8 oktober moet ik bij de kaakchirurg zijn maar dan gaan ze alleen nog maar kijken,ik weet niet hoe lang het daarna duurt voordat ik echt geopereerd word.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef freubelmuts het volgende:
[..]
voor mij geen probleem![]()
(wanneer moet je ook al weer naar de tandarts?)
Nou.. Dat zou an sich wel handig zijn eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:11 schreef Guess. het volgende:
Incantrix is het mischien handig als iemand je bij het parron ophaald? Kun je gelijk in de rolstoel jumpen en hoef je allemaal niet zo moeilijk te doen?
Wij moeten het gewoon nog eens overdoenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef mijsje het volgende:ik heb dus Asyniur wel een keer ontmoet, en dat was
... alleen heel jammer dat het er nu echt niet in zit voor Asy!
verder vind ik het heel spannend om iedereen te ontmoeten, maar ik heb er wel heel erg zin in!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wij moeten het gewoon nog eens overdoen
hoe is het eigenlijk nog met je ventje?
Wie komen er nu precies komende zaterdag naar Utrecht toe?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:46 schreef mijsje het volgende:
dus:
17 oktober bij de Starbucks op station Utrecht gaan we meeten om half 11/11 uur...![]()
ja tuurlijk laat ik jullie het nog weten en ik zal je zo even nog een pm sturen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:24 schreef Keshet het volgende:
11.10 is prima hoor, 't maakt mij niet zoveel uit! Bel of sms je morgenochtend even of je wel/niet komt?
Nog even PM'en over aankomstperron enzo?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |