Oeps, die zin is verkeerd. Er hoorde te staan dat rokjes en tanktops minder oversekst zijn dan strings.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal meer, eerder zei je dat een string in het openbaar verboden moet worden en dat de mensheid daar beter van wordt. Nu zeg je dat je geen problemen hebt met tanktops en korte rokjes en dat een string minder oversekst is?
Stel je wat meer open voor de liefde van anderenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vingeren 1x in de mac, dat verpeste m'n hele eetlust![]()
Het was dan wel "droog" vingeren, maar het blijft walgelijk. En de rest in Amsterdam en 1x bij mij in de buurt, ook een keer door een Turk
Dus omdat iemand een plaatje post haak je af? Lol.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben hier weg, iemand kan blijkbaar niet normaal doen(Sakura)
Tijdens het eten gaat helemaal te ver hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Py het volgende:
[..]
Stel je wat meer open voor de liefde van anderen
Ja, om het plaatje, maar ik heb maar gescrolld zonder te kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dus omdat iemand een plaatje post haak je af? Lol.
Niet omdat je geen argumenten meer hebt?
Straks willen die anderen jou verbieden om te eten als zij met elkaar aan het flikflooien zijn. Zo'n zuur aseksueel mens bederft alle romantiek.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tijdens het eten gaat helemaal te ver hoor
Dus eigenlijk mag alles als het maar geen openbare seks is. Nou dat is mooi. Een string boven je broek uit dragen is geen openbare seks net zoals topless zonnen is geen openbare seks is.quote:
Bilmiyorem komt regelmatig op Wastelandparty'squote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef erikkll het volgende:
Zal wel aan de plek liggen waar TS woont dat ze zich ergert aan zulke zaken, want ik zie het echt zéér zelden voorkomen.En ik heb al helemaal niemand zien neuken in het openbaar.
Romantiek - vingeren in de mac - terwijl anderen aan het eten zijn. Ik ben vast niet de enige die zich daaraan ergert. Sommige reacties van jullie begreep ik nog, maar deze gaat toch echt teeeeeee verquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef Py het volgende:
[..]
Straks willen die anderen jou verbieden om te eten als zij met elkaar aan het flikflooien zijn. Zo'n zuur aseksueel mens bederft alle romantiek.
En dan?
Ik heb ook gezegd dat het geen seks hoeft te zijn, het gaat om het "oversekst" doen. Strings worden meestal gedragen door aandachtsgeile hoertjes en sletjes. Anders maken ze het ook niet zichtbaar, maar houden ze het gewoon op een normale hoogte en dragen het alleen maar omdat het lekker zit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mag alles als het maar geen openbare seks is. Nou dat is mooi. Een string boven je broek uit dragen is geen openbare seks net zoals topless zonnen is geen openbare seks is.
Gewoon het menselijk lichaam, al dan niet met enige versiering door kledingstukken.
Fijn dat we dat opgehelderd hebben, hoeven strings dus niet verboden te worden en kunnen we verder met praten over echt schandalige modeflaters.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:39 schreef waht het volgende:
[..]
En dan ook nog drugs legaliseren zeker? Wat denk je dat er gebeurt als alle mannen straks zwaar aan de coke gaan en er enkel poedelnaakte vrouwen op straat lopen?
Nee, zo gek zijn die moslims nog niet met hun hoofddoeken en rare verboden.
70% van de Nederlandse vrouwelijke bevolking zijn aandachtsgeile hoertjes en sletjes ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat het geen seks hoeft te zijn, het gaat om het "oversekst" doen. Strings worden meestal gedragen door aandachtsgeile hoertjes en sletjes. Anders maken ze het ook niet zichtbaar, maar houden ze het gewoon op een normale hoogte en dragen het alleen maar omdat het lekker zit.
Hoe kom je daar toch bij, ik ken helemaal niemand die haar string even lekker hoog in de bilspleet trekt om aandacht te krijgen. Ken ook nagenoeg geen dames die geen strings dragen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat het geen seks hoeft te zijn, het gaat om het "oversekst" doen. Strings worden meestal gedragen door aandachtsgeile hoertjes en sletjes. Anders maken ze het ook niet zichtbaar, maar houden ze het gewoon op een normale hoogte en dragen het alleen maar omdat het lekker zit.
Ik wel. Maar dat was ikzelf.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef erikkll het volgende: En ik heb al helemaal niemand zien neuken in het openbaar.
Het was niet echt vingeren zeg je net zelf. Beetje over broekje wrijven.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Romantiek - vingeren in de mac - terwijl anderen aan het eten zijn. Ik ben vast niet de enige die zich daaraan ergert. Sommige reacties van jullie begreep ik nog, maar deze gaat toch echt teeeeeee ver.
Maak daar maar 100% van.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
70% van de Nederlandse vrouwelijke bevolking zijn aandachtsgeile hoertjes en sletjes ?
Heeft er iemand een tegeltje over?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb last van mensen die alles wat hen niet aanstaat willen verbieden. Laten we die mensen ook maar verbieden dan is de rest van de wereld vrij om te doen en laten wat ze willen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
echt schandalige modeflaters.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
70100% van de Nederlandse vrouwelijke bevolking zijn aandachtsgeile hoertjes en sletjes ?
Ik had het over stringdraagsters he.. Niet over wat er diep binnenin elke vrouw schuilt.quote:
Er is binnen de VS groot verschil tussen met name het Oosten en Californie enerzijds en het religieuze middenwesten en Texas anderzijds.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een religieuze bekrompenheid. Maar wel bleren dat je in the land of the free and home of the brave woont.
Amerikaanse taliban.
Als 70% van de Nederlandse vrouwen strings dragen en 100% van de Nederlandse vrouwen zijn aandachtsgeil, dan zijn die 70% stringdraagsters ook 100% aandachtsgeilquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het over stringdraagsters he.. Niet over wat er diep binnenin elke vrouw schuilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |