dat willen we natuurlijk niet he...quote:PZE:Ik geef een dikke voorkeur voor Utrecht, wordt het Den Bosch dan haak ik helaas af.
ik stem voor... zet maar wat augustus erin!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef mijsje het volgende:
misschien de data wat uitbreiden naar augustus toe? Misschien dat dan wat meer mensen op dezelfde datum kunnen? Het is inderdaad wel leuker om meer mensen tegelijk te ontmoeten...
Ik stem voor op ook wat augustus erin te zetten.. juli en vooral eind juli erg druk hier (man 10 dagen elders en ik voor de helft daarom ook etc)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef mijsje het volgende:
misschien de data wat uitbreiden naar augustus toe? Misschien dat dan wat meer mensen op dezelfde datum kunnen? Het is inderdaad wel leuker om meer mensen tegelijk te ontmoeten...
Niet boos kijken, daar krijg je rimpels van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:25 schreef mijsje het volgende:
ik heb wat extra dagen in augustus erbij gezet...
jammer dat je dan niet kan PZE...
(er is trouwens een mogelijkheid dat ik de data die ik heb aangegeven op het laatste moment moet afzeggen... het gaat op het moment steeds harder achteruit met m'n moeder, en ik weet niet wanneer het zover is... )
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Niet boos kijken, daar krijg je rimpels van.![]()
Naar om te lezen dat het toch weer slechter gaat met je mams.
Ik hoop dat jij en anderen al zwanger zijn tegen die tijd...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef mijsje het volgende:Asy. Ik hoop dat je je goed voelt tegen die tijd.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij en anderen al zwanger zijn tegen die tijd...
Wij hebben in Engeland (tijdens vakantie) te vaak de starbucks bezochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef mijsje het volgende:guess, jammer dat je nooit op zaterdag kan... moet je dan werken?
De zondagen zien er inderdaad gevulder uit, wat betreft de aanmeldingen...
(ik heb zo'n medelijden voor iedereen die starbucks nog niet kent...)
dat is zeker ook belangrijk. Ik hoop dat we een datum prikken waar je ook kunt komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Guess. het volgende:
Wij hebben een winkel en op zaterdag is de drukste dag van de week dus dan werk ik bijna altijd. 3&4 oktober kan ik niet ivm mijn verjaardag.Ik hoop wel te komen maar ik zou het zonde vinden als jullie rekening met me gaan houden en ik het straks niet kan waarmaken om te komen.
Ik ook hoor,ik heb nog maar met een ander persoon op dit forum een meet gehad en dat was erg gezelligquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:15 schreef Keshet het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud ook aan voor de 17e.
Ik vind meeten nog wel een beetje eng.
Ik vinnut ook eng maar ik begin met een piepkleine mini-meet met mijsjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:15 schreef Keshet het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud ook aan voor de 17e.
Ik vind meeten nog wel een beetje eng.
Ik ook niet, maar die Frappucino's van Starbucks zijn echt heerlijkquote:
Kwijlquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die Frappucino's van Starbucks zijn echt heerlijk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:39 schreef mijsje het volgende:
ow, en Asy en ik herkennen elkaar ondertussen welonze minimeet was
, errug leuk en gezellig!
ja, en pas heel laat thuis... dus nu beetje gaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:50 schreef mijsje het volgende:het was inderdaad alsof we elkaar al jaren kenden
het ging gewoon vanzelf...
wat balen van de vertragingen Asy!was je nog wel op tijd voor op bezoek gaan wat je nog wilde?
(ik was na het eten bij m'n vader om half 11 thuis... maar mijn treinreis verliep wel zoals het moest...)
Idee van Mijsje hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:46 schreef mijsje het volgende:
we kunnen elkaar makkelijk herkennen als we allemaal een roos tussen onze tanden houden...![]()
nee hoor, grapje... is het wat als de eerste die er is A4tje met het Foklogo op het tafeltje te leggen? dan kijk je eerst op tafel voordat je vreemde mensen aanspreekt? zoiets?
weet ikquote:Op donderdag 24 september 2009 21:09 schreef mijsje het volgende:Asy, ik kan je ook niet komen halen...
Nee, helaas. Ik heb op vakantie gemerkt dat zo lang treinen en daarna nog iets doen (en dus ook weer lang treinen terug) me die nacht op een pijnlijke manier wakker houdt.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef Poezebeest het volgende:
Dus je komt niet Asyniur?Jammer hoor...
Ik vind het ook niet leuk. Had heel graag willen komen en zo'n lekkere koffie bij Starbucks gedronkenquote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wie komen er?
Mijsje, Ciscostar, Incantrix, Poezebeest, Guess sowieso.
Freubelmuts, Asyniur, Keshet, Ymme, Prinseszondererwt, Islabonita en Flugeltje (?) onder voorbehoud.
Tierr komt ook niet...
Wordt het bijna een mini-meet! Nee hoor, ik snap Asy en Ymme heel goed.
Soms heb ik wel eens goede ideeënquote:Op maandag 28 september 2009 19:35 schreef Poezebeest het volgende:
Dat vind ik een erg goed plan Asyniur!
Nee geen OUD-poster, ik was natuurlijk helemaal niet met babies bezig hiervoor. Ik ben trouwens niet meer zo actief onder mijn gewone usernaam (heb zo'n 12.000 posts) op Fok! maar nu haal ik misschien net 1 post per week gemiddeldquote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ben ook niet van de foto's enzo, vraag me ook af waarom we foto's moeten maken, gaat toch om het gezellig samen zijn.
Borra, jij ook al een kloonBen jij dan wel een vaste oud poster of ook een gewone fok! poster?
is dat te doen met rolstoel/scootmobiel oid?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben heel benieuwd, volgens mij gaan we nooit een gezellig plekje vinden in de Starbucks. Het is meer een 'to go' zeg maar... Ik kom er dagelijks langs. Anyway, ik weet nog wel een leuk koffieplekje als het zover komt.
voor mij geen probleemquote:Op woensdag 30 september 2009 22:13 schreef Guess. het volgende:
Lijkt me goed plan mijsje,ik wil die namelijk ook wel es proberen![]()
Mischien neem ik mijn kleine teckel puppy wel mee,als je jullie dat geen probleem vinden iig,kan die gelijk een keertje met de trein om te oefenen
dat had ik ook nog niet echt vermeld geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Freubel, dat is goed te doen hoor. Er is een lift naar de winkelstraat, dat tentje wat ik bedoel is dichtbij starbucks. En anders kunnen we nog uitwijken naar La Place van V&D oid. (Ik wist geloof ik niet dat jij in een rolstoel zit...)
8 oktober moet ik bij de kaakchirurg zijn maar dan gaan ze alleen nog maar kijken,ik weet niet hoe lang het daarna duurt voordat ik echt geopereerd word.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef freubelmuts het volgende:
[..]
voor mij geen probleem![]()
(wanneer moet je ook al weer naar de tandarts?)
Nou.. Dat zou an sich wel handig zijn eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:11 schreef Guess. het volgende:
Incantrix is het mischien handig als iemand je bij het parron ophaald? Kun je gelijk in de rolstoel jumpen en hoef je allemaal niet zo moeilijk te doen?
Wij moeten het gewoon nog eens overdoenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef mijsje het volgende:ik heb dus Asyniur wel een keer ontmoet, en dat was
... alleen heel jammer dat het er nu echt niet in zit voor Asy!
verder vind ik het heel spannend om iedereen te ontmoeten, maar ik heb er wel heel erg zin in!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wij moeten het gewoon nog eens overdoen
hoe is het eigenlijk nog met je ventje?
Wie komen er nu precies komende zaterdag naar Utrecht toe?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:46 schreef mijsje het volgende:
dus:
17 oktober bij de Starbucks op station Utrecht gaan we meeten om half 11/11 uur...![]()
ja tuurlijk laat ik jullie het nog weten en ik zal je zo even nog een pm sturen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:24 schreef Keshet het volgende:
11.10 is prima hoor, 't maakt mij niet zoveel uit! Bel of sms je morgenochtend even of je wel/niet komt?
Nog even PM'en over aankomstperron enzo?
quote:
nou meiden, daar teken ik toch wel voor!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gut, jammer. Hopelijk binnenkort een bolle-buiken-meet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |