abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70027392
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Om in een superdrukke periode te gaan afkicken van suikers, dat lijkt mij niet zo'n strak plan, eigenlijk Goeie kans dat je daar moe van wordt/ hoofdpijn van krijgt.

Chell, goeie van die kleding, ik wil m'n kast wel even checken? Welke maat moet je hebben, Levi?
Ik gok dat ik maat 48 heb, aangezien ik nu maat 46 van Miss Etam aan heb.
Maar ik duik eerst nog wel even in mijn kast. Ergens onderin liggen nog wel "kleren die ik nooit meer hoopte te dragen", wie weet zit daar in mijn huidige maat nog wel wat bij.

Gewicht bijgewerkt, ik sta weer in het lijstje. + 10,2 kg sinds mijn bruiloft.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_70027529
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe lang heb jij destijds ge-southbeacht? Ik vind het er altijd wel gezond-achtig uitzien, dat dieet.
Paar maanden. Er vlogen in no-time 10 kilo's vanaf en toen ging ik weer lekker snacken en carbs eten en toen zaten ze er na een paar maanden weer aan.

Het is best goed vol te houden eigenlijk, alleen creëer je volgens mij een carbs-spaarstand, zodat je weer aankomt zodra je weer volop carbs gaat eten. En ik hou gewoon van pasta, rijst een aardappels, dus dat is wel een praktisch probleem.
pi_70027620
ik overweeg soms ook wel eens een beetje om even een paar weken een dieet te gaan doen (desnoods cambridgen ) om even snel kilo's kwijt te raken. Want het gaat zo vreselijk traaaaaag hier

Levi, volgens mij heb ik wel iets van 46, geen 48. Laat maar weten.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 15 juni 2009 @ 15:59:14 #54
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70028127
Maat 48 heb ik ook niet zoveel. Ik ben gaan afvallen toen ik in maat 48 terecht ging komen. Heb nu een spijkerbroek maat 48 aan, maar dat is een Dyanne, dus volgens mij is dat never nooit een echte 48

En ik heb nog een spijkerbroek in 48 die me nu te groot is, maar ja, een spijkerbroek heb je niks aan in Azie
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:43:04 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_70049737
Ik heb onlangs al mijn oude kleren meegegeven aan de zak van max (mijn moeder )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:44:45 #56
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70051397
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gewicht bijgewerkt, ik sta weer in het lijstje. + 10,2 kg sinds mijn bruiloft.
Goed zo Levi, eerste stap is gezet!

En euh... +10,2 valt nog mee.... mompelt iets van + 12,7 kg na haar bruiloft, waar nu toch alweer 7,2 vanaf is.... Nog 5 to go....

Trouwens, bij mij gaat het heel goed met Sonja Bakker (en me nou niet meteen 'bashen', voor mij werkt het gewoon...). Misschien hoef je dan niet zo extreem je eetpatroon om te gooien en ik viel in de eerste week al meteen 3,5 kilo af (en ik hield me niet eens aan haar avondeten...).... Maar mijn suggestie zou dan zijn om dan zomaar 'cold turkey' vandaag te beginnen...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_70051450
Ik vind sonja ook enorm makkelijk en goed te doen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70051656
Ik krijg gewoon enorme jeuk van Sonja en weiger haar -toch al vette- spaarbankboekje verder te sponsoren.

Al moet ik zeggen dat ik respect heb voor de manier waarop ze zichzelf en haar dertien-in-een-dozijn-dieet weet te verkopen. Tientallen gingen haar voor met zo'n dieet, maar zij weet er stinkend rijk mee te worden, dat is toch wel een sterk staaltje ondernemerschap!
***Levi was here***
pi_70051674
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:44 schreef Droeke het volgende:

[..]

Goed zo Levi, eerste stap is gezet!

En euh... +10,2 valt nog mee.... mompelt iets van + 12,7 kg na haar bruiloft, waar nu toch alweer 7,2 vanaf is.... Nog 5 to go....

Trouwens, bij mij gaat het heel goed met Sonja Bakker (en me nou niet meteen 'bashen', voor mij werkt het gewoon...). Misschien hoef je dan niet zo extreem je eetpatroon om te gooien en ik viel in de eerste week al meteen 3,5 kilo af (en ik hield me niet eens aan haar avondeten...).... Maar mijn suggestie zou dan zijn om dan zomaar 'cold turkey' vandaag te beginnen...
er is hier ook nooit gezegd dat je er niet van zou afvallen
pi_70051757
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:55 schreef Levitation het volgende:
Ik krijg gewoon enorme jeuk van Sonja en weiger haar -toch al vette- spaarbankboekje verder te sponsoren.

Al moet ik zeggen dat ik respect heb voor de manier waarop ze zichzelf en haar dertien-in-een-dozijn-dieet weet te verkopen. Tientallen gingen haar voor met zo'n dieet, maar zij weet er stinkend rijk mee te worden, dat is toch wel een sterk staaltje ondernemerschap!
Ik walg ook verder van haar, dat kutprogramma SOS sonja met de meest extreme gevallen om haar methode zo super goed te laten zien.
Het werkt voor mij omdat het mij structuur biedt om mijn eetpatroon te wijzigen. Heb voorderest haar boeken gewoon uit de nieuwsgroepjes gehaald
Top 5 China producten
pi_70051814
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

er is hier ook nooit gezegd dat je er niet van zou afvallen
Net als van een 1000kcal (of 40 punten) dieet, wat in de 80ties populair was, val je ook enorm van af.
Of met crashdieten zoals Zero-3 van Svenson, waarmee ik mijn verbranding naar z'n grootje heb geholpen. Werkte geniaal! 20kg in 3 maanden! En toen begon het zwart voor mijn ogen te worden.

Snel afvallen is niet moeilijk. Gezond afvallen is lastig.
***Levi was here***
pi_70051851
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef Levitation het volgende:

Precies! maar dat gaat ook lukken
pi_70051862
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Net als van een 1000kcal (of 40 punten) dieet, wat in de 80ties populair was, val je ook enorm van af.
Of met crashdieten zoals Zero-3 van Svenson, waarmee ik mijn verbranding naar z'n grootje heb geholpen. Werkte geniaal! 20kg in 3 maanden! En toen begon het zwart voor mijn ogen te worden.

Sonja is geen 1000 kcal dieet toch Wat je daar eet is allemaal gezond en je komt aan je dagelijkse hoeveelheden.

Om je quote iets aan te passen,
Snel afvallen is niet moeilijk, blijvend afvallen is lastig (hoewel blijvend niet mooi klinkt, maar je snapt me )
Top 5 China producten
pi_70051863
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik walg ook verder van haar, dat kutprogramma SOS sonja met de meest extreme gevallen om haar methode zo super goed te laten zien.
Het werkt voor mij omdat het mij structuur biedt om mijn eetpatroon te wijzigen. Heb voorderest haar boeken gewoon uit de nieuwsgroepjes gehaald
Als ik tijd heb kijk ik SOS-Sonja. Maar van mijn man mag ik niet meer, want ik zit de hele tijd te mopperen en te schelden op Sonja. En het is juist zo'n heerlijke uitlaatklep.
***Levi was here***
pi_70051906
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Sonja is geen 1000 kcal dieet toch Wat je daar eet is allemaal gezond en je komt aan je dagelijkse hoeveelheden.

Snel afvallen is niet moeilijk, blijvend afvallen is lastig (hoewel blijvend niet mooi klinkt, maar je snapt me )
Sonja haalt niet eens iedere dag de 1000kcal... en dat is echt te weinig om gezond te eten.
***Levi was here***
pi_70051910
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Als ik tijd heb kijk ik SOS-Sonja. Maar van mijn man mag ik niet meer, want ik zit de hele tijd te mopperen en te schelden op Sonja. En het is juist zo'n heerlijke uitlaatklep.
Top 5 China producten
pi_70051921
quote:

[..]

Nee, Sonja Bakker haalt inderdaad vaak toch net wel de 1100kcal
Maar ook dagen dat ze de 1000kcal niet haalt.
pi_70051941
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Sonja haalt niet eens iedere dag de 1000kcal... en dat is echt te weinig om gezond te eten.
Nooit geweten zal het eens een paar dagen uitrekenen om te kijken hoeveel het nou is. Het voelt voor mij wel gezond, waarschijnlijk omdat ik eerst in de avond wel een zak chips open trok
Top 5 China producten
pi_70051963
Ooh en ik ben een man trouwens, en dan mag je soms wat meer
Top 5 China producten
pi_70052048
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:06 schreef rene90 het volgende:
En dat is natuurlijk niet voor niets, je hebt ook meer nodig.
***Levi was here***
pi_70052111
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:06 schreef rene90 het volgende:
Maar als je dan ook eens meer eet (meer dan Sonja voorschrijft), dan heb je in de avond geen zin om die zak chips open te trekken (wat ook voor een man ongezond is )
pi_70052177
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar als je dan ook eens meer eet (meer dan Sonja voorschrijft), dan heb je in de avond geen zin om die zak chips open te trekken (wat ook voor een man ongezond is )
Is ook helemaal waar, en door middel van sonja heb ik nu een normaal eetpatroon waar je om de drie uur iets gezonds eet. En ik heb inderdaad geen behoefte meer om in de avond een lekkere zak chips open te trekken.
Top 5 China producten
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:46:44 #73
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70053147
Voor mij werkt dat ook zo: gisteren zag ik zelfs een reclame voor Magnum en daar was ik niet eens gevoelig voor: ik ben naar bed gegaan Volgens mij ligt het ook aan een bepaalde suikerbehoefte-verslaving die je hebt opgebouwd, weer af te breken...

Ik vind haar programma niet zo geweldig (zijn toch altijd de extreme gevallen - logisch dat die afvallen wanneer ze normaal gaan eten), maar haar boek is heel prettig om te volgen...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_70053685
Ok, aangezien ik toch wel echt in ieder geval moet voorkomen dat ik nog verder aan kom (en liefst weer af moet vallen), heb ik wat aanpassingen gedaan.
Minder tussendoortjes, geen gebak op het werk ook niet "voor een keer", 1 keer per week wegen op vrijdag ipv dagelijks wegen en 's avonds geen koekjes meer. Veel meer valt er eigenlijk niet aan te passen.

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen halvajam
T: banaan voor de pitamientjes en kalium, 2 cappuccino ik zit al op 3, realiseer ik me opeens
L: 2 boterhammen sandwichspread, 1 boterham kipfilet
T: 3 mandarijnen, 1 cappuccino
D: -weet ik nog niet-
T: 1 en dan ook echt 1 koekje. Ik vind namelijk dat het leuk moet blijven en ik best 1 koekje mag, moet alleen leren het bij 1 te laten.

De cappuccino is nog een punt waar ik aan moet werken. Vind het zo lekker!
Gisteren groene thee gedronken, 1 kopje en toen had ik pijn in mijn maag, dus ben ik maar weer aan de cappu gegaan. Beetje tegenstrijdig, maar ik heb meer last van thee dan van koffie.
***Levi was here***
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:06:12 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_70053693
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

En toch he, afgelopen week faalden er twee meiden faliekant omdat ze zich op vakantie niet aan hun dieet hielden en vielen dus niet af, maar kwamen weer aan. Dat is zo herkenbaar bij iedereen dat het misschien mensen wel laat nadenken de komende vakantie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70053985
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Troel het volgende:

[..]

En toch he, afgelopen week faalden er twee meiden faliekant omdat ze zich op vakantie niet aan hun dieet hielden en vielen dus niet af, maar kwamen weer aan. Dat is zo herkenbaar bij iedereen dat het misschien mensen wel laat nadenken de komende vakantie
Mijn moeder vertelde het ja, het waren nogal jankerds hoorde ik omdat het 'maar moest kunnen op vakantie' en ze nu hun gewicht niet haalden ofzo.
Top 5 China producten
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 juni 2009 @ 11:52:18 #77
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70055062
@Levi: misschien een paar keer gewoon koffie ipv cappu? Ik weet niet hoe slecht die melk is eigenlijk... ik drink nooit meer cappu omdat ik melk in mn koffie inmiddels echt heel goor vind. Ben inmiddels ook de zoetjes aan het afbouwen. Heb er nu nog maar één in mijn koffie, hopelijk ooit gewoon zwart.

Ennuh, wat bij mij ook werkt is bijvoorbeeld verpakte koekjes. Dan heb ik toch iets minder de neiging om meer dan één te pakken. Of ik neem ze mee naar m'n werk. Dan heb ik er gewoon maar ééntje bij me

Er staat hier taart op mijn werk. En het doet me niks. Woei
pi_70055186
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Chell het volgende:
@Levi: misschien een paar keer gewoon koffie ipv cappu? Ik weet niet hoe slecht die melk is eigenlijk... ik drink nooit meer cappu omdat ik melk in mn koffie inmiddels echt heel goor vind. Ben inmiddels ook de zoetjes aan het afbouwen. Heb er nu nog maar één in mijn koffie, hopelijk ooit gewoon zwart.

Ennuh, wat bij mij ook werkt is bijvoorbeeld verpakte koekjes. Dan heb ik toch iets minder de neiging om meer dan één te pakken. Of ik neem ze mee naar m'n werk. Dan heb ik er gewoon maar ééntje bij me

Er staat hier taart op mijn werk. En het doet me niks. Woei
Koffie met alleen een zoetje heb ik geprobeerd, maar dat vind ik echt vies.
Eigenlijk moet ik zelf gewoon wat magere melk(poeder) meenemen en die in mijn koffie doen. Maar we hebben hier een DE-kofieautomaat en die cappu is goddelijk.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 juni 2009 @ 12:15:36 #79
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70055708
Ja ik vond vroeger koffie met alleen suiker (toen nog) ook echt vies, maar ik heb gewoon doorgezet. Lang geleden al trouwens, want het was al op de middelbare school. Volgens mij omdat nooit iemand zin had om melk in de koffie te gooien omdat voor iedereen zwart halen makkelijker was
pi_70055769
Chell wees me op dit topic, gisteren ben ik begonnen met het verliezen van veel kilo's.
Mag ik hier meepraten ? Ik kan wel wat steun gebruiken. Moet zeggen dat het nu goed gaat en ik enorm gemotiveerd ben om flink wat kilo's lichter na de zomer op school te verschijnen.
pi_70055821
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef Stout het volgende:
Chell wees me op dit topic, gisteren ben ik begonnen met het verliezen van veel kilo's.
Mag ik hier meepraten ? Ik kan wel wat steun gebruiken. Moet zeggen dat het nu goed gaat en ik enorm gemotiveerd ben om flink wat kilo's lichter na de zomer op school te verschijnen.
Natuurlijk mag je meepraten! Daar is dit topic voor.
Lees ook ff de OP, staat nog wat nuttige informatie in.

Welkom en veel succes!
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 juni 2009 @ 12:22:26 #82
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70055902
Ha Stout! Welkom!
pi_70055970
Dankje ! Ik had nog een oud account bij dieet-web dus dat is nu aangepast en ik zag me al in de OP...

Jullie willen vast ook weten wat ik doe ?
Heel simpel eigenlijk : niet snoepen (alleen suikervrije dropjes ivm droge mond door medicatie, is heel verhaal ga ik nog wel eens uitleggen, komt neer op ca 80 kcal per dag aan dropjes) , gezonde maaltijden, regelmatig eten en meer drinken dan ik deed. Oja en bij mijn warme maaltijd pas ik het EDH-princiepe toe... Dat gaat niet bij mijn andere maaltijden, dan hou ik niets over
pi_70055984
quote:

[..]

Ja sorry, daar moet ik even op reageren. Wat Sonja voorschrijft is zéker niet allemaal gezond, ze schrijft heel veel loze kcal voor (pistoletjes, eierkoeken, ontbijtkoek, evergreens). Nu is het sowieso al beter om dat soort producten links te laten liggen, omdat ze niet bepaald gezond zijn, maar als je ook nog eens maar 1000 kcal/dag eet, zou je dat soort zooi ab-so-luut niet moeten eten Dat is mijn grootste bezwaar (naast de lage calorie-inname): als je zo weinig eet, moet je alleen superhoogwaardig voer eten! Blauwe bessen, noten, avocado, boekweit, etc.

Levi, misschien eens nakijken wat er precies in automaatcappuccino zit? Waarschijnlijk wel wat 'slechte' vetten. Zo even googlend vind ik tussen de 40 en 80 kcal per bekertje.
pi_70056040
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:24 schreef Stout het volgende:
Dankje ! Ik had nog een oud account bij dieet-web dus dat is nu aangepast en ik zag me al in de OP...

Jullie willen vast ook weten wat ik doe ?
Heel simpel eigenlijk : niet snoepen (alleen suikervrije dropjes ivm droge mond door medicatie, is heel verhaal ga ik nog wel eens uitleggen, komt neer op ca 80 kcal per dag aan dropjes) , gezonde maaltijden, regelmatig eten en meer drinken dan ik deed. Oja en bij mijn warme maaltijd pas ik het EDH-princiepe toe... Dat gaat niet bij mijn andere maaltijden, dan hou ik niets over
De vraag die bij mij eigenlijk opkomt is, "hoe is het gekomen dat je weegt wat je nu weegt"?
Top 5 China producten
pi_70056061
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Levi, misschien eens nakijken wat er precies in automaatcappuccino zit? Waarschijnlijk wel wat 'slechte' vetten. Zo even googlend vind ik tussen de 40 en 80 kcal per bekertje.
ik heb daar ook wel eens op gezocht, maar echt makkelijk is het niet om zinnige info te vinden. Ik heb ook ooit ergens 25kcal per bekertje zien staan. Maar minderen is zeker de bedoeling, ik slaap ook slecht, dus minder koffie kan sowieso geen kwaad.
***Levi was here***
pi_70056294
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

De vraag die bij mij eigenlijk opkomt is, "hoe is het gekomen dat je weegt wat je nu weegt"?
hou het maar op heel veel (psychische) problemen... ik wil dr liever niet over uitwijden, dat doe ik al met de psycholoog Ik ben een emo-eter en door de hulp die ik nu krijg (van zowel de psycholoog als op andere manieren) gaat het stukken beter en is het tijd om nu e-i-n-d-e-l-i-j-k van mijn overgewicht af te komen.
Mijn eerste doel is onder de 120 kg en dan stel ik weer een nieuw doel.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 juni 2009 @ 12:35:34 #88
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70056297
Ik zal mezelf ook eens in het lijstje laten zetten. Wel zo eerlijk
pi_70056450
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef Stout het volgende:

[..]

hou het maar op heel veel (psychische) problemen... ik wil dr liever niet over uitwijden, dat doe ik al met de psycholoog Ik ben een emo-eter en door de hulp die ik nu krijg (van zowel de psycholoog als op andere manieren) gaat het stukken beter en is het tijd om nu e-i-n-d-e-l-i-j-k van mijn overgewicht af te komen.
Mijn eerste doel is onder de 120 kg en dan stel ik weer een nieuw doel.
Oké, veel succes dan met de kilo's
Top 5 China producten
pi_70056619
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Oké, veel succes dan met de kilo's
dankje !
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 juni 2009 @ 13:02:49 #91
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70057214
Goed dat het helpt die hulp van de psych Stout! Emo-eten is echt ingewikkeld....
pi_70058225
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef Chell het volgende:
Goed dat het helpt die hulp van de psych Stout! Emo-eten is echt ingewikkeld....
kun je wel stellen ja....ingewikkeld is nog een te eenvoudig woord vrees ik..

Hier nog een SB-niet-liefhebber (ik druk mij voorzichtig uit ) door haar eerste boek heb ik een ernstig tekort opgelopen aan diverse vitamines en mineralen... maar volgens hun kan dat niet
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 juni 2009 @ 13:58:51 #93
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70058922
Mjah ik wist geen beter woord dan ingewikkeld. Voor mij was het in ieder geval iets heel ingewikkelds, ongrijpbaars. Waarom koppel je zoveel dingen aan eten terwijl je óók weet dat het niet goed is voor je. En ook dat je gewoon voor jezelf redenen zit te bedenken om te 'mogen' of om het te 'verdienen'.

Uiteindelijk blijkt het bij mij dus een ADHD-ding te zijn. Had ik niet verwacht. Ook al zo ongrijpbaar. Dat je dan pilletjes neemt en het het ineens weg is.
pi_70083853
Dag 2 : Ook deze dag is goed gegaan. Ik zou niet weten wat ik kwa kcal binnen krijg, maar ik schat zo rond de 1500-1750. Genoeg in elk geval om niet te crachen. Ik zal het vandaag eens bijhouden.
Welke dieeëten volgen jullie ?
pi_70084345
Gisteren heel erg de mist in gegaan.(2 big macs, een reep chocola, 2 keer opgeschept met avondeten, 10 dropjes, en voor het naar bed gaan 2 boterhammen.) Nu baal ik. Al 3 maanden niet afgevallen ondanks een heel braaf menu elke dag.
Ik hoop dat door deze vreetkick mijn lichaam zich weer bedenkt waar het ook al weer mee bezig is, en nu de kilo's er weer afvliegen....
pi_70084964
Zou het nou slecht zijn om low carb te eten als je aan sport doet en wat heeft dat voor gevolg voor je verbranding? Ik wil graag nog een paar bikini kilo's kwijt en ook de boel weer vlot trekken aangezien ik nog steeds niet afgevallen ben sinds eind april. Ik ben na mijn gekneusde ribben van 2,5 week geleden weer voorzichtig gaan hardlopen en dat lukt, alleen pilates was echt nog geen goed plan
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70085321
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:29 schreef Mejuffrouw het volgende:
Gisteren heel erg de mist in gegaan.(2 big macs, een reep chocola, 2 keer opgeschept met avondeten, 10 dropjes, en voor het naar bed gaan 2 boterhammen.) Nu baal ik. Al 3 maanden niet afgevallen ondanks een heel braaf menu elke dag.
Ik hoop dat door deze vreetkick mijn lichaam zich weer bedenkt waar het ook al weer mee bezig is, en nu de kilo's er weer afvliegen....
Ze zeggen dat het goed is om zo af en toe eens veel te eten...ik hoop dat het voor jou zo werkt !
Succes en volhouden hé !!
pi_70087598
Hey Levi, als jij de moed weer opvat om weer af te vallen dan doe ik dat ook maar Je hebt in ieder geval mij gemotiveerd Bedankt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70088237
hup Levi en Isa
en voor mezelf, dan ga ik ook weer meedoen hoop ik
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:57:37 #100
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70088402
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Hey Levi, als jij de moed weer opvat om weer af te vallen dan doe ik dat ook maar Je hebt in ieder geval mij gemotiveerd Bedankt.
Succes meisie!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')