Donderdag is ook al in zicht.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tweede conceptMorgen feedback van m'n docentbegeleidster en dan donderdag definitief inleveren. Nu hopen dat ze 'm definitief goed genoeg vindt voor een verdediging
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nou ze heeft toegezegd dat ik mag verdedigen, maarja ik heb mijn scriptie nog niet ingeleverd dus die kans is nog wel aanwezig ja. Ik hoop alleen niet dat dat gebeurt, want ik heb bloed zweet en tranen in deze scriptie zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Donderdag is ook al in zicht.
Is er echt nog een kans dat het niet doorgaat dan?
AKnynke: doe je het vanwege de hormonen? Mijn huisarts zei namelijk laatst dat Nuvaring uiteindelijk toch evenveel hormonen in het bloed blijkt te brengen als de pil.
Sorry dat ik me er ongevraagd mee bemoei.Misschien is het wel nuttige info.
?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onder het andere woord in hoofdletters.
Ja. We zijn nu bij 8 maar m'n vriend moet naar z'n werk.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:03 schreef Muis006 het volgende:
ik weet egg1-1, egg1-3, egg2-1 en egg 2-2 zeker. is egg 2-3 gewoon het dikgedrukte woord?
Dan mis ik 1 letterquote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. We zijn nu bij 8 maar m'n vriend moet naar z'n werk.. Het was net zo gezellig.
.
Je hebt de url, en het stukje voor .html moet je steeds veranderen in de oplossing van het raadseltje.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil zo graag dat spelletje ook doen, maar begrijp er echt helemaal niks van...?/
Wie wil even met de eerste helpen, zodat ik de bedoeling snap?
iets met een boom en dan moet ik iets in de urlbalk schrijven??
Ik pm je even.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil zo graag dat spelletje ook doen, maar begrijp er echt helemaal niks van...?/
Wie wil even met de eerste helpen, zodat ik de bedoeling snap?
iets met een boom en dan moet ik iets in de urlbalk schrijven??
een kat?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt de url, en het stukje voor .html moet je steeds veranderen in de oplossing van het raadseltje.
Bij level 1:
- Je ziet een boom
- Red schrikt van iets met een staart
Iets met een staart dat in een boom zit is..
Wat is een paginabron? op het plaatje klikken en dan eigenschappen?quote:
Nee, rechtermuisklik op de pagina zelf en dan paginabron bekijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat is een paginabron? op het plaatje klikken en dan eigenschappen?
gevonden! ik geloof niet dat dit iets is waar ik erg goed in benquote:Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, rechtermuisklik op de pagina zelf en dan paginabron bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |