Dat jij niet bij Tat & Zat bent geweest, jammer dat hun setje echt helemaal nergens te downloaden is..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
heerlijke filmpje, volle bak zo te zienen album van Acti loopt nu binnen
![]()
ben normaal niet heel erg van de Italian, dus vandaar afgesloten op de main... en afgezien van het feit dat HHZ veel eigen werk draaide, beukte het er lekker opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat jij niet bij Tat & Zat bent geweest, jammer dat hun setje echt helemaal nergens te downloaden is..
Voor Defqon dacht ik ook heerlijk na genieten van al die setjes, maar helaas allemaal van die halve setjes met maar een paar nummers..
Dat is The Saifam Mashupquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PS: iemand die een linkje of wat heeft naar die remix van Techno Gym die hij draaide?
Oehja, dat zou ook nog een optie kunnen ipv Mysteryland voor een jaartje...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:18 schreef nattermann het volgende:
Morgen ff combitickets bij eventtravel halen voor Decibel![]()
Mysteryland ben 'k nog nooit geweest, maar aangezien dat bijna uitverkocht is dan toch maar weer met patto, yannick en nog hele groep naar Decibelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Oehja, dat zou ook nog een optie kunnen ipv Mysteryland voor een jaartje...
Ik heb de dag ervoor bruiloft en de dag erna een after hoorde ik van mijn neef dus dan sla ik het maar een jaartje over. Dit jaar was de line-up toch niet zo denderend op de Q en main...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mysteryland ben 'k nog nooit geweest, maar aangezien dat bijna uitverkocht is dan toch maar weer met patto, yannick en nog hele groep naar Decibel
Haha nee, die namen zeggen me niks. Ken patto ook via de vriend van zijn zusje. Dat is weer een goede vriend van mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik heb de dag ervoor bruiloft en de dag erna een after hoorde ik van mijn neef dus dan sla ik het maar een jaartje over. Dit jaar was de line-up toch niet zo denderend op de Q en main...
Even kijken of ik dan misschien met die groep mee ga ofzo. Als ze me nog kunnen luchten na het Roda/Fortuna verhaalKen je misschien ook Frank / Archie? Die ging vroegah ook altijd mee naar die party's (had ie nog geen vriendin
)
ik iig niet. 3 weken ervoor Q-basequote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:19 schreef Zeroku het volgende:
Iemand die hier op 3 Oktober naar Syndicate in de Westfalen Hallen in Dortmund gaat?
Ik ben tijdens QBase jarigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:27 schreef kollie het volgende:
[..]
ik iig niet. 3 weken ervoor Q-base, en was niet van plan om 2x in korte tijd naar Duitsland te reizen voor een feest.
Dat is ook niet zo moeilijk.. Origineel vind ik echt helemaal niksquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vind de Ride With Uz Remix beter dan het origineel
Ik waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:19 schreef Zeroku het volgende:
Iemand die hier op 3 Oktober naar Syndicate in de Westfalen Hallen in Dortmund gaat?
En tevens Q-Base en Nature One, dat reizen maakt me niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:27 schreef kollie het volgende:
[..]
ik iig niet. 3 weken ervoor Q-base, en was niet van plan om 2x in korte tijd naar Duitsland te reizen voor een feest.
Dé reden om te gaanquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:43 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk.. Origineel vind ik echt helemaal niks.
Heb paar dingen geprobeerd maar krijg hem niet gratis gedownloadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:17 schreef ElDani het volgende:
Toch weer terugediten
The Pitcher - Shine/I Just Can't Stop is te downloaden op Junodownload. Gewoon op buy whole release drukken en voila.
Hmm ziet er toch wel erg gezellig uitquote:
Zit gewoon echt weer met kippenvel achter de computer, heerlijke plaat blijft datquote:
Taaac is echt vet en We Are Still Awake gaat ook lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
The_nasty_boyz-we_are_still_awake-(poll304)-web-2009-ukhx
Tatact-taaac-(djuz017)-web-2009-ukhx
QFT, ze blijven helden!quote:
of zoals het scherm in het begin van de video zegt: DONKYROLLERSquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef poiuytr het volgende:
Hier nog meer kippenvel momentjes, vooral van 6:30:
geen idee, maar toen ik hem voor het eerst hoorde heb ik het nummerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef Koepert het volgende:
Die vocal van Taac! (Echt vette plaat) is die van een Missy Elliot plaat? of ben ik nou gek?
* Source / Sample:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef Koepert het volgende:
Die vocal van Taac! (Echt vette plaat) is die van een Missy Elliot plaat? of ben ik nou gek?
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
* Source / Sample:
* Missy Elliot - Work It
Miwpie, naam zegt me zo niksquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zat gister op joeptoep beetje rond te neuzen, en der is gewoon een of andere dwaas die de HELE DR set heeft opgenomen![]()
![]()
![]()
Wat een heldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zat gister op joeptoep beetje rond te neuzen, en der is gewoon een of andere dwaas die de HELE DR set heeft opgenomen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
![]()
Dan ben je echt een dwaas..... maar ik ben super gelukkig
en followers... idd... rillingen over me rug elke keer alsk em hoor... klapt zooooo hard
Zou eens tijd wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef Silaz het volgende:
Las ook ergens dat Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ edit) uitkomt binnenkort?
Ik zou hem niet verwachten op Q-Base aangezien hij niet bij Platinum zit...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef kollie het volgende:
Het album van Acti is dik in orde moet ik zeggenJammer dat ie niet op decibel komt..... Q-base dan maar???
Ga er vanuit dat Activator zeker wel aanwezig is op Q-base, Q-dance noemde hem vorig jaar nog Mister Q-base omdat die alleen in 2006 er niet stond..quote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef kollie het volgende:
Het album van Acti is dik in orde moet ik zeggenJammer dat ie niet op decibel komt..... Q-base dan maar???
Hij draait ook op the Qontinent in Gent. En dat is ook van Q-dance ism Bass Events. Al heeft Acti zeer goede contacten met Bass Events, dus dan dan die link eigenlijk ook makkelijk daar gelegd wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik zou hem niet verwachten op Q-Base aangezien hij niet bij Platinum zit...
Klopt. Deze zal als het goed is met ene paar weekjes er zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef Silaz het volgende:
Las ook ergens dat Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ edit) uitkomt binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |