quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wehehe!
Slide 1: 'Scheetoverzicht van Mini'
Slide 2: 'Maand Juni'
Slide 3: *Grafische weergave aantal scheten per dag*

Ik ook wel. Maar het is IMHO bij de bèta's wat doorgeslagen; ik moest gisteren iets presenteren en Meneer was helemaal verbaasd: 'maar moet je daar geen PowerPoint voor maken, dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nog nooit een powerpoint gemaakt?
Bij mijn studies moest je echt voor elke scheet een powerpoint maken!

hadden we geen mogelijkheden toe (ik heb helaas de cursus niet zelf in elkaar gezet) participatie wordt gemeten door discussie en door blackboard posts. als docenten mogen wij dat meenemen in onze beoordeling, alleen niet als een wegingsfactor in t cijfer. komt er dus op neer dat we een paper een lager cijfer geven als ze een "min" op t lijtje hebben en een hoger cijfer als ze een "plus" op t lijstje hebben...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In dat geval zou ik gewoon een onvoldoende geven, en haar laten herkansen, met de mededeling dat als het weer zo slecht is, ze gewoon weer een onvoldoende krijgt. Eventueel een extra opdracht voor het niet doen van de opdrachten... maar bij ons zou je gewoon uit de werkgroep zijn geknikkerd....

[..]
Wehehe!

Goed planquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
In OUD het topic: Vrezen voor het Tweede Streepje #1 openen is vast niet grappig
ik heb er wel zin in

[..]
Wehehe!

Whehe...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
In OUD het topic: Vrezen voor het Tweede Streepje #1 openen is vast niet grappig
ik heb er wel zin in

Doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er wel zin in

Nou dat is toch leuk! Hoef je geen /lekker belangrijk achter te zetten. Net alsof wij alleen maar belangrijke dingen posten hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Lastpost het volgende:
Oja ook leuk - voor mij, de luisteraars is een ander verhaal indien aanwezig - .... ik maak op 19 juni m'n rentree op de planken als zanger zijnde te samen met mijn (cover)bandleden.
En nee, je hoeft niet op Ahoy.nl te kijken voor de speeldata, gewoon in een lokale kroeg (Rotterdam) ten ere van mijn beste vriendinnetje die in het huwelijksbootje stapt.
[/lekker belangrijk]

Het is zeker tof ja, beetje singstar met een grotere kans om af te gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is toch leuk! Hoef je geen /lekker belangrijk achter te zetten. Net alsof wij alleen maar belangrijke dingen posten hier.

Foto? En welke maat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Schoentjes die ik besteld had binnen![]()
![]()
Ze zijn leuk!!
Alleen vallen ze nét even te klein en ruilen via de post gaat volgens mij niet

ik heb er 1 keer eerder een topic geopendquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Muis006 het volgende:
Mootje is bang voor de toorn van de ouders!

quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er wel zin in

wat stom!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijnoven
is nog steeds niet afgeleverd.
![]()
![]()

quote:

Tussen 13:00 en 17:00.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
wat stom!hoe laat zouden ze komen?

Oh wat balenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tussen 13:00 en 17:00.
Waarschijnlijk.![]()
Bovenste schoenen vind ik leuk, Daph.

Oooo, je hebt maar 800 gram groente in je lijstje!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
En thuis!
Lijst:
O: Peer en een groot glas optimel
T: boterham 20+ kaas
T: appel
T: appel
T: nectarine
T: Mandarijn
T: cup a soup kip
L (tussen O en L zit 7 uur): 2 boterhammen osseworst en een kom kerriesoep
T: boterham 20+ kaas
T: blokje choco
D: roergebakken witlof (600 gram pp), 1/2 tartaar en 200 gram stoomgroentes..
En dan morgen een oogonderzoek en dan lekker een weekendje luxe hotel, veel wandelen, sauna, zwemmen.. veel ontbijten en veel uit eten...
Moet voor mijzelf uitkijken, ik zie op tegen uit etenOmdat ik weet dat ik teveel eet, en het ook gewoon doe... Ik ben zuinig dus alles wat ik betaal dat moet eruit

Friet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef Daph_ het volgende:
Oh wat balenLast minute ovenlevering
En als ze niet komen?

Ditoquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:ik las de eerste paar reacties in dat topic en ik dacht even dat het in ONZ geplaatst was.

Geen idee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.lux-nijmegen.nl/film/allefilms/departures
iemand deze film al gezien?
vind doorgaans aziatisch gesproken films wat 'irritant'maar het verhaal klinkt goed?

Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doequote:Op donderdag 11 juni 2009 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Niet onaardig bedoeld hoor
O ja, verder wilde ik nog even zeggen dat ik het best wel decadent vind van PF dat ze eten bij Albert.nl bestelt. Kom op zeg. Je bent een jonge, gezonde, frisse meid! Wat is er mis met naar de AH fietsen / lopen en zelf een tas vol boodschappen halen? Ik vind Albert.nl meer voor mensen die slecht ter been zijn, zoals invaliden of bejaarden. Maar goed, just my 2 cents
. Volgens mij bezorgt Albert hier niet eens
.

Moet je ook zelf weten, maar we zitten hier op een openbaar forum en dan mag ik er toch m'n mening over geven?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doe?!

ook hoiquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doe?!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Schopje onzin dan maar, dit topic?
Niet echt leuk om te lezen voor degenen die wel graag zwanger willen worden.

Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ws Coco Avant Chanel zien. Ook in het filmhuis.

Als ik er wat van mee krijg iig, want het is de eerste keer dat ik weer wat ga doen met mijn ex-mevrouwquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zien

ja! die moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zien

Ik kan mij niet herinneren dat ik om die mening hebt gevraagd. Maar goed, als je dat wil moet je dat inderdaad doen alleen is het dan wel fijn als er daadwerkelijk wordt gelezen wat ik post, in plaats van aannames te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je ook zelf weten, maar we zitten hier op een openbaar forum en dan mag ik er toch m'n mening over geven?.

Anders ga je je PMS even elders afreagerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik om die mening hebt gevraagd. Maar goed, als je dat wil moet je dat inderdaad doen alleen is het dan wel fijn als er daadwerkelijk wordt gelezen wat ik post, in plaats van aannames te doen.

ik wil vanavond naar de biosquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Mootje, ik ga morgen naar Angels & Demons, dus ik wil je wel laten weten hoe hij was? Of ga je ook morgenavond?

Ik vind het suf om iets dat goedkoper is en tijd bespaard decadent te noemen.. En dat heb ik al twee, drie keer uitgelegd. Overigens heb ik pas eenmaal besteld op albert.nl en wandel ik dagelijks de AH binnen.. Dus het klopt sowieso niet wat je zegt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders ga je je PMS even elders afreageren.
En als je op een openbaar forum post, dan kan het wel eens voorkomen dat mensen ongevraagd hun mening geven. Ik lees gewoon dat jij bij Albert bestelt en ik denk: "Waar is dat nou voor nodig?". Hoef je niet meteen zo gepikeerd te reageren hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |