quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Daarom hebben we Incantrix, die gaat gewoon regelmatig een gigantisch lange post schrijven waar je alles uit kan halen
Weinig nieuws dus.quote:Het duurt echt lang. Erwt vind dat apparaat niet leuk en schopt het steeds weg. Mijn bloeddruk is alweer een stuk lager en mijn potje pies zijn ze geloof ik kwijt. De uitslag van het bloed hebben we nog niks over gehoord.
Ik studeer momenteel nog fulltime, maar de laatste maanden vooral thuis achter de computer (toevallig vanaf de positieve test). Als het goed is, kan ik in augustus en september nog even (afgestudeerd en wel) werken, voordat ik alweer met verlof moet. Ik merk nu pas eigenlijk sinds één-twee weken dat de vermoeidheid echt stukken minder wordt. Ik kan het bijvoorbeeld weer tot 23.00u volhouden, in plaats van rond negen uur omvallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef ymme het volgende:
Ik was even nieuwschierig na het werk wat jullie deden/doen tijdens de zwangerschap.
Ik werk in de thuiszorg, en merk toch wel, dat het zwaar is.
Werk dan maar 28 uur per week, maar toch.
Maar dit gaat over na ongeveer 3 maanden toch?Dat vermoeide enzo.
Naja, laten we niet klagen, maar dragen
Aysinur en davina, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef ymme het volgende:
Ik was even nieuwschierig na het werk wat jullie deden/doen tijdens de zwangerschap.
Ik werk in de thuiszorg, en merk toch wel, dat het zwaar is.
Werk dan maar 28 uur per week, maar toch.
Maar dit gaat over na ongeveer 3 maanden toch?Dat vermoeide enzo.
Naja, laten we niet klagen, maar dragen
Ja, op zich wel, ben nog wel even verward en nog angstig dat het snel misgaat (ik vind dat innestelingsbloed maar niks, dat maakt je zo onzeker), maar toch is er blijdschap en vertrouwen en dat had ik vorige keer eigenlijk niet dus dat is winst (maar ik zal blij zijn als de komende 3 weken voorbij zijn).quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef mefke79 het volgende:
Happy! Daar ben je dan. En wat goed dat je nu al zegt dat je gaat proberen te genieten. Dat is 'the spirit' zullen we maar zeggen. Voelt het ook echt anders/beter?
Jaaaa. gezellig Rubey! Leuk je hier weer tegen te komen. En een meisjequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Rubey het volgende:
Ik wil me ook graag bij jullie voegen! 13 oktober 2009 Rubey (meisje)
Heb eerder al in het Wachten op het tweede streepje topic gepost, door persoonlijke omstandigheden vlak na mijn twee streepjes is het er alleen niet van gekomen om me hier te melden. Tot nu!
7.8 nuchter is 'woops'quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja ze heeft het wel gezegd maar ik heb het niet zo onthouden omdat het voor mij een abstract getal is, het was 7,8 of 8,7, één van de twee. En het was nuchter
Rocka, ik bedoelde het ook oprecht leuk hoor, vond het zo'n toffe post![]()
Tessie, knuffel!
Dan ga ik uit van de eerstequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
7.8 nuchter is 'woops'
8.7 nuchter is 'alarrum'
Beide niet zo'n mooie waarde voor nuchter dus, ter vergelijk : ik heb nuchter tussen de 3.5 en de 5.
Happy, neequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef happyme28 het volgende:haal ons maar weer uit het lijstje. Het lijkt hier toch niet goed te gaan ineens. Weet niet hoe dit afloopt, maar ik vrees dat 't 'm toch niet geworden is.
Svp ook even bij 2e streepje eraf halen. Ik meld me later weer![]()
Het was even leuk, maar mijn tijd komt nog wel.
Waaaah Happy!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef happyme28 het volgende:
Nou, het is wel onwerkelijk hoor. Ik had al een paar dagen dat ik het eigenlijk wel dacht te weten, maar zeker na die test die negatief was, twijfel, twijfel. Maar vandaag was ik zo misselijk, dat ik me niet kon inhouden.
Zo leuk mijn lieve collegatje is nu 8 weken zwanger, dus we kunnen lekker samen zwangeren. Ik denk niet dat onze baas er zo blij mee ismaar daar kunnen wij niets aan doen.
Wil iemand ons (ja ja Fok! baby in de maakin het lijstje zetten? Happyme28 en marky verwachten op 19 februari een kleintje
![]()
Trouwens zo leuk dat ik hier ook nog kan zwangeren met de meiden die er bij mijn vorige zwangerschap ook waren (en allemaal leuke nieuwe meiden)!!
Oh nee Happy nee dat kan toch niet waar zijn meisje?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef happyme28 het volgende:haal ons maar weer uit het lijstje. Het lijkt hier toch niet goed te gaan ineens. Weet niet hoe dit afloopt, maar ik vrees dat 't 'm toch niet geworden is.
Svp ook even bij 2e streepje eraf halen. Ik meld me later weer![]()
Het was even leuk, maar mijn tijd komt nog wel.
Aw Kersjes!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef Troel het volgende:
happy, ik ben zo blij voor je!
Kersjes-update: in ieder geval nog een nacht in het ziekenhuis, ze denken dat het te maken heeft met de grootte van de baby en gaan nu allerlei testen toen om te kijken of het met diabetes ofzo te maken heeft. Kersjes baalt als een stekker, want Devins verjaardag komt er natuurlijk ook aan. Ze heeft niet echt geslapen door de pijn, dus die wordt ook al niet minder
Feli Rubeyquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Rubey het volgende:
Ik wil me ook graag bij jullie voegen! 13 oktober 2009 Rubey (meisje)
Heb eerder al in het Wachten op het tweede streepje topic gepost, door persoonlijke omstandigheden vlak na mijn twee streepjes is het er alleen niet van gekomen om me hier te melden. Tot nu!
Op mij hoef je niet meer te rekenenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft ook nog wel een paar vermoedens over andere dames...![]()
![]()
Ik zal er wel weer faliekant naast zitten, maar vooruit. [/sub]
Me too, maar het mag wel! Alleen niet zo veelquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ik had me altijd voorgenomen nooit te klagen.![]()
Mja, dat had ik ook, en misschien is dat voornemen eigenlijk ook niet echt goed. Ik vond het bijvoorveeld oa daardoor veel moeilijker om toe te geven dat ik het zwanger zijn niet leuk vond en dat ik zulke zwarte dagen had op een bepaald moment.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ik had me altijd voorgenomen nooit te klagen.![]()
Nou idd, het verschil is wel wat groot.... Als je nog tips wilt mbt je voeding : ik zit al sinds week 20 tegen zwangerschapsdiabetes aan dus ik weet inmiddels wel één en anderquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Dan ga ik uit van de eersteEr werd zeg maar niet gelijk groot alarm geslagen. Maar toch ehh best een groot verschil
![]()
![]()
Kersjes, hè bah wat vervelend... sterkte daar
Rubey, welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |