Mehehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat..... is fok nog steeds niet down... tss zit ik hier helemaal voor niets klaar met mijn beker thee, en voorverwarmde F5 toets om te testen of het alweer terug is
ik heb ook een wii, is echt gaaf hoor...heb alleen de wii fit nog nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is dat cool? Ik heb het nooit aangedurfd te kopen omdat het volgens mij snel verveelt.
Guitar Hero Rock Band is wel extreem lachen met een groepje.
Ik gok tegen uurtje of 4!...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehehoe laat gok jij?
ben ik even blij dat ik genoeg te doen heb de komende twee dagenkan ik alleen niet posten hoe zenuwachtig ik morgen ben voor mijn date
hooi meis, goed geslapen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ik heb ook een wii, is echt gaaf hoor...heb alleen de wii fit nog niet
wie wat waar?!?! wat gaat er gebeuren kwaak?!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gok tegen uurtje of 4!...
Date!.. leuk tochNieuwe mensen leren kennen is best leuk, zeker als het een potentieeltje is
ja wel goed, alleen een beetje kortquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hooi meis, goed geslapen?
Jaaa wii is echt leuk
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wie wat waar?!?! wat gaat er gebeuren kwaak?!
hoelang duurt dat onderhoud ongeveerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.
haha nee bedoelde ook niet van die datequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.
ohw die lijkt me ook wel lachen idd hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja wel goed, alleen een beetje kort![]()
heb laatst singstar gekregen van een vriendin van me...das echt grappig..kan ik eindelijk leren dansen!!![]()
zingen kan al![]()
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ookquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ook
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ook
En dat in iets meer dan een uurtjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Flena het volgende:
[..]
dan moet ik toch maar een leven gaan zoeken
jaaa dat zal nie meevallen...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En dat in iets meer dan een uurtje![]()
![]()
jaaaaa idd!!! ff msn scorenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:57 schreef Flena het volgende:
[..]
jaaa dat zal nie meevallen...![]()
dan ga ik gewoon in dat uurtje alle leuke mensen die ik hier al heb leren kennen pm'en en me msn geven
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkhedenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat meen niet niet
![]()
wat moet ik dan doen morgen![]()
raakt lichtelijk in paniek
ja dan moet ik maar de hele avond en zondag gaan zingen en dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkheden
jaaa die heb ik wel.... maar dat wordt wel ffies flink afkicken danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkheden
das wel gezelliequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:00 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dan moet ik maar de hele avond en zondag gaan zingen en dansen![]()
kom je hierheen carool, heb nog wel bedjes voor jou en de kleine
kunnen we met zijn allen wii-en
nou dan kom je dan hierheenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das wel gezellie![]()
gelukkig heb ik vanavond een verjaardag.. dus de avond kom ik nog wel door..... maar de zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |