mijn leven krijgt ook ff serveronderhoudquote:
Goed plan dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
Ik denk dat ik die grote blauwe kamer ga bezoeken die "buiten" heet.
Wat een rust hier.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:05 schreef Howl het volgende:
Ik denk dat ik die grote blauwe kamer ga bezoeken die "buiten" heet.
Gelukkig heb je nog een ander forum waar je naartoe kan.quote:
hehehe.. ja dat ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een ander forum waar je naartoe kan.
Schoonmaken. Daar heb ik een vaste dag voor: morgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:28 schreef kwaakvaak het volgende:
hehehe.. ja dat ooken nog wat achterstallig schoonmaakonderhoud aan de eendekooi genaamd huis
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe.. ja dat ooken nog wat achterstallig schoonmaakonderhoud aan de eendekooi genaamd huis
Morgenquote:
das ook best leuk idd!... the sheer is wel grappig, de rest van de bands zegt mij niet zo heel veel geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga zo naar wantijpop toe
Het is bij mij om de hoek ongeveer. Alleen omdat er een klein slootje ligt moet ik een stukje om lopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das ook best leuk idd!... the sheer is wel grappig, de rest van de bands zegt mij niet zo heel veel geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |