abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70008101
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Jij hebt last van hoe anderen er bij lopen. Kan, ik heb last van religieuze mafketels.

Maar jij mag geloven en anderen mogen zich kleden zoals ze wensen.

Wat is daar de moeite aan en wat geeft je het idee dat jouw persoonlijke ervaring van overlast iets is waar een ander rekening mee moet houden?

Dan kunnen we wel bezig blijven. Soms heb je last van anderen. Leer er mee leven.
Waarom moet je het geloof hier meteen bij betrekken? Deze gedachten hebben niet altijd betrekking op het geloof.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:30:39 #202
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70008156
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom moet je het geloof hier meteen bij betrekken? Deze gedachten hebben niet altijd betrekking op het geloof.
Het is gewoon een voorbeeld.

En nu nog de inhoudelijke repliek
Intelligent, but fucked up.
pi_70010812
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Het is gewoon een voorbeeld.

En nu nog de inhoudelijke repliek
Je hebt gelijk dat IK niet kan beslissen over wat anderen dragen en dat zij niet kunnen beslissen over waar IK in geloof. Maar waar ik in geloof, kunnen anderen geen last van hebben, maar een string dragen is (vaak) zichtbaar.
Ik ben een pure Turk.
pi_70010934
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat IK niet kan beslissen over wat anderen dragen en dat zij niet kunnen beslissen over waar IK in geloof. Maar waar ik in geloof, kunnen anderen geen last van hebben, maar een string dragen is (vaak) zichtbaar.
Ik wil jou wel in een string zien. Dan kan ik pas oordelen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70010935
Wat heeft deze topic trouwens veel bezoekers getrokken in een korte tijd (vergeleken met "Schaamt Marokko zich niet")
Er waren vast veel mensen bang dat strings verboden zouden worden, waar zouden op moeten geilen als dat zou gebeuren he
Ik ben een pure Turk.
pi_70010975
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wil jou wel in een string zien. Dan kan ik pas oordelen.
Kijk, waarom moet je nou oordelen over iemand in een string. Vraag gewoon meteen of diegene naakt gaat
Ik ben een pure Turk.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 00:53:54 #207
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70013536
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom verdedigen mannen het eigenlijk? Omdat jullie er niet meer naar kunnen kijken? Dat zegt toch genoeg over waarom het verboden zou moeten worden. Het voegt iets toe, waardoor (bepaalde) vrouwen steeds meer als lustobject worden gezien. Al is dit wel hun eigen schuld, de wereld wordt steeds dommer
Als die vrouwen het vervelend zouden vinden om als lustobject gezien te worden dan hadden ze toch wel iets anders aangetrokken ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_70013589
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Kijk, waarom moet je nou oordelen over iemand in een string. Vraag gewoon meteen of diegene naakt gaat
Ik geloof toch dat ik zelf mag bepalen wat ik liever heb, of niet?

Een vrouw in een string is niets mis mee. En als jij vindt van wel, dan trek je geen string aan. Net zo makkelijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70013633
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef 2cv het volgende:

[..]

Als die vrouwen het vervelend zouden vinden om als lustobject gezien te worden dan hadden ze toch wel iets anders aangetrokken ?
Pff, lees meer dan 1 bericht. Het gaat er niet alleen om dat die vrouwen als lustobject worden gezien, want daar zorgen ze zelf voor, maar andere mensen hebben er ook last van.
Ik ben een pure Turk.
pi_70013646
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geloof toch dat ik zelf mag bepalen wat ik liever heb, of niet?

Een vrouw in een string is niets mis mee. En als jij vindt van wel, dan trek je geen string aan. Net zo makkelijk.
Zo makkelijk is dat niet hoor. Als ik zelf geen string aantrek, dan kan ik er nog steeds last van hebben.
(lees: zichtbare stringen)
Ik ben een pure Turk.
pi_70013792
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zo makkelijk is dat niet hoor. Als ik zelf geen string aantrek, dan kan ik er nog steeds last van hebben.
(lees: zichtbare stringen)
Zo heb je ook mensen die last hebben van hoofddoeken, van het zien van spataderen, van burqa's, van zonnebankbruine lichamen, van uitgezakte tieten, van gezichtsbeharing, van geen gezichtsbeharing, van gezichtsbeharing op net de verkeerde plekken, van niqaabs, van Opelrijders en van mensen die uit hun bek stinken.

Last hebben van is -kortom- een persoonlijk probleem van JOU. JIJ hebt ergens last van. Dan kan je natuurlijk de ander de schuld geven en zijn/haar levensstijl actief aanpakken. Je kan ook bij JEZELF te raden gaan en je afvragen waar al die "last" nou eigenlijk op gebaseerd is.

Het laatste zou ik jou aanraden.

pi_70013826
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo heb je ook mensen die last hebben van hoofddoeken, van het zien van spataderen, van burqa's, van zonnebankbruine lichamen, van uitgezakte tieten, van gezichtsbeharing, van geen gezichtsbeharing, van gezichtsbeharing op net de verkeerde plekken, van niqaabs, van Opelrijders en van mensen die uit hun bek stinken.

Last hebben van is -kortom- een persoonlijk probleem van JOU. JIJ hebt ergens last van. Dan kan je natuurlijk de ander de schuld geven en zijn/haar levensstijl actief aanpakken. Je kan ook bij JEZELF te raden gaan en je afvragen waar al die "last" nou eigenlijk op gebaseerd is.

Het laatste zou ik jou aanraden.
Waarom is openbaar neuken verboden?
Een hoofddoek en een burqa zijn heel iets anders dan een string
Met een string laat je meer zien dan je verbergt, met een burqa en hoofddoek niet. Je ziet juist minder, hoe kun je daar last van hebben? Oja "jullie" willen meer zin om op te geilen.
Ik ben een pure Turk.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 01:25:32 #213
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70014008
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, als ik ALLES wat mij niet aanstaat wil verbieden, dan is de wereld heeeeel anders (en veel mooier en beter).
Ik betwijfel het want dan zouden we geen string meer zien
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 01:25:55 #214
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70014013
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Leer logische vergelijkingen maken
Dat ik adem, gaat over 1 persoon (met een heel lekkere adem), er zijn meer stringdragers.
Mag ik bepalen of jouw adem lekker is of niet ?
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 01:26:15 #215
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70014017
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja zoiets. Er moet een bepaalde groep zijn die meerdere dingen in de gaten houdt.
Openbaar zoenende, vingerende, rukkende, beffende, pijpende, neukende, string dragende, te veel inkijk hebbende, mensen in de gaten houdt.
Waar kan ik solliciteren ?
pi_70014018
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:25 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik betwijfel het want dan zouden we geen string meer zien
Jawel, in je eigen huis of in het huis van wijf/man die je in string wil zien.
Ik ben een pure Turk.
pi_70014024
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:25 schreef 2cv het volgende:

[..]

Mag ik bepalen of jouw adem lekker is of niet ?
Mijn adem is heerlijk, geen twijfel over mogelijk.
Ik ben een pure Turk.
pi_70014028
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een hoofddoek en een burqa zijn heel iets anders dan een string
Met een string laat je meer zien dan je verbergt, met een burqa en hoofddoek niet. Je ziet juist minder, hoe kun je daar last van hebben? Oja "jullie" willen meer zin om op te geilen.
Nee, nou niet terugkrabbelen. JIJ vond "last hebben van" een valide reden om iets te verbieden. Dan moet je ook consequent zijn en inzien dat anderen "last hebben van" andere zaken en moeten die zaken ook verboden worden.

Waarom is jouw "last" meer waard dan die van mij als ik een burqa zie? Wat maakt jou meer dan mij?

En ik heb geen "last" van een burqa omdat ik "geil" op vrouwelijke lichamen. Ik heb "last" van een burqa omdat het een symbool is van de meest idiote interpretatie van een toch al hoogst dubieuze religie die een dikke middelvinger naar ons Westen geeft door geen zichtbaar contact te willen maken.

† In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 01:27:24 #219
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70014029
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik respecteer dat mensen het lekker vinden, maar ik snap het niet. MIsschien moeten er openbare ruimtes komen voor mensen die willen zoenen/een string dragen/teveel inkijken hebben etc.
Dan denk ik dat er heel veel mensen uit jouw omgeving er heen gaan met allerlei smoezen omdat ze het stiekum wel leuk vinden al dat gezoen, die strings, die inkijk, enzovoorts.
pi_70014031
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:26 schreef 2cv het volgende:

[..]

Waar kan ik solliciteren ?
Je moet wel echt straffen he, dus niet solliciteren om lekker te gaan geilen. En daarna meteen string in beslag nemen en als ze meer doen, de bak in.
Ik ben een pure Turk.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 01:28:09 #221
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70014037
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, de mensen die zo doen, moeten binnen blijven. Niet ik.
Omdat jij er last van hebt ? Misschien stoor ik mij ook wel aan iets van jouw uiterlijk en/of gedrag wat weer betekent dat jij binnen moet blijven.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 01:28:26 #222
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70014043
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Oversekste dingen verbieden (als het zichtbaar is voor anderen).
Wanneer is iets oversekst ?
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 01:29:50 #223
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70014057
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dus moet neuken in het openbaar geaccepteerd worden? Want als je op dat moment zin hebt, moet het maar, want dat is natuurlijk, toch?

En over strings, de meeste mensen die het zichtbaar dragen, zijn alleen maar bezig met aandacht zoeken.
Als dat natuurlijk is, is de natuur iets verschrikkelijks
Mannelijke pauwen hebben enorme gekleurde staartveren om aandacht te trekken van de vrouwtjes zodat ze met elkaar kunnen paren en dus voort kunne planten. Zullen we pauwen ook maar verbieden dan ?
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 01:30:20 #224
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70014062
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zeg het nog 1 keer, oke?
Ik heb hiervoor al een aantal keren gezegd, je kunt het minderen door je niet sletterig te kleden.
Als je nou heel mooi bent, word je sowieso wel als lustobject gezien, daar kun je niets aandoen.
Je kunt het wel vermijden, lastig he lezen
En als je het niet wilt vermijden ?
pi_70014063
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, nou niet terugkrabbelen. JIJ vond "last hebben van" een valide reden om iets te verbieden. Dan moet je ook consequent zijn en inzien dat anderen "last hebben van" andere zaken en moeten die zaken ook verboden worden.

Waarom is jouw "last" meer waard dan die van mij als ik een burqa zie? Wat maakt jou meer dan mij?

En ik heb geen "last" van een burqa omdat ik "geil" op vrouwelijke lichamen. Ik heb "last" van een burqa omdat het een symbool is van de meest idiote interpretatie van een toch al hoogst dubieuze religie die een dikke middelvinger naar ons Westen geeft door geen zichtbaar contact te willen maken.
Waaruit maak jij op dat ik terugkrabbel? Ik wil nog steeds dat het verboden wordt.

Mijn last is meer waard, dat heb ik in de post waar je toennet op reageerde al uitgelegd.

En tja, dat van een burqa begrijp ik wel, maar een string vind ik erger
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')