Nee, een mooie zwarte.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
uiteraard![]()
BE is het zo'n geruite die een beetje pluist? Waar je ook wel es bejaarden mee op een terrasje of in een rolstoel ziet zitten?![]()
Daarom hebben we Incantrix, die gaat gewoon regelmatig een gigantisch lange post schrijven waar je alles uit kan halenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:19 schreef CalamityJane het volgende:
Als je een halve dag niet meeleest, mis je al vanalles hier.
Of niet natuurlijk... Ik bedoel, niet dat ik hoop dat er echt iets mis is, maar ze is het zo zat dat inleiden op zich natuurlijk ook niet echt vervelend zou zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Chell het volgende:
Ik heb net een smsje gekregen van tessie. Die had om 15.00 controle bij de vk en is doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bloeddruk is te hoog, dus ze gaan wat dingen testen. Hopelijk valt het allemaal mee en is er niks aan de hand.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Chell het volgende:
Ik heb net een smsje gekregen van tessie. Die had om 15.00 controle bij de vk en is doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bloeddruk is te hoog, dus ze gaan wat dingen testen. Hopelijk valt het allemaal mee en is er niks aan de hand.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Daarom hebben we Incantrix, die gaat gewoon regelmatig een gigantisch lange post schrijven waar je alles uit kan halen
Dat zie je vlak na de geboorte wel terug in wat 'ie dan met de armpjes en beentjes doetquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Soms heb ik net het gevoel of ik een trilbatterij in mijn buik hebBen zo benieuwd wat ie daar aan het doen is...
Zo dacht ik zeker te weten dat "Bumbaloe" (Amaranta) Deliedje wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker druk hier! Hoop nieuwe aanwas, hoop verse babietjes ook net gehad. Leuk!![]()
* Brighteyes heeft ook nog wel een paar vermoedens over andere dames...![]()
![]()
Ik zal er wel weer faliekant naast zitten, maar vooruit.
Klagen mag zo op zijn tijd in deze termijn van je zwangerschap hoor!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:49 schreef mikoxx het volgende:
Oeh, wel spannend voor Tessie... succes hoor!
BE, lekker zo'n dekentje, is ook altijd favoriet bij mij! Heerlijk!
Ik ben weer een beetje bijgekomen, heb even lekker geslapen net. Dat doet toch goed..! Vanmorgen even een stukje gewandeld met mams, wie weet helpt t!
Is thefrankey alweer online geweest om te melden of z'n voorgevoel klopte???
Mja ze heeft het wel gezegd maar ik heb het niet zo onthouden omdat het voor mij een abstract getal is, het was 7,8 of 8,7, één van de twee. En het was nuchterquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef McLaura het volgende:
Innepin, mag ik vragen hoe hoog je glucose was, en of dat na het eten of nuchter was?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef huuphuup het volgende:
Mijn lief net in de bocht
stond met zo'n onderzeiltje cq kraammatras in zn handen. --> "goh die kraamverbanden zijn inderdaad mega zeg!hoe ga je dat ooit in je onderbroek doen?!"
ik ben zo gek op em![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Daarom hebben we Incantrix, die gaat gewoon regelmatig een gigantisch lange post schrijven waar je alles uit kan halen
Weinig nieuws dus.quote:Het duurt echt lang. Erwt vind dat apparaat niet leuk en schopt het steeds weg. Mijn bloeddruk is alweer een stuk lager en mijn potje pies zijn ze geloof ik kwijt. De uitslag van het bloed hebben we nog niks over gehoord.
Ik studeer momenteel nog fulltime, maar de laatste maanden vooral thuis achter de computer (toevallig vanaf de positieve test). Als het goed is, kan ik in augustus en september nog even (afgestudeerd en wel) werken, voordat ik alweer met verlof moet. Ik merk nu pas eigenlijk sinds één-twee weken dat de vermoeidheid echt stukken minder wordt. Ik kan het bijvoorbeeld weer tot 23.00u volhouden, in plaats van rond negen uur omvallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef ymme het volgende:
Ik was even nieuwschierig na het werk wat jullie deden/doen tijdens de zwangerschap.
Ik werk in de thuiszorg, en merk toch wel, dat het zwaar is.
Werk dan maar 28 uur per week, maar toch.
Maar dit gaat over na ongeveer 3 maanden toch?Dat vermoeide enzo.
Naja, laten we niet klagen, maar dragen
Aysinur en davina, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef ymme het volgende:
Ik was even nieuwschierig na het werk wat jullie deden/doen tijdens de zwangerschap.
Ik werk in de thuiszorg, en merk toch wel, dat het zwaar is.
Werk dan maar 28 uur per week, maar toch.
Maar dit gaat over na ongeveer 3 maanden toch?Dat vermoeide enzo.
Naja, laten we niet klagen, maar dragen
Ja, op zich wel, ben nog wel even verward en nog angstig dat het snel misgaat (ik vind dat innestelingsbloed maar niks, dat maakt je zo onzeker), maar toch is er blijdschap en vertrouwen en dat had ik vorige keer eigenlijk niet dus dat is winst (maar ik zal blij zijn als de komende 3 weken voorbij zijn).quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef mefke79 het volgende:
Happy! Daar ben je dan. En wat goed dat je nu al zegt dat je gaat proberen te genieten. Dat is 'the spirit' zullen we maar zeggen. Voelt het ook echt anders/beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |