weet ikquote:Op donderdag 24 september 2009 21:09 schreef mijsje het volgende:Asy, ik kan je ook niet komen halen...
Nee, helaas. Ik heb op vakantie gemerkt dat zo lang treinen en daarna nog iets doen (en dus ook weer lang treinen terug) me die nacht op een pijnlijke manier wakker houdt.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef Poezebeest het volgende:
Dus je komt niet Asyniur?Jammer hoor...
Ik vind het ook niet leuk. Had heel graag willen komen en zo'n lekkere koffie bij Starbucks gedronkenquote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wie komen er?
Mijsje, Ciscostar, Incantrix, Poezebeest, Guess sowieso.
Freubelmuts, Asyniur, Keshet, Ymme, Prinseszondererwt, Islabonita en Flugeltje (?) onder voorbehoud.
Tierr komt ook niet...
Wordt het bijna een mini-meet! Nee hoor, ik snap Asy en Ymme heel goed.
Soms heb ik wel eens goede ideeënquote:Op maandag 28 september 2009 19:35 schreef Poezebeest het volgende:
Dat vind ik een erg goed plan Asyniur!
Nee geen OUD-poster, ik was natuurlijk helemaal niet met babies bezig hiervoor. Ik ben trouwens niet meer zo actief onder mijn gewone usernaam (heb zo'n 12.000 posts) op Fok! maar nu haal ik misschien net 1 post per week gemiddeldquote:Op woensdag 30 september 2009 20:37 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ben ook niet van de foto's enzo, vraag me ook af waarom we foto's moeten maken, gaat toch om het gezellig samen zijn.
Borra, jij ook al een kloonBen jij dan wel een vaste oud poster of ook een gewone fok! poster?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |