ach ja joh. Bereid je voor op wat menstruatie-achtige buikpijn. Ibu in je mik en gaan!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Had er hier nou iemand een spiraaltje?
Ik krijg er namelijk morgenmiddag eentje, en morgenavond is nog een keer hetzelfde concert als vanavond maar nu zit ik me af te vragen of het wel verstandig is om dat af te spreken.
Echt belachellijk hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, zo werkt het... Nouja, nog een jaartje doorbijten dan.
Nul vrije dagen, dat is echt onmenselijk.
Heb je de eerste al van egg2? Daarna inderdaad gewoon husselen!quote:
Oh okee, dan zeg ik dat ik onder voorbehoud wel kan.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja joh. Bereid je voor op wat menstruatie-achtige buikpijn. Ibu in je mik en gaan!
Ik moest vooral even bijkomen van de schrik, toen. Maar de pijn was na een ibuprofen en een uurtje op de bank met een kruik wel weg
Wat raar, alsof dat wel een reële oplossing is.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt belachellijk hoorIk wilde twee dagen vrij, toen, dat kon officieel alleen als ik uit dienst trad en dan na twee dagen opnieuw begon, met alle administratie vandien
Toen ben ik maar gewoon pleite gegaan
Nee die snap ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je de eerste al van egg2? Daarna inderdaad gewoon husselen!
Huh?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind alleen die pagina met die gele achtergrond
neequote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je de eerste al van egg2? Daarna inderdaad gewoon husselen!
Oh, wat fijn zeg!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
Het einde van mijn scriptie is in zichtNog de conclusie en beantwoording van mijn centrale vraag en dan stuur ik 'm op
oh, en m'n kleine zusje fokt ook en stond dus nog ingelogd...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:41 schreef Fems het volgende:
ik geloof dat ik dat spelletje later ook maar ga spelen. Naar de dokter geweest, ik ga aan de nuvaring...
Tweede conceptquote:Op maandag 15 juni 2009 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, wat fijn zeg!Je mag echt trots op jezelf zijn dat je het zo snel nog af hebt kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |