quote:Op maandag 15 juni 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
leuke woordgrapquote:Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef cyclechick het volgende:
ik ga terug naar de halfords om kettingschoonmaakspul te ruilen, ze hebben me net het verkeerde aangesmeerd
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
Tieieievieieiepieieie! Ik wil naar huis, die lenzen uitdoen en mijn bril opdoenNog een uurtje wazig kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:00 schreef Erik het volgende:
[..]
Ben jij ook aan de lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef Blurred86 het volgende:
zo ik ben weer terug, ik wil nu even level 4 doen en dan ga ik ECHT weer scriptie doen![]()
ik kom er alleen niet uit
Ik had hetzelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
voor DaD
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik doe regelmatig een pogingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef Erik het volgende:
[..]
Ik doe regelmatig een poging
Omdat je zo'n slanke jongeling bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eens even een meettopic openen!
Dan ben ik toch benieuwd waar je die informatie vandaan haaltquote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat je zo'n slanke jongeling bent
Ik ga eens even een meettopic openen!
lol, ik wou al zeggen; pieces doet het bij mij niet hoorquote:
Sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
lol, ik wou al zeggen; pieces doet het bij mij niet hoor
Ja Muis, dat dacht ik eigenlijk al wel, die in Postel is namelijk kei populair! Maar niet zo heel dichtbij (gelukkig maar).quote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Hey Erik, ik had het eerst over de frietkramen in Achel maar ik bedoelde die in Postel!
Nee ach, maar ik heb familie in Retie dus dan valt het wel mee. En voor de friet uit Postel rijd ik graag omquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef Erik het volgende:
[..]
Ja Muis, dat dacht ik eigenlijk al wel, die in Postel is namelijk kei populair! Maar niet zo heel dichtbij (gelukkig maar).
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Syrena het volgende:
Hou Eens Op Over FrietenMijn eetlust is terug en dat probeer ik te negeren
Ohhhhhhhhhh de mayoquote:Op maandag 15 juni 2009 16:14 schreef Erik het volgende:
[..]
Zijn we nog nieteens over de mayo begonnen
maar wat is 4 dan??quote:Op maandag 15 juni 2009 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Level 6 nu, maar ik ga zo naar huis. Vijf was makkelijk
Eerst kindjes, dan het korte, pittige, vlotte kapsel toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Syrena het volgende:
Aan de andere kant.... Ik moet (nou ja, klinkt ook weer zo raar, maar goed) ik ga (niet meteen) op zoek naar een nieuwe meneer. En die weet dan niet dat ik ooit slank was. Dus kan ik best friet enzo eten en er dan eentje vinden die me neemt zoals ik benMet putjesbillen en bolle buik en spekjes overal!
![]()
Maar ik ga niet m'n haar kort knippen zoals mijn moeder wil
Waarom wil je moeder dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Syrena het volgende:
Aan de andere kant.... Ik moet (nou ja, klinkt ook weer zo raar, maar goed) ik ga (niet meteen) op zoek naar een nieuwe meneer. En die weet dan niet dat ik ooit slank was. Dus kan ik best friet enzo eten en er dan eentje vinden die me neemt zoals ik benMet putjesbillen en bolle buik en spekjes overal!
![]()
Maar ik ga niet m'n haar kort knippen zoals mijn moeder wil
Neeeeeeeeeequote:
Eenschquote:Op maandag 15 juni 2009 16:18 schreef Erik het volgende:
[..]
Eerst kindjes, dan het korte, pittige, vlotte kapsel toch?
En die meneer moet inderdaad niet zeuren, dat doet 'ie later maar in het bejaardentehuis.
Niet eensch! Babies prima, maar waarom dan je haar afknippen?quote:
Help es bij 6 danquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga maar gauw naar 9 en kom me helpen!
OH dat wilde ik nog vertellen!!!!!! Ze verkopen kapsalon hier in de stad!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
HOU
EENS
OP
OVER
DIE
MAYO
EN
FRIETEN
EN
SATEKROKETTEN
![]()
![]()
![]()
Die wil ook dat ik bij hen in de straat kom wonen, en gisteren had ze het ineens over een tuinhuisje achter in hun tuin en ik in hun huisquote:
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Help es bij 6 danik probeer woorden te maken van de hoofdletters uit het verhaaltje. Doe ik het dan goed?
Nee, want ik ga nu zo naar huisquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga maar gauw naar 9 en kom me helpen!
hier ook!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH dat wilde ik nog vertellen!!!!!! Ze verkopen kapsalon hier in de stad!
Oja, dat wilde ik ooit nog eens eten als we in Rotterdam meneer's broer gingen opzoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH dat wilde ik nog vertellen!!!!!! Ze verkopen kapsalon hier in de stad!
Wat fijn!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben nu net hier een steakhuisje die ook doner verkoopt
Oneeh![]()
Over 3 /4 maand krijg ik lensimplantaten![]()
De post-propedeuse is gewoon de rest van je bachelor, dus je studieprogramma na de propedeuse (in dit geval dus 120 ECTs).quote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snap geen bal van jouw studieprogramma, Ewelinadat je op je bachelorscriptie na je post-propedeuse hebt? WTF is een post-propedeuse?
Jup, alleen zijn het er 2. BaMa en zulksquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien bedoelt Ewelina de 3 jaar ná de propedeuse. Wij noemden dat de doctoraaljaren...
Ik zou denken dat het dan om de rest van de bachelor gaat. Maar ik ben natuurlijk nog van het oude oude systeemquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien bedoelt Ewelina de 3 jaar ná de propedeuse. Wij noemden dat de doctoraaljaren...
You are right.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het dan om de rest van de bachelor gaat. Maar ik ben natuurlijk nog van het oude oude systeem
Jup, alleen zijn het er 2. BaMa en zulksquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat het de UvA is en de UvA is nou eenmaal uiterst student-onvriendelijk. Ik ga morgen wel op zoek naar een coördinator van de opleiding Geschiedenis, want die studieadviseur bij ons weet gewoon niks.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina, hoe kán datWij hebben ook wel eens programmawijzigingen gehad, maar die golden dan alleen voor de later gestarte mensen, anders kan je toch nooit je studie plannen? Ik zou een afspraak maken met de studieadviseur ofzo!
Ik heb een pizzeria-afhaal in de achtertuinquote:Op maandag 15 juni 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben nu net hier een steakhuisje die ook doner verkoopt
Oneeh![]()
Over 3 /4 maand krijg ik lensimplantaten![]()
Heul moeilijk, mijn cilinder is even groot als mijn normale afwijking.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat fijn!!!![]()
![]()
Waarom dit en niet laser? Heb je ook moeilijke oogjes zoals ik?
Ik verdenk de UvA er dan ook stiekem van dat ze gewoon geen diploma's willen uitgevenquote:
Oh, mag ik dan eens PM-men als je alles achter de rug hebt? Ben heel benieuwd hoe alles gaat en hoe je zicht is na de operatiequote:Op maandag 15 juni 2009 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heul moeilijk, mijn cilinder is even groot als mijn normale afwijking.
Zie ook http://www.google.nl/search?hl=nl&q=lensimplanten&meta=
Ga lekker eten voorbereiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Bestuursjaar vooral en orienteren 'voor het geval dat'... ik wil nog één jaartje plezierquote:Op maandag 15 juni 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Als je nu wordt toegelaten, ga je dan toch je P/bachelor eerst afmaken, en een bestuursjaar doen?
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan eens PM-men als je alles achter de rug hebt? Ben heel benieuwd hoe alles gaat en hoe je zicht is na de operatieIk heb het vooronderzoek al gehad (is inmiddels verlopen) maar niet verder mee gegaan omdat ze niets konden zeggen of m'n staar erger zou worden.
Niet om de feestvreugde te dempen, maar: gezien je motivatie van het afgelopen jaar, denk je dat je nog enig studiepuntje haalt als je toch weet dat je gaat stoppen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bestuursjaar vooral en orienteren 'voor het geval dat'... ik wil nog één jaartje plezieren daarbij begin ik dan tegelijk met René met fulltime werken als het meezit (als ik bij de politie mag beginnen in september volgend jaar).
Na 't trouwen aan de politieopleiding beginnen zou het meest fijne zijn. Een rapport is 2 jaar geldig, dus kan er 2 jaar lang mee solliciteren. Dus zou in theorie zelfs tot 2011 kunnen wachten met officieel solliciteren.. maar dat wil ik niet doen... ga wel direct kijken of ze me willen en of ze me dan per september 2010 willen
de vakken die ik heb gehaald dit jaar heb ik met >7 gehaald allemaalquote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om de feestvreugde te dempen, maar: gezien je motivatie van het afgelopen jaar, denk je dat je nog enig studiepuntje haalt als je toch weet dat je gaat stoppen?
Nou ja. Ik ben heel benieuwd hoe het met de testen zal gaan. Gaat 'ie lekker met trainen?
Het gaat niet om het HBO/WO-idee.. de bèta kant is gewoon te zwaar voor me..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef Goodbye het volgende:
Eén vraagje Moblo, dan jubel ik verder met je mee: Heb je je zelf nou het afgelopen jaar voor de gek gehouden? Want ik heb zó vaak gelezen dat dit helemaal jouw ding was en dat je echt universiteit zou moeten doen als dat kon ipv HBO. (Dat laatste weet ik trouwens niet 100% zeker, maar dat staat me bij. Sorry als dat niet het geval is
)
Als het meezit wel. Is nog afwachten welke kant ze me graag op willen: KLPD of regiopolitie en welke voorkeur ik opgeef na de voorlichting voor regiocorps.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef Ek-Mei het volgende:
Nogmaals voor Moblo!
Als ik het goed begrijp ga je de allround (hoofdagent) opleiding doen?
Klopt geloof ik inderdaad. Helaas heb ik nog geen afgeronde hogere opleiding dan middelbare school, dus die vlieger gaat voor mij niet op. Voor jou wel!quote:Ik heb een afgeronde mbo niveau 4 opleiding, en als ik het allemaal goed begrijp kan ik dan wel de verkorte opleiding van 2,5 jaar doen.
Ik zou gewoon even bellen. Een brutaal mens heeft de halve wereld! Zeg dat je met een bekende (ik! ik!) mee kunt ofzo en dat je graag zo snel mogelijk je keuze wilt kunnen maken ofzoquote:Ah! Jij gaat naar de voorlichting in Arnhem!? Daar wil ik dus ook heen, maar die zit dus vol, wel een mailtje gedaan of ik bericht kan krijgen als er zich iemand afmeld, maar dat zal vast niks worden
Ligt eraan waar ze vacatures hebben.quote:Ga je ook werken in Arnhem?
Ja, Sporttest, Taaltest, cognitietest en invullen van vragen over jezelf: persoonlijkheidstest.quote:De eerste testdag is de fitheidstest of niet? Dat lijkt me wel moeilijk/zwaar als ik dat zo lees, maar volgens mij sport jij veel of niet?
Apeldoornquote:Waar ga je de opleiding doen?
Ja, maar dat maakt niet uitquote:hehe, ik vraag wel veel of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |