Hmm ziet er toch wel erg gezellig uitquote:
Zit gewoon echt weer met kippenvel achter de computer, heerlijke plaat blijft datquote:
Taaac is echt vet en We Are Still Awake gaat ook lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
The_nasty_boyz-we_are_still_awake-(poll304)-web-2009-ukhx
Tatact-taaac-(djuz017)-web-2009-ukhx
QFT, ze blijven helden!quote:
of zoals het scherm in het begin van de video zegt: DONKYROLLERSquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef poiuytr het volgende:
Hier nog meer kippenvel momentjes, vooral van 6:30:
geen idee, maar toen ik hem voor het eerst hoorde heb ik het nummerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef Koepert het volgende:
Die vocal van Taac! (Echt vette plaat) is die van een Missy Elliot plaat? of ben ik nou gek?
* Source / Sample:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:07 schreef Koepert het volgende:
Die vocal van Taac! (Echt vette plaat) is die van een Missy Elliot plaat? of ben ik nou gek?
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
* Source / Sample:
* Missy Elliot - Work It
Miwpie, naam zegt me zo niksquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zat gister op joeptoep beetje rond te neuzen, en der is gewoon een of andere dwaas die de HELE DR set heeft opgenomen![]()
![]()
![]()
Wat een heldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zat gister op joeptoep beetje rond te neuzen, en der is gewoon een of andere dwaas die de HELE DR set heeft opgenomen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
![]()
Dan ben je echt een dwaas..... maar ik ben super gelukkig
en followers... idd... rillingen over me rug elke keer alsk em hoor... klapt zooooo hard
Zou eens tijd wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef Silaz het volgende:
Las ook ergens dat Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ edit) uitkomt binnenkort?
Ik zou hem niet verwachten op Q-Base aangezien hij niet bij Platinum zit...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef kollie het volgende:
Het album van Acti is dik in orde moet ik zeggenJammer dat ie niet op decibel komt..... Q-base dan maar???
Ga er vanuit dat Activator zeker wel aanwezig is op Q-base, Q-dance noemde hem vorig jaar nog Mister Q-base omdat die alleen in 2006 er niet stond..quote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef kollie het volgende:
Het album van Acti is dik in orde moet ik zeggenJammer dat ie niet op decibel komt..... Q-base dan maar???
Hij draait ook op the Qontinent in Gent. En dat is ook van Q-dance ism Bass Events. Al heeft Acti zeer goede contacten met Bass Events, dus dan dan die link eigenlijk ook makkelijk daar gelegd wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik zou hem niet verwachten op Q-Base aangezien hij niet bij Platinum zit...
Klopt. Deze zal als het goed is met ene paar weekjes er zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef Silaz het volgende:
Las ook ergens dat Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ edit) uitkomt binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |