jaa dat zeg je nu... wacht maar als je daar vastgebonden op bed ligt en ik eens flink met mequote:
Volvoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He Volvorijder, jouw zweepje is notorious...
Ben ook nog niet moequote:
Als ik loskom, laat ik je alle hoeken van de kamer zien...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat zeg je nu... wacht maar als je daar vastgebonden op bed ligt en ik eens flink met metekeer ga
quote:
maar ik ben heel goed in knopen leggen... dus jij komt niet losquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik loskom, laat ik je alle hoeken van de kamer zien...
hahaha das vervelend voor em danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar ik ben heel goed in knopen leggen... dus jij komt niet los
Kom jij achter.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar ik ben heel goed in knopen leggen... dus jij komt niet los
Uhuquote:
we zullen zien hequote:
Aan de andere kant... Flena en Carooltje samen...quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Flena en Carooltje samen...
oh mag ik ook meedoen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Flena en Carooltje samen...
quote:
quote:
Ja nu welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ohw
maar je bent niet online.. dacht dat je al weg was
dat dusquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:02 schreef halfbearad het volgende:
Zoo, was is klaar. Moet morgen alleen nog even een broek strijken en voor de rest ben ik weer goed.
Snel wat uurtjes pakken anders hou ik die christenen niet bij.
Dat bepaal ik graag zelf.quote:
gezelliequote:
Wat ga jij in godsnaam doen????quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:02 schreef halfbearad het volgende:
Zoo, was is klaar. Moet morgen alleen nog even een broek strijken en voor de rest ben ik weer goed.
Snel wat uurtjes pakken anders hou ik die christenen niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |