abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70027849
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef IHVK het volgende:
Wel gezellig straks allemaal op de boot.

De döner gaat mee.

Maar even serieus: dit zal natuurlijk nooit werkelijkheid worden. Het gaat meer om het idee dat hij zoiets voorstelt en de achterban erachter staat.
pi_70027908
Ik heb een tante in marokko en die gaat (hiep hoi!)

Zingen we dan op de boot.

sfeer impressie boot:

En nu weer ontopic.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:53:43 #103
3542 Gia
User under construction
pi_70027926
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kleine Mohammed gaat ook zo nu en dan op vakantie naar Marokko, dan is het belangrijk om te weten wiens kind kleine Mohammed is.
Als beide ouders de Nederlandse nationaliteit hebben en Mo heeft dat ook, dan is toch ook duidelijk van wie hij is! Daar heb je geen Marokkaanse nationaliteit voor nodig.

Daarbij: Waarom willen de ouders van Mo op vakantie naar Marokko? Omdat daar opa en oma zijn gaan wonen, met hun AOW-uitkering. Waarschijnlijk gaan pa en ma daar later ook weer wonen, omdat ze erven van opa en oma en over 65 jaar gaat kleine Mo daar ook wonen. Dus ook hij zal voor zijn kinderen weer de marokkaanse nationaliteit aanvragen.

Onzin en eigenbelang dus. Niet nodig. Ik kan ook gewoon op vakantie naar Marokko.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:55:28 #104
3542 Gia
User under construction
pi_70027986
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Eigen keuze van kleine Mo?
Nee, van zijn ouders. Maar kleine Mo maakt later exact dezelfde keuze voor zijn kinderen.

Tja, dat kan dan consequenties hebben als je je niet kan gedragen.

Voor iedereen die zich keurig aan de wet houdt (behoudens hier een daar een verkeersovertreding) is er helemaal geen probleem, toch?
pi_70028014
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ontken het maar dan, niet dat dat wat uitmaakt.
Dat is toch ook de bedoeling van takiye
Ik ben een pure Turk.
pi_70028029
Wordt inderdaad wel erg druk op die boot
X
pi_70028045
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef IHVK het volgende:

sfeer impressie boot:
[ afbeelding ]

En nu weer ontopic.
Door dit plaatje krijg ik best wel zin het land uitgestuurd te worden, het ziet er leuk uit
Ik ben een pure Turk.
pi_70028050
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Als beide ouders de Nederlandse nationaliteit hebben en Mo heeft dat ook, dan is toch ook duidelijk van wie hij is! Daar heb je geen Marokkaanse nationaliteit voor nodig.

Daarbij: Waarom willen de ouders van Mo op vakantie naar Marokko? Omdat daar opa en oma zijn gaan wonen, met hun AOW-uitkering. Waarschijnlijk gaan pa en ma daar later ook weer wonen, omdat ze erven van opa en oma en over 65 jaar gaat kleine Mo daar ook wonen. Dus ook hij zal voor zijn kinderen weer de marokkaanse nationaliteit aanvragen.

Onzin en eigenbelang dus. Niet nodig. Ik kan ook gewoon op vakantie naar Marokko.
Ik ben bang dat je het punt een beetje mist. Wanneer de Marokkaanse autoriteiten er achter komen dat Mohammed het kind is van de Alablabladjies, dan wordt Mohammed naast zijn Nederlandse nationaliteit ook als een Marokkaanse erkent. En ja, heeft hij niet het recht om op vakantie te gaan naar zijn opa en oma dan?

Vele Nederlanders emigreren naar Spanje en Portugal met hun AOW uitkering, dus?
pi_70028065
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is toch ook de bedoeling van takiye
En dus exit bilmiyorem.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:57:56 #110
188345 Py
op zich
pi_70028073
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef IHVK het volgende:

sfeer impressie boot:
[ afbeelding ]

En nu weer ontopic.
Ja die foto staat ook precies representatief voor de groep die het verpest
pi_70028087
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je het punt een beetje mist. Wanneer de Marokkaanse autoriteiten er achter komen dat Mohammed het kind is van de Alablabladjies, dan wordt Mohammed naast zijn Nederlandse nationaliteit ook als een Marokkaanse erkent. En ja, heeft hij niet het recht om op vakantie te gaan naar zijn opa en oma dan?

Spanje en Portugal zijn heel andere landen dan Marokko he
Dan maakt het niet meer uit!!!!
Ik ben een pure Turk.
pi_70028142
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:57 schreef Py het volgende:

[..]

Ja die foto staat ook precies representatief voor de groep die het verpest
Wilders heeft het heel cryptisch over alle moslims.

Tenminste de goede moslims zijn moslims die niet de fasisctische religie (islam) aanhangen en nooit naar een moskee gaan.

Als je dat niet ziet na al zijn uitspraken tja dan ben je wel soort van 'blind'.
pi_70028178
Als het hem echt ging om de mensen die rotzooi trappen had hij veel meer nadruk op criminele Antillianen gelegd. En dan was niet in synagoge's de islamofoob uit gaan hangen.

Aangezien Antillianen gemiddeld veel crimineler zijn dan Turken. Ook heft het relgedrag van de mocro's weinig met de islam te maken.
pi_70028190
Het schiet mij trouwens te binnen dat dit trucje niet bij Turken zal werken vanwege het associatieverdrag tussen Turkije en de EG. Wilders zal dus eerst uit de EU moeten stappen.

Voorbeeldje: http://www.trouw.nl/archief/article1310640.ece
  maandag 15 juni 2009 @ 16:02:45 #115
3542 Gia
User under construction
pi_70028241
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat zij niet in Marokko mogen gaan wonen met hun AOW!! Nederlanders mogen dat, dus zij ook.

Ik zeg alleen dat het hebben van meerdere nationaliteit gevolgen zou kunnen gaan hebben in Nederland als je je op het criminele pad gaat begeven. En dan gaat het niet om een vechtpartijtje, maar over enstige criminele zaken.

Als je dus als ouders de keuze maakt om je kind die dubbele nationaliteit mee te geven, zou ik maar wat extra aandacht aan zijn opvoeding schenken, zodat hij later uit de problemen blijft. En dan is er niks aan de hand.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:03:27 #116
188345 Py
op zich
pi_70028276
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wilders heeft het heel cryptisch over alle moslims.

Tenminste de goede moslims zijn moslims die niet de fasisctische religie (islam) aanhangen en nooit naar een moskee gaan.

Als je dat niet ziet na al zijn uitspraken tja dan ben je wel soort van 'blind'.
Die draai proberen sommigen er aan te geven ja.
Luister eens naar dat interview. Iedere moslim die de universele Rechten van de Mens respecteert is welkom.
Criminelen en fundametalisten niet. Dat het percentage criminaliteit tegen de 70% ligt bij moslims is niet Wilders' schuld.
En dan kom jij met die foto.
pi_70028335
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef Py het volgende:

[..]

Luister eens naar dat interview. Iedere moslim die de universele Rechten van de Mens respecteert is welkom.
Criminelen en fundametalisten niet. Dat het percentage criminaliteit tegen de 70% ligt bij moslims is niet Wilders' schuld.
Dat hij ervoor zorgt dat gasten als jij gaan geloven dat het percentage van criminaliteit onder moslims tegen de 70% ligt is wel zijn schuld.
pi_70028353
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef Py het volgende:

[..]

Dit is gewoon bullshit van het zuiverste soort.

70% van de moslims crimineel?

En hij wil ook de Koran verbieden. Dus moslims die een Koran in huis hebben zijn dan crimineel -> het land uit.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:05:35 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_70028358
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Gia het volgende:
Voor iedereen die zich keurig aan de wet houdt (behoudens hier een daar een verkeersovertreding) is er helemaal geen probleem, toch?
Is discussiëren of "nadenken" over de sharia tegenwoordig ook al een misdrijf?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_70028434
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef Ringo het volgende:

[..]

Is discussiëren of "nadenken" over de sharia tegenwoordig ook al een misdrijf?
Oja dat citaat.

'moslims die nadenken over jihad of sharia moet het land uit'

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')