is dat te doen met rolstoel/scootmobiel oid?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben heel benieuwd, volgens mij gaan we nooit een gezellig plekje vinden in de Starbucks. Het is meer een 'to go' zeg maar... Ik kom er dagelijks langs. Anyway, ik weet nog wel een leuk koffieplekje als het zover komt.
voor mij geen probleemquote:Op woensdag 30 september 2009 22:13 schreef Guess. het volgende:
Lijkt me goed plan mijsje,ik wil die namelijk ook wel es proberen![]()
Mischien neem ik mijn kleine teckel puppy wel mee,als je jullie dat geen probleem vinden iig,kan die gelijk een keertje met de trein om te oefenen
dat had ik ook nog niet echt vermeld geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Freubel, dat is goed te doen hoor. Er is een lift naar de winkelstraat, dat tentje wat ik bedoel is dichtbij starbucks. En anders kunnen we nog uitwijken naar La Place van V&D oid. (Ik wist geloof ik niet dat jij in een rolstoel zit...)
8 oktober moet ik bij de kaakchirurg zijn maar dan gaan ze alleen nog maar kijken,ik weet niet hoe lang het daarna duurt voordat ik echt geopereerd word.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef freubelmuts het volgende:
[..]
voor mij geen probleem![]()
(wanneer moet je ook al weer naar de tandarts?)
Nou.. Dat zou an sich wel handig zijn eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:11 schreef Guess. het volgende:
Incantrix is het mischien handig als iemand je bij het parron ophaald? Kun je gelijk in de rolstoel jumpen en hoef je allemaal niet zo moeilijk te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |