heeftie ook al eens bij sensation gedaan:quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef poiuytr het volgende:
Ruffian is ook het publiek ingevlogen zie ik nu net op de foto's van Q-dance:
Ik ben het echt helemaaaaaal niet eens met je. Ik weet niet of je dat defqon magazine ook gehad hebt, maar in het intervieuw met NoiseControllers, HHZ en Profeetje (wat ik overigens een erg goed interview vind, op de standaard spel en zinsconstructie fouten daar gelaten). Vertelt de profeet over het feit dat je tegenwoordig plaatjes moet maken om je geld te kunnen verdienen met draaien, WANT daar zit het geld in, en niet in het produceren.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk zelf dat het komt doordat de producers het te snel af willen maken.. ¤¤¤.. te weinig tijd er dus voor nemen. en dan later nog met ideeën opkomen ofzo
voorderest 100% eens natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
De gemiddelde partyganger kent namen als Vince, Viper, Isaac en Luna, Pavo, Dana, Darkraver & Pila niet als ware meesters maar alleen als rare mensen die bijna nooit plaatjes produceren. JAMMER JAMMER JAMMER!
Ben het opzich wel met je eens, maar aan de ene kant, dat zijn al aardig gevestigde namen die bijna altijd wel geboekt worden, en om dan voor zo'n groot feest de eer te krijgen om de anthem er te van maken.. vind ik dat je er opzich best wel wat tijd in mag steken. Weet natuurlijk niet hoeveel tijd ze er daadwerkelijk in steken, maar toch vind ik het wel wat omlaag gaan.. qua klapperts dan..quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaaaaaal niet eens met je. Ik weet niet of je dat defqon magazine ook gehad hebt, maar in het intervieuw met NoiseControllers, HHZ en Profeetje (wat ik overigens een erg goed interview vind, op de standaard spel en zinsconstructie fouten daar gelaten). Vertelt de profeet over het feit dat je tegenwoordig plaatjes moet maken om je geld te kunnen verdienen met draaien, WANT daar zit het geld in, en niet in het produceren.
De gouden tijd van geld verdienen aan plaatjes (als in de thunderdome tijd, zoals hij het beschrijft) is er niet meer. En je moet produceren om te mogen draaien, waardoor ook tevens de echte masters behind the wheels of steel beetje vergeten/genegeeerd worden en de eerste beste idioten die plaatjes kunnen produceren een poging mogen wagen achter de tafels....
Ik ben hier 100% mee eens. De gemiddelde partyganger kent namen als Vince, Viper, Isaac en Luna niet als ware meesters maar alleen als rare mensen die bijna nooit plaatjes produceren. JAMMER JAMMER JAMMER!
Heel erg mee eens! Als je dan bijvoorbeeld ziet dat mensen zeggen: Deepack?? Dat is toch heel saai? etcetera.. Dan komen ze terug en zien ze dat het toch wel heel erg vet is om daarbij te staan. Daarbij kan ik het zoveel meer waarderen dat iemand een set maakt die zoveel meer is dan een eindeloze opsomming van zichzelf (he Technoboy, Wildstylez, Headhunterz, Prophet met Scantraxx, Noisecontrollers, DBSTF??), ik wil graag meer dan dat. Waarom worden met de defqon sets Coone, The Pitcher en A2 tot winnaars uitgeroepen? Het zijn precies degene die een uitdagend, gevarieerd setje neerzetten, met niet alleen maar eigen werk.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaaaaaal niet eens met je. Ik weet niet of je dat defqon magazine ook gehad hebt, maar in het intervieuw met NoiseControllers, HHZ en Profeetje (wat ik overigens een erg goed interview vind, op de standaard spel en zinsconstructie fouten daar gelaten). Vertelt de profeet over het feit dat je tegenwoordig plaatjes moet maken om je geld te kunnen verdienen met draaien, WANT daar zit het geld in, en niet in het produceren.
De gouden tijd van geld verdienen aan plaatjes (als in de thunderdome tijd, zoals hij het beschrijft) is er niet meer. En je moet produceren om te mogen draaien, waardoor ook tevens de echte masters behind the wheels of steel beetje vergeten/genegeeerd worden en de eerste beste idioten die plaatjes kunnen produceren een poging mogen wagen achter de tafels....
Ik ben hier 100% mee eens. De gemiddelde partyganger kent namen als Vince, Viper, Isaac en Luna niet als ware meesters maar alleen als rare mensen die bijna nooit plaatjes produceren. JAMMER JAMMER JAMMER!
Bedankt voor je propsquote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Koepert het volgende:
Ouderwetse scratch-setjes van Vince![]()
Ben t eens met tekst, echter niet echt n antwoord op mijn comment: waarom de Hardcore-remixen van bijvoorbeeld Scrap Attack en Sacrifice beter in balans klinken dan de HS-versies...
Miss wel eens bedacht dat je miss wat meer van het hardere werk houd? Bartman hier houd bijvoorbeeld ook meer van een A2 plaatje van de gemiddelde HHZ plaat. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat een Anthem voor een breed publiek geschikt moet zijn. Een feest als DefQon trekt natuurlijk een hoop 'dagjes-mensen' die meer voor de melodie dan het hardere beuk werk gaan.quote:Hoe komt het trouwens dat er de laatste tijd meerdere platen zijn (Scrap Attack, Sacrifice en nog wel meer) waarbij de Hardcore edit/versie/remix beter in balans lijkt te zijn dan de HS? En daardoor dus ook beter klinkt.. Of ben ik de enige die dat denkt
En Hate it Or Love it Live edit? Que?
Verderop dezelfde pagina staat ookquote:Ook heb ik geprobeerd zo internationaal mogelijk te denken, omdat de naam DefQon One wereldwij bekend staat. Voor nederlanders kan het vaak niet hard genoeg gaan, terwijl het buitenland vaak genoeg de meer toegankelijke sound respecteert. Natuurlijk is het anthem ook een vertaling van mijn persoonlijke emoties. Veel mensen bestempelen het als 'blij' , maar ik gebruik zelf liever de term euforisch. En dat staat voor gelukkig zijn!
Hij heeft overigens voor een HC rmx gekozen, omdat hij geen extra HS edit/rmx wilde hebben van de plaat...quote:Verder is er absoluut geen plaats voor zwaar moedigheid in zo een plaat. DefQon One staat namelijk voor zon, water, geluk en samenhorigheid en nog een heleboel andere positieve dingen.
Ben ik de enige die nu denkt; waarom hebben ze hem niet laten vallen zodat ie al zn tandjes kwijt zou zijn en de komende 5 jaar niet meer kan mcen...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef poiuytr het volgende:
Ruffian is ook het publiek ingevlogen zie ik nu net op de foto's van Q-dance:
Denk vooral de enige met de balls om t te zeggen, t schoot ook door mijn hoofd nlquote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu denkt; waarom hebben ze hem niet laten vallen zodat ie al zn tandjes kwijt zou zijn en de komende 5 jaar niet meer kan mcen...
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Q-base 2007 Qlimax '05![]()
of zit ik er dan volledig naast
gevalletje Scotty doesn't knowquote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef Sc0tTy het volgende:
Zit part2 te kijken, die sacrafice edit ( hc ? ) wat is die ruk zeg :/ of het is dat filmpje, denk je bwom die gaat klappen, was er 3x niks aan
Grappige dingen tussen dusquote:Seen it before Exciting Seeing and being seen
Commercial Surprising Freedom
Informal Dynamic Underground
Safe Massive Imaginative
Connectedness Mainstream Energetic
Successful Dark Pleasant
Trendsetting Cool Innovative
Exclusive Hard Creative
Nou heel wat vragen. maar ben benieuwd wat de uitkomsten zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe vul gelijk in dat ze volgend jaar zonnebrand moeten verkopen ipv alleen After sun
Dancepanel ofzo toch? Daar krijg ik in ieder geval altijd een enquete van na grote hardstylefeesten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou heel wat vragen. maar ben benieuwd wat de uitkomsten zijn.
Als je ook kaartjes op ticketonline hebt gekocht moet je als het goed is ook zo'n enquete krijgen. Kun je het zelf aangeven, Ik heb alleen wat commentaar gegeven over de grootte van het gebied en dat ik wel in ben voor een extra area met wat New early hardstyle.
Mijn enquete blijft bij 6% vast zitten :Squote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou heel wat vragen. maar ben benieuwd wat de uitkomsten zijn.
Als je ook kaartjes op ticketonline hebt gekocht moet je als het goed is ook zo'n enquete krijgen. Kun je het zelf aangeven, Ik heb alleen wat commentaar gegeven over de grootte van het gebied en dat ik wel in ben voor een extra area met wat New early hardstyle.
Die klapte er inderdaad heerlijk opquote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
gevalletje Scotty doesn't know![]()
die edit ging juist erg lekker naar mijn mening
en dat gaat hij ook wel in het filmpje IMO
Grappig...dit was mijn allereerste....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dancepanel ofzo toch? Daar krijg ik in ieder geval altijd een enquete van na grote hardstylefeesten.
Zitten idd wel leuke vragen tussen. Die merken vraag, ik had ze bijna allemaal zonder die vervolg vraag. maar goed niet zo moeilijk als je een keertje oplet als je het terrein overloopt lijkt me..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben nou een vragenlijst aan het invullen over q-dance. Zit een leuke vraag bij wat je vind van defqon.
[..]
Grappige dingen tussen dus
Dat had ik dus ook al neergezet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe vul gelijk in dat ze volgend jaar zonnebrand moeten verkopen ipv alleen After sun
Bij mij was het ook mijn allereerste hoor. Miss omdat ik nu eens de moeite genomen heb om zelf mijn kaarten te bestellen, of miss dat ze dit e-mail adres van de pre-order hebben...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig...dit was mijn allereerste....
Easy Living stond overigens al ongeveer... 9 maanden op zijn Youtubekanaal, dus daar ben ik wel klaar mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:56 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nou, CD1 van Acti maar eens geluisterd. Dat gezang bij Some Easy Living en Supersonic Bass is echt matigVerder wel een aantal erg lekkere plaatjes d'r tussen
Zo te zien is de clip opgenomen in de het centrum van Hengelo kom namelijk erg veel bekende dingen tegen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Easy Living stond overigens al ongeveer... 9 maanden op zijn Youtubekanaal, dus daar ben ik wel klaar mee.
Verder gisteravond de CD via Freaky besteld, zal hem morgen wel binnen krijgen. Heb er nu al zin in!
OF hij had harder moeten vallen bij dit stukjequote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu denkt; waarom hebben ze hem niet laten vallen zodat ie al zn tandjes kwijt zou zijn en de komende 5 jaar niet meer kan mcen...
quote:My remix of ‘Rock Civilization’ is a tribute to Gigi D’Agostino and Headhunterz. I felt like experimenting by blending their styles with my own music and like I said, I’m content with the result. Of course, everyone is free to have his or her opinion, love it or hate it. But I do hope people will understand my intentions and respect this experiment. I loved playing the track at Defqon.1 and enjoyed watching the crowd having a good time during my set.
LekkerLekker!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t wel wat hebben, die Hardstyle nummers met die trage (bijna hiphop-r&b tempo) bass..
zoals op dit filmpje
vanaf 30 sec..
Op andere fora las ik de naam voor deze stijl: Lento Violento....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t wel wat hebben, die Hardstyle nummers met die trage (bijna hiphop-r&b tempo) bass..
T is ook niet heel bijzonder verder, maar als opbouw of als break vind ik t wel wat hebben, denk dat n compleet nummer in die stijl (bij Rock Civ vind ik t nog meevallen) me niet zo erg trekt....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Op andere fora las ik de naam voor deze stijl: Lento Violento....
ik vind hem wel ok niet heel bijzonder verder....
01. A-lusion meets Scope DJ - Between Worlds (Intro Edit)quote:Op maandag 15 juni 2009 10:22 schreef CrustyClown het volgende:
Nu snel terug naar de Blue voor een portie andere scantraxx plaatjes. A-Lusion vs Scope. Wat een set. Lekker knallen en ook weer een hoop nieuwe plaatjes voorbij horen denderen!
??. Wildstylez and Frontliner - Spin That Shit (Scope DJ Remix)
??. Activator - Lullaby (Heb ik persoonlijk niet voorbij horen komen..?)
??. A-Lusion - WeR1 (We Are One)
??. Scope DJ - My Vision
??. Headhunterz - Scrap Attack (DefQon. 1 2009 Anthem)
??. Duro and The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
??. A-Lusion meets Scope DJ - Between Worlds
??. ID -
Zoals ik al dacht, helemaal geen lullaby gehoord!.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
01. A-lusion meets Scope DJ - Between Worlds (Intro Edit)
02. HHZ & WSZ Meet NC - Tonight
03. A-lusion - Too Close
04. Scope DJ ft. Maia - TBA
05. Tuneboy - Re-Generate It
06. Headhunterz - Scrap Attack
07. A-lusion - See
08. Wildstylez & Frontliner - Spin That Shit (Scope DJ Remix)
09. Wildstylez - Single Sound
10. Scope DJ - My Vision
11. A-lusion - WeR1 (Defqon.1 Edit)
12. The KGB's - Channel KGB (TnT Remix)
13. A-lusion - Veritas (Hard Edit)
14. DJ Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
15. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
Dé plek om een verjaardagsfeest te vieren tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef Zeroku het volgende:
Kuuuuuuut, Qbase valt dit jaar precies op mijn verjaardag
Absoluut een van de betere sets van Defqon imoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
03. A-lusion - Too Close
07. A-lusion - See
10. Scope DJ - My Vision
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:47 schreef 16meter het volgende:
zaterdag riverdance. klein festival hier in de buurt.
ben benieuwd.
Leef je nog chefquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef Da_Ripper het volgende:![]()
Wat is dit afkicken zeg; van 24-7 de my-at's open hebben staan, naar het nog amper kunnen bijhouden ...
Wil nog vertellen over defqon, me mengen in de discussies hier
, de setjes luisteren
, de vids bekijken
, SOG-posts plaatsen
... maar kdoe het (nog) niet,
![]()
wel hoere want kvoel me best spuitje 11 zo![]()
Maar goed, nog maar n paar weken en dan vervallen er wat prio's![]()
tvp dus
Goed dat je het zegt, even een ticket bestellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:08 schreef Houniet het volgende:
Mystery Land bijna uitverkocht.
daar zat ik ook de hele tijd op te wachten toen hij daar aan het 'surfen' wasquote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
hij was echt heerlijk en pure dikke shitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
03. A-lusion - Too Close
07. A-lusion - See
10. Scope DJ - My Vision
Doe es, ben best benieuwdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Boy
op GHF hebben ze een groot gedeelte van de tracklists redelijk compleet![]()
![]()
bij interesse wil ik deze best quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |