Ik ook hoor,ik heb nog maar met een ander persoon op dit forum een meet gehad en dat was erg gezelligquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:15 schreef Keshet het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud ook aan voor de 17e.
Ik vind meeten nog wel een beetje eng.
Ik vinnut ook eng maar ik begin met een piepkleine mini-meet met mijsjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:15 schreef Keshet het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud ook aan voor de 17e.
Ik vind meeten nog wel een beetje eng.
Ik ook niet, maar die Frappucino's van Starbucks zijn echt heerlijkquote:
Kwijlquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die Frappucino's van Starbucks zijn echt heerlijk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:39 schreef mijsje het volgende:
ow, en Asy en ik herkennen elkaar ondertussen welonze minimeet was
, errug leuk en gezellig!
ja, en pas heel laat thuis... dus nu beetje gaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:50 schreef mijsje het volgende:het was inderdaad alsof we elkaar al jaren kenden
het ging gewoon vanzelf...
wat balen van de vertragingen Asy!was je nog wel op tijd voor op bezoek gaan wat je nog wilde?
(ik was na het eten bij m'n vader om half 11 thuis... maar mijn treinreis verliep wel zoals het moest...)
Idee van Mijsje hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:46 schreef mijsje het volgende:
we kunnen elkaar makkelijk herkennen als we allemaal een roos tussen onze tanden houden...![]()
nee hoor, grapje... is het wat als de eerste die er is A4tje met het Foklogo op het tafeltje te leggen? dan kijk je eerst op tafel voordat je vreemde mensen aanspreekt? zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |