abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69943308
whaha Huup, lekker ding die vent van jou!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:36:15 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69943331
Guuzewuus, gelukkig is mijn verminderde gewicht overal wel goed te zien (volgens lief dan, ikzelf zie het niet echt), behalve op mijn buik
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef innepin het volgende:

[..]

Daarom hebben we Incantrix, die gaat gewoon regelmatig een gigantisch lange post schrijven waar je alles uit kan halen

Whaha, grin, ik moet echt váker reageren Dan hoef ik niet zo'n hele lap (al zal dat er wel gauw weer vanaf zijn als de vakantie voorbij is )

En Huuphuup, die vent van jou is briljant Míjn lief begint me nu echt vreemd te vinden omdat ik al twee keer achter elkaar keihard moet lachen om dit topic
3!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 juni 2009 @ 17:39:56 #103
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69943463
Tessie update:
quote:
Het duurt echt lang. Erwt vind dat apparaat niet leuk en schopt het steeds weg. Mijn bloeddruk is alweer een stuk lager en mijn potje pies zijn ze geloof ik kwijt. De uitslag van het bloed hebben we nog niks over gehoord.
Weinig nieuws dus.
pi_69944109
Ik was even nieuwschierig na het werk wat jullie deden/doen tijdens de zwangerschap.

Ik werk in de thuiszorg, en merk toch wel, dat het zwaar is.
Werk dan maar 28 uur per week, maar toch.
Maar dit gaat over na ongeveer 3 maanden toch?Dat vermoeide enzo.
Naja, laten we niet klagen, maar dragen
pi_69944329
Zo goeiemiddag, wat gaan jullie toch rete snel met die nieuwe topics!

Asy, welkom hier!

Davina, ik heb onze tickers es vergeleken, beide zijn we 11 weken en een dag, maar jij hoeft nog maar 202 dagen en ik 205! Hoe kan dat nou?

Lieve Tessie, ik hoop dat je snel naar huis mag! Sterkte daaro!

Huup!

Met mij alles goed en geen nieuws.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69944375
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef ymme het volgende:
Ik was even nieuwschierig na het werk wat jullie deden/doen tijdens de zwangerschap.

Ik studeer momenteel nog fulltime, maar de laatste maanden vooral thuis achter de computer (toevallig vanaf de positieve test). Als het goed is, kan ik in augustus en september nog even (afgestudeerd en wel) werken, voordat ik alweer met verlof moet. Ik merk nu pas eigenlijk sinds één-twee weken dat de vermoeidheid echt stukken minder wordt. Ik kan het bijvoorbeeld weer tot 23.00u volhouden, in plaats van rond negen uur omvallen Begin maar vast met het mantra 'het is een faaaaase'; dat schijnen we nog járen te kunnen roepen
pi_69944872
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef ymme het volgende:

Aysinur en davina, gefeliciteerd!

Foei wat posten jullie toch snel hehe

ehm............ik ben nog steeds moe maar ligt ook aan mn schildklier denk ik en werk 36 u in de zorg met 12 uurs diensten
Maar ach ja, ik ben wel moe maar ja hoort er beetje bij enzo en ik ben gewono happy en doe kalm aan als ik vrij ben

@ Poppejans, wat een schattige ondertekst heb je

[ Bericht 3% gewijzigd door het-is-mij op 11-06-2009 18:26:52 ]
pi_69944965
Ik werk 32 uur in de gehandicaptenzorg (woonvorm) waar oa slaapdiensten gedraaid worden.
Gaat tot nu toe prima, merk wel dat ik wat sneller moe ben, maar sta alleen op de groep dus kan zelf bepalen wanneer ik effe moet gaan zitten/hoe ik tijd indeel.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:31:19 #109
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69945274
*sluipt zachtjes binnen*
pi_69945343
Haalt Happy heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij binnen... niks nie zachtjes!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69945384
Jaaaaaaa, wat gaaf dat jullie er zijn
Asyniur en Happy, gefeliciteerd!!! Na een dag hard werken maken jullie me helemaal blij!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_69945486
wat goed Happy!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69945503
Jaa Happy ook heel erg gefeliciteerd en welkom terug
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:41:41 #114
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69945626
Nou, het is wel onwerkelijk hoor. Ik had al een paar dagen dat ik het eigenlijk wel dacht te weten, maar zeker na die test die negatief was, twijfel, twijfel. Maar vandaag was ik zo misselijk, dat ik me niet kon inhouden.

Zo leuk mijn lieve collegatje is nu 8 weken zwanger, dus we kunnen lekker samen zwangeren. Ik denk niet dat onze baas er zo blij mee is maar daar kunnen wij niets aan doen.

Wil iemand ons (ja ja Fok! baby in de maak in het lijstje zetten? Happyme28 en marky verwachten op 19 februari een kleintje

Trouwens zo leuk dat ik hier ook nog kan zwangeren met de meiden die er bij mijn vorige zwangerschap ook waren (en allemaal leuke nieuwe meiden)!!
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 18:45:19 #115
5428 crew  miss_sly
pi_69945777
Wow, wat een dag! Happy, wat ontzettend geweldig leuk dat je je ook heir kunt melden
Ik had wat gelurkt in het andere topic en geduimd en daar ben je dan

Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:45:49 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69945808
Ja!! Happy is er ook bij!!
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:50:31 #117
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69945992
Nou hè!! En ik heb besloten dat ik vanaf dag 1 ga genieten. Tuurlijk is dat duiveltje er op mijn schouder, maar ik kan het toch niet sturen dus positieve instelling en hopen op het beste.

Na het weekend gelijk de gyn even bellen en ook MvM (had ik vorige keer niet gedaan omdat ik toen vanaf het begin al geen goed gevoel had).

En nu eens even inlezen hier.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:07:56 #118
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69946606
Goed voornemen happy! Gefeliciteerd!
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 19:10:23 #119
5428 crew  miss_sly
pi_69946699
Min of meer bijgelezen, maar ben al weer veel vergeten

In ieder geval een dikke voor tessie. Hoop dat het allemaal goed is, of dat Erwt zich komt vertonen.
pi_69946968
Asyniur en Happy, gefeliciteerd!!! Hele fijne zwangerschap!

Huup, je kraammatrassen..!

Riep ik vorige week nog dat ik eigenlijk totaal geen last van m'n buik had -dat ik me er zelfs vaak niet eens van bewust was-, nu is dat wel anders. Pff! Denk dat 't komt omdat ik opeens best explosief gegroeid ben. M'n buik voelt behoorlijk gespannen en het voelt alsof m'n ribben uit elkaar geduwd worden. Het lijkt soms wel of ik een voetbal heb ingeslikt. Vooral net onder m'n borsten voelt het beurs en branderig. Maar dat kan ook komen omdat ik eigenlijk echt een grotere bh zou moeten kopen...

Ik klaag niet hoor, voel me prima, maar het is wel even een verschil met de weken hiervoor. Voel me nu iig echt zwanger!

Zal deze week weer 'ns foto maken. Kijken hoe groot het verschil is.

Ik werk bij Randstad Ymme, als interrrrrrcedent.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 11-06-2009 19:27:42 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:17:11 #121
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69946972
[emotionele doos in de bocht]Moet je nu toch eens zien in de OP.. Poppejans, Vlindur, Ymme, Asyniur, Beessie-Jen, Lijnloos, Happy.. Allemaal meiden die ik ken van het tweede streepjes-topic, en die staan nu allemaal ook hier in de OP! Ik moet er gewoon een beetje van huilen [/emotionele doos in de bocht]
3!
  Jubileum moderator donderdag 11 juni 2009 @ 19:19:33 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69947082
Happy je staat erbij hoor
Chell doe je Tessie de groetjes, ik hoop dat Erwtje gewoon snel geboren wordt.
Huupje
Incantrix
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69947459
Incantrix
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:29:50 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69947560
Ik voel me hier best thuis omdat ik hier al wat langer meelees en met sommigen meegerammeld heb. Maar ik vind hte ook jammer voor de achterblijvers, maar die volgen hopelijk heel snel
Lois, mijn datum mag voorlopig op 16-2
pi_69947708
Happy! Ik was al aan het lurken in het streepjestopic vanmiddag... wat gaaf, welkom!

Huup Gekke pinda
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:34:46 #126
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69947761
Nieuwe zwangeren van harte

wat gaan we hard met z'n allen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 19:41:30 #127
5428 crew  miss_sly
pi_69948079
Nog 50 dagen

Ik zat vandaag nog te denken: morgen 33 weken Iedere week die er nu bijkomt, is er niet eentje dat de levensvatbaarheid beter wordt, het is nu met iedere week extra dat ze sneller mee zou mogen naar huis, tot over 4 weken al dat ik thuis zou mogen bevallen
Wat is de tijd snel gegaan, ook al leek die soms te voorbij te kruipen. Ik ben nog steeds geen fan van zwanger zijn, zal ik ook niet meer worden denk ik, maar ik word er bijna een beetje weemoedig van als ik bedenk dat ik nu echt, heel echt, tegen het eind van de zwangerschap loop

Mijn moeder had op het geboortekaartje voor mijn zus (ook 5 jaar op moeten wachte) staan:

lang verwacht
toch gekomen
bewaarheid zijn die mooie dromen

Ik had een jaar geleden echt niet geloofd dat ik nu zo ver zou zijn.

/einde emo/egopost.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:44:29 #128
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69948224
Bedankt allemaal voor de lieve berichten

DaviniaHR, natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd ! Vervelend dat je naar het vu moet, maar hopenlijk kunnen ze jullie daar geruststellen en blijf je lekker bij de vk.

mikoxx, wat ben jij een stoere zeg , succes met de laatste loodjes, het is niet makkelijk geweest de laatste weken.

tessie, hoop dat je snel weer naar huis mag (of daar meteen kunt bevallen natuurlijk en je kleintje in je armen kunt houden).

hier trouwens 'gewoon' een fulltime kantoorfunctie, wel hectisch maar goed te doen. afwachten hoe ik me ga voelen natuurlijk, maar met dat uurtje extra rust, moet dat wel uit te houden zijn hoop ik.

Ssserpente, ben ook heel benieuwd naar je foto. Zoals je het beschrijft zal er wel een flink verschil te zien zijn. Kan me voorstellen dat je je dan ineens heel zwanger voelt.

Miss sly inderdaad wat ben je snel gegaan, nog maar 50 dagen bijna met verlof en dan kan ze echt komen jullie kleine meisje.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:46:03 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69948312
Happy! You're back!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het nu best zwaar ga vinden. Dat had ik niet verwacht. Ik werk maar 2,5 dag, maar ik merk dat ik echt gesloopt ben na een dag van 8 uur. Dinsdag heb ik hier echt zitten janken omdat ik zo moe was (Sasha was om 5 uur al wakker en wilde die avond ook niet slapen, dus ik kon zelf ook niet vroeg) en vandaag voel ik me weer supersupermoe. Beetje jammer want ik moet zo echt nog even aan het werk want daar is het heel veel te druk en raak ik maar niet door mijn to do heen.
Ik ga het morgen wel aangeven bij de vk, maar ja... ik ga er eig. vanuit dat mijn bloeddruk enzo allemaal in orde zijn.
Toch maar proberen zo veel mogelijk slaap te pakken op de dagen dat ik vrij ben.

Stiekem heb ik een beetje spijt dat ik er pas met 36w uit ga ipv 34w, maar het idee om dat nu alsnog te doen geeft me nog veel meer stress want er is echt te veel te doen op mijn werk. En ik weet gewoon simpelweg niet waar ik moet beginnen waardoor ik ga uitstellen, waardoor ik nog gestresster raak etc. etc. Nog 5 weken... nog 5 weken.
pi_69948514
Ymme hier een kantoorbaan, maar wel met veel lopen en zo.. 24 uur in de week normaal, maar dat was te zwaar dus nu sinds een paar weken nog maar 15 uur per week en de rest ziek thuis... En ik hoop nu heel hard dat ik dat wel ga volhouden tot het einde...
pi_69948702
BEetje Rustig aan doen.... als je loopt te huilen van moeheid, is dat dan niet gewoon een teken dat het een beetje té veel wordt? Er zal best een hoop te doen zijn op je werk en dat is ook heel belangrijk enzo, maar toch, jíj bent belangrijker en je kindje ook!

Miss sly Leuke zwijmelpost. Ik heb precies hetzelfde gevoel, maar kan het niet zo mooi verwoorden. Die omslag van tellen naar betere levensvatbaarheid naar tellen naar iets als "ohh dan zou ie helemaal niet zo lang meer in de couveuse hoeven" is echt heel gaaf En het komt ineens zó dichtbij

Over drie weken en 2 dagen mag ik al thuis bevallen DRIE WEKEN!
Nog maar drie dagen werken Over een weekje ben ik met verlof

etcetera, etcetera
pi_69948753
Miss_sly gewoon nog maar 50 dagen mooi gedichtje!

Tessie het schiet niet echt op zo ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is en je je kleintje snel in je armen mag hebben!

Huup geweldig die opmerking van je vriend!

Happy gefeliciteerd
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:57:37 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69948860
Jawel Innepin, dat was het dinsdag ook, maar ja, toen was ik ook al vanaf 5 uur op he.

Maar ik moet toegeven, ik heb gisterenmiddag 2 uur liggen slapen, gisteren op tijd naar bed, een nachtje goed geslapen en het valt me dus vies tegen dat ik nu al weer een soort van 'wazig' ben van de slaap. Net of ik een hele nacht doorgehaald heb ofzo.

Maar ja, als ik 's ochtens op mijn werk eerst 2-3 uur ga zitten verkloten en vervolgens niet uit kom... dan vind ik dat ik nu toch even moet.
pi_69949039
Ik ben weer thuis Alles was goed, maar het duurde gewoon heel erg lang. Heb van 4 uur tot half 7 aan dat apparaat gelegen, en mijn 2e potje pies zijn ze gelukkig niet kwijt geraakt (dat eerste potje was dus écht weg ). Er zat alleen een spoortje eiwit in, maar dat was niet erg, en de bloeduitslagen waren goed. Na een tijdje in het bed liggen was mijn bloeddruk ook weer normaal, dus niks aan de hand. Helaas vond erwt het nog geen tijd om eruit te komen, dus nu gaan we maar voor het strippen dinsdag. Of de voorspelling van chell, nog beter haha
Thanx voor alle lieve woorden hier!

Ohhh en ik zag happyme hier ook!!! Gefeliciteerd!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 20:06:04 #135
5428 crew  miss_sly
pi_69949194
tessie, fijn dat je weer thuis bent. Jammer dat Erwtje het nog geen tijd vond.

BE, ik herken het wel heel erg hoor. Ook dat deel van soms te weinig doen en dan tijd tekort komen. Maar ook al heb je daar wel een beetje gelijk in, toch maakt het jouw gezondheid en die van BEebie niet minder belangrijk, toch?
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:07:20 #136
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69949246
wb Tessie en gelukkig is alles goed

Hier een thuisblijf mama Ymme

Enne Miss_Sly ik word helemaal mooshie van je post
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:08:49 #137
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69949291
oh gelukkig tessie dat alles goed was en je weer thuis bent. jammer dat erwtje nog niet echt aanstalten maakt. bedankt voor je felicitatie.
pi_69949313
Ik ben er ook weer. Vandaag bij de vk geweest. Onderdruk nog steeds wat aan de hoge kant maar nog onder het punt dat we naar de gyn moeten.

Wel vreemd, thuis ook een meetapparaat en die geeft een onderdruk van 78~82 en bij de verloskundige is het 95. De verloskundige meet op gehoord met een stetoscoop en wij thuis met een (door de hartstichting) gecertificeerd apparaat. Meten doet ze goed ze is immers verpleegkundige.

Verder weinig nieuws. Volgende x willen ze 'strippen' Dat is dan maandag en dan is ze 40 + 2. Nu dus 39 + 5.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:16:00 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_69949605
Happy! Daar ben je dan. En wat goed dat je nu al zegt dat je gaat proberen te genieten. Dat is 'the spirit' zullen we maar zeggen. Voelt het ook echt anders/beter?
Tessie, fijn dat er uiteindelijk niets mis is, hopelijk dient erwt zich snel aan.
Sserpente, volgens mij heb jij dan nu die groeispurt die ik een week of twee terug had. Deed af en toe gemeen zeer ja. Moet zeggen dat het nu echt weer beter gaat, het groeit wel, maar niet zo snel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:19:32 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69949731
Nee, dat is ook wel zo miss_sly, vandaar dat ik het wel morgen aan ga geven bij de vk.
Het is alleen helaas een vervangster, zodat ik die ook een keer gezien heb (er is natuurlijk een kans dat ik haar heb in de vakantieperiode) maar die kent mij verder niet. Dus of ze ook kan inschatten wat ik zeg... of dat ik het zelf mss weer bagatelliseer...
Het is gewoon zo dat er echt enorm veel op me af komt nu, mijn baas (die er vorig jaar dus nog niet was) stelt ook weer hele andere eisen aan me dan de vorige Secretaris Generaals zeg maar. Op zich prima, maar ik kan het nu toch niet allemaal meer handelen lijkt het.
Ik wilde 3 weken voor mijn verlof zeggen 'tot hier en niet verder, nu ga ik eerst alle to do's afmaken voor er weer wat bij mag' maar er is deze week al zo veel bij gekomen dat ik dat mss volgende week maar al moet doen. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

Tessie, fijn dat alles toch in orde was. Ik duim voor je dat Chell gelijk krijgt hoor!

TheFrankey, op zich... als ze bijv. de hele tijd bij de vk 70 gehad heeft zo ze thuis 55 gehad hebben bij wijze van spreken. Het cijfertje zelf zegt niet alles, soms gaat het ook om te mate van stijging zeg maar.
Maar goed, ze houden haar goed in de gaten zo te horen en de volgende keer strippen is best al vlot vind ik, net na de 40w. Sommige andere vk's wachten daar wat langer mee. De mijne deed het liever niet want dan had ik mss wel een week gerommel waar ik niks mee op schoot, was haar redenatie.
Laten we hopen dat het voor jouw vriendin wel wat uit haalt. Of dat het kindje natuurlijk gewoon wat eerder komt uit zichzelf.
pi_69949754
@ Happy, jij ook gfeliciteerd.

@ Tessie, fijn dat je toch weer naar huis mocht en geen tekenen van zw.vergiftiging ofzo

@ Miss sly, wat een mooie post van je zeg, heel verschil met paar mnd terug en het gaat idd zo snel.

Toen iedereen dit aan het begin van de zw.schap tegen me zei dacht ik, ik zal het maar geloven want hun weten het maar het is echt zo.
Ik liep van de week langs het toekomstige kamertje en toen dacht ik, hhmmzz nu al 22,5 week en over 20 weken ligt hier een kindje, nog steeds zo'n raar idee.
Word wel steeds echter enzo omdat buik ook iets begint te groeien maar soms ook nog zo onwerkelijk (omdat ik me nog best goed voel), ik kan het niet anders omschrijven.
Denk dat ik het gevoel van ssserpente wel herken daarin.

@ Be, is er uberhaupt geen mogelijkheid om met 34 wkn te stoppen of meer omdat je voor je gevoel in de knoop komt met je werk?
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:21:24 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69949805
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef mefke79 het volgende:
Happy! Daar ben je dan. En wat goed dat je nu al zegt dat je gaat proberen te genieten. Dat is 'the spirit' zullen we maar zeggen. Voelt het ook echt anders/beter?
Ja, op zich wel, ben nog wel even verward en nog angstig dat het snel misgaat (ik vind dat innestelingsbloed maar niks, dat maakt je zo onzeker), maar toch is er blijdschap en vertrouwen en dat had ik vorige keer eigenlijk niet dus dat is winst (maar ik zal blij zijn als de komende 3 weken voorbij zijn).
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:27:16 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_69950010
happy, ik ben zo blij voor je!

Kersjes-update: in ieder geval nog een nacht in het ziekenhuis, ze denken dat het te maken heeft met de grootte van de baby en gaan nu allerlei testen toen om te kijken of het met diabetes ofzo te maken heeft. Kersjes baalt als een stekker, want Devins verjaardag komt er natuurlijk ook aan. Ze heeft niet echt geslapen door de pijn, dus die wordt ook al niet minder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69950195
He wat naar voor Kersjes! Sterkte
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:32:26 #145
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69950208
Thanx Troel

Jeetje, Kersjes heeft ook niet echt een zorgeloze zwangerschap (to say the least). Hopenlijk is ze voor Devins verjaardag weer thuis, maar die testen kunnen wel even duren meestal.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:32:41 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69950225
Het kan wel hoor, het-is-mij. Mijn baas is er sowieso van overtuigd dat ik het niet nog 5 weken vol ga houden. Ik weet niet precies waarom eigenlijk, want vooralsnog doe ik het best redelijk denk ik zelf.
Maar dan moet ik dus nog eerder een aantal dingen af hebben en dat idee benauwd me.

He wat balen van Kersjes... dat zou wat zijn zeg, evt. nog diabetes erbij na alle gedoe die ze toch al heeft...
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:34:18 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69950272
Happy , jij ook weer zwanger! Helemaal geweldig
Gefeliciteerd
pi_69950274
I'm so Happy for Happy!!
Tjonge, het wordt steeds gezelliger hier, toppie!

Kalmpies aan BE!
Ik viel net ook al in slaap terwijl Meike op mijn schoot Dora zat te kijken....oeps.
Straks niet zo laat naar bed....zeg ik nu, en straks is Derek er weer op en wil ik dat weer zien denk ik

Tessie, hmm beetje dubbel....ene kant mooi dat het allemaal goed leek, maar aan de andere kant ben jij het ook wel zo zat dat het ook fijn was geweest als ze nu actie hadden ondernomen....hopelijk gaat het strippen werken.

Ik hoef nog maar 7 weken te werken...2 dagen per week, dus nog maar 14 dagen!!! whihi!!
Tis ook zo geweldig dat ik me zo goed voel!!! HEERLIJK GEWOON!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:42:38 #149
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69950624
Happy!
Van harte!

Vlindur, dan wordt het wrs geen datumtweeling als ik nog 202 dagen moet en jij 205. of was het andersom?
wel bizar idd.
maar ben te lui om te gaan tellen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:43:51 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_69950681
Be, huilen van vermoeidheid is natuurlijk wel echt te he...hou jezelf in de gaten! Ik snap je onrust, hij komt me iets te bekend voor, maar je schiet er uiteindelijk weinig mee op. Alleen jij kan je grens bepalen, doe dat dan. En inderdaad, dan maar nu vast zeggen dat je eerst alles afmaakt en dan weer wat nieuws oppakt. Als ik iets geleerd heb de afgelopen tijd is het: beloof je een 10 en geef je een 6 dan zijn mensen teleurgesteld. Doe je het andersom en beloof je een 4 en maak je er een 6 van, dan zijn mensen veel blijer met je 6....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69950749
Ik wil me ook graag bij jullie voegen! 13 oktober 2009 Rubey (meisje)
Heb eerder al in het Wachten op het tweede streepje topic gepost, door persoonlijke omstandigheden vlak na mijn twee streepjes is het er alleen niet van gekomen om me hier te melden. Tot nu!
pi_69950822
Ben nog niet bijgelezen, maar ik wil alle nieuwe moeders even welkom heten en in het bijzonder even voor Davinia! Wat ontzettend leuk nieuws! Gefeliciteerd
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:50:03 #153
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69950969
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Rubey het volgende:
Heb eerder al in het Wachten op het tweede streepje topic gepost, door persoonlijke omstandigheden vlak na mijn twee streepjes is het er alleen niet van gekomen om me hier te melden. Tot nu!
Jaaaa. gezellig Rubey! Leuk je hier weer tegen te komen. En een meisje gefeliciteerd nog.

Wat een gezellige drukte is het hier
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:51:07 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69951033
Oh, alle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd! Geweldig zeg, die streepjesbuien! Hopelijk gaan jullie allemaal een heel fijne, zorgeloze tijd tegemoet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_69951117
En daar hebben we er weer eentje!!! Het is besmettelijk!
Rubey van harte met je zwangerschap!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69951287
Rubey ook zwanger Van harte gefeliciteerd!

Tessie fijn dat je weer thuis bent Hopelijk komt erwt snel buiten spelen

Kersjes
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 21:00:41 #157
5428 crew  miss_sly
pi_69951469
Wat een naar nieuws weer van Kersjes. Het zit ook echt niet mee. Hopelijk is ze voor Devins verjaardag weer thuis.

Rubey, ook welkom! Jeetje, wat een hoop nieuwe, wat heerlijk

BE, morgen proberen eerlijk te zijn tegen de vk En weet je, alleen al het feit dat het on overzichtelijk is voor je, wat je nog allemaal moet doen, en er daardoor minder uit je handen komt, geeft toch al aan dat het je nu iig allemaal wat te veel is? Tenminste, lijkt mij.
pi_69951474
Joehoe Happyme, wat tof dat jij ook hier bent... (denkt terug aan 3 maanden geleden dat we tegelijk aan het wachten waren...) ben blij dat jij nu ook niet meer op streepjes hoeft te wachten maar op een Hele baby

Rubey ook welkom!
pi_69951494
Rubey, gefeliciteerd! Wat leuk zoveel nieuwe zwangeren
pi_69951536
Tessie fijn dat je weer thuis bent en Kersjes veel sterkte!!!!
pi_69951798
Happy, welkom hier .

Tessie, lekker weer naar huis! Hopelijk dient beeb zich vlot aan, liefst uit zichzelf natuurlijk!

Kers, , ik duim voor gauw weer lekker naar huis!

BE, pas goed op jezelf he!

Karin, wat heerlijk dat je je zo goed voelt!

Rubey ook welkom! Wauw een ware streepjesregen lijkt wel!

Ik mag morgen eindelijk weer naar de vk. Lijkt echt al een eeuwigheid geleden. Hopelijk zijn ze hier net zo aardig als in mn oude woonplaats.
Fake it till you make it...
pi_69952654
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef innepin het volgende:

[..]

Mja ze heeft het wel gezegd maar ik heb het niet zo onthouden omdat het voor mij een abstract getal is, het was 7,8 of 8,7, één van de twee. En het was nuchter

Rocka, ik bedoelde het ook oprecht leuk hoor, vond het zo'n toffe post

Tessie, knuffel!
7.8 nuchter is 'woops'
8.7 nuchter is 'alarrum'

Beide niet zo'n mooie waarde voor nuchter dus, ter vergelijk : ik heb nuchter tussen de 3.5 en de 5.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69953103
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

7.8 nuchter is 'woops'
8.7 nuchter is 'alarrum'

Beide niet zo'n mooie waarde voor nuchter dus, ter vergelijk : ik heb nuchter tussen de 3.5 en de 5.
Dan ga ik uit van de eerste Er werd zeg maar niet gelijk groot alarm geslagen. Maar toch ehh best een groot verschil

Kersjes, hè bah wat vervelend... sterkte daar

Rubey, welkom!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:56:00 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69954043
heeeey dames

Ben ik ook eens een keer een halve dag niet online, maar mis volgens mij van alles!!!!

Asyniur en Happy, gefeliciteerd!!! wat ontzettend tof dat jullie je ook hier hebben kunnen aanmelden!!!
echt ontzettend gefeliciteerd!!!

@Icantrix een hele dikke knuffel...

verder nog niet bijgelezen, even TE moe, na een hele dag gezellig shoppen.
Het was wel enorm gezellig hoor... eerst naar de prenatalwinkel geweest (zo'n grote), heb 2 leuke pakjes gekocht en een heel schattig tshirtje met een schaapje
en toen lekker de stad in, 2 baggy-bankhang-jogging-achtige-broeken gekocht en 2 lekker ruime shirts...zit heerlijk en kan er goed in groeien...

en lekker uitgebreid zitten lunchen en koffiedrinken voor de pauze

al met al een vermoeiende, maar zeer geslaagde dag.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:08:00 #165
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69954592
haal ons maar weer uit het lijstje. Het lijkt hier toch niet goed te gaan ineens. Weet niet hoe dit afloopt, maar ik vrees dat 't 'm toch niet geworden is.

Svp ook even bij 2e streepje eraf halen. Ik meld me later weer

Het was even leuk, maar mijn tijd komt nog wel.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:58 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69954834
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef happyme28 het volgende:
haal ons maar weer uit het lijstje. Het lijkt hier toch niet goed te gaan ineens. Weet niet hoe dit afloopt, maar ik vrees dat 't 'm toch niet geworden is.

Happy, nee
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 22:17:31 #167
5428 crew  miss_sly
pi_69955061
Happy, nee toch? ik hoop zo dat je je vergist.
In ieder geval dikke
pi_69955075
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef happyme28 het volgende:
Nou, het is wel onwerkelijk hoor. Ik had al een paar dagen dat ik het eigenlijk wel dacht te weten, maar zeker na die test die negatief was, twijfel, twijfel. Maar vandaag was ik zo misselijk, dat ik me niet kon inhouden.

Zo leuk mijn lieve collegatje is nu 8 weken zwanger, dus we kunnen lekker samen zwangeren. Ik denk niet dat onze baas er zo blij mee is maar daar kunnen wij niets aan doen.

Wil iemand ons (ja ja Fok! baby in de maak in het lijstje zetten? Happyme28 en marky verwachten op 19 februari een kleintje

Trouwens zo leuk dat ik hier ook nog kan zwangeren met de meiden die er bij mijn vorige zwangerschap ook waren (en allemaal leuke nieuwe meiden)!!
Waaaah Happy!!! Je bent terug!!!! Hoera! Ik ben zo blij voor je meis!!!! Gefeliciteerd!!!

Laat maar even. Hopelijk kan ik ze supersnel weer voor je uit de kast halen Happy
#geen
pi_69955159
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef happyme28 het volgende:

Oh nee Happy nee dat kan toch niet waar zijn meisje?

Ik ga even keihard voor je duimen dat het wél goed gaat. Ga je de vk bellen?

Meis toch ik was zo blij voor je, hé ik kan het gewoon even niet bevatten
#geen
pi_69955218
ah god Happy nee
ik wilde je net komen feliciteren... ik zet ze in de koelkast en ik hoop dat ik je later alsnog van harte mag feliciteren meid sterkte met afwachten.

Innepin mijn suiker was bij eerste controle 4.7 en de afgelopen keer was het 4.3, hopelijk krijg je het met behulp van een dietiste met een paar simpele ingrepen onder controle!

Tessie weer thuis gelukkig yay! Jammer dat Erwt nog nie wil maar fijn dat alles goed is met jou.

BE pas goed op jezelf hoor. Ik merk ook dat werkelijk alles teveel voor me is nu, maar mn ijzergehalte is dan ook erg laag nu, dat scheelt.

@Ymme, ik werk 20 uur per week, redigeerwerk voor een tijdschrift. En daarnaast studeer ik voltijd. Gelukkig is dat bijna afgelopen nu want de combinatie valt me erg zwaar.

En verder vergeet ik volgens mij de helft

Ohja, Rubey welkom!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69955403
-edit-

Oh happy toch
pi_69955445
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef Troel het volgende:
happy, ik ben zo blij voor je!

Kersjes-update: in ieder geval nog een nacht in het ziekenhuis, ze denken dat het te maken heeft met de grootte van de baby en gaan nu allerlei testen toen om te kijken of het met diabetes ofzo te maken heeft. Kersjes baalt als een stekker, want Devins verjaardag komt er natuurlijk ook aan. Ze heeft niet echt geslapen door de pijn, dus die wordt ook al niet minder
Aw Kersjes! Potverdorie zeg daar lig je dan weer he meis
Sterkte en hopelijk is er niks aan de hand...

Tess weer terug uit het ziekenhuis! Bijna bevaltijd
#geen
pi_69955562
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Rubey het volgende:
Feli Rubey
#geen
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:29:52 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69955681
en o ja Ymme, ik werk fulltime.. (en heb intensief werk)...
en daarnaast nog veel uren naast het werk (teamoverleg, klinische lessen, klinische avonden etc etc)..

dus best druk, vooral nu ik zo moe ben.,.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69955923
Kersjes balen hoor, weer in het ziekenhuis... Gauw opknappen hoor...

Happy...

Rubey!!!
pi_69956272
Ahh Happy, ik hoop zo dat je het mis hebt en je heel snel weer in het lijstje terug komt

En ook nog even een voor BE
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:43:20 #177
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69956280
Rubey welkom

Happy, je bent zooo welkom hier. Ik ga duimen voor goed nieuws van jouw kant

*verder bij gaat lezen...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:48:39 #178
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69956564
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:

* Brighteyes heeft ook nog wel een paar vermoedens over andere dames...
Ik zal er wel weer faliekant naast zitten, maar vooruit. [/sub]
Op mij hoef je niet meer te rekenen
Maar BE doe je het rustig aan en laat je niet gek maken door je nieuwe chef! Doe wat je kan en wat je belangrijk vind, beter 1 ding afwerken, als 3 dingen half zo moet je het maar gaan bekijken.
en ja het is handig l*llen maar als je het echt niet trekt kan je altijd met 34 of 35 weken stoppen hé.
zwanger zijn van het tweede kindje, en de zorg hebben voor een rondhollende peuter, is echt andere koek als zwanger zijn van je eerste kindje, dan kan je nog wel slapen en rusten wanneer het je uitkomt.
slaap je 's nachts nog wel een beetje?

Happy ik hoop echt dat je je vergist

Rubey van harte en alle andere nieuwe zwangeren ook... ben ff de namen kwijt maar Davina had ik gisteren al gezien
Mama van Isa en Ties
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:49:45 #179
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69956620
oooch vergeet ik kersjes sterkte te wensen in het ziekenhuis ik hoop dat je snel naar huis mag zodat Devins verjaardag een groot feest kan zijn.

tessie fijn om te zien dat je urine enz oké was veel succes met het strippen van de week.
Mama van Isa en Ties
pi_69956762
Happy, niet weggaan! Ik hoop zo voor je dat het niet zo is en dat je je met een paar dagen weer kunt melden met een gerust hart!!!

Oh en voor wie het vroeg (weet het effe niet meer) ik werk 40 uur, kantoorbaan met af en toe lekker rondhobbelen... Moet zeggen dat het op zich wel te doen is, maar mijn vermoeidheid komt ook vooral 's ochtends om de hoek kijken als ik weer es (lees: elke dag) te laat naar bed ga... zoals nu. Maar nu mag het, want morgen nog een dagje werken en dan 3 weken vakantie, inclusief trouwen volgende week!!! (Daar wordt je trouwens ook niet minder moe van... wat een voorbereidingen zeg).
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:55:08 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69956858
Oh Happy! Nee toch he! Nou... Ik hoop zo dat het alsnog goed zit.

marlieske, ik slaap 's nachts als een blok. 1 of 2 keer een keertje plassen en ik slaap meteen weer verder. Daar gelukkig geen problemen mee. Dat scheelt wel.
Maar jullie hebben wel gelijk, dat is ook het fijne van het even spuien, even horen dat het niet gek is dat ik zo moe ben en dat het nu toch wel zwaarder wordt.

Ik heb net op een heerlijk rustig tempo zitten werken en een zo'n groot struikelblok iig af weten te ronden, dat maakt mijn schouders al weer 5 kilo lichter.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:03:30 #182
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69957185
Fijn dat je ´s nachts iig je rust kan pakken, en dat je een struikelblok af gewerkt hebt!
en spuien mag jij ook hé geloof dat iedereen dat hier wel eens heeft gedaan, de laatste weken noemen ze niet voor niets de laatste loodjes
Mama van Isa en Ties
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:15:49 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69957706
Ja, maar ik had me altijd voorgenomen nooit te klagen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:17:44 #184
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69957803
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Me too, maar het mag wel! Alleen niet zo veel
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69958539
Soms is het toch gewoon heel lekker om heel erg te klagen en even te zwelgen in zelfmedelijden? Vind ik hoor Maar ik ben dan ook wel een drama queen
pi_69961587
Happy nee toch... Hopelijkvergis je je, hou je taai
Fake it till you make it...
pi_69962114
Wat veel nieuwe zwangeren opeens! Allemaal heel erg gefeliciteerd!

Happy, hopelijk heb je gauw duidelijkheid over of je hier in het lijstje kan blijven staan. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar gun het je echt van harte!

Enne huup, ik zag laatst toevallig dat je bent uitgerekend op de dag dat ik 5 jaar getrouwd ben met mijn liefje. Is ook wel een leuke datum om te bevallen 18-8-09.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:29:06 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69962142
Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Gezien het blijvende bloedverlies, de 'samenstelling' ervan (sorry voor de mental image) en de krampen in mijn buik kan ik niet anders dan er vanuitgaan dat het mis is gegaan. Ik hoop dat de bloeding goed doorzet en we gewoon verder kunnen.

Ik hoop me hier snel te kunnen melden met een goede echo, want ik vrees dat ik me niet eerder meer zal melden.

Uiteraard blijf ik jullie in de lurkstand wel volgen en zal ook wel blijven reageren. Ik wens iedereen een prachtige zwangerschap toe. Ons kleintje komt ook echt nog wel, maar het is alleen nog niet het goede moment.

Dikke kus allemaal.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:33:18 #189
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69962160
<edit>Oh happy, had je laatste bericht nog niet gezien, wat verdrietig nou weer
pi_69962225
Happy,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69962250
Happy, wat rot..
Ik zag het update-topic en wilde je net komen feliciteren
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:51:49 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69962279
Heb de halve nacht wakker gelegen. Enerzijds vanwege hoesten/keelpijn en daarnaast bleef happy maar door mijn hoofd spoken...

heeft onze beeb als werktitel Harry meegegeven
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 08:05:14 #193
5428 crew  miss_sly
pi_69962375
happy, ik vind het zo verdrietig voor je ik was zoo blij dat het gelukt was en nu dit weer.
Sterkte de komende tijd, ik hoop dat het, als het dan toch echt fout is, goed doorzet en je inderdaad zonder gedoe verder kunt
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 08:08:53 #194
5428 crew  miss_sly
pi_69962404
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Mja, dat had ik ook, en misschien is dat voornemen eigenlijk ook niet echt goed. Ik vond het bijvoorveeld oa daardoor veel moeilijker om toe te geven dat ik het zwanger zijn niet leuk vond en dat ik zulke zwarte dagen had op een bepaald moment.
Zo nu en dan even je hart luchten (klinkt al beter dan klagen, toch? ) kan toch wel goed zijn, denk ik. Gewoon doen dus, mag jij net zo goed

En ik ben vandaag 33 weken
Vandaag over 4 weken mag ik al thuis bevallen Het komt echt dichterbij. Als ik verlof heb dus ook maar snel werk maken van de laatste dingetjes die gekocht en geregeld moeten worden. Ik heb schaapo vandaag opgezadeld gevraagd of hij zich wil ontfermen over het lijstje adressen voor de geboortekaartjes en een lijstje met belangrijke telefoonnummers. Verder zal ik me dan toch echt eens gaan verdiepen in allerlei tips en dingen die geregeld moeten worden in de laatste weken. Nog niet eens aan gedacht
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:15:50 #195
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69962475
Miss Sly 33 weken jeeeeh! ik schreef 33 weeen ...
Ennehh...
ik hoor je steeds meer over thuisbevallen heeft je hart stiekem al een beslissing voor je hoofd gemaakt?

Over klagen haha tsja. Ik heb me ook wel voorgenomen om niet zoveel te gaan klagen zoals ik iemand ken in mn omgeving. Maar dat was in het eggies zeg maar en dit topic gaat alleen maar over zwangerschap (en geboorte), ik vind het wel logisch hoor dat er af en toe ook eens gezegd kan worden dat je pijn hebt of je ongemakkelijk voelt, ook daar is het topic voor toch, niet alleen de jubelposts.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69962743
Nieuw zwangeren gefeliciteerd
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke , ik weet namelijk niet meer wat ik net allemaal gelezen heb

Vanmorgen zat ik lekker op de bank met een koppie thee wakker te worden, was puk heel ook wakker. Hij was heel druk aan t schoppen en t spartellen, kon mn buik gewoon zien bewegen
pi_69963031
Nou als jullie dan toch allemaal je hebben voorgenomen om zo weinig te klagen, hoef ik me niet schuldig te voelen. Eentje moet er toch de drama queen zijn toch?
Maar vandaag eigenlijk weinig te klagen. Redelijk ok geslapen, wel weer een tijd wakker geweest door maagzuur, maar daarna nog wel weer verder kunnen slapen gelukkig. En ik ben blij dat ik thuis ben en niet in het ziekenhuis, en ik ben zo blij met mijn Lief want hij is echt heel lief
pi_69963111
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Dan ga ik uit van de eerste Er werd zeg maar niet gelijk groot alarm geslagen. Maar toch ehh best een groot verschil

Kersjes, hè bah wat vervelend... sterkte daar

Rubey, welkom!
Nou idd, het verschil is wel wat groot.... Als je nog tips wilt mbt je voeding : ik zit al sinds week 20 tegen zwangerschapsdiabetes aan dus ik weet inmiddels wel één en ander
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69963160
Weer uit kunnen slapen
Toen ik opstond nog wat misselijk, maar na mijn botehammetje valt het wel weer mee gelukkig

Nu hopen dat het werken beter gaat dan gisteren, toen was ik zo moeeee, en wilde niets zoals ik het wou.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:08:15 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69963350
Happy, wat lees ik nou?!? jemig, meid!
Heel veel sterkte en hopelijk ben je heeeeeeeeeel snel weer terug met een goede echo!

Dikke

ymme, fijn dat het beter gaat met de misselijkheid!

1 vraagje: waarom gaat iedereen uit van het ergste, en wordt mijn instinct/gevoel genegeerd of gebagatelliseerd? Redelijk irritant...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')