abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70004035
nou ja, strings voor de dames dan

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_70004046
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik volg je niet helemaal meer, eerder zei je dat een string in het openbaar verboden moet worden en dat de mensheid daar beter van wordt. Nu zeg je dat je geen problemen hebt met tanktops en korte rokjes en dat een string minder oversekst is?
Oeps, die zin is verkeerd. Er hoorde te staan dat rokjes en tanktops minder oversekst zijn dan strings.
Ik ben een pure Turk.
pi_70004073
Ik ben hier weg, iemand kan blijkbaar niet normaal doen (Sakura)
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:34:13 #154
188345 Py
op zich
pi_70004127
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Vingeren 1x in de mac, dat verpeste m'n hele eetlust Het was dan wel "droog" vingeren, maar het blijft walgelijk. En de rest in Amsterdam en 1x bij mij in de buurt, ook een keer door een Turk
Stel je wat meer open voor de liefde van anderen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:34:48 #155
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70004144
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben hier weg, iemand kan blijkbaar niet normaal doen (Sakura)
Dus omdat iemand een plaatje post haak je af? Lol.
Niet omdat je geen argumenten meer hebt?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70004160
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Py het volgende:

[..]

Stel je wat meer open voor de liefde van anderen
Tijdens het eten gaat helemaal te ver hoor
Ik ben een pure Turk.
pi_70004176
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Dus omdat iemand een plaatje post haak je af? Lol.
Niet omdat je geen argumenten meer hebt?
Ja, om het plaatje, maar ik heb maar gescrolld zonder te kijken
En ik heb m'n argumenten al genoemd, ik blijf bij mijn standpunt en jullie bij je eigen.
En dit keer ga ik weg omdat alles al is genoemd .
Ik ben een pure Turk.
pi_70004221
Zal wel aan de plek liggen waar TS woont dat ze zich ergert aan zulke zaken, want ik zie het echt zéér zelden voorkomen. En ik heb al helemaal niemand zien neuken in het openbaar.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:38:20 #159
188345 Py
op zich
pi_70004232
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Tijdens het eten gaat helemaal te ver hoor
Straks willen die anderen jou verbieden om te eten als zij met elkaar aan het flikflooien zijn. Zo'n zuur aseksueel mens bederft alle romantiek.
En dan?
pi_70004244
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als het openbaar is.
Dus eigenlijk mag alles als het maar geen openbare seks is. Nou dat is mooi. Een string boven je broek uit dragen is geen openbare seks net zoals topless zonnen is geen openbare seks is.
Gewoon het menselijk lichaam, al dan niet met enige versiering door kledingstukken.
Fijn dat we dat opgehelderd hebben, hoeven strings dus niet verboden te worden en kunnen we verder met praten over echt schandalige modeflaters.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:40:49 #161
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70004281
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef erikkll het volgende:
Zal wel aan de plek liggen waar TS woont dat ze zich ergert aan zulke zaken, want ik zie het echt zéér zelden voorkomen. En ik heb al helemaal niemand zien neuken in het openbaar.
Bilmiyorem komt regelmatig op Wastelandparty's
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_70004315
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef Py het volgende:

[..]

Straks willen die anderen jou verbieden om te eten als zij met elkaar aan het flikflooien zijn. Zo'n zuur aseksueel mens bederft alle romantiek.
En dan?
Romantiek - vingeren in de mac - terwijl anderen aan het eten zijn. Ik ben vast niet de enige die zich daaraan ergert. Sommige reacties van jullie begreep ik nog, maar deze gaat toch echt teeeeeee ver .
Ik ben een pure Turk.
pi_70004349
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mag alles als het maar geen openbare seks is. Nou dat is mooi. Een string boven je broek uit dragen is geen openbare seks net zoals topless zonnen is geen openbare seks is.
Gewoon het menselijk lichaam, al dan niet met enige versiering door kledingstukken.
Fijn dat we dat opgehelderd hebben, hoeven strings dus niet verboden te worden en kunnen we verder met praten over echt schandalige modeflaters.
[ afbeelding ]
Ik heb ook gezegd dat het geen seks hoeft te zijn, het gaat om het "oversekst" doen. Strings worden meestal gedragen door aandachtsgeile hoertjes en sletjes. Anders maken ze het ook niet zichtbaar, maar houden ze het gewoon op een normale hoogte en dragen het alleen maar omdat het lekker zit.
Ik ben een pure Turk.
pi_70004391
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:39 schreef waht het volgende:

[..]

En dan ook nog drugs legaliseren zeker? Wat denk je dat er gebeurt als alle mannen straks zwaar aan de coke gaan en er enkel poedelnaakte vrouwen op straat lopen?

Nee, zo gek zijn die moslims nog niet met hun hoofddoeken en rare verboden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70004419
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb ook gezegd dat het geen seks hoeft te zijn, het gaat om het "oversekst" doen. Strings worden meestal gedragen door aandachtsgeile hoertjes en sletjes. Anders maken ze het ook niet zichtbaar, maar houden ze het gewoon op een normale hoogte en dragen het alleen maar omdat het lekker zit.
70% van de Nederlandse vrouwelijke bevolking zijn aandachtsgeile hoertjes en sletjes ?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:47:30 #166
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70004421
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij, ik ken helemaal niemand die haar string even lekker hoog in de bilspleet trekt om aandacht te krijgen. Ken ook nagenoeg geen dames die geen strings dragen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70004424
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef erikkll het volgende: En ik heb al helemaal niemand zien neuken in het openbaar.
Ik wel. Maar dat was ikzelf.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 13 juni 2009 @ 16:47:58 #168
188345 Py
op zich
pi_70004425
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Romantiek - vingeren in de mac - terwijl anderen aan het eten zijn. Ik ben vast niet de enige die zich daaraan ergert. Sommige reacties van jullie begreep ik nog, maar deze gaat toch echt teeeeeee ver .
Het was niet echt vingeren zeg je net zelf. Beetje over broekje wrijven.
Jij interpreteert het als oversekst, en gaat ervan uit dat veel anderen er ook last van zullen hebben. Terwijl die waarschijnlijk onverstoorbaar doorgaan met hun frites in de mayo soppen.
Ik zie liever twee mensen die intiem zijn met elkaar dan dat mensen continue op de ander zitten te letten of die iets doet waar de ander zich misschien wel eens aan zou kunnen ergeren. Ieder zijn smaak en kijk op de dingen.
pi_70004441
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:47 schreef Chai het volgende:

[..]

70% van de Nederlandse vrouwelijke bevolking zijn aandachtsgeile hoertjes en sletjes ?
Maak daar maar 100% van.

pi_70004475
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb last van mensen die alles wat hen niet aanstaat willen verbieden. Laten we die mensen ook maar verbieden dan is de rest van de wereld vrij om te doen en laten wat ze willen.
Heeft er iemand een tegeltje over?

zaterdag 13 juni 2009 @ 16:50:26 #171
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70004486
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:

echt schandalige modeflaters.
[ afbeelding ]

Verbieden!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:50:27 #172
188345 Py
op zich
pi_70004488
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:47 schreef Chai het volgende:

[..]

70100% van de Nederlandse vrouwelijke bevolking zijn aandachtsgeile hoertjes en sletjes ?
pi_70004501
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maak daar maar 100% van.
Ik had het over stringdraagsters he.. Niet over wat er diep binnenin elke vrouw schuilt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2009 16:52:41 ]
pi_70004526
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een religieuze bekrompenheid. Maar wel bleren dat je in the land of the free and home of the brave woont.

Amerikaanse taliban .
Er is binnen de VS groot verschil tussen met name het Oosten en Californie enerzijds en het religieuze middenwesten en Texas anderzijds.

Dit zijn lokale wetten doorgevoerd door gefrustreerde gristelijke sukkels die al schrikken als ze een neger zien (laat staan dat ze erop zullen stemmen). Niet echt representatief voor een divers land met 300 miljoen inwoners.

pi_70004571
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik had het over stringdraagsters he.. Niet over wat er diep binnenin elke vrouw schuilt.
Als 70% van de Nederlandse vrouwen strings dragen en 100% van de Nederlandse vrouwen zijn aandachtsgeil, dan zijn die 70% stringdraagsters ook 100% aandachtsgeil

Ik ken trouwens ook weinig vrouwen die geen strings dragen.

Mwah, misschien m'n oma dan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')