heeftie ook al eens bij sensation gedaan:quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef poiuytr het volgende:
Ruffian is ook het publiek ingevlogen zie ik nu net op de foto's van Q-dance:
Ik ben het echt helemaaaaaal niet eens met je. Ik weet niet of je dat defqon magazine ook gehad hebt, maar in het intervieuw met NoiseControllers, HHZ en Profeetje (wat ik overigens een erg goed interview vind, op de standaard spel en zinsconstructie fouten daar gelaten). Vertelt de profeet over het feit dat je tegenwoordig plaatjes moet maken om je geld te kunnen verdienen met draaien, WANT daar zit het geld in, en niet in het produceren.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk zelf dat het komt doordat de producers het te snel af willen maken.. ¤¤¤.. te weinig tijd er dus voor nemen. en dan later nog met ideeën opkomen ofzo
voorderest 100% eens natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
De gemiddelde partyganger kent namen als Vince, Viper, Isaac en Luna, Pavo, Dana, Darkraver & Pila niet als ware meesters maar alleen als rare mensen die bijna nooit plaatjes produceren. JAMMER JAMMER JAMMER!
Ben het opzich wel met je eens, maar aan de ene kant, dat zijn al aardig gevestigde namen die bijna altijd wel geboekt worden, en om dan voor zo'n groot feest de eer te krijgen om de anthem er te van maken.. vind ik dat je er opzich best wel wat tijd in mag steken. Weet natuurlijk niet hoeveel tijd ze er daadwerkelijk in steken, maar toch vind ik het wel wat omlaag gaan.. qua klapperts dan..quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaaaaaal niet eens met je. Ik weet niet of je dat defqon magazine ook gehad hebt, maar in het intervieuw met NoiseControllers, HHZ en Profeetje (wat ik overigens een erg goed interview vind, op de standaard spel en zinsconstructie fouten daar gelaten). Vertelt de profeet over het feit dat je tegenwoordig plaatjes moet maken om je geld te kunnen verdienen met draaien, WANT daar zit het geld in, en niet in het produceren.
De gouden tijd van geld verdienen aan plaatjes (als in de thunderdome tijd, zoals hij het beschrijft) is er niet meer. En je moet produceren om te mogen draaien, waardoor ook tevens de echte masters behind the wheels of steel beetje vergeten/genegeeerd worden en de eerste beste idioten die plaatjes kunnen produceren een poging mogen wagen achter de tafels....
Ik ben hier 100% mee eens. De gemiddelde partyganger kent namen als Vince, Viper, Isaac en Luna niet als ware meesters maar alleen als rare mensen die bijna nooit plaatjes produceren. JAMMER JAMMER JAMMER!
Heel erg mee eens! Als je dan bijvoorbeeld ziet dat mensen zeggen: Deepack?? Dat is toch heel saai? etcetera.. Dan komen ze terug en zien ze dat het toch wel heel erg vet is om daarbij te staan. Daarbij kan ik het zoveel meer waarderen dat iemand een set maakt die zoveel meer is dan een eindeloze opsomming van zichzelf (he Technoboy, Wildstylez, Headhunterz, Prophet met Scantraxx, Noisecontrollers, DBSTF??), ik wil graag meer dan dat. Waarom worden met de defqon sets Coone, The Pitcher en A2 tot winnaars uitgeroepen? Het zijn precies degene die een uitdagend, gevarieerd setje neerzetten, met niet alleen maar eigen werk.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaaaaaal niet eens met je. Ik weet niet of je dat defqon magazine ook gehad hebt, maar in het intervieuw met NoiseControllers, HHZ en Profeetje (wat ik overigens een erg goed interview vind, op de standaard spel en zinsconstructie fouten daar gelaten). Vertelt de profeet over het feit dat je tegenwoordig plaatjes moet maken om je geld te kunnen verdienen met draaien, WANT daar zit het geld in, en niet in het produceren.
De gouden tijd van geld verdienen aan plaatjes (als in de thunderdome tijd, zoals hij het beschrijft) is er niet meer. En je moet produceren om te mogen draaien, waardoor ook tevens de echte masters behind the wheels of steel beetje vergeten/genegeeerd worden en de eerste beste idioten die plaatjes kunnen produceren een poging mogen wagen achter de tafels....
Ik ben hier 100% mee eens. De gemiddelde partyganger kent namen als Vince, Viper, Isaac en Luna niet als ware meesters maar alleen als rare mensen die bijna nooit plaatjes produceren. JAMMER JAMMER JAMMER!
Bedankt voor je propsquote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Koepert het volgende:
Ouderwetse scratch-setjes van Vince![]()
Ben t eens met tekst, echter niet echt n antwoord op mijn comment: waarom de Hardcore-remixen van bijvoorbeeld Scrap Attack en Sacrifice beter in balans klinken dan de HS-versies...
Miss wel eens bedacht dat je miss wat meer van het hardere werk houd? Bartman hier houd bijvoorbeeld ook meer van een A2 plaatje van de gemiddelde HHZ plaat. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat een Anthem voor een breed publiek geschikt moet zijn. Een feest als DefQon trekt natuurlijk een hoop 'dagjes-mensen' die meer voor de melodie dan het hardere beuk werk gaan.quote:Hoe komt het trouwens dat er de laatste tijd meerdere platen zijn (Scrap Attack, Sacrifice en nog wel meer) waarbij de Hardcore edit/versie/remix beter in balans lijkt te zijn dan de HS? En daardoor dus ook beter klinkt.. Of ben ik de enige die dat denkt
En Hate it Or Love it Live edit? Que?
Verderop dezelfde pagina staat ookquote:Ook heb ik geprobeerd zo internationaal mogelijk te denken, omdat de naam DefQon One wereldwij bekend staat. Voor nederlanders kan het vaak niet hard genoeg gaan, terwijl het buitenland vaak genoeg de meer toegankelijke sound respecteert. Natuurlijk is het anthem ook een vertaling van mijn persoonlijke emoties. Veel mensen bestempelen het als 'blij' , maar ik gebruik zelf liever de term euforisch. En dat staat voor gelukkig zijn!
Hij heeft overigens voor een HC rmx gekozen, omdat hij geen extra HS edit/rmx wilde hebben van de plaat...quote:Verder is er absoluut geen plaats voor zwaar moedigheid in zo een plaat. DefQon One staat namelijk voor zon, water, geluk en samenhorigheid en nog een heleboel andere positieve dingen.
Ben ik de enige die nu denkt; waarom hebben ze hem niet laten vallen zodat ie al zn tandjes kwijt zou zijn en de komende 5 jaar niet meer kan mcen...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:44 schreef poiuytr het volgende:
Ruffian is ook het publiek ingevlogen zie ik nu net op de foto's van Q-dance:
Denk vooral de enige met de balls om t te zeggen, t schoot ook door mijn hoofd nlquote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu denkt; waarom hebben ze hem niet laten vallen zodat ie al zn tandjes kwijt zou zijn en de komende 5 jaar niet meer kan mcen...
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Q-base 2007 Qlimax '05![]()
of zit ik er dan volledig naast
gevalletje Scotty doesn't knowquote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef Sc0tTy het volgende:
Zit part2 te kijken, die sacrafice edit ( hc ? ) wat is die ruk zeg :/ of het is dat filmpje, denk je bwom die gaat klappen, was er 3x niks aan
Grappige dingen tussen dusquote:Seen it before Exciting Seeing and being seen
Commercial Surprising Freedom
Informal Dynamic Underground
Safe Massive Imaginative
Connectedness Mainstream Energetic
Successful Dark Pleasant
Trendsetting Cool Innovative
Exclusive Hard Creative
Nou heel wat vragen. maar ben benieuwd wat de uitkomsten zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe vul gelijk in dat ze volgend jaar zonnebrand moeten verkopen ipv alleen After sun
Dancepanel ofzo toch? Daar krijg ik in ieder geval altijd een enquete van na grote hardstylefeesten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou heel wat vragen. maar ben benieuwd wat de uitkomsten zijn.
Als je ook kaartjes op ticketonline hebt gekocht moet je als het goed is ook zo'n enquete krijgen. Kun je het zelf aangeven, Ik heb alleen wat commentaar gegeven over de grootte van het gebied en dat ik wel in ben voor een extra area met wat New early hardstyle.
Mijn enquete blijft bij 6% vast zitten :Squote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou heel wat vragen. maar ben benieuwd wat de uitkomsten zijn.
Als je ook kaartjes op ticketonline hebt gekocht moet je als het goed is ook zo'n enquete krijgen. Kun je het zelf aangeven, Ik heb alleen wat commentaar gegeven over de grootte van het gebied en dat ik wel in ben voor een extra area met wat New early hardstyle.
Die klapte er inderdaad heerlijk opquote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
gevalletje Scotty doesn't know![]()
die edit ging juist erg lekker naar mijn mening
en dat gaat hij ook wel in het filmpje IMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |