Die moet opgewonden worden...quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Un beso significa amsistad, sexo, y amor
en cual quier parte del mundo no importa la religion.
Por un beso de su boca,
voy al cielo y hablo con dios.
Alcanzo las estrellas de emocion.
![]()
hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:10 schreef Flena het volgende:
[..]
![]()
![]()
geen idee wat je zegt maar ik doe wel mee
![]()
hij is zeker weer druk met iets andersquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha
El_Matador doe jij es vertalen alsjeblieft
Een kus betekent vriendschap, seks en liefde.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Un beso significa amsistad, sexo, y amor
en cual quier parte del mundo no importa la religion.
Por un beso de su boca,
voy al cielo y hablo con dios.
Alcanzo las estrellas de emocion.
![]()
ohw daar was je wel hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kus betekent vriendschap, seks en liefde.
Waar je ook ter wereld bent, religie speelt geen rol.
Met een kus van jouw mond, ga ik naar de hemel en praat met God.
Van emotie raak ik de sterren aan.
Vrij vertaald.
ooh ja daar dans ik wel op meequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kus betekent vriendschap, seks en liefde.
Waar je ook ter wereld bent, religie speelt geen rol.
Met een kus van jouw mond, ga ik naar de hemel en praat met God.
Van emotie raak ik de sterren aan.
Vrij vertaald.
En van welke muziek hou jij?quote:
haha ja ik ben ook geen opera fan haha en voor de rest kun je me met zn beetje alles wel blij makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:26 schreef Flena het volgende:
[..]
eigenlijk alles wel...behalve opera![]()
maar verder eigenlijk alles
ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja ik ben ook geen opera fan haha en voor de rest kun je me met zn beetje alles wel blij maken
haha nee dat werkt ook niet met die cams.. die van mij zien er ook altijd belachelijk uitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook
ik probeer een fatsoenlijke foto te maken met de cam en het lukt gewoon niet![]()
Recht in de camera kijken en de muis positioneren zodat je gelijk kan afklikken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook
ik probeer een fatsoenlijke foto te maken met de cam en het lukt gewoon niet![]()
ja tis echt verschrikkelijk...die die nu in fobo staat is ook met de cam gedaan...maar die ik nu gemaakt heb zijn echt nog erger!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee dat werkt ook niet met die cams.. die van mij zien er ook altijd belachelijk uit
Heb je geen GSM met camera dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee dat werkt ook niet met die cams.. die van mij zien er ook altijd belachelijk uit
jaaa dat wel...quote:
Single vrouwen....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:33 schreef Flena het volgende:
[..]
jaaa dat wel...![]()
maarrr niks om dan de foto van de telefoon op de pc te krijgen![]()
dus dat werkt ook nie
Neuh...quote:
nou dat op de pc zetten lukt wel... maar die foto's zien er pas walgelijk uit bij mij altijd..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:33 schreef Flena het volgende:
[..]
jaaa dat wel...![]()
maarrr niks om dan de foto van de telefoon op de pc te krijgen![]()
dus dat werkt ook nie
Photoshop...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat op de pc zetten lukt wel... maar die foto's zien er pas walgelijk uit bij mij altijd..
echt balen...ik ben kei veel foto's kwijt...gewoon echt wegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat op de pc zetten lukt wel... maar die foto's zien er pas walgelijk uit bij mij altijd..
Let us decide...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:37 schreef Flena het volgende:
[..]
echt balen...ik ben kei veel foto's kwijt...gewoon echt weg![]()
heb alleen nog kinky foto's die niet voor Fobo geschikt zijn
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:37 schreef Flena het volgende:
[..]
echt balen...ik ben kei veel foto's kwijt...gewoon echt weg![]()
heb alleen nog kinky foto's die niet voor Fobo geschikt zijn
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
die heb ik ook zat idd... die schijnen wel altijd te lukken
neuh man das pas echt een waardeloos programaquote:
Dat kan ik pas bepalen nadat ik het materiaal gezien heb..quote:
Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:39 schreef Flena het volgende:
[..]
dat was in me dronken bui dat ik die heb gemaakt
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ik pas bepalen nadat ik het materiaal gezien heb..
Ik gebruik het nooit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
neuh man das pas echt een waardeloos programa![]()
of het ligt aan mij natuurlijk.. maar dat denk ik niet hoor![]()
niet naast je schoenen gaan lopen hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit.
Heb het ook niet nodig...
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit.
Ik heb sokken aan....quote:
Probeer maar es 40 dagen zonder, en dan praten we wel weer..quote:
Wel eens voor professionele redenen. Soms moet ik wel een een plaatje bewerken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit.
quote:
Daar heb ik personeel voor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel eens voor professionele redenen. Soms moet ik wel een een plaatje bewerken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer maar es 40 dagen zonder, en dan praten we wel weer..
Hey, dat zouden we prive houden...quote:
ohw oepsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, dat zouden we prive houden...
Als het me uitkomt.quote:
Ja, ik drink mijn biertje nog ff op en krijg nog een peukje van Flena en dan ga ik ook es pitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
nog eentje![]()
En dan ga ik wel zo me bedje opzoeken
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
nog eentje![]()
En dan ga ik wel zo me bedje opzoeken
He Volvorijder, jouw zweepje is notorious...quote:
alweer 1? nou vooruit omdat jij het bentquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik drink mijn biertje nog ff op en krijg nog een peukje van Flena en dan ga ik ook es pitten.
Eeeej daar is ie weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef Flena het volgende:
[..]
alweer 1? nou vooruit omdat jij het bent
ja verstandig wel .... maar leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef Flena het volgende:
[..]
![]()
ja slapen zou wel verstandig zijn ja..
sommige mensen wel jahquote:
Compensatiedrang...quote:
ohw gaan we samen danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik drink mijn biertje nog ff op en krijg nog een peukje van Flena en dan ga ik ook es pitten.
dat probleem heb ik dus ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja verstandig wel .... maar leukheb helemaal geen zin nog
eeej doe jij es ff lief tegen mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej doe jij es ff lief tegen mijGeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat wordt geen pitten dan...quote:
jaa dat zeg je nu... wacht maar als je daar vastgebonden op bed ligt en ik eens flink met mequote:
Volvoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He Volvorijder, jouw zweepje is notorious...
Ben ook nog niet moequote:
Als ik loskom, laat ik je alle hoeken van de kamer zien...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat zeg je nu... wacht maar als je daar vastgebonden op bed ligt en ik eens flink met metekeer ga
quote:
maar ik ben heel goed in knopen leggen... dus jij komt niet losquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik loskom, laat ik je alle hoeken van de kamer zien...
hahaha das vervelend voor em danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar ik ben heel goed in knopen leggen... dus jij komt niet los
Kom jij achter.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar ik ben heel goed in knopen leggen... dus jij komt niet los
Uhuquote:
we zullen zien hequote:
Aan de andere kant... Flena en Carooltje samen...quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Flena en Carooltje samen...
oh mag ik ook meedoen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Flena en Carooltje samen...
quote:
quote:
Ja nu welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ohw
maar je bent niet online.. dacht dat je al weg was
dat dusquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:02 schreef halfbearad het volgende:
Zoo, was is klaar. Moet morgen alleen nog even een broek strijken en voor de rest ben ik weer goed.
Snel wat uurtjes pakken anders hou ik die christenen niet bij.
Dat bepaal ik graag zelf.quote:
gezelliequote:
Wat ga jij in godsnaam doen????quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:02 schreef halfbearad het volgende:
Zoo, was is klaar. Moet morgen alleen nog even een broek strijken en voor de rest ben ik weer goed.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:02 schreef halfbearad het volgende:
ja ik ga mijn bedje nu ook maar es opzoeken...jongste draakje staat ws al weer over 5uur naast me bed te stuiterenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gezellie![]()
al ga ik wel zo naar bedje toe
Slaap lekker MILF...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:04 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik ga mijn bedje nu ook maar es opzoeken...jongste draakje staat ws al weer over 5uur naast me bed te stuiteren
ja pcies de mijne ook dus t wordt wel tijdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:04 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik ga mijn bedje nu ook maar es opzoeken...jongste draakje staat ws al weer over 5uur naast me bed te stuiteren
jij ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja pcies de mijne ook dus t wordt wel tijd![]()
slaap lekker meis
Das een andere forummer, maar ik neem het mee.quote:
quote:
Ik ook. Truste.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker me bedje in
slaap lekker
*geeft mond op mond beademing*quote:
Jee er is weer levenquote:
Maar voor hoe lang...quote:
Mehehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar voor hoe lang...
Ik ben wasted, geil en alleen
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:09 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen!
Nouk is vergeten te posten toen ze uit werk kwam!
Dat vond ik ook!quote:
enjoyquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vond ik ook!
En nu ga ik naar windkracht306 . nl voor een nieuwe kap![]()
daar heb jij een valide punt te pakken idd.. Had vanacht uurtje of 5 gepakt.. Zou wel handig zijn om weer een fatsoenlijk ritme terug te vinden eigenlijkquote:
5uurtjes moet goed te doen zijn, slaap zelden langerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar heb jij een valide punt te pakken idd.. Had vanacht uurtje of 5 gepakt.. Zou wel handig zijn om weer een fatsoenlijk ritme terug te vinden eigenlijk
Ja voor jouw misschien wel, maar voor mij is het duidelijk te kort. Ik val tegen de avond vanzelf uit en das best lastig aangezien ik niet elke dag om 21:30 wil gaan slapen om vervolgens tegen uur of 2 wakker te worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
5uurtjes moet goed te doen zijn, slaap zelden langer
dat krijg je als je ouder word, heb je meer rust nodigquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja voor jouw misschien wel, maar voor mij is het duidelijk te kort. Ik val tegen de avond vanzelf uit en das best lastig aangezien ik niet elke dag om 21:30 wil gaan slapen om vervolgens tegen uur of 2 wakker te worden.
Good Murnigquote:
Dat zou ik niet lang volhouden. 5 uur slapen elke nachtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
5uurtjes moet goed te doen zijn, slaap zelden langer
Leuk tochquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef HeatWave het volgende:
En hop kaarten Alice in Chains ook binnen, ik loop leeg op al die concerten deze week.
quote:
Ja hoor, anders deed ik het niet, maar ik heb geloof ik nu bijna elke week wel een concert tot aan decemberquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
Ow god, ik heb ooit ook kaarten voor de dave matthews band besteld bij mijn zusje, maar dat was voor iemand anders bedenk ik me nu. Anyone die nog op zoek is naar kaartjes?
Broederliefdequote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, anders deed ik het niet, maar ik heb geloof ik nu bijna elke week wel een concert tot aan december.
Dit is meer voor broer"lief" die zit lam te wezen in Mofrica en smste of ik kaarten wou kopen, nou ja, dan ook zelf maar, ik vond ze bij GnR ook erg goed. Dit is in de Melkweg, had ik opzich ook gratis heen gekund maar concertmaatje zit op Oerol en kan dat dus niet regelen, en al nooit voor 3 mensen.
Mooi he? Die vakantie heeft wel dingen weer beetje rechtgezet ook tussen ons hoorquote:
Ah, liefquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi he? Die vakantie heeft wel dingen weer beetje rechtgezet ook tussen ons hoor.
Er zijn nog wel kaarten trouwens hoor. ticktmaster
.
iDeal is wel handig hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, lief
Ja, ik wil wel maar dat online bestellen en zo is zo'n gekut (ik doe niet aan nioeuwerwetse betaalmethodes en zo). Ik bel het zusje wel of ze wat kan reserveren voor me
quote:
mijn leven krijgt ook ff serveronderhoudquote:
Goed plan dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
Ik denk dat ik die grote blauwe kamer ga bezoeken die "buiten" heet.
Wat een rust hier.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
Ik denk dat ik die grote blauwe kamer ga bezoeken die "buiten" heet.
Gelukkig heb je nog een ander forum waar je naartoe kan.quote:
hehehe.. ja dat ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een ander forum waar je naartoe kan.
Schoonmaken. Daar heb ik een vaste dag voor: morgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:28 schreef kwaakvaak het volgende:
hehehe.. ja dat ooken nog wat achterstallig schoonmaakonderhoud aan de eendekooi genaamd huis
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe.. ja dat ooken nog wat achterstallig schoonmaakonderhoud aan de eendekooi genaamd huis
Morgenquote:
das ook best leuk idd!... the sheer is wel grappig, de rest van de bands zegt mij niet zo heel veel geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga zo naar wantijpop toe
Het is bij mij om de hoek ongeveer. Alleen omdat er een klein slootje ligt moet ik een stukje om lopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das ook best leuk idd!... the sheer is wel grappig, de rest van de bands zegt mij niet zo heel veel geloof ik.
eeeyquote:
Zo daar ben ik weerquote:
Eeej toch ffies op fokquote:
Net terug van een storing, zusie komt zo langsquote:
Ja, is dat cool? Ik heb het nooit aangedurfd te kopen omdat het volgens mij snel verveelt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik was gister bij vriendin en heb haar wii fit geleend haha die kleine van me is aan het steppen das echt leuk om te zien haha
Neem een saucijzenbroodje, daar knap je van op.quote:
ja daarom heb ik hem geleend want vind het zonde als ie in de kast blijft liggen, maar ik vind het wel lachen dat dingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is dat cool? Ik heb het nooit aangedurfd te kopen omdat het volgens mij snel verveelt.
Guitar Hero Rock Band is wel extreem lachen met een groepje.
oehhh gezelliequote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Net terug van een storing, zusie komt zo langs
als je nog foto's wilt, moet je ff roepen hoor.. Mik ik mijn camera wel in de autoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:52 schreef Nouk84 het volgende:
Generale gehad, nu op voor de show, de eerste keer.. En ja, box, er komen filmpjes. Ik gok alleen dat wel even duurt en dat ik ze zeker niet hier kan plaatsen. Maar, zoals altijd, zal ik m'n stinkende best doen om dat wel voor elkaar te krijgen. Ik zit hier nu met zwarte kleding, witte hoed, witte handschoenen en een wit sjaaltje. Klap op de vuurpijl nog rode lippenstift..Maar verder heb ik er wel zin in
have funquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga maar es douchen en de stad in.
Tot na de Koude Kalkoen... the horror!
Mehehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat..... is fok nog steeds niet down... tss zit ik hier helemaal voor niets klaar met mijn beker thee, en voorverwarmde F5 toets om te testen of het alweer terug is
ik heb ook een wii, is echt gaaf hoor...heb alleen de wii fit nog nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is dat cool? Ik heb het nooit aangedurfd te kopen omdat het volgens mij snel verveelt.
Guitar Hero Rock Band is wel extreem lachen met een groepje.
Ik gok tegen uurtje of 4!...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehehoe laat gok jij?
ben ik even blij dat ik genoeg te doen heb de komende twee dagenkan ik alleen niet posten hoe zenuwachtig ik morgen ben voor mijn date
hooi meis, goed geslapen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ik heb ook een wii, is echt gaaf hoor...heb alleen de wii fit nog niet
wie wat waar?!?! wat gaat er gebeuren kwaak?!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gok tegen uurtje of 4!...
Date!.. leuk tochNieuwe mensen leren kennen is best leuk, zeker als het een potentieeltje is
ja wel goed, alleen een beetje kortquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hooi meis, goed geslapen?
Jaaa wii is echt leuk
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wie wat waar?!?! wat gaat er gebeuren kwaak?!
hoelang duurt dat onderhoud ongeveerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.
haha nee bedoelde ook niet van die datequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.
ohw die lijkt me ook wel lachen idd hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja wel goed, alleen een beetje kort![]()
heb laatst singstar gekregen van een vriendin van me...das echt grappig..kan ik eindelijk leren dansen!!![]()
zingen kan al![]()
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ookquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ook
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ook
En dat in iets meer dan een uurtjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Flena het volgende:
[..]
dan moet ik toch maar een leven gaan zoeken
jaaa dat zal nie meevallen...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En dat in iets meer dan een uurtje![]()
![]()
jaaaaa idd!!! ff msn scorenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:57 schreef Flena het volgende:
[..]
jaaa dat zal nie meevallen...![]()
dan ga ik gewoon in dat uurtje alle leuke mensen die ik hier al heb leren kennen pm'en en me msn geven
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkhedenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat meen niet niet
![]()
wat moet ik dan doen morgen![]()
raakt lichtelijk in paniek
ja dan moet ik maar de hele avond en zondag gaan zingen en dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkheden
jaaa die heb ik wel.... maar dat wordt wel ffies flink afkicken danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkheden
das wel gezelliequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:00 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dan moet ik maar de hele avond en zondag gaan zingen en dansen![]()
kom je hierheen carool, heb nog wel bedjes voor jou en de kleine
kunnen we met zijn allen wii-en
nou dan kom je dan hierheenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das wel gezellie![]()
gelukkig heb ik vanavond een verjaardag.. dus de avond kom ik nog wel door..... maar de zondag
Ik pm je wel ff me msnquote:
fijne avond!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
ik gaat ervandoor.. ff langs mams en dan naar verjaardag van me zussie
hele fijne dagen iedereen sterkte morgen
![]()
Jaah, beetje moe, kort geslapen, kom je thuis is er ingebroken, maar gelukkig van mij niets wegquote:
jeetje das mooi balen...lekker dagje dus..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaah, beetje moe, kort geslapen, kom je thuis is er ingebroken, maar gelukkig van mij niets weg![]()
lieve boefjes! Zo maar even tukken en dan weer dansen!
Disco dancing!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:44 schreef Flena het volgende:
[..]
jeetje das mooi balen...lekker dagje dus..
wat voor dans doe je?
aaah ok coolquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Disco dancing!gewoon in een foute bar
neem er voor mij ook 1 meequote:
Is goed! Welke kleur?quote:
Dat is dan inderdaad om de hoekquote:
jupquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is goed! Welke kleur?
[..]
Dat is dan inderdaad om de hoek
antracietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is goed! Welke kleur?
[..]
Dat is dan inderdaad om de hoek
Ik probeer het te onthoudenquote:
Hihiquote:
nou veel plezier dan hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik probeer het te onthouden
[..]
Hihi
"Eerst eten"quote:
teenslippersquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Eerst eten"![]()
Ik zie dat FOK nog niet down is. Mooi.
Lekker weer trouwens vandaag. Heb voor het eerst van me leven teenslippers gekocht.
Nee, dat eetze was een insiderjoke. Maar dat ging niet om Oosterhout, maar om Oisterwijk. Haal die 2 vaak door elkaar.quote:
ooooooh ja lijkt wel op elkaar hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat eetze was een insiderjoke. Maar dat ging niet om Oosterhout, maar om Oisterwijk. Haal die 2 vaak door elkaar.
Never mind.
Braboland.quote:
Het mooiste landquote:
volgens mij zat je wel goed hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat eetze was een insiderjoke. Maar dat ging niet om Oosterhout, maar om Oisterwijk. Haal die 2 vaak door elkaar.
Never mind.
Shit, dan zat ik wel goed... Ik weet het niet meer. Vriendin van me komt ervandaan en die vertelde het verhaal. Was iets met een vergadering voor een station ofzo en toen ging dat naar Gilze-Rijen ofzo, kan dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
volgens mij zat je wel goed hoorIn Oosterhout zeggen ze toch ook altijd, "Maar eerst eten".. Of bedoelde je dat niet?
* kwaakvaak is een zeebra, met meer zee dan bra, oorspronkelijk wel van bra
dat ligt hier wel pal in de buurt jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Shit, dan zat ik wel goed... Ik weet het niet meer. Vriendin van me komt ervandaan en die vertelde het verhaal. Was iets met een vergadering voor een station ofzo en toen ging dat naar Gilze-Rijen ofzo, kan dat?
ooh dat is wel lekker ja!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:12 schreef KudFokker het volgende:
Vette relaxte dag!
van 12:00 tot 12:30 onder de zonnebank, daarna 2 uur getraind, daarna even halfuur in de sauna
Daarna naar dat beachvolleybal gebeuren geweest en gekeken vanaf het terras
Vanavond met vrienden wat drinken en daarna naar onze vaste club![]()
En er komen heel veel bekende dames van mezin in !!
nee ik ga me vervelen denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef KudFokker het volgende:
Jullie zijn wel spraakzaam zeg
Ga je vanavond nog wat doen Flena ?
Wat ben jij saai zegquote:
dat heb ik net een paar post hierboven gezegdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ben jij saai zeg!!
Waar woon je dan?
Dan kan ik wel geloven dat het saai is ja, wat een kut gat lijkt me dat zegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:23 schreef Flena het volgende:
[..]
dat heb ik net een paar post hierboven gezegd
Oosterhout
tis vooral dat ik nergens heen kan...gewoon saai en eenzaam thuisquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan kan ik wel geloven dat het saai is ja, wat een kut gat lijkt me dat zeg
Ga jij nou maar vanavond in je favoriete club wat "kutgaten" scoren, dan zijn we allemaal weer tevreden (behalve die meiden dan, maar goed)...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan kan ik wel geloven dat het saai is ja, wat een kut gat lijkt me dat zeg
neuken?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:30 schreef Flena het volgende:
[..]
tis vooral dat ik nergens heen kan...gewoon saai en eenzaam thuis![]()
opzich is t wel leuk hier...vooral breda
oeh, ik werd beledigd op het internetquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vanavond in je favoriete club wat "kutgaten" scoren, dan zijn we allemaal weer tevreden (behalve die meiden dan, maar goed)...
hang je op aan je sjaaltjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
oeh, ik werd beledigd op het internet!
aah gossie...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
kom...een beetje zelfverzekerder he, zo wordt het nooit watquote:
Het was anders een goedbedoeld genuanceerd broederlijk advies.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan ook klappen krijgt van je vriendquote:
welke vriend?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan ook klappen krijgt van je vriend?
Klappen die niet virtueel zijn
ik ben niet zo bang voor vriendjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan ook klappen krijgt van je vriend?
Klappen die niet virtueel zijn
Alleenstaande moederquote:
Is ook leuk, maar wel engquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gok tegen uurtje of 4!...
Date!.. leuk tochNieuwe mensen leren kennen is best leuk, zeker als het een potentieeltje is
qua gezicht lijk je behoorlijk op een ex trouwens...ik hoop wel voor je dat de overeenkomsten blijven bij uiterlijke zakenquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
qua gezicht lijk je behoorlijk op een ex trouwens...ik hoop wel voor je dat de overeenkomsten blijven bij uiterlijke zaken
skip dat helaas, klinkt zo negatief...quote:
Dat laatste is echt liefquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
skip dat helaas, klinkt zo negatief...
Ik ben helaas ook single, maar heb deze week hard geleerd en mezelf weer terug gevonden. Het is niet tof, maar zeker niet het einde van de wereld. Er is altijd hoop en geluk. En wees gerust, je bent niet de enige single moeder en er is zeker een kerel die het niet erg vind dat je al een junior versie hebt rond wandelen....
(wat een positivisme he... vergeleken met 1 week terug!... en nee ik ben niet op jacht naar een nieuwe Murmeli, voorlopig ga ik het druk zat met ikke hebben enzo... En daarbij.. er is geen tweede Murmeli)
ja hebt ook wel gelijk denk ik...ben nog bezig met alles verwerken enzo zeg maar..maar dat komt wel goed:)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben helaas ook single, maar heb deze week hard geleerd en mezelf weer terug gevonden. Het is niet tof, maar zeker niet het einde van de wereld. Er is altijd hoop en geluk. En wees gerust, je bent niet de enige single moeder en er is zeker een kerel die het niet erg vind dat je al een junior versie hebt rond wandelen....
(wat een positivisme he... vergeleken met 1 week terug!... en nee ik ben niet op jacht naar een nieuwe Murmeli, voorlopig ga ik het druk zat met ikke hebben enzo... En daarbij.. er is geen tweede Murmeli)
Het is dus weer uit tussen jou en Murmeli? Jammer, jullie waren zo'n leuk stel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik ook hoor, dus je zit in goed gezelschap hierquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja hebt ook wel gelijk denk ik...ben nog bezig met alles verwerken enzo zeg maar..maar dat komt wel goed:)
uhu.. en ja ik vond ons ook wel een tof stel ja.. Wie weet in een volgend levenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:53 schreef Howl het volgende:
`Middag.
Is die server nog niet down?
[..]
Het is dus weer uit tussen jou en Murmeli? Jammer, jullie waren zo'n leuk stel.
Dan reïncarneer je als eendquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. en ja ik vond ons ook wel een tof stel ja.. Wie weet in een volgend leven
Ik ken jullie samen en jou niet, maar als je dit soort opbiechtingen doet, denk ik niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. en ja ik vond ons ook wel een tof stel ja.. Wie weet in een volgend leven
ben ik het niet mee eens...ik vind het juist goed dat ie dat kan zeggen...en of vrouwen daar niet op zitten te wachten weet ik nie...tis toch juist goed om het te zeggen..denk dat vrouwen dat juist waarderenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jullie samen en jou niet, maar als je dit soort opbiechtingen doet, denk ik niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten.
Ergens ook wel terecht denk ik.
Het leven is veel te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten en in een hoekje weg te kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |