abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70005540
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef Flena het volgende:

[..]

dat wil jij heel nie met mij
kom...een beetje zelfverzekerder he, zo wordt het nooit wat
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_70005544
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef KudFokker het volgende:

[..]

oeh, ik werd beledigd op het internet !
Het was anders een goedbedoeld genuanceerd broederlijk advies.

Succes!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:34:22 #278
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70005548
quote:

[..]

Ik denk dat hij dan ook klappen krijgt van je vriend ?
Klappen die niet virtueel zijn
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_70005564
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:34 schreef KudFokker het volgende:

[..]

welke vriend?
ik heb heel geen vriend
Kiek um goan!!!!!!!!!!
pi_70005577
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:34 schreef KudFokker het volgende:

[..]

ik ben niet zo bang voor vriendjes
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:37:16 #281
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70005603
Té relaxed vanaf 2:00

Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:37:37 #282
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70005614
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:35 schreef Flena het volgende:

[..]

welke vriend?
ik heb heel geen vriend
Alleenstaande moeder ?
pi_70005625
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:37 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Alleenstaande moeder ?
ja helaas wel ja
Kiek um goan!!!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 17:38:15 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_70005630
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ik gok tegen uurtje of 4!...

Date!.. leuk toch Nieuwe mensen leren kennen is best leuk, zeker als het een potentieeltje is
Is ook leuk, maar wel eng

en het is absoluut een potentieeltje te mooi om waar te zijn zelfs ik zal het morgen zien
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:40:04 #285
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70005662
poe he.. dat iteratief programmeren is best taai zeg.. Ik ben bezig om iets wat al een maand of 6 in mijn kop zweeft eruit te persen. En langzaam maar zeker begint het ergens op te lijken. Maar het is net schrijven, ik maak 30 regels code. Kijk er naar, schrap er 20 en schrijf er 5 opnieuw.

Maar goed het is voor een goed doel, Kwaak's portomonee uiteindelijk dus tja.. Komt goed
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_70005687
quote:

[..]

qua gezicht lijk je behoorlijk op een ex trouwens...ik hoop wel voor je dat de overeenkomsten blijven bij uiterlijke zaken
pi_70005699
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:41 schreef ArTiC het volgende:

[..]

qua gezicht lijk je behoorlijk op een ex trouwens...ik hoop wel voor je dat de overeenkomsten blijven bij uiterlijke zaken

ja dat weet ik niet he
Kiek um goan!!!!!!!!!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:47:11 #288
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70005794
Was er maar iemand die op mijn ex lijkt
Nja, dat meisje van gisteren lijkt er best veel op
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:48:59 #289
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70005826
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:38 schreef Flena het volgende:

[..]

ja helaas wel ja
skip dat helaas, klinkt zo negatief...

Ik ben helaas ook single, maar heb deze week hard geleerd en mezelf weer terug gevonden. Het is niet tof, maar zeker niet het einde van de wereld. Er is altijd hoop en geluk. En wees gerust, je bent niet de enige single moeder en er is zeker een kerel die het niet erg vind dat je al een junior versie hebt rond wandelen....

(wat een positivisme he... vergeleken met 1 week terug!... en nee ik ben niet op jacht naar een nieuwe Murmeli, voorlopig ga ik het druk zat met ikke hebben enzo... En daarbij.. er is geen tweede Murmeli )
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:50:10 #290
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70005851
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ik ben helaas ook single, maar heb deze week hard geleerd en mezelf weer terug gevonden. Het is niet tof, maar zeker niet het einde van de wereld. Er is altijd hoop en geluk. En wees gerust, je bent niet de enige single moeder en er is zeker een kerel die het niet erg vind dat je al een junior versie hebt rond wandelen....

(wat een positivisme he... vergeleken met 1 week terug!... en nee ik ben niet op jacht naar een nieuwe Murmeli, voorlopig ga ik het druk zat met ikke hebben enzo... En daarbij.. er is geen tweede Murmeli )
Dat laatste is echt lief

Maar je moet eerst van jezelf houden voordat je van andere kan houden dus het is waarschijnlijk heel verstandig hoe je het aanpakt !
pi_70005870
quote:

[..]

ja hebt ook wel gelijk denk ik...ben nog bezig met alles verwerken enzo zeg maar..maar dat komt wel goed:)
Kiek um goan!!!!!!!!!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:53:13 #292
240240 Howl
Find me in the future
pi_70005894
`Middag.

Is die server nog niet down?
quote:

Het is dus weer uit tussen jou en Murmeli? Jammer, jullie waren zo'n leuk stel.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:00:19 #293
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70006035
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:51 schreef Flena het volgende:

[..]

ja hebt ook wel gelijk denk ik...ben nog bezig met alles verwerken enzo zeg maar..maar dat komt wel goed:)
Ik ook hoor, dus je zit in goed gezelschap hier

Moet nog veel meer verwerken dan alleen mijn laatste relatie, en dat is ook de hoofdreden waarom ik in mijn laatste relatie niet 100% mijzelf was en het daardoor uiteindelijk misschien wel indirect zelf om zeep geholpen heb. Maar dat laatste is eigenlijk onzin, want dingen gaan zoals ze gaan. Mensen volgen hun gevoel, en als iemands gevoel zegt dat het beter is om iets niet te doen. Zoals een relatie hebben, dan moeten ze vooral zichzelf en de ander niet voor de gek blijven houden en eruit stappen.

Dat is wel een taaie beslissing, want je weet dat je iemand gaat kwetsen die van je houdt, maar het is beter zo dan dat je maar bij elkaar blijft en jezelf in de weg zit. Dat werkt niet, geeft veel stress en ander gedoe.

In a nutshell een van dingen die ik van de week weer hervonden heb, was het 'gevoel' kwijt. Te druk met mijzelf en het wegstoppen van allerlij ellende uit mijn verleden ipv het netjes te verwerken zoals het hoort.

En ik ben er zeker nog niet, sterker nog ik hoop er zelfs hulp bij te gaan krijgen omdat het verwerkings process iets is wat ik gewoon niet kan om vage redenen.

Wat een opbiechtingen zo op de vroege zaterdagavond, doe er iets leuks mee. Vouw er een vliegtuigje van, print het uit of weet ik wat..
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:01:12 #294
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70006054
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:53 schreef Howl het volgende:
`Middag.

Is die server nog niet down?
[..]

Het is dus weer uit tussen jou en Murmeli? Jammer, jullie waren zo'n leuk stel.
uhu.. en ja ik vond ons ook wel een tof stel ja.. Wie weet in een volgend leven
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:04:09 #295
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70006099
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:01 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Dan reïncarneer je als eend
pi_70006126
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:01 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ik ken jullie samen en jou niet, maar als je dit soort opbiechtingen doet, denk ik niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten.

Ergens ook wel terecht denk ik.

Het leven is veel te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten en in een hoekje weg te kruipen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70006129
het is maar een biertje geworden. maar eerst net mijn balkon schoon gemaakt en mijn ramen gelapt. kan nu weer lekker op het balkon zitten (wat ook met de laptop kan )
pi_70006158
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ken jullie samen en jou niet, maar als je dit soort opbiechtingen doet, denk ik niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten.

Ergens ook wel terecht denk ik.

Het leven is veel te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten en in een hoekje weg te kruipen.
ben ik het niet mee eens...ik vind het juist goed dat ie dat kan zeggen...en of vrouwen daar niet op zitten te wachten weet ik nie...tis toch juist goed om het te zeggen..denk dat vrouwen dat juist waarderen

dat laatste heb je dan wel gelijk in, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Kiek um goan!!!!!!!!!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:09:33 #299
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70006197
Ik heb me gisteren de hele avond super verlegen en terughouden gedragen, en dat werkt écht goed bij de vrouwen !!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:10:39 #300
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70006218
Ik ga koken !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')