eeeyquote:
Zo daar ben ik weerquote:
Eeej toch ffies op fokquote:
Net terug van een storing, zusie komt zo langsquote:
Ja, is dat cool? Ik heb het nooit aangedurfd te kopen omdat het volgens mij snel verveelt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik was gister bij vriendin en heb haar wii fit geleend haha die kleine van me is aan het steppen das echt leuk om te zien haha
Neem een saucijzenbroodje, daar knap je van op.quote:
ja daarom heb ik hem geleend want vind het zonde als ie in de kast blijft liggen, maar ik vind het wel lachen dat dingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is dat cool? Ik heb het nooit aangedurfd te kopen omdat het volgens mij snel verveelt.
Guitar Hero Rock Band is wel extreem lachen met een groepje.
oehhh gezelliequote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Net terug van een storing, zusie komt zo langs
als je nog foto's wilt, moet je ff roepen hoor.. Mik ik mijn camera wel in de autoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:52 schreef Nouk84 het volgende:
Generale gehad, nu op voor de show, de eerste keer.. En ja, box, er komen filmpjes. Ik gok alleen dat wel even duurt en dat ik ze zeker niet hier kan plaatsen. Maar, zoals altijd, zal ik m'n stinkende best doen om dat wel voor elkaar te krijgen. Ik zit hier nu met zwarte kleding, witte hoed, witte handschoenen en een wit sjaaltje. Klap op de vuurpijl nog rode lippenstift..Maar verder heb ik er wel zin in
have funquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga maar es douchen en de stad in.
Tot na de Koude Kalkoen... the horror!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |