En die van mijquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef Ticker het volgende:
Ik moet een print screen hebben van het einde, dat ie met z'n helm op, in de auto gaat zitten, 2 duimen omhoog![]()
PRICELESS
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef Ticker het volgende:
"Stil Stil Stil Stil, ik wil niet dat het opgelezen wordt, het is echt veel te erg! Veel te erg dit!"
Ja, dat wordt ook echt beweerdquote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef PeZu het volgende:
mensen die persee de nieuwe fok held a la kees denken te denken ontdekken_!
Kees kankerkachel is legendarischquote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef PeZu het volgende:
mensen die persee de nieuwe fok held a la kees denken te denken ontdekken_!
So.. versta het gewoon echt niet. :Squote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:54 schreef swollywood het volgende:
Kan iemand zijn naam verstaan op 1:50 in het filmpje?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef Armageddon het volgende:
We moeten even uit zien te vinden waar ie werkt of hoe ie heet.
Nee hoor die gozer is niet dom. Volgens mij had ie gesnoven en deed ie zo druk om dat te verbloemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Elvander het volgende:
Volgens mij weet íe echt niet beter en issie idd echt dom
de meeste mensen die snuiven die doen druk of hij moet zwaar aan de keet zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee hoor die gozer is niet dom. Volgens mij had ie gesnoven en deed ie zo druk om dat te verbloemen.
Niet meer dan terecht, ik had een rijontzegging ook niet erg gevondenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:45 schreef swollywood het volgende:
Hij krijgt ook overal gewoon een boete voor, terwijl iemand die een beetje moeilijk doet er vaak met 1 of 2 bekeuring(en) en voor de rest waarschuwingen afkomt.
Wie mailt het topic even?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
die baas werkt hier..
http://www.maaslandbv.com/index.asp
Wat kom je doen, dit is al je 3e post in dit topic, en je eerste was zelfs gisteren!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:05 schreef PeZu het volgende:
ok ik heb het filmpje bekeken
a) deze moet heeft niks maar dan ook echt niks om leuk gevonden te worden
b) hij zit aan de speed
c) hij is echt zo dom
d) poulypapie
bedankt dat je me er op wijst dat ik hier al eerder heb gepost daar was ik me nog niet van bewustquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat kom je doen, dit is al je 3e post in dit topic, en je eerste was zelfs gisteren!
Hagenees bij wegmisbruikers - Fok! IDOL topic
Denk dat ie niet helemaal spoort en dat z'n moeder kleren voor hem kooptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:21 schreef Flaccid het volgende:
WTF. Maar die kerel ziet er opzich best netjes uit, niet zon dikke tokkie ofzo.
Hoezo, is toch gewoon een grappige gozer..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:21 schreef Flaccid het volgende:
WTF. Maar die kerel ziet er opzich best netjes uit, niet zon dikke tokkie ofzo.
Nee maar als hij een net overhemd aandoet zou hij zo kunnen doorgaan voor kakker. (ondanks z'n accent dan)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoezo, is toch gewoon een grappige gozer..
Moet het dan gelijk een tokkie zijn?
Je kent hem?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:57 schreef dubidub het volgende:
't is overigens geen Hagenees, maar dit terzijde
Waarom niet!!?quote:
JIJ BENT SIJN WIJF!quote:
PICS + MEETING!!!!quote:
Ja, volgens mij was toen het hek van de dam!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Fendy het volgende:
Die agent geeft hem ook alle ruimte "ja als ik zo kijk kunt u ook best ontdekt worden"
Whehe, daar gaat je geloofwaardigheid dan ook wel een beetje...
Dat sowiesoquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef porsche1 het volgende:
Jos en Ger van de verkeers politie Brabnt zijn veel cooler.
Dat was nog wel de beste opmerking idd :dquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef luckass het volgende:
Agent: "hier is de afstand 2 meter ongeveer"
"Nee veel minder nog"
Ik vind dat hij nog vrij beleefd blijft tegen de agenten en ook gewoon toe geeft dat hij verkeerd zat...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef gelly het volgende:
Wat is dat toch met Nederlanders en het adoreren van asocialen ? Eerst de Tokkies, dan die figuren uit Probleemwijken en nu weer zo'n sjap. Je zal die malloot maar bijna in je kofferbak hebben zitten op de weg.
Iddquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nog vrij beleefd blijft tegen de agenten en ook gewoon toe geeft dat hij verkeerd zat...
ok, hij communiceert weliswaar beleefd, maar zijn rijstijl is verre van sociaal (al kan ik dat wederom niet wiskundig bewijzenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Idd
Gelly zit gelijk weer te zeiken op mensen, wat is dat toch met mensen, eerst de Tokkies en nu weer mensen afzeiken op fora....
weinig vrienden hebt iequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef DudeMeister het volgende:
http://nielssaint.hyves.nl/?&pageid=8JOLU26AKLGK8SGS0
Idd, zo kan je ook reagerenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:59 schreef Rensjebree het volgende:
wel een hele sympathieke man !
nee de opnames waren 3 maanden eerderquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef Salatrel het volgende:
haha die heeft waarschijnlijk zijn hyves aangemaakt nadat hij aan de kant was gezet
We hebben een paint!quote:
Wat voor taal spreekt die dronken kerelquote:
Die gast is slaapverwekkend, bij lange na niet zo cool als de Hagenees. Suf filmpjequote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef Ticker het volgende:
"Stil Stil Stil Stil, ik wil niet dat het opgelezen wordt, het is echt veel te erg! Veel te erg dit!"
Dat deed het hem jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:56 schreef Robin__ het volgende:
FF cigaretje roken want ik word er zenuwachtig van
die agent "ik ook"
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Kan iemand een leuke gif maken met de plaatjes in deze zip ?
Het is een image sequence (133 frames) van wanneer hij in de bus zit te zwaaien voordat hij wegrijdt.
de zip kun je hier vinden:
http://mcmeyer.mc.funpic.de/wmb.zip
Had deze nu pas gezien! Wat een mongool die vent! Voor niks zichzelf zo voor lul gezet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |